42. forduló, 44. forduló, Darrow összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 20. 1h:53'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: márc. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4625
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

DARROW KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,-2] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+2 varázspont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy woor-antilop nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a woor-antilop nyakát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a woor-antilop jobb első lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A woor-antilop összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 180.]

tno 2 4 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz bronzsisakot. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 170.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idő... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy bronzpajzsot. (ld. enc.) 120 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 160.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 lapockacsontot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 146.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[48,-3] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a mérges nyukmár csáprágóját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 lapockacsontot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol Archmiron Marnhelmmel. Egy mágusköpenyt, egy Muezli aranykezét, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy rájanyék trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges.
Nem tűnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [47,-4] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy királygyík. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a királygyík testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A királygyík most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 108.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 100.]

kt 89 1 elkészíted a 89. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs olvasztókemence, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy bronzpajzsot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 100.]

kf 89 2 kézbeveszed/felveszed a 89. tárgyat a bal kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

m 6 7 8 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra
[46,-4] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy piromenyét. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a piromenyét testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a topránypolip puha testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a topránypolip egyik csápját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 zöld üveget. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [45,-5] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy gátvakond nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a gátvakond bal első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gátvakond még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [45,-6] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bakkura. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bakkura bal oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A bakkura összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 50.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 42.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[45,-7] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy rájanyék. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a rájanyék testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [46,-8] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették.

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 16 tüskét.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [40 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 52 keresed az 52. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy bakkurát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 1.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 183 pontot. A következő körben tehát 184 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BRONZSISAK (88. TÁRGY)
A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kőkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak.

BRONZPAJZS (89. TÁRGY)
Mint rutinos bronzszakértő, nem okozhat nehézséget a bronzpajzs megkonstruálása sem. Ehhez a kőkalapácson és egy olvasztókemencén kívül 3 ón- és 3 rézdarabra van szükséged. A bronzpajzs 5-el javítja a védettségedet, készítése a KT 89 paranccsal történik, 60 pontért.

KARAKTERLAP

Darrow, egy rövid ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia híve vagy. Ez a 43. fordulód.

Erő: 24 Szint: 11 Merészség: 5/4 Magasság: 151 cm
IQ: 16 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 152/152 Jellem: jó (5) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 16/4 Pénz: 207 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 254 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 267 TP-t kaptál. Jelenleg 21 650 TP-d van. A következő szinthez még 3 350 TP szükséges. Trófeáid: vadász varkaudar, ork sámán, északi aurach. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 15 (+1) lőfegyverek: 12 (+1) dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 1
46,93 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 126 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 14
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. harcművészetek: 10 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 1
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 1 15. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 4 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 25 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot )
mászol max. 56 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
mérges pók (#20) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Ludovic (#2842)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 11, 12, 20.

Összsúly: 69.35 kg Megterheltség: 119%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 bakkura bőr (#95) 3 gyenge méreg (#26)
2 kaja (#2) 1 királygyík bőr (#44) 2 lapockacsont (#33)
2 pirkit (#153) 1 uzbány csőr (#169) 2 víz (#27)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48 49 50
-9
-8
-7
-6
-5
-4
-3
-2
-1
(45,-7) tavacska, Dornodon oltár, rájanyék (#58)
(45,-6) bakkura (#52)
(45,-5) Sheran rúnaköve, gumifa (#38), Sheran oltár, gátvakond (#57)
(46,-8) 9. jellempróba, Fairlight oltár
(46,-4) piromenyét (#99), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), topránypolip (#86)
(47,-4) vaskohó (#155), királygyík (#26)
(48,-3) uzbány (#102), mély kút (#93), mérges nyukmár (#95), Archmiron Marnhelm (4809. kalandozó)
(49,-2) woor-antilop (#31)

Üzenet küldése a karakternek