42. forduló, 44. forduló, Dorien McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 20. 9h:23'
EZ A 416. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
417. játékheted kezdete: júl. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1199
SZÁMLA : XXXX

DORIEN MCGEE KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,0] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 2. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 távcsövet (49 arany).
Dan McGee, amikor összefutottatok, adott neked egy koboldkoronát. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a vadász quwarg (ld. enc.) és a partravetett medúza (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+49 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+30 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 668. hetének nyerőszámai: 23, 19, 13. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 175.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 170.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 165.]

* 4. KP: használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 155.]

* 5. KP: elmormolod az 53. varázslatot
19 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 24 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

ef 2 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 1999 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 135.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 135.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy láth. észlelése varázslat. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

a 1629 5415 1 átadod az 1629. tárgyat az 5415. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 koboldkoronát Aranykezű Rufus részére. [5 pontot használtál fel, van még 130.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
P 73 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

ff 127 28 87 felt. fegyverváltás: 127 28 87
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza << ököl << bronzhegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

ffk 160 160 160 felt.fv.kozkázata: 160 160 160
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 160 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 160 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 160 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

lm 1 mozogsz 1
Ép (?) bőrrel elhagyod a palotaszárnyat!
[6 pontot használtál fel, van még 124.]

m 2 mozogsz keletre
[100,0] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Összeakadsz Gumi Rudival. Fegyverzetét egy pattanóböde trófea, egy törpemammut trófea és egy ragyás burástya trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően gyógyítás szakértelmed. Eközben te szörnyismeret szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [9 pontot használtál fel, van még 115.]

ee 51 57 45 eladod az 51. tárgyat az 57. tárgyat a 45. tárgyat
Eladtál 1 bőrpáncélt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kis bőrpajzsot. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 115.]

ee 71 72 73 eladod a 71. tárgyat a 72. tárgyat a 73. tárgyat
Eladtál 1 rézpáncélt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézpajzsot. 14 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 115.]

ee 126 64 9 eladod a 126. tárgyat a 64. tárgyat a 9. tárgyat
Eladtál 6 bronzpengét. 72 aranyat kaptál.
Eladtál 1 csontszablyát. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bunkósbotot. 1 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 115.]

a 56 5874 4 átadod az 56. tárgyat az 5874. kalandozónak (4 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 4 mákrózsa virágot Dan McGee részére. [5 pontot használtál fel, van még 110.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[100,-1] Még mindig a városban vagy. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Találsz egy templomot. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orgyilkos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [101,-2] Szűnni nem akar a zöld síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Lee-MBO hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy süvítő rája. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigvágod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Farokcsapások csattannak a hasadon. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a süvítő rája testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 94.]

im 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregsemlegesítés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt. 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. 3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. [30 pontot használtál fel, van még 64.]

m 4 mozogsz délre
[101,-1] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy törpemammut nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpemammut testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a törpemammut bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Utad során felfedezel egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy templom van. Elrakod a távcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 56.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 56.]

szk 115 keresed a 115. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 53.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [20 pontot használtál fel, van még 33.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 3 fejleszted a 4. tulajdonságodat 3 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 15, 12.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 182 pontot. A következő körben tehát 212 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY)
Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb.

PARTRAVETETT MEDÚZA (363. SZÖRNY)
Néha a tengerparton sétálva, megpillanthatsz egy-egy partravetett medúzát, amint a szárazon haldoklik. Még ezeknek a mozdulatlan monstrumoknak sem érdemes a közelébe menni, mert hatalmas csápjaikkal elkaphatnak, túlélésük utolsó reménységét látva benned. És mivel ezek a csápok erősen mérgezők... Nos, valószínűleg nem érdemes ecsetelni, miért is nem jó a medúzákat piszkálni.

MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT)
Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levő mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgeződsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebző mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni).
A varázslat nem működik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tű), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idő ellene védekezni.

KARAKTERLAP

Dorien McGee, egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 43. fordulód.

Erő: 18 (24) Szint: 11 Merészség: 4/4 Magasság: 167 cm
IQ: 20 Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 16 Életpont: 162/88 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (23) Varázspont: 141/1 Pénz: 286 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 15/0 Pszi pont: 73/0 EFejl: 22
Eddig összesen 97 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 930 TP-t kaptál. Jelenleg 21453 TP-d van. A következő szinthez még 3547 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, sötét gnóm, ork sámán. A 39. fordulódban 1481 arany került a bankszámládra. 1540 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/32 szúrófegyverek: 9/26 (+6%) vágófegyverek: 3/24 (+16%)
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/49 dobófegyverek: 9/5 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (160%) << ököl (#28) (160%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ezüsttollú nyíl (#363) (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/62 2. nyomkövetés: 12/100 (+10%) 3. lopás: 1/3
4. mászás: 2/33 5. csapdakészítés: 6/101 (+10%) 6. csapdaészlelés: 1/6
7. gyógyítás: 12/62 (+2%) 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/2
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 6/38 (+13%) 12. taumaturgia: 2/108 (+12%)
13. versengés: 1/34 14. harcművészetek: 1/2 15. zene: 2/33 (+23%)
16. szörnyismeret: 6/54 17. pszi: 11/43 (+23%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/43 20. bányászat: 1/56 21. főzés: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)
láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57)
6 bronzpenge (#126) 1 bunkósbot (#9) 1 csontszablya (#64)
1 kis bőrpajzs (#45) 4 mákrózsa virág (#56) 1 rézpajzs (#73)
1 rézpáncél (#71) 1 rézsisak (#72) 4 víz (#27)
1 koboldkorona (#1629)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
148 arany (#50) 10 kaja (#2) 1 orgyilkos tőr (#225)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,0) az 50. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#579), bank (#582)
(100,-1) oltár, orgyilkos (#131)
(100,0) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), Gumi Rudi (5008. kalandozó)
(101,-2) gumifa (#38), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Tharr oltár, süvítő rája (#113)
(101,-1) törpemammut (#115), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Üzenet küldése a karakternek