42. forduló, 44. forduló, CobraA12 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. jún. 5. 21h:56'
EZ A 83. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
84. játékheted kezdete: jún. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1352
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

COBRAA12 KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,34] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. Fekete a bőre. Fairlight követője. Egy elit csatavértet, egy ónix masszavadítót, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy bíbor szulfagor trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Továbbmész.
Táborozásod 1. napján Golem765 átadott neked 76 aranyat.
Táborozásod 1. napján Golem765 átadott neked 2 bumerángot.
Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.)

v 14 elmormolod a 14. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 207.]

v 15 elmormolod a 15. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

a 176 4491 3 átadod a 176. tárgyat a 4491. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 vashegyű nyilat Golem765 részére. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

a 129 4491 1 átadod a 129. tárgyat a 4491. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 sallank nyilat Golem765 részére. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

a 108 4491 1 átadod a 108. tárgyat a 4491. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 nyílvesszőt Golem765 részére. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

a 112 4491 28 átadod a 112. tárgyat a 4491. kalandozónak (28 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 28 madártollat Golem765 részére. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

a 128 4491 6 átadod a 128. tárgyat a 4491. kalandozónak (6 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 6 sallank karmot Golem765 részére. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[41,33] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Elérted a Valhalla-hegység keleti lejtőit. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy manóodút. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz sötét kámzsát. (ld. enc.) Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy északi aurach. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 4 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy brutális morf. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember nővel. Egy tatu ködmönt visel. Felszerelését egy woor-antilop trófea díszíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy dárda. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges.
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Otthagyod a másik kalandozót.
[10 pontot használtál fel, van még 197.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 196.]

m 6 mozogsz nyugatra
[40,33] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Látsz egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy hegyi rák. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a hegyi rák bal középső lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a hegyi rák bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 rákpáncélt. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy halálos morf. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 186.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 185.]

m 6 mozogsz nyugatra
[39,33] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy emberevő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az emberevő bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Ököllel eltalálod az emberevő bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy domináns morf. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy páncélos lovag irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kolostor (529. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 175.]

be 529 bemész az 529. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Egy új fogást sajátítottál el: A Pörölycsapás technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 170.]

be 529 bemész az 529. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 165.]

m 6 mozogsz nyugatra
[38,33] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő alpesi tehén mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén jobb oldalát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy szikla mögé rejtőzöl. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy védelmező morf. Amikor elhal a zaj, előmászol. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss kobudera nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 155.]

ep 156 40 építed a 156. tárgyat 40 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy világítótornyot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Már félig készen van a világítótorony. 30 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 115.]

ep 156 40 építed a 156. tárgyat 40 pontért
Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a világítótorony. 30 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 75.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[39,34] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy goldugar. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a goldugar testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a goldugar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A goldugar megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy szikla mögé rejtőzöl. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy védelmező morf. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [40,35] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy bíbor szulfagor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bíbor szulfagor nyakát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (5 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor felkarcolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a bíbor szulfagor fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a bíbor szulfagor agyarával a testeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis süvítő rája trófeát, és kinyersz egy alkalmas bíbor szulfagor trófeát. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy változatos morf volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [41,35] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Sűrű szárnycsattogtatással egy éltető morf távolodik. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Felfedeztél egy hóhérbimbót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megsajnálva a kis szörnyeket, elejtesz néhány apróbb állatot, és a ragadozócsemeték elé hordod. Emésztőcsöveiket a piciny csíbor-ragadozók mohón a táplálékra tapasztják. Néhány napig elég lesz nekik ez az élelem, aztán már nekik kell boldogulniuk. Fontolgatod, hogy magaddal viszed őket, de tudod, hogy magadnak is épp hogy elég ennivalót tudsz szerezni. Remélve, hogy a természet nem lesz kegyetlen, tovább folytatod utadat. (+4 jóság.)
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [60 pontot használtál fel, van még 15.]

m 1 mozogsz északkeletre
[42,34] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bo-skorpió került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a bo-skorpió farkát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 6 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy harcias morf volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. Fekete a bőre. Fairlight követője. Egy elit csatavértet, egy ónix masszavadítót, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy bíbor szulfagor trófea és egy mutáns pók trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Továbbmész.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 5.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 183 pontot. A következő körben tehát 185 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY)
Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg.
- Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged.
- Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle...
[Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

SÖTÉT KÁMZSA (699. TÁRGY)
A sötét kámzsa elkészítéséhez az árnymanó mindössze egy aurach bőrt, 10 csepp tintát, és 50 aranyat kér tőled. Persze, a tárgy igazándiból egy kezdő tolvajnak lehet jó: ha viseli a KF 699 paranccsal, akkor, ha kudarcot vall lopáskor, a lopás szakértelme az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődik. Ez azonban tényleg csak kezdőknek jó, a kámzsa 20-as lopás felett már nem csinál semmit. A tárgy elkészíttetéséhez a Küldetése Teljesítése: KT 699 parancsot add ki, 5 TVP-ért a manóodúnál.

ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY)
Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik.

AURACH FOG (657. TÁRGY)
Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez.

PÖRÖLYCSAPÁS
Ez a nemcsak a kéz, hanem a teljes test brutális erejét összpontosító csapás nem is annyira sebzéséről, hanem arról a képességéről vált ismertté, hogy akár egy ökröt is el tud kábítani. Igaz, ami igaz, a Pörölycsapás még a legkeményebb ellenfél támadóerejét is meg tudja gyengíteni, hisz percekig csillagokat fog látni. Ha ezt sikeresen alkalmazod, ellenfeled következő ütésével 1/2 sebzést fog okozni.

BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY)
Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása.

SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY)
Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését.

KARAKTERLAP

CobraA12, egy barna, rövid hajú, csillogó szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia követője vagy. Ez a 43. fordulód.

Erő: 21 Szint: 12 Merészség: 5/3 Magasság: 149 cm
IQ: 16 Támadás: 11 Agresszió: 5 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 22 Menekülés: 40 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 15 Életpont: 150/149 Jellem: jó (24) Tul. pont: 3
Szerencse: 12 Varázspont: 30/20 Pénz: 10 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 285 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 945 TP-t kaptál. Jelenleg 28 221 TP-d van. A következő szinthez még 4 779 TP szükséges. Trófeáid: trappoló dinymák, bíbor szulfagor, emberevő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17 lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 5

Óvatosság (labirintusokban): 0
42,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17 (+1) 2. nyomkövetés: 6 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 2 (+1) 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 14
7. felderítés: 3 8. teológia: 1 9. harcművészetek: 7 (+1)
10. szörnyismeret: 1 11. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 12, max: 50)
Silistra (#6107), Fullánk (#6113), vízionár (#66), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] (teljesítve)
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 19, 53.

Összsúly: 38.97 kg Megterheltség: 74%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
100 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 28 madártoll (#112)
1 nyílvessző (#108) 6 sallank karom (#128) 1 sallank nyíl (#129)
3 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 3 aurach fog (#657) 7 gyenge méreg (#26)
4 kaja (#2) 1 rákpáncél (#97) 2 szulfagor agyar (#677)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

37 38 39 40 41 42 43
32
33
34
35
36
(38,33) alpesi tehén (#91)
(39,33) emberevő (#119), kolostor (#529), világítótorony (#156), Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720)
(39,34) világítótorony (#156), goldugar (#65)
(40,33) Sheran oltár, világítótorony (#156), hegyi rák (#61)
(40,35) bíbor szulfagor (#358)
(41,33) az 5. labirintus bejárata, Tharr oltár, manóodú (#698), északi aurach (#350), egy ember nő
(41,35) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Tharr oltár, 10. jellempróba
(42,34) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, bo-skorpió (#54), egy elf férfi

Üzenet küldése a karakternek