42. forduló, 44. forduló, Rúgóláb Serif összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. ápr. 1. 23h:22'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: ápr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3083
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

RÚGÓLÁB SERIF KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [85,60] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 3. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 179.]

lm 4 4 9 mozogsz 4 4 9
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [4. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyhelyben toporogsz.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
[25 pontot használtál fel, van még 154.]

lm 9 12 12 mozogsz 9 12 12
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [12. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar az. (ld. enc.) Fegyvere egy csontszurony. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. (ld. enc.) 128 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt, 1 nagy bronzkulcsot (ld. enc.), 1 bőrsisakot és 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 144.]

lm 11 15 15 mozogsz 11 15 15
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy keskeny kőlépcső vezet itt lefelé. Előrevilágítasz, majd amikor nem látsz veszélyt, leóvakodsz. [11. PONT. --> 14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [15. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi az. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi bal oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a zombi nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi foszladozó testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szvó-ektoplazma, 1 borostyán függő (ld. enc.), 2 vasérc és 7 ubuk tüske. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[15 pontot használtál fel, van még 129.]

lm 14 1 mozogsz 14 1
Majdnem elkerülöd a sötét szegletben megbúvó lépcsőt. Magad előtt világítva lassan fellépkedsz rajta a fenti szintre. [14. PONT. --> 11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Elhagyod a rossz levegőjű labirintust. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 109.]

kpb kezd. parancs berakása:

h 1167 használod az 1167. tárgyat
Nem adtad meg a második paramétert (egy recept számát)! [0 pontot használtál fel, van még 109.]
[A parancs tárolásra került.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[84,61] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rőtmanó berzerker közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy harcias morf. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [83,62] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy proteinfecske. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a proteinfecske fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a proteinfecske fejét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a proteinfecske fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy lomha morf.

A szörny savat lehel! Telibe kapod a savadagot. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a lomha morf testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a lomha morf jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nyelvével a lomha morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a lomha morf bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a lomha morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+49 életerő.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [82,63] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy karmazsin huhogó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 9 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a karmazsin huhogó egyik csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 8 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. (ld. enc.) 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy domináns morf.

Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (4 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a domináns morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A domináns morf megüti a jobb válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf bal lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a domináns morf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A domináns morf rávág a derekadra. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A domináns morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. (ld. enc.) Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy brutális morf. Amikor elhal a zaj, előmászol. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. [64 pontot használtál fel, van még 45.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[81,64] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tintacsiga. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tintacsiga nyúlós testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a tintacsiga testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy márványtornyot. (ld. enc.) Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) általad nem ismert nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [80,65] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy óriás skorpió. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás skorpió testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az óriás skorpió testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy változatos morf áll veled szemben.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Telibe kapod a savadagot. (23 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a változatos morf testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a változatos morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nyelvével a változatos morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a változatos morf testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a változatos morf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nyelvével a változatos morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A változatos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. (ld. enc.) Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy éltető morf. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [79,66] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy dűnekukac. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dűnekukac testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a dűnekukac testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal tudod, hogy egy éltető morf volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. [24 pontot használtál fel, van még 21.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[78,67] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy harcias morf. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [77,68] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy változatos morf áll veled szemben.

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a változatos morf testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a változatos morf bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a változatos morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a változatos morf testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a változatos morf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nyelvével a változatos morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. (ld. enc.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy lomha morf.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 10 ubuk tüske úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf jobb oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a lomha morf testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lomha morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a lomha morf testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a lomha morf testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lomha morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lomha morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner ragyás burástya trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes lomha morf trófeát. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 5 quwarg tojást. (ld. enc.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [16 pontot használtál fel, van még 5.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 65 keresed a 65. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy goldugart. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 4.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 183 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR (64. FAJ)
A varkaudarok keletkezésével kapcsolatban sok homályos mendemonda kering, de abban mindenki egyetért, hogy ez a legintelligensebb, legagyafúrtabb, legszámítóbb teremtmény, amely minden ilyen irányú tulajdonságát kizárólag a lehető leggonoszabb dolgok művelésére használja. Sokak szerint évszázadokkal ezelőtt, a Mirg-háborúk "alkalmából" hozták őket létre nagytudású (és sötétlelkű) mágusok. A hatékonyság érdekében megpróbálták az orkok szívósságát, a trollok erejét, a sötét tündék intelligenciáját és az árnymanók ravaszságát ötvözni. A történet szerint a "túl jól sikeredett" teremtmények később gazdáik ellen fordultak, és győzelmük után a szaporodásuk ellenőrizhetetlenné vált. Hogy ebből mi igaz, azt senki sem tudja, de tény, hogy Dornodon seregének derékhadát a varkaudarok alkották. A kincsekre, hatalomra éhes varkaudarok gyakran egy komplex labirintus mélyén vernek tanyát, de még gyakrabban indulnak hódító útra, bandákba verődve, ork seregeket vezetve. Ja igen, hogy is néz ki egy varkaudar... Bőre nagyon sötétkék, majdhogynem fekete, magassága két méter körüli, hegyes fülei vannak, rücskös, égettnek tűnő bőre, sárgán izzó, pupilla nélküli szemei, és hosszú agyarai (de harcban inkább fegyvereket használ, mint ezt). A hajdani kísérletek eredményeképpen létrejöttek nagyobb, különleges képességekkel bíró varkaudarok is, de ilyet eddig még senki sem látott.

VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY)
Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)...

NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY)
A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned.

BOROSTYÁN FÜGGŐ (162. TÁRGY)
Ezt a kedves kis fityegőt felakaszthatod az egyik füledbe, a KF paranccsal. (Egyszerre két fajta fülbevaló lehet a füledben.) Ha nő vagy, akkor a férfiakat így könnyebben elcsábíthatod, ha férfi, akkor ezzel is gazdagságodat, hatalmadat demonstrálhatod más kalandozók szemében. És legvégül: bármikor eladhatod jó pénzért egy ékszerésznek.

HUHOGÓ BIBE (332. TÁRGY)
Leölve egy karmazsin huhogót, kimetszheted a fejen növő, duzzadt, üreges bibeszerű valamit. Első pillantásra ugyan semmi haszna, de valamilyen hátsó gondolat az agyvelőd egyik legtávolabbi zugában motoszkálva azt sugallja, hogy van valami, igen, van valamilyen anyag, amelyet sehol máshol nem lehet tartani, csak huhogó bibében.

ZÖLD MORFPLAZMA (2444. TÁRGY)
Áttetsző, lüktető, zöldes színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted!

MÁRVÁNYTORONY (175. TEREPTÁRGY)
A sík vidék közepén egy sudár, fehér torony emelkedik ki. Mintegy húsz méter magas lehet, és egyetlen ajtót sem látsz rajta, ablakot is csak nagyon magasan. A fala csiszolt márványból készült, és, bár vannak itt-ott kiálló kövek, a felmászás gyakorlatilag lehetetlennek tűnik. Ha mégis megpróbálod, szükséged van egy mászókampóra, amit használsz (28 TVP-ért), és legalább 8-as mászás szakértelemre. Ekkor a kampót addig dobálod, amíg beakad az ablakba, és ezután felkapaszkodsz a falon, akárcsak Fekete Tulipán. Felmerül benned az a gondolat is, hogy utat törsz magadnak a falon keresztül, de ez még lehetetlenebb feladatnak tűnik... Vajon milyen kincsek rejtőzhetnek odabent?

ÓRIÁS SKORPIÓ (72. SZÖRNY)
Igen, többek között ez Ghalla előnye: méteres skorpiókkal nemcsak a rémálmodban, hanem a valóságban, pl. a sivatagban sétálva is találkozhatsz. Hát nem egy egzotikus élmény? Méregtől csöpögő farok, egy woor-antilopot is kettéroppantani képes ollók! Na ja, a dolgot túl lehet persze élni, de ahhoz több kell, mint egy tapasztalatlan zöldfülű. És ha valahogy le is győzöd az óriás skorpiót, mit csinálsz a közben a szervezetedbe juttatott méreggel?

SÁRGA MORFPLAZMA (2447. TÁRGY)
Áttetsző, lüktető, sárgás színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted!

DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY)
Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

FEKETE MORFPLAZMA (2446. TÁRGY)
Áttetsző, lüktető, sötét színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted!

QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY)
A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni.

KARAKTERLAP

Rúgóláb Serif, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight híve vagy. Ez a 43. fordulód.

Erő: 12 Szint: 13 Merészség: 4/1 Magasság: 179 cm
IQ: 22 Támadás: 12 Agresszió: 4 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 10 (12) Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 Életpont: 159/88 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 22 Varázspont: 74/2 Pénz: 24 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 237 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 310 TP-t kaptál. Jelenleg 39 330 TP-d van. A következő szinthez még 8 670 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, változatos morf, lomha morf.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 17 (+1) ütőfegyverek: 2 dobófegyverek: 6

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) max. 1 db (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
77,68 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 184 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 (+1) 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 4 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 22
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. taumaturgia: 2 11. szörnyismeret: 1 12. zárnyitás: 4 (+1)
13. vadászat: 1 14. bányászat: 4 15. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146), nektoraf (#355), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), éltető morf (#7625), fémbontó szójer (#150), brutális morf (#7620), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Végezz egy varkaudarral. (teljesítve)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 41, 42.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900. (összesen ölhető: 294 )
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 8. Szerzett pont: 812. Beállított erő: 0 Összpont: 812

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrsisak (#57) 1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * láncing (#222)
1 mászókarom (#78) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11) 1 csontszurony (#12)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 * orgyilkos tőr (#225)
3 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162) 1 * ezüst karkötő (#158)
1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
16 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 shinai gömb (#348) 1 szeksztáns (#32)
1 + tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7]
1 sullár hólyag (#168) [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 13]
2 vizestömlő (#3) [bennük 9 korty víz (#27), fér még: 31]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
13 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212) 1 fehér morfplazma (#2445)
2 fekete morfplazma (#2446) 1 grákóbőr (#41) 3 gyöngymangó (#135)
1 kaktusztüske (#114) 2 kék morfplazma (#2442) 2 lila morfplazma (#2448)
5 madártoll (#112) 5 mákrózsa virág (#56) 1 óndarab (#85)
5 quwarg tojás (#360) 1 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128)
1 sárga morfplazma (#2447) 5 smirglilevél (#29) 1 surranó kígyó bőr (#47)
4 szvó-ektoplazma (#151) 1 varkaudar csont (#1113) 3 vasérc (#152)
1 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 28.92 kg Megterheltség: 65%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 ubuk tüske (#131) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 borostyán függő (#162)
1 bőrsisak (#57) 1 csontszurony (#12) 2 fekete morfplazma (#2446)
1 huhogó bibe (#332) 2 kaja (#2) 5 mákrózsa virág (#56)
1 nagy bronzkulcs (#185) 5 quwarg tojás (#360) 1 sárga morfplazma (#2447)
1 szvó-ektoplazma (#151) 3 ugh méreg (#166) 1 varkaudar csont (#1113)
2 vasérc (#152) 1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
(77,68) tündöklő szobor (#1587), változatos morf (#7626), lomha morf (#7621)
(79,66) dűnekukac (#357)
(80,65) művészi porolit (#720), óriás skorpiók (#72), változatos morf (#7626)
(81,64) tintacsigák (#74), márványtorony (#175), oltár, szent tölgyfa (#393), 47. jellempróba
(82,63) karmazsin huhogó (#185), domináns morf (#7624), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(83,62) proteinfecske (#139), lomha morf (#7621), Fairlight rúnaköve, Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 39. jellempróba
(84,61) rőtmanó berzerker (#369)
(85,60) a 35. labirintus bejárata, varkaudar (#64), zombi (#49)

Üzenet küldése a karakternek