42. forduló, 44. forduló, Gormille összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 27. 9h:06'
EZ A 54. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
55. játékheted kezdete: márc. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #2222
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

GORMILLE KALANDJAI


20 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,42] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 20 rókafarok (eladási ár: 224 arany, ebből a kezelési költség: 17 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 222 arany, ebből a kezelési költség: 17 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (134 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (224 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (223 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (222 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 10 rókafarok (eladási ár: 134 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 20 rókafarok (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 223 arany, ebből a kezelési költség: 17 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 222 arany, ebből a kezelési költség: 17 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (134 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (234 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (233 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (232 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 10 rókafarok (eladási ár: 134 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 222 arany, ebből a kezelési költség: 17 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (134 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (234 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (233 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (232 arany kikiáltási áron), 10 rókafarkat (133 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 2 nyílpuska lövedéket (20 arany). Átveszed a sikeresen eladott 20 rókafarok (eladási ár: 224 arany, ebből a kezelési költség: 17 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 223 arany, ebből a kezelési költség: 17 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (134 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (234 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 2 evaporőr hájat (50 arany), 2 nyílpuska lövedéket (40 arany). Átveszed a sikeresen eladott 10 rókafarok (eladási ár: 134 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 243 arany, ebből a kezelési költség: 19 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 232 arany, ebből a kezelési költség: 18 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (134 arany kikiáltási áron), 10 rókafarkat (133 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (234 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (233 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (244 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 20 rókafarok (eladási ár: 244 arany, ebből a kezelési költség: 19 arany), 10 rókafarok (eladási ár: 140 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 234 arany, ebből a kezelési költség: 18 arany), 10 rókafarok (eladási ár: 133 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 20 rókafarok (eladási ár: 233 arany, ebből a kezelési költség: 18 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 232 arany, ebből a kezelési költség: 18 arany), 10 rókafarok (eladási ár: 134 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 234 arany, ebből a kezelési költség: 18 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (134 arany kikiáltási áron), 10 rókafarkat (133 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (234 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (233 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (244 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+114 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) A lottó 698. hetének nyerőszámai: 11, 21, 22. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy homokféreg nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. [10 pontot használtál fel, van még 211.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 206.]

* 2. KP: használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat az 1253. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 204.]
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy éber kakukk varázslat! Kakukk! Kakukk! [1 pontot használtál fel, van még 203.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 197.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 197.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 197.]
[A parancs tárolásra került.]

kb 131 120 kiveszel a bankból a 131. tárgyat (120 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 120 ubuk tüskét. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 197.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy mérgezett vasnyíl elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 177.]

f 105 kísérletezel a 105. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Telik múlik az idő... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [5 pontot használtál fel, van még 172.]

flh 1 131 felt. lőfegyver haszn. 1 a 131. tárggyal
Ok, FLH 1 131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

flh 998 549 felt. lőfegyver haszn. 998 az 549. tárggyal
Ok, FLH 998 549 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kastélyt. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 7350 TVP épült bele.) Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Varkaudar szablyával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Ördögi Kör (709. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 162.]

be 709 19 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy kitartó ló [Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett!] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 157.]

dd 225 9 16 eldobod a 225. tárgyat a 9. tárgyat a 16. tárgyat
Elhajítasz 3 orgyilkos tőrt. Elhajítasz 1 bunkósbotot. Elhajítasz 1 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,42] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag. A Kegyetlen Sivatag mélyén vagy. A távolból az itt oly gyakori homokférgek dübörgését hallod. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy érző szívű dromedár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Találsz egy nekrofunt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Kocsusz, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Egyszercsak megpillantod egy szürke hajú, sárga szemű elf férfi táborát. A bőre sötétebb az átlagosnál. Leah püspöke. Egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst karkötőt, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy ritualista amulettet, egy sárga erőövet, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.

(Továbbmész...) [101,43] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tormikus egér volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [102,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy óriás skorpió közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az óriás skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. [15 pontot használtál fel, van még 142.]

m 4 mozogsz délre
[102,45] Dombos vidékre érkeztél. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy félig kész vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 64 pontot kell rákölteni.) Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a mélységi grittang jobb oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trappoló dinymák. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 137.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 112 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 134.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[101,46] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy alpesi tehén. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén tőgyét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával végigmetszed az alpesi tehén testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,47] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Itt alakult az Éjharcosok KT, ahova jelentkezni lehet az 1170-es számon. " Észreveszel egy sziklafészket. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (556. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Utad során felfedezed egy hófehér, rövid hajú, izzóan vörös szemű drow nő táborát. Fekete a bőre. Egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gyöngysort, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku csizmát, egy ryuku köpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy tünde tegezt visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy jégtroll trófea és egy dermesztő lidérc trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy púpos burástya. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[10 pontot használtál fel, van még 124.]

kt 549 4 elkészíted az 549. tárgyat (4 darabot)
Legyártottál 4 szent nyílp.lövedéket. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 104.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +21 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 104.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[101,48] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Találsz egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy megsebzett emberevő. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 13 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [102,49] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy mélységi grittang. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a mélységi grittang testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a mélységi grittang testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [102,50] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 89.]

kt 3 2 elkészíted a 3. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 vizestömlőt. Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 49.]

kt 78 1 elkészíted a 78. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 mászókarmot. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 29.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 28.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 17, 1.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 185 pontot. A következő körben tehát 213 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGEZETT VASHEGYŰ NYÍL (187. TÁRGY)
A vashegyű nyíl hegyére rákenve a maró ugh-mérget, kiderül, hogy a vas állja a próbát! Ez az iszonyatos, 3d6+7 sebzésű lövedék biztos halált jelent annak, akibe belelősz 2-3 darabot. Készítéséhez a KT 187 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és egy vashegyű nyíl meg egy csepp ugh méreg szükséges hozzá. Jól gondold meg, hogy mikor használod, mert a legtöbb esetben csak egyszer használható, még a sima vashegyű nyilat sem fogod tudni visszaszerezni.

TRAPPOLÓ DINYMÁK (118. SZÖRNY)
A trappoló dinymák hosszú és vastag lábú, hosszú és fekete testű szarvas lény. Leginkább egy belakkozott giliszta és egy orrszarvú keresztezésére emlékeztet. Nem egy agresszív szörny, de ha megtámadják, védi magát. Technikája többnyire az, hogy letapossa ellenfelét. Másik veszedelmes képessége a tintacsigáéhoz hasonló: nyúlós, fekete folyadékot tud ellenfelére köpni, rövid időre elvakítva azt. Megállítására egy szúrófegyver legalkalmasabb, de az se rossz taktika, ha ütőfegyverrel elkaszálod a hosszú lábait.

KARAKTERLAP

Gormille, egy fekete, rövid hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 43. fordulód.

Erő: 13 (17) Szint: 14 Merészség: 10/8 Magasság: 106 cm
IQ: 20 (36) Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 91/93 év
Egészség: 17 (18) Életpont: 183/178 Jellem: semleges (-7) Tul. pont: 13
Szerencse: 15 (22) Varázspont: 236/0 Pénz: 20155 arany Kép. pont: 5
Pszi pont: 49/29
Eddig összesen 316 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1494 TP-t kaptál. Jelenleg 55316 TP-d van. A következő szinthez még 19684 TP szükséges. Trófeáid: autentikus vámpír, rücskös gigaféreg, epokitféreg. A 23. fordulódban 5804 arany került a bankszámládra. 6384 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 20

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -10.); nyílpuska lövedék (#547) (11 -997.); szent nyílp.lövedék (#549) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 (+1) 2. nyomkövetés: 15 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 2
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. taumaturgia: 20
10. szerencsejáték: 1 11. versengés: 2 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 1 14. pszi: 9 15. vadászat: 1
16. bányászat: 4 17. főzés: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó lények (#9097), Gyorsléptű Sheara (#4106) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
80 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 1 bunkósbot (#9)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 gyógykenőcs (#313) 4 isteni könnycsepp (#260)
4 nyílpuska lövedék (#547) 3 orgyilkos tőr (#225) 6 tigroszlán fog (#63)
9 víz (#27) 2 evaporőr háj (#105)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borkonyó bibe (#312) 1 drótszőr (#37) 2 kaja (#2)
1 mászókarom (#78) 4 szent nyílp.lövedék (#549) 6 tinta (#101)
101 ubuk tüske (#131) 2 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,42) érző szívű dromedár (#753), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), egy elf férfi
(100,47) kolostor (#556), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), egy elf nő
(101,43) tormikus egér (#218)
(101,46) Sheran rúnaköve, Fairlight oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), alpesi tehenek (#91)
(101,48) világítótorony (#156), Dornodon oltár, vaskohó (#155), emberevő (#119)
(102,44) óriás skorpiók (#72)
(102,45) oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), mélységi grittangok (#103), trappoló dinymák (#118)
(102,49) mélységi grittangok (#103), Raia oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(102,50) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), szent tölgyfa (#393), oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.

Üzenet küldése a karakternek