428. forduló, 430. forduló, Yiel-Yian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 30. 9h:04'
EZ A 668. JÁTÉKHETED, 429. FORDULÓD
669. játékheted kezdete: dec. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3725
SZÁMLA : XXXX

YIEL-YIAN KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [219,72] koordinátán.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+798 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+122 pszi pont.) Közös Tudatod ereje a kasztroplanáris uralomban is megmutatkozik. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 739. hetének nyerőszámai: 29, 6, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 777. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 775. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 773. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 773.]

* 3. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 28. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 víz). [0 pontot használtál fel, van még 773.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 771. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+23 erő). [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 769. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 26. varázslatot a 147. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+19 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 767. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 765. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 765.]

* 5. KP: használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 765.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 765.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 765.]

h 473 2 használod a 473. tárgyat
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 1 évet.) Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 1 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 765.]

v 198 250 79 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[250,79] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Port kavar a távolban egy homokvihar.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gránátkaktuszt. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 755. Kapsz 8 VP-t.]

kt 429 25 elkészíted a 429. tárgyat (25 darabot)
Begyűjtöttél 25 kaktuszbogyót. [150 pontot használtál fel, van még 605. Kapsz 120 VP-t.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[251,78] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Port kavar a távolban egy homokvihar. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy leviathán lárva ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Felfedeztél egy nothar cserjét.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Mérgelődsz egy sort, hogy nincs nálad 20 arany a belépőre, majd bánatosan odébbállsz.

(Továbbmész...) [252,78] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy pikkelyes ptog. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [253,78] Füves síkságra érkeztél. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy fekélyes hernyó. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 578. Kapsz 21 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[254,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy dübörgő bahrot. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy feneketlen tó van. Északra egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [9 pontot használtál fel, van még 569. Kapsz 7 VP-t.]

vv 79 167 73 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 569.]
Ezen a mezőn már áll oltár ill. templom. [0 pontot használtál fel, van még 569.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az esőidézés varázslatot! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 564. Kapsz 4 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 559. Kapsz 4 VP-t.]

im 0 4 imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy harcos hárpia.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a harcos hárpia jobb karját. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a harcos hárpia testét. (7 támadással 618 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a harcos hárpia bal vállát. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A harcos hárpia csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 47 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a harcos hárpia testét. (7 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a harcos hárpia testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Többször beletép húsodba a harcos hárpia. (2 támadástól 334 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 47 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 20 madártollat. 12110 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2067, sebződés: 683, gyógyulás: 529, összesen: -154 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [35 pontot használtál fel, van még 524. Kapsz 28 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy harcos hárpia.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia fejét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a harcos hárpia testét. (7 támadással 634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a harcos hárpia bal oldalát. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Karmok szántják végig jobb lábadat. (2 támadástól 295 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 48 életpontot vesztettél. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a harcos hárpia bal lábát. (7 támadással 621 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 96 életpontot sebeztél. 35 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a harcos hárpia szélfútta haját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 271 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 45 életpontot vesztettél. A harcos hárpia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 20 madártollat. 12110 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2116, sebződés: 659, gyógyulás: 370, összesen: -289 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 494. Kapsz 24 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ében tigris.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében tigris nyakát. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében tigris bal oldalát. (7 támadással 699 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd az ében tigris testét. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Vámpírölővel megdöfködöd az ében tigris fejét. (3 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd az ében tigris bal hátsó lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Karmával néhányszor az ében tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 adamantit érme (ld. enc.). 12047 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1975, sebződés: 808, gyógyulás: 510, összesen: -298 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [35 pontot használtál fel, van még 459. Kapsz 28 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy pikkelyes ptog.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pikkelyes ptog bal első lábát. (6 támadással 250 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 726 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a pikkelyes ptog jobb első lábát. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A pikkelyes ptog a fejedet csépeli farkincájával. (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Vámpírölővel jól megszurkálod a pikkelyes ptog testét. (2 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 103 életpontot sebeztél. 103 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a pikkelyes ptog fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A pikkelyes ptog a fejedet csépeli farkincájával. (2 támadástól 305 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10847 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1881, sebződés: 590, gyógyulás: 382, összesen: -208 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+352 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [35 pontot használtál fel, van még 424. Kapsz 28 VP-t.]

v 267 elmormolod a 267. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! Ősi energiák regenerálják tested (+1 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 419. Kapsz 4 VP-t.]

m 1 2 8 mozogsz északkeletre, keletre, északra
[255,77] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy fekélyes hernyó. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (6 támadással 253 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-45 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 716 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a fekélyes hernyó széles száját. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A fekélyes hernyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-37 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a fekélyes hernyó jobb vállát. (7 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A fekélyes hernyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A fekélyes hernyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11682 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2326, sebződés: 444, gyógyulás: 369, összesen: -75 ÉP}


(Továbbmész...) [256,77] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy legyengült leviathán lárva. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd a leviathán lárva bal oldalát. (5 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a leviathán lárva bal oldalát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 38 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Hiába próbálsz hátrálni, a leviathán lárva többször is megmar! (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A leviathán lárva szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 6634 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 211, gyógyulás: 119, összesen: -92 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dübörgő bahrot lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tükörpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dübörgő bahrot testét. (7 támadással 684 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 99 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a dübörgő bahrot bal oldalát. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Agyarával a dübörgő bahrot a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a dübörgő bahrot jobb hátsó lábát. (2 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a dübörgő bahrot bal oldalát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Beléd öklel a dübörgő bahrot! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 ezüstlevél (ld. enc.). Felhasználva a mithril kardot, szereztél 1 bahrot bőrt. 11400 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1854, sebződés: 394, gyógyulás: 386, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [256,76] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy harcos hárpia közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 587 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a harcos hárpia nyakát. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 295 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 49 életpontot vesztettél. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a harcos hárpia testét. (7 támadással 596 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 119 életpontot sebeztél. 119 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel valamennyire megsebezgeted a harcos hárpia testét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 328 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 52 életpontot vesztettél. A harcos hárpia összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 15 madártollat. 12110 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1955, sebződés: 724, gyógyulás: 510, összesen: -214 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+384 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi rúnatornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy pézsmatököt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint McNewast, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Utad során felfedezel egy csillagbozótost. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy púpos zsokarg!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg bamba pofáját. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a púpos zsokarg bamba pofáját. (7 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 110 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a púpos zsokarg bamba pofáját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A púpos zsokarg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Mellkasodba bök a púpos zsokarg néhányszor agyarával! (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7461 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1143, sebződés: 250, gyógyulás: 159, összesen: -91 ÉP}

Úgy néz ki, a csatazaj egy újabb szörnynek keltette fel a figyelmét, ami dühösen neked ront. Egy sötét ülnök!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 719 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök bal karját. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. BŰNÖS! Korbácsként sújt rajtad végig a fájdalom (-330 életerő). Az ítéletet lehajtott fejjel fogadod, távozol. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 979, sebződés: 330, gyógyulás: 6, összesen: -324 ÉP}

Arra sincs idő, hogy a port kitörölgesd a szemedből, menekülve mászol fel a romba dőlt falon. A mászó-karperecet újra rátapasztod a rúnatorony külső falára, és óvatosan leereszkedsz.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+413 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
Találkozol egy fekete, rövid hajú, szürke szemű troll férfival. Egy Bropxat vállvédőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy háború gyűrűjét, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy optiri agysisakot, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tleikan karkötőt, egy törpe bakancsot, egy uglaok lánckesztyűt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Rettegés Ura trófea és egy vtoeken döntőbíra trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Összeismerkedtek. Az ő neve Salió. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Találkozol Alor Moával. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy Kabol gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mágusgyűrűt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csizmát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy Sshreakza amulettjét, egy torz fülkarikát, egy tradicionális övet és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy tleikan főbíra trófea és egy kémsárkány trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy biethlan kardot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy élőholt sullár a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges a nyomorult. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[82 pontot használtál fel, van még 337. Kapsz 65 VP-t.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[256,75] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő káoszszellem nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 74 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Nem találtad el. A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (52 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Mithril karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a káoszszellem testét. (4 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 75 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Mithril karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a káoszszellem testét. (4 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 82 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 492, gyógyulás: 139, összesen: -353 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+351 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [255,74] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy leviathán lárva lehet. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a leviathán lárva testét. (7 támadással 687 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a leviathán lárva testét. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A leviathán lárva harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 205 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 47 életpontot vesztettél. Marásokat ejt rajtad a leviathán lárva. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a leviathán lárva jobb csápját. (6 támadással 556 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a leviathán lárva testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A leviathán lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 13269 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1922, sebződés: 606, gyógyulás: 342, összesen: -264 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [254,73] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy harcos hárpia lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a harcos hárpia jobb karját. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 576 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a harcos hárpia szélfútta haját. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A harcos hárpia csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 268 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 50 életpontot vesztettél. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a harcos hárpia bal lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 38 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Többször beletép húsodba a harcos hárpia. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 52 életpontot vesztettél. A harcos hárpia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 17 madártollat. 12110 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2019, sebződés: 652, gyógyulás: 524, összesen: -128 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+390 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Rhiannon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] Észreveszel egy ovimon-bokrot. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. A bőre kreolszínű. Felszerelését egy szépen megmunkált Ma'yia furulyája díszíti. Leah félisten hatalmú szolgája. Egy adamantit kesztyűt, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy Eldereth kristályt, egy hakamát, egy haramakit, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya szimbólumot, egy kotét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy óriás fülbevalót, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy vadászskorpió trófea és egy quwarg széltáncos trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Mentális auráját felismered, ő is gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Enyasio. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[37 pontot használtál fel, van még 300. Kapsz 29 VP-t.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 295. Kapsz 4 VP-t.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 295.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 255. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 215. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 15 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [15 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 12 VP-t.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 21, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 570 pontot. A következő körben tehát 770 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ADAMANTIT ÉRME (762. TÁRGY)
Ezt a különlegesen ritka pénzérmét egy bo'adhun törzsfő, egy ro'galhal parancsára készíttették. Értéke 80-100 királysági aranynak felel meg!

EZÜSTLEVÉL (759. TÁRGY)
A bo'adhunok sosem voltak híresek ékszerésztudásukról, azonban a szakértelmet ötletességgel pótolták. Egy élő levélre olvasztott ezüstöt öntöttek, így készült ez a szép csecsebecse.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

KARAKTERLAP

Yiel-Yian, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Dornodon első számú avatárja vagy. Papi hited: 1044. Az Ördögi Kör (#9111) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 429. fordulód.

Erő: 73 (101) Szint: 50 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 65 (70) Támadás: 69 Agresszió: 6 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 65 (68) Védekezés: 99 Menekülés: 30 % Életkor: 31/69 év
Egészség: 65 (75) Életpont: 1077/1077 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 75 (78) Varázspont: 3008/962 Pénz: 1 arany Kép. pont: 33
Tudatpont: 14/8 Pszi pont: 400/451 Halhatatlanság: 12 %
Eddig összesen 4666 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 121781 TP-t kaptál. Jelenleg 22177449 TP-d van. A következő szinthez még 2822551 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Kronga hadúr, kreiton lich. A 419. fordulódban 5075 arany került a bankszámládra. 5328 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/84 ökölvívás: 18/70 szúrófegyverek: 50/54 (+5%)
vágófegyverek: 27/51 (+1%) ütőfegyverek: 5/15 lőfegyverek: 39/66 (+2%)
dobófegyverek: 13/28

Feltételes fegyverváltás: mithril kard (#575) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -39.); ezüsttollú nyíl (#363) (40 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/26 (+44%) 2. nyomkövetés: 119/68 (+13%) 3. lopás: 1/74
4. mászás: 29/79 (+8%) 5. csapdakészítés: 28/49 (+6%) 6. csapdaészlelés: 15/27
7. gyógyítás: 52/5 8. titkosírás: 14/82 9. felderítés: 30/96
10. szörnyidomítás: 7/93 11. teológia: 266/50 (+129%) 12. taumaturgia: 134/46 (+24%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 6/65 15. harcművészetek: 14/59
16. zene: 13/49 17. szörnyismeret: 25/15 18. pszi: *34/100
19. zárnyitás: 22/18 20. vadászat: 17/43 21. vitalitás: 4/81
22. bányászat: 33/12 (+1%) 23. úszás: 6/27 24. főzés: 4/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 145
10. vp regeneráció: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
kutatsz max. 10 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot )
elfogod chaktra vadászebet (#459) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), zombi mágus (#389), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), talriai behemót (#312), halálmadár (#351), rubin sárkány (#330), Folrang (#331), Ylgoroth (#332), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), kultúrmasztodon (#227) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
nők (#999), gonoszok (#988), férfiak (#998), semlegesek (#989), jók (#990), Változás Gyermekei (#9120), Kvazársziklák Népe (#9119), Széplelkű Vaszilij (#5815), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) sötét rítus (#131, 30 VP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP)
meditáció (#250, 0 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (106,3,3) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
méregfelhő III (#229)
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 10)
menekülés (#212), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), energiapajzs (#103), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
puha ütés (#60) >> púpos zsokarg (#451) pusztító végzet (#106) >> tleikan házőrző (#507)
pusztító végzet (#106) >> animált korall (#445) armageddon (#218) >> greén örvény (#443)
puha ütés (#60) >> vastagbőrű mutak (#442) puha ütés (#60) >> chaktra vadászeb (#459)
armageddon (#218) >> testzabáló (#438) pusztító végzet (#106) >> zseléféreg (#453)
pusztító végzet (#106) >> verg elmeszaggató (#430) pusztító végzet (#106) >> pengekarú nitmák (#450)
pusztító végzet (#106) >> bosszantó apróság (#452) pusztító végzet (#106) >> manaelementál (#290)
puha ütés (#60) >> veszett gorilla (#446) puha ütés (#60) >> szellemdarázs (#481)
armageddon (#218) >> lidérctűz (#457) puha ütés (#60) >> tündöklő griff (#466)
izomernyesztés (#33) >> tüskés totemblarg (#482) izomernyesztés (#33) >> kutyafejű medve (#477)
izomernyesztés (#33) >> hótarantula (#464) izomernyesztés (#33) >> dübörgő bahrot (#479)
pusztító végzet (#106) >> Morghatal A'ton (#544) pusztító végzet (#106) >> sötét ülnök (#508)
pusztító végzet (#106) >> tleikan hadúr (#509) méregfelhő III (#229) >> algaleioda (#474)
pusztító végzet (#106) >> tleikan behemót (#511)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Raia avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot.
2.) Áldott okerónok? Micsoda bárgyú teremtmények ezek? Öld őket halomra, pusztíts el tizenhatot! (számláló: 0)
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval!

HŐSTETTEID
Bézs-Korona érdemrendet viselsz.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
18 arany (#50) 7 bronzhegyű nyíl (#94) 2 fiatalság itala (#473)
1 karbin plazma (#199) 1 nyílvessző (#108) 1 sallank karom (#128)
4 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 adamantit érme (#762) 1 bahrot bőr (#938) 1 ezüstlevél (#759)
25 kaktuszbogyó (#429) 71 madártoll (#112) 6 mákrózsa virág (#56)
108 víz (#27) 2 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(250,79) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429)
(251,78) leviathán lárva (#476), nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923)
(252,78) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), pikkelyes ptog (#470)
(253,78) 39. jellempróba, fekélyes hernyó (#489)
(254,73) harcos hárpiák (#485), a 107. labirintus bejárata, 255. jellempróba, Fairlight oltár, 49. jellempróba, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Enyasio (2363. kalandozó)
(254,78) dübörgő bahrotok (#479), 46. jellempróba, Dornodon oltár, harcos hárpia (#485), ében tigris (#488), pikkelyes ptog (#470)
(255,74) leviathán lárva (#476), márványtorony (#175), 46. jellempróba, Fairlight oltár
(255,77) 50. jellempróba, Leah oltár, fekélyes hernyó (#489)
(256,75) káoszszellem (#472), 50. jellempróba, vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely
(256,76) harcos hárpia (#485), ősi rúnatorony (#852), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), művészi porolit (#720), 25. jellempróba, csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), púpos zsokarg (#451), sötét ülnök (#508), Salió (2429. kalandozó), Alor Moa (4345. kalandozó)
(256,77) Tharr oltár, 35. jellempróba, leviathán lárvák (#476), dübörgő bahrot (#479)

Üzenet küldése a karakternek