Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 26. 12h:05' EZ A 166. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD 167. játékheted kezdete: jan. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3474 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
fgy | felt. gyógyítás parancsok törlése |
kno 8 10 | képesség-növelés 8 |
m 4 | mozogsz délre |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az útonálló bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az útonálló fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
vtn 224 | varázslat tanulás: a 224. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Iszonyatos forróság áraszt el. (17 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal megdöfködöd a bíbor szulfagor vörös bundáját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a bíbor szulfagor jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal többször eltalálod a bíbor szulfagor nyakát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a bíbor szulfagor agyarával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [75,-15] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő trappoló dinymák nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rohansz. {CSTT:} Csontszuronnyal megdöfködöd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a trappoló dinymák jobb vállát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a trappoló dinymák bal középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (ld. enc.) Elhajítod a vacak északi aurach trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő trappoló dinymák trófeát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [75,-16] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi elementál ködlő zsumókját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csontkéssel felnyársalod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi elementál egyik csápját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csontkéssel teljesen átszúrod a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
kt 4 1 | elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot) |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [73,-16] Dombos terepre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Népednek szüksége van rád, siess! (9122. KT.) " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy trappoló dinymák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszuronnyal többször eltalálod a trappoló dinymák fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a trappoló dinymák jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a trappoló dinymák bal első lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a trappoló dinymák testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
kt 87 1 | elkészíted a 87. tárgyat (1 darabot) |
kf 87 1 | kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat a jobb kezedbe |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
A MUNKA GYÜMÖLCSE (224. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A különböző tárgyak elkészítésekor hatalmas mozgási energiák szabadulnak fel. Mostantól ez a varázslat lehetővé teszi, hogy ezt a mozgási energiát hasznosítsd! Ha kiadod a V 224 parancsot, a köröd végéig minden KT, EP, RM és ZIP parancsod (beleértve az FKT-kat is) fejleszti a TF-ben megadott tulajdonságodat annyi TVP-vel, amennyit a KT parancsra elköltöttél. Ha nincs egyparaméteres TF-ed megadva, akkor az erőd fejlődik. A munka gyümölcse 10 VP-be kerül, TVP költsége és anyagi komponense nincs. A varázslat hatása a köröd végéig tart. Ha valamilyen KT képességnek, varázslatnak vagy tárgynak köszönhetően a normálistól eltérő mértékben TF-elődnek a tulajdonságaid, ill. olyan tulajdonságot is TF-elhetsz, amelyet egyébként nem (szerencse, MXTU), ezek a hatások a munka gyümölcsénél nem érvényesülnek. |
BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY) Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása. |
TINTA (101. TÁRGY) A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...) |
TÖRPE BÁNYA (435. TÁRGY) A nemesebb fémek (pl. mithril) kibányászásához már nem elegendő előkapni az ásót, és puff, kiásni az értékes ércet. Először is, építened kell egy bányát. Ehhez többek között ásó és csákány szükséges, valamint 240 TVP-nyi építkezés (ÉP 435 <TVP>). Ha a bánya elkészült, a H 434 paranccsal próbálhatsz meg bányászni, 8 TVP árán, egy csákány segítségével. Ne feledd, a sikerhez IGEN magas bányászat szükséges! A törpe bányában persze ugyanúgy kitermelhetők a régebbi, felszíni fémek is (réz, pular stb). Ha van érvényben Feltételes Ásás parancsod, és egy mezőn van törpe bánya, és van nálad csákány, akkor automatikusan a bányában próbálkozol, és nem a felszínen. |
Erő: | 10 | Szint: | 11 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 19 (21) | Támadás: | 12 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 96/96 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 144/31 | Jellem: | gonosz (51) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 127/59 | Pénz: | 126 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 24/21 | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 15/45 (+20%) | vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 1/78 |
dobófegyverek: | 4/35 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << csontszurony (#12) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
73,56 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 875 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/34 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 3/54 (+18%) | 3. mászás: | 4/25 |
4. csapdakészítés: | 9/18 (+18%) | 5. csapdaészlelés: | 1/9 | 6. gyógyítás: | 17/31 |
7. teológia: | 2/54 (+3%) | 8. taumaturgia: | 11/11 (+1009%) | 9. szörnyismeret: | 1/0 |
10. zárnyitás: | 1/5 | 11. vadászat: | 1/23 | 12. bányászat: | 2/88 (+27%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
vízionár (#66), süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Ölj meg egy nyavalyás, fényes szőrű trikornist! |
3.) Áldozz fel az oltáromnál 24 csepp ugh mérget, bizonyítva, hogy akár többet is tudsz szerezni! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 35.17 kg | Megterheltség: 117% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
120 | arany (#50) | 2 | óndarab (#85) | 2 | rézdarab (#70) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 5 | tinta (#101) |
72 | 73 | 74 | 75 | 76 | |
-17 | |
|
|
|
|
-16 | |
|
|
|
|
-15 | |
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|