42. forduló, 44. forduló, Thorfel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 31. 16h:20'
EZ A 1187. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
1188. játékheted kezdete: ápr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3491
SZÁMLA : XXXX

THORFEL KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [58,43] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.)

go 31 gonoszkodsz: 31
Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 174.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+19 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 134.]

kf 18 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat
Előkészíted a parittyát. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

m 6 mozogsz nyugatra
[57,43] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trappoló dinymák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a trappoló dinymák jobb oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy élőholt mágus. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Látsz egy olvasztókemencét. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Chara-din hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [14 pontot használtál fel, van még 120.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 112.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[56,42] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy süvítő rája. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Eltalálod a süvítő rája testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Támadásodat elkerülte ellenfeled. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy zombi.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a zombi rotható húsát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy óriás csontváz volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Körbevizsgálódsz. Friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [55,41] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy autentikus vámpír. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 88.]

jlk 2621 jelszó kimondása 2621
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Pezsgő mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezető ajtó. 73 tapasztalati pontot kaptál.

9
5
2
3 6 7
4 8
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 28. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 83.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

be 28 bemész a 28. titkos labirintusba
Kimondod a jelszót. A kúp alján levő kőlap félrecsusszan. Lekukázol. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Leereszkedsz a mélybe vezető kötélhágcsón. A barlang úgy tűnik, agyagból van kivájva. [5 pontot használtál fel, van még 78.]

lm 4 5 9 mozogsz 4 5 9
Egy tágas barlangterembe lépsz be. Ez a három sziklába ágyazott agyaggolyóból van kivájva. [2. PONT] Hirtelen egy Tugt-orkot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontszablya. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a Tugt-ork jobb karját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Tugt-ork bal karját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A Tugt-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A Tugt-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Tugt-ork. Fegyvere egy csontszablya. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a Tugt-ork testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a Tugt-ork fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a Tugt-ork, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Továbbmész, míg elérsz a 3. pont T-elágazásához. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy sima, fából készült ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Egy ork standard szerint "fényűzően" berendezett szoba tárul fel előtted. [4. PONT] Hamarosan egy varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy csontszurony. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt és 1 rézkulcsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
Továbbmész, míg elérsz a 3. pont T-elágazásához. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Egy sötét, elhagyatott raktárszobába kukkantasz be. [5. PONT] Megbotlasz valamiben: 1 villám szimbólum (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Puhán lépkedsz a nyers agyagpadlón. A 6. pontnál vagy. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Ahogy továbbmész, egy újabb terem tárul fel előtted - a nyugati agyagbarlang. Kijáratok vannak nyugatra és délre. [7. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy Tugt-ork lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a Tugt-ork testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Tugt-ork testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Tugt-ork újra meg újra lecsap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz a kisebb terembe, megcsapja az orrodat a fertelmes szag, amely még az ork eredetit is túlszárnyalja. A fickók talán valamilyen kedvencüket tartják itt. [8. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy topránypolip. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a topránypolip puha testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A topránypolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a topránypolip puha testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[48 pontot használtál fel, van még 30.]

lm 1 mozogsz 1
Puhán lépkedsz a nyers agyagpadlón. A 6. pontnál vagy. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Továbbmész, míg elérsz a 3. pont T-elágazásához. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy tágas barlangterembe lépsz be. Ez a három sziklába ágyazott agyaggolyóból van kivájva. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Visszatérsz az ork bázis kijáratához, és a kötélhágcsón felmászva, elhagyod az agyagbarlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[24 pontot használtál fel, van még 6.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Megjegyzés: próbálj minden fordulóban legalább négy mezőt lépni. A mozgás az a parancs, amelynek hatására a legtöbb dolog fog veled történni: szörnyekkel, más játékosokkal találkozol, épületeket, növényeket fedezel fel, nyomokat, vizet, és néha ennivalót is találsz. Persze, költheted mondjuk az összes pontodat mondjuk fegyverrel való gyakorlásra is, de így korántsem lesz olyan érdekes a fordulód eredménye.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 183 pontot. A következő körben tehát 189 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÜVÍTŐ RÁJA (113. SZÖRNY)
Amikor a látóhatáron egy apró, fekete pont tűnik fel, még nem tudod, hogy milyen borzalmas veszély leselkedik rád. A pontból süvítő hang kíséretében hamarosan hatalmas testű, lapos, lebegő lény jelenik meg, amint félelmetes sebességgel száguld feléd. Bár sebzése, amelyet farkával és fogával oszt ki, nem túlzottan komoly, de félelmetes sebessége miatt szinte lehetetlen eltalálni. A legtöbb esélyed talán egy vágófegyverrel lehet.

VILLÁM SZIMBÓLUM (145. TÁRGY)
A sárgarézből csiszolt villám alakú lemez Fairlight, a mágia istenének szimbóluma. Még arra az időszakra emlékeztet, amikor a főmágus még halandóként, a villámok varázslójaként járta a földet. Amíg viseled, kettővel magasabb az ügyességed. A villám szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

KARAKTERLAP

Thorfel, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 43. fordulód.

Erő: 21 (22) Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 182 cm
IQ: 19 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 102 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 13 Életpont: 148/97 Jellem: gonosz (4) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 138 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 248 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 434 TP-t kaptál. Jelenleg 21 310 TP-d van. A következő szinthez még 3 690 TP szükséges. Trófeáid: szeppent rákfatty, törpemammut, szürke rinocérosz.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 10 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 10
lőfegyverek: 10 dobófegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Óvatosság (labirintusokban): 0
55,41 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 92 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 2
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 10 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. zene: 1 9. szörnyismeret: 1
10. zárnyitás: 3 11. vadászat: 5 12. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
vadtroll (#70), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), Elvisel (#3778), láplidérc (#352)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 19, 28.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * kis vaspajzs (#159) 1 mászókarom (#78)
1 * rézsisak (#72) 1 * sárga erőöv (#276) 1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11)
4 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12) 1 fúvócső (#20)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 6 mérgezett tüske (#23)
1 nyílvessző (#108) 1 * parittya (#18) 1 rövid íj (#107)
1 szöges bunkó (#8) 10 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * aranygyűrű (#193) 2 * ezüst nyaklánc (#117) 1 villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74) 1 éjkő (#2369)
2 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 2 gernim balzsam (#1894)
10 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
3 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 70]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14]
2 + vizestömlő (#3) [bennük 16 korty víz (#27), fér még: 24]
1 zöld üveg (#82) [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133) 1 dözmöng szív (#122)
7 drótszőr (#37) 2 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
1 grifftojás (#179) 5 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 kék orchidea (#68) 1 királygyík bőr (#44) 26 madártoll (#112)
4 mandibulapenge (#125) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 1 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360)
4 rézdarab (#70) 2 rinóbőr (#651) 16 sallank karom (#128)
7 smirglilevél (#29) 6 sünmedve tüske (#14) 1 trikornis szarv (#198)
1 tükör (#43) 6 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)
3 vasérc (#152)

Összsúly: 68.53 kg Megterheltség: 126%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 kaja (#2) 10 kerek kő (#19)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12) 1 óndarab (#85)
1 rézkulcs (#75) 1 varkaudar csont (#1113) 1 villám szimbólum (#145)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

54 55 56 57 58 59
40
41
42
43
44
(55,41) mínosz-kúp (#178), tetemember (#123), Tugt-ork (#46), varkaudar (#64), topránypolip (#86)
(56,42) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), süvítő rája (#113), zombi (#49)
(57,43) trappoló dinymák (#118), olvasztókemence (#86), 33. jellempróba, oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek