Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. okt. 11. 12h:05' EZ A 61. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD 62. játékheted kezdete: okt. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2168 SZÁMLA : XXXX |
flh 5 108 | felt. lőfegyver haszn. 5 a 108. tárggyal |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
be 526 | bemész az 526. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, | kavadu iszák (#25) 4 ap /db, |
varányszem (#30) 2 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, |
kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, |
antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, |
rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, | mérleg (#81) 16 ap /db, |
óndarab (#85) 4 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, |
vízionár szem (#102) 6 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, |
fabontó (#106) 10 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, |
sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, |
uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, |
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | karbin plazma (#199) 20 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, |
manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, | acélpengőke (#231) 6 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, |
kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, |
tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, |
shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | quwarg tojás (#360) 4 ap /db, |
álompor (#396) 2 ap /db, | ostromlétra (#510) 10 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, |
szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, |
varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db, | azuka vese (#1462) 18 ap /db. |
bakkura bőr (#95) 2 ap /db, | csontkulcs (#74) 4 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, |
fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, | fémrúd (#104) 8 ap /db, | grákóbőr (#41) 3 ap /db, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, |
kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, | mandibulapenge (#125) 3 ap /db, |
óndarab (#85) 2 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db, | rókafarok (#124) 3 ap /db, | sallank karom (#128) 2 ap /db, |
szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, | szuperkötél (#209) 2 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, |
vizestömlő (#3) 7 ap /db, | vízionár szem (#102) 3 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db áron. |
be 527 | bemész az 527. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 126.]
be 608 | bemész a 608. épületbe |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló bal lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló megüti a bal válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-10] Továbbra is síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy alpesi tehén. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. Eldobod az értéktelenné vált vadtroll trófeát, és diadalmasan beszerzel egy alpesi tehén trófeát. 301 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 8%}
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
gy 19 | gyógyítás 19 pontért |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gorombilla szőrös karját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gorombilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
kt 4 | elkészíted a 4. tárgyat |
kt 10 | elkészíted a 10. tárgyat |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [42,-11] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 10.]
ep 146 10 | építed a 146. tárgyat 10 pontért |
h 163 | használod a 163. tárgyat |
BOLTOK Ha egy boltban vásárolni akarsz, egyszerűen csak oda kell menned arra a mezőre, ahol a bolt van. Itt a vesz (VE) paranccsal vásárolhatsz, paraméterként az árucikket és a mennyiséget megadva. Pl. VE 29 3 hatására veszel 3 db 29-es tárgyat. [A korábbi változattal ellentétben, a bolt sorszámát NEM kell megadni.] Ilyenkor automatikusan be is mész a boltba, majd elhagyod. Ha akarod, persze kiadhatod a BE (épület) parancsot, ilyenkor részletes listát fogsz arról kapni, hogy mit kínál a bolt, mit venne, és mennyiért. Eladni az EA paranccsal lehet, hasonlóképpen kell paraméterezni, mint a VE parancsot: EA (tárgy, mennyiség). Bár a boltos nem mondja meg, mennyi van az adott cikből raktáron, lehet, hogy nem lesz annyi, amennyit kérsz. A boltban mindent kétszer annyiért árulnak, mint amennyit neked fizetnek érte. |
ZÖLD ÜVEG (82. TÁRGY) Ma már senki sem tudja, hogy a régiek hogyan készítettek üveget, ezért ez a furcsa, kemény anyag kezd egyre értékesebb lenni. A zöld üveg egy kisebb, zárható edény, amelynek megvan az a sajátossága, hogy nem köt meg benne a Technokolin bogár váladéka. Egy ilyen üvegbe 20 csepp ragasztó fér. |
Erő: | 16 (18) | Szint: | 8 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 13 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 125/67 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 (13) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 26 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 9 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 5 | dobófegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << csontszurony (#12) << csontszablya (#64) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -2.); dárda (#10) (3 -4.); nyílvessző (#108) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 21 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. harcművészetek: | 8 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. zárnyitás: | 2 | 12. vadászat: | 6 |
13. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
ormánygőte (#18) |
Összsúly: 50.45 kg | Megterheltség: 109% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | nyílvessző (#108) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dárda (#10) | 3 | kaja (#2) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
1 | zöld üveg (#82) |