42. forduló, 44. forduló, újszülött3653 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 3. 12h:13'
EZ A 55. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
56. játékheted kezdete: aug. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4488
SZÁMLA : XXXX

ELDORNI BEORN KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [39,15] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.)

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+34 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 151.]

m 1 mozogsz északkeletre
[40,14] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy lebegő gomba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lebegő gomba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pókvadász. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a pókvadász bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pókvadász testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pókvadász testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A pókvadász bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy remetelak (517. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 141.]

be 517 bemész az 517. épületbe
Közelebb mész, hahózva. Félénken pislogó szempár jelenik meg az ajtónyílás sötétjében.
- Hagyj békén, vándor! Magányos remete vagyok, aki igazán csak önmagával tud összeférni.
Némi rábeszélés után (valami gyakorlatod van már ebben) a remete azért csak előmerészkedik. Megpróbálsz valami információt megtudni tőle. Elmondja a kis fickó, hogy úgy tudja, a sünmedve tüskék mind fegyverhez, mind páncélhoz kiváló alapanyagot jelentenek. Elbúcsúzol tőle, aztán folytatod utadat. [5 pontot használtál fel, van még 136.]

m 3 mozogsz délkeletre
[41,15] Még mindig az erdőben vagy. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy gyilkos tetű. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű belecsíp a derekadba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 126.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+3 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 96.]

m 3 mozogsz délkeletre
[42,16] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az Illúzió Mesterei KT aktív tagokat keres. Aranyszakáll (15198) 2001. Ápr. " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Visszaugrasz a sarok mögé. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy megsebesített quwarg felderítő. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő megsebzett útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 86.]

m 4 mozogsz délre
[42,17] Továbbmész a város utcáján. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Látsz egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. (ld. enc.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tisztelt Leah hívő! Amennyiben érdekel egy közös tudat, írj! Weasel(2516) " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod az útonálló fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+26 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Egy masszív, agyagkövekből épített ház áll az úttól jobbra. Ablakai szűkek, inkább lőréseknek tűnnek. Egy kopott, szürke cégér hirdeti: "Acélfejű Duirgan és fia: páncélok, pajzsok, fegyverek széles választéka!". A nyitott vasajtó jelzi, hogy bárki, akinek teli a bukszája, szívesen látott vendég. (537. épület.)
A kitaposott úttól balra egy nagy, szürke kőépületet látsz. Rajta felirat: "Varlbrakgárhhum vegyesboltja". Az ajtó nyitva van, jelezve, hogy a bolt várja a vásárlókat. (538. épület.)
A főút mellett egy magas, barna kőből épített házat látsz. Rajta nagy tábla: Shaddar polgármesteri hivatala. Az ajtó előtt egy megtermett, bőrpáncélba öltözött harcos őrködik. (539. épület.)
A rozoga épületek között vadonatúj, fehérre mázolt falú épület csillog-villog. Előtte egy cégért lenget a szél: "Fogadó a Sánta Sullárhoz." Tyűha! Ez hiányzott! Erre volt szükség a Túlélők Földjének minden városában! Fogadóra! Izgatottan körbejárod, de Fentről Érkező Határozott BE utasítás nélkül nem tehetsz semmit. (607. épület.)
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Vándor, ha napszimbólumot viselsz, szeretettel várnak a Naplovagok (9108). " [30 pontot használtál fel, van még 56.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [50 pontot használtál fel, van még 6.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapdakészítés: 1. szint). (ld. enc.) [1 pontot használtál fel, van még 5.]

gyk 64 40 gyakorolsz a 64. tárggyal 5 pontért
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 184 pontot. A következő körben tehát 184 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY)
A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges.

QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY)
A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalacsonyabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót.

ÚTONÁLLÓ (130. ELLENFÉL)
A városokban jobb a közbiztonság, mint a vadonban: az utcán nem mászkálnak sünmedvék és vadász tatuk. Azonban itt is előfordul, hogy kóbor kalandozók táboroznak a tereken vagy egy sötét sikátorban, akik csupán arra várnak, hogy megszabadíthassanak az erszényedtől. Az ilyen útonállókkal persze egy tapasztalt vándor könnyedén elbánik. Az útonállók igen primitív bunkót használnak, páncélzatuk rongyokból, cserzett bőrökből áll.

SÖRSÁTOR (486. ÉPÍTMÉNY)
Nagy sürgés-forgás fogad a főtéren, amikor kilépsz az épületek közül. Egy hatalmas sátrat pillantasz meg. Közelebb mész: alapja sárga színű, teteje meg fehér, nem tudod, miért, de egy korsó sör jut róla eszedbe. Egy tábla hirdeti mi is ez: Ghallai Sörfesztivál. Jó lenne bemenni, hisz ahogy hallod ingyen van! [BE 486 - Talán a legjobb lesz legutolsónak kiadni, mivel ezek után már nem lesz erőd továbbkúszni.]

CSAPDAKÉSZÍTÉS
Na végre! Itt volt az ideje, hogy kiagyalj valamilyen megoldást a tolvajok elleni védekezésre. A legésszerűbb valamilyen csapdát készíteni! Az, hogy hogyan kell egy bizonyos csapdát felállítani, és milyen körülmények között lehet, mindig az adott tárgynál lesz leírva. Minél magasabb a csapdakészítés képességed, annál kisebb eséllyel kerülik el a csapdáidat. Ez a szakértelmed a csapdák felállításakor fejlődik. Ha túl alacsony hozzáértésű ember túl bonyolult csapdával próbálkozik, előfordulhat, hogy megsebesül. Az igazán komoly csapdák akár azonnali halált is okozhatnak. A csapdák egy másik csoportját szörnyek elfogására használhatod, ezekről majd akkor kapsz részletesebb információt, ha egy ilyet szereztél/készítettél. A csapdaállítás parancs még akkor is végrehajtódik, ha már nincs elég TVP-d: ilyenkor a következő körre kapott TVP-idből előlegezzük meg a dolgot. Vigyázat, a szakértelem mindig csak a forduló végén fejlődik, ezért értelmetlen egy körben többször lerakni a csapdát!

KARAKTERLAP

Eldorni Beorn, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 43. fordulód.

Erő: 14 Szint: 8 Merészség: 4/3 Magasság: 176 cm
IQ: 18 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 87 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 9 Menekülés: 35 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 16 Életpont: 117/71 Jellem: jó (56) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 41 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 115 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 243 TP-t kaptál. Jelenleg 5042 TP-d van. A következő szinthez még 1958 TP szükséges. Trófeáid: mélységi grittang, tintacsiga.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 10
dobófegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 1 (+1) 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 23 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. zene: 3
10. szörnyismeret: 2 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
ormánygőte (#18)

Összsúly: 34.55 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 105 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 kaja (#2) 9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(40,14) remetelak (#517), lebegő gomba (#39), pókvadász (#59)
(41,15) gyilkos tetű (#116)
(42,16) szökőkút, quwarg felderítő (#299), útonálló (#130)
(42,17) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486), útonálló (#130)

Üzenet küldése a karakternek