Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 22. 9h:15' EZ A 496. JÁTÉKHETED, 428. FORDULÓD 497. játékheted kezdete: szept. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 53 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 208 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny savat lehel! Fürdesz a fekete savcsóvában. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a skarlátdémon testét. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. 39 életpontot gyógyultál. A skarlátdémon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (6 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled skarlátia varázslatot lő rád. (A életköves gyűrű védett meg.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a skarlátdémon jobb oldalát. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. 43 életpontot gyógyultál. A skarlátdémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (6 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Egy skarlátia varázslatot dob rád a másik. (A életköves gyűrű védett meg.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 504, gyógyulás: 86, összesen: -418 ÉP}
(Továbbmész...) [373,76] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy különös vadászházat. Északra egy életszikla van. Elteszed a látcsövet. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy lidérckirály közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a lidérckirály fejét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a lidérckirály nyakát. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a lidérckirály jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a lidérckirály bal lábát. (5 támadással 359 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a lidérckirály nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 60, gyógyulás: 2, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [373,75] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy életsziklát. (ld. enc.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Északnyugatra egy mópat boly van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Csak egy Mnebolath. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 187 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregelementál jobb csápját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a méregelementál bal csápját. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a méregelementál bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A méregelementál csápol, de mindhiába. Biami kvazárlándzsával megdöföd a méregelementál fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a méregelementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A méregelementál belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A méregelementál elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a méregelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4539 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 136 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mópat fatty testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a mópat fatty puha torát. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a mópat fatty fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 18 mópat fatty csáprágójával. (15 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a mópat fatty testét. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 13 mópat fatty. (10 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a mópat fatty farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 8 mópat fatty csáprágójával. (5 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a mópat fatty puha torát. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a mópat fatty jobb első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 4 mópat fatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 3 mópat tetemet. 13920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2061, sebződés: 212, gyógyulás: 306, összesen: +94 ÉP}
(Továbbmész...) [371,73] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északnyugatra látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat mópat fatty közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 107 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mópat fatty farkát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a mópat fatty bal vállát. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 58 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a mópat fatty jobb középső lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (16 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a mópat fatty bal oldalát. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (12 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a mópat fatty jobb oldalát. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 88 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a mópat fatty bal hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (8 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a mópat fatty ocsmány féregtestét. (5 támadással 322 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod a mópat fatty nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A 3 mópat fatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 3 mópat tetemet. 13920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2075, sebződés: 222, gyógyulás: 274, összesen: +52 ÉP}
(Továbbmész...) [370,72] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy küklopsz közeledik. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 135 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a küklopsz testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (58 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a küklopsz jobb oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a küklopsz jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A küklopsz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Kvazár karddal megkarcolod a küklopsz bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a küklopsz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A küklopsz mancsával oldalba lök. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A küklopsz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lótuszvirágot. [lótuszvirág ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] 3954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 76, gyógyulás: 4, összesen: -72 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [368,70] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység!
(Továbbmész...) [368,69] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák.
m 7 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 114 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mópat fatty testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a mópat fatty jobb első lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 600 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 18 mópat fatty többször is megmar! (16 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a mópat fatty puha torát. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 95 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a mópat fatty testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 11 mópat fatty csáprágójával. (9 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a mópat fatty puha torát. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 91 életpontot sebeztél. 51 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a mópat fatty testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 6 mópat fatty többször is megmar! (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megkarcolod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. 24 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágójával az 1 mópat fatty megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 3 mópat tetemet. 13920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2045, sebződés: 174, gyógyulás: 168, összesen: -6 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 258 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi rin fejét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod az elemi rin testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 103 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod az elemi rin testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-8 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod az elemi rin nyakát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 113 életpontot sebeztél. 61 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az elemi rin jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az elemi rin szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-10 TVP). Az elemi rin többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az elemi rin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. 7711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 809, sebződés: 123, gyógyulás: 67, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[368,67] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Oldalt pillantva, meglátsz egy mópat bolyt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
hu 584 632 551 | hulladék: 584 632 551 |
hu 245 386 | hulladék: 245 386 |
v 21 20 | elmormolod a 21. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 29 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért |
ÉLETSZIKLA (621. TEREPTÁRGY) A pusztaságban egy magányos szikla mered az ég felé, mintha kétségbeesetten próbálná a megkínzott föld fájdalmát világgá kiáltani. Az életsziklák a természet, Földanya évezredekkel ezelőtt elvesztett csatájának utolsó nyomai, amelyekkel az energiával teli élet utolsó nyomai is eltűntek a Sötét Földtől. Nehéz elképzelni, hogy ez a létsík is az irtózatosan távoli múltban egy, a Ghallához hasonlóan virágzó és élettel teli világ volt, amíg a Thargodanok inváziója meg nem semmisített mindent. Mindenesetre mindez intő példa, soha nem szabad a Thargodanokat Ghallára beengedni. Bármilyen hihetetlen, az életsziklából érzel még némi pulzálást - Sheran papjai, akik legközelebb állnak Földanyához, és Fairlight papjai, akik a legszikrányibb mágikus energiával is tudnak mit kezdeni, képesek lehetnek kapcsolatot teremteni Földanyával az életsziklánál. Ehhez egy parányi életet, valamilyen növényt kell az életsziklánál elültetni az AL <növény> <mennyiség> paranccsal, 5 TVP árán. Ugyan nagyon kicsi az esély, de lehetséges, hogy sikerül kapcsolatot teremteni. [A siker esélye nem függ az áldozott növények számától, de a jutalom mértéke igen. Egy körben több sikeres ÁLdozatod is lehet, de ezután további sikerekre már kisebb esély lesz.] |
MÉREGELEMENTÁL (306. SZÖRNY) Ez a hatalmas, méregtől csöpögő, zsezsgő massza csak egyetlen dologhoz ért, de ahhoz nagyon: a mérgezéshez. Olyan tömegű mérget pumpál a szervezetedbe, hogyha azt nem semlegesíted rövid időn belül, akkor valószínűleg pukkanni fog a deus ex machinád a legközelebbi táborozáskor. Ha mindez még nem lenne elég, a méregelementálok az ocsmány mocsarak mélyéről, meglepetésszerűen támadnak, és igencsak hosszú csatába nézel elébe, ha agyon akarod őket verni. |
QUWARG SZÉLTÁNCOS (540. SZÖRNY) Amikor a Ghalla keleti csücskében elterülő sivatagokban tombol az arra oly gyakori, bizarr erejű grátfun vihar, a quwarg széltáncosok ekkor érzik magukat igazán elemükben. Mintha nem is lenne rokonság a quwarg faj többi tagjával: a széltáncosok magányosan élnek, és nem építenek bolyokat, csupán alkati sajátosságaik utalnak arra, hogy ők is az apró rovarok nagyra nőtt rokonai. Miközben a levegőből lecsapva arra készülnek, hogy csáprágóikkal halálra sebezzék potenciális áldozatukat - akit később apránként, az utolsó falatig felfalnak -, vörös színben pompázó kitinpáncéljuk acélos védelmet nyújt a szúrófegyverek támadása ellen. |
KÜKLOPSZ (337. SZÖRNY) A küklopszok egyszemű óriások, amelyek a Sötét Föld hegyei között élnek. Ellenfeleikre óriási sziklákat dobálnak, a legtöbb lény már ettől kimúlik. De ha nem, a küklopsz hamar kiosztja áldozatát szekér méretű tenyereivel. A küklopsz ellen talán a szúrófegyver a legjobb, amit beledöfsz felemelt talpába. A legkevésbé hatékony nyilvánvalóan az ütőfegyver. A küklopszokból semmi értelmes dolgot nem lehet kinyerni, lévén nem érdeklik őket a kincsek. |
Erő: | 58 (66) | Szint: | 35 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 58 (60) | Támadás: | 40 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 47 (57) | Védekezés: | 111 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/42 év |
Egészség: | 47 (60) | Életpont: | 594/534 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 58 (65) | Varázspont: | 1033/282 | Pénz: | 136 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 17/8 | Pszi pont: | 169/202 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 33 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/43 | ökölvívás: | 20/28 | szúrófegyverek: | 37/32 (+4%) |
vágófegyverek: | 19/46 (+5%) | ütőfegyverek: | 23/57 | lőfegyverek: | 25/41 (+1%) |
dobófegyverek: | 30/43 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << kvazár kard (#297) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -25.); vas dobónyíl (#189) (26 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/9 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 101/77 (+10%) | 3. mászás: | 22/58 |
4. csapdakészítés: | 25/32 | 5. csapdaészlelés: | 31/35 | 6. gyógyítás: | 83/79 |
7. titkosírás: | 7/99 | 8. felderítés: | 28/58 | 9. szörnyidomítás: | 11/69 |
10. teológia: | 71/29 (+33%) | 11. taumaturgia: | 46/63 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 11/0 |
13. versengés: | 17/82 | 14. harcművészetek: | 13/99 | 15. zene: | 18/42 |
16. szörnyismeret: | 20/25 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 18/41 |
19. vadászat: | 16/43 | 20. vitalitás: | 1/88 | 21. bányászat: | 29/76 (+33%) |
22. úszás: | 9/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (95,36,3) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) | kí koncentráció (#69) |
esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), mágiatörés (#35), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 4 | csalánvirág (#582) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 10 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | szopókő (#259) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
18 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | holdbőr (#1236) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
9 | mópat tetem (#584) | 5 | mópat token (#585) |