Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. ápr. 19. 13h:31' EZ A 1148. JÁTÉKHETED, 428. FORDULÓD 1149. játékheted kezdete: ápr. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #1276 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: kf 453 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
* 2. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 3. KP: vv 224 24 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: vv 12 443 157 | elmormolod a 12. varázslatot a 443. varázslatot a 157. varázslatot |
* 5. KP: vv 71 182 72 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 72. varázslatot |
* 6. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 7. KP: ef 7 517 0 | energia fejlesztése 7 |
* 8. KP: vv 177 28 188 | elmormolod a 177. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 9. KP: e 30 0 0 | élelemszerzés 30 pontért |
tps 60 | TVP spórolása: 60 pontért |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
t 761 1 | támadod a 761. szörnyet |
kno 18 | képesség-növelés 18 |
im 0 2 | imádkozol |
tim 2520 | titkosírás megfejtése 2520 |
m 7 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja az ősdentor jobb lábát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor jobb lábát. (5 támadással 440 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal meghorzsolod az ősdentor bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 34 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 65 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 4 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 145, gyógyulás: 9, összesen: -136 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 81 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 80 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac bal oldalát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kronokukac bal oldalát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a kronokukac jobb vállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 36 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [182,29] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Tirynthius lábát masszírozza. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy trikornis herceg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 73 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy gyóntatás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 67 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a trikornis herceg bal első lábát. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trikornis herceg fehér hátát. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a trikornis herceg jobb hátsó lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A trikornis herceg feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trikornis herceg feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3 508 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést! Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 106, gyógyulás: 6, összesen: -100 ÉP}
vd 10 | m 10 |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 76 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb lábát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az őrült varázsló törékeny testét. Kritikus ütés! (1 támadással 95 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. Kritikus ütés! (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 52 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 sáfránypor. 2 473 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 86, gyógyulás: 6, összesen: -80 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [184,31] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 76 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 77 életpontot vesztettél. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 79 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 160, gyógyulás: 6, összesen: -154 ÉP}
(Továbbmész...) [185,31] Továbbmész a város utcáján. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 68 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod az őrült varázsló bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 95 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sáfránypor és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 85, gyógyulás: 6, összesen: -79 ÉP}
be 630 1 | bemész a 630. épületbe |
kno 15 | képesség-növelés 15 |
be 630 5 | bemész a 630. épületbe |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 37 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb karját. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel kegyetlenül megütöd az őrült varázsló törékeny testét. Kritikus ütés! (1 támadással 97 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fokhagyma és 4 pirkit. 2 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 97, gyógyulás: 6, összesen: -91 ÉP}
(Továbbmész...) [187,31] Dombos terepre érkeztél. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Elfeledett kalandor.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A szellemkastély olyan, mint mindig, magányos és lenyűgöző. A bejárat előtt nem vár rád kísértet, az egyetlen "élő" dolog a környéken a szél cibálta sátorponyva. Sietve lépsz be a falak közé. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (206 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy a kísértetvarázsló agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat energiapajzs varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a kísértetvarázsló bal lábát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kísértetvarázsló szellemtestét. (1 támadással 117 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a kísértetvarázsló jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A kísértetvarázsló karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! A kísértetvarázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 899 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 13, gyógyulás: 9, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [188,32] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trikornis herceg közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gyóntatás varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 78 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis herceg testét. (4 támadással 339 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod a trikornis herceg fehér hátát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A trikornis herceg megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trikornis herceg feléd rúg, de nem talál el. A trikornis herceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 36 arany, -2 ÉP] 3 508 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 123, gyógyulás: 6, összesen: -117 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy energiapajzs mágiát. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem sav ellen védelmednek.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az éjkornis jobb hátsó lábát. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod az éjkornis bal oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az éjkornis szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az éjkornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 16, gyógyulás: 8, összesen: -8 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán testét. (3 támadással 251 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal megdöföd a zoloboo sámán nyakát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 2 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 23, gyógyulás: 8, összesen: -15 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 7 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 35 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a darázsfelhő nagyját. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megbököd a darázsfelhő feléd eső részét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 3 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) 36 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 2 626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 89, gyógyulás: 10, összesen: -79 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 79 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány ubuk dobónyílat. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 60 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Bufa hírnöke jobb oldalát. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a Bufa hírnöke bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Jobbra-balra szökkenve osztja a Bufa hírnöke nehezen védhető csapásait. (6 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A Bufa hírnöke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 4 910 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 132, gyógyulás: 17, összesen: -115 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy energiapajzs varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 76 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény savat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az éjkornis farkát. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod az éjkornis testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az éjkornis szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 3 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 17, gyógyulás: 10, összesen: -7 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gyóntatás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 40 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 89 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trikornis herceg bal hátsó lábát. (4 támadással 338 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a trikornis herceg testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A trikornis herceg feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trikornis herceg feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 3 858 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 129, gyógyulás: 6, összesen: -123 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 339 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a q. rohamosztagos torát. Kritikus ütés! (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A 7 q. rohamosztagos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A 7 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy gyóntatás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 75 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis herceg fehér hátát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trikornis herceg hófehér sörényét. Kritikus ütés! (2 támadással 198 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a trikornis herceg jobb hátsó lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A trikornis herceg feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trikornis herceg megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 36 arany, -2 ÉP] 3 508 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 107, gyógyulás: 6, összesen: -101 ÉP}
(Továbbmész...) [190,30] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Észreveszel egy rát-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Szomjazva veted magad a vízre. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág -> a felesleges 8 db-ot eldobod] Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. (Feltételes úszás:) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a hatékony kampós acélszigonyt markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy étkezési homár!
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod az étkezési homár nyakát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Az étkezési homár felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
tpf 60 | TVP elővétele: 60 pontért |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: vv 128 0 0 | elmormolod a 128. varázslatot |
* 4. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás 30 pontért |
* 5. BP: kf 1158 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
MÉREGFELHŐ II. (193. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ez a mezei méregfelhő erősen továbbfejlesztett, brutálisabb változata. Nemcsak komolyabb a gáz mérgező hatása - papi erőnként D6 (max. 50D6) sebzés és egyre növekvő (max. -16 támadás) -, de elkerülni is nehezebb. A megdobott mentődobás ennél is felezi sebzést, és semlegesíti a támadáscsökkentő hatást. Megidézése 20 VP-t és egy csepp ugh mérget igényel használójától. |
ARMAGEDDON (218. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Az Armageddon irdatlan hatalmú varázslat, amely annak idején kiszabadulva Dornodon irányítása alól, felégette a világot. Most azonban már megfelelően nagy a papi hatalmad, hogy kordában tudd ezt a varázslatot tartani, és mivel nem rúnamágiaként, hanem istened ellenőrzése mellett használod, bizonyos lehetsz benne, hogy nem fog elszabadulni. Az Armageddon hatására egy koncentrált tűzoszlop csap le az égből, és szintenként 1D12 sebzést okozva, szinte szénné égeti a célpontot. Ezután a tűzoszlopot gyorsan megszünteted, nehogy tombolva elszabaduljon. Az Armageddon használata persze nem olcsó mulatság: elmondása 100 varázspontot és egy lótuszvirágot igényel. Tűzvarázslat, tehát a különböző, tűzvarázslatokat erősítő hatások ezt is tovább erősítik, viszont tökéletes védelmet nyújt ellene a védelem a tűztől. |
Erő: | 61 (88) | Szint: | 37 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 50 (73) | Támadás: | 81 (84) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 49 (67) | Védekezés: | 121 (128) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/357 év |
Egészség: | 55 (75) | Életpont: | 828/830 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 51 (79) | Varázspont: | 1544/103 | Pénz: | 10183 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 54/2 | Pszi pont: | 237/126 | Halhatatlanság: | 5 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/85 (+4%) | ökölvívás: | 41/5 (+8%) | szúrófegyverek: | 29/42 (+1%) |
vágófegyverek: | 3/73 | ütőfegyverek: | 5/71 | lőfegyverek: | 23/3 (+3%) |
dobófegyverek: | 31/65 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -27.); hófehér dobónyíl (#1922) (28 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
190,30 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 224 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63, 93, 91 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1037 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 65/44 (+17%) | 2. nyomkövetés: | 60/7 (+24%) | 3. lopás: | 2/42 |
4. mászás: | 19/91 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 38/24 (+19%) | 6. csapdaészlelés: | 20/86 |
7. gyógyítás: | 64/94 (+50%) | 8. titkosírás: | 14/47 (+6%) | 9. felderítés: | 22/12 |
10. szörnyidomítás: | 21/44 | 11. teológia: | 60/7 (+16%) | 12. taumaturgia: | 63/24 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 7/94 | 14. versengés: | 20/42 (+5%) | 15. harcművészetek: | 45/28 (+100%) |
16. zene: | 201/52 (+70%) | 17. szörnyismeret: | 38/93 | 18. pszi: | *23/100 (+89%) |
19. zárnyitás: | 4/19 | 20. vadászat: | 45/84 (+37%) | 21. bányászat: | 32/69 (+4%) |
22. testépítés: | 61/73 | 23. úszás: | 12/7 (+6%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 140 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 10 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 40 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 3 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért. |
vásárolsz pirkitet (#153) (max. 40 darabot ), varányszemet (#30) (max. 50 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Camel a Calandor (#3025), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (94,16,3) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
harci induló (#443) | tűzmágia (#157) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) |
mentális pajzs (#72) | túlvilág lehelete (#177) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 12, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), savhurrikán (#107), puha ütés (#60), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +50 kg teher) státusz: OK |
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A következő feladat egyszerű: semmisíts meg egy trikornis herceget! (teljesítve) |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. tolvajcéh (699): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 91, 93, 94, 95, 99, 171. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16, 18, 26, 43, 44, 47, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 175, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20125. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 286, az összesen kapott pontszám: 29455. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 29, az összesen kapott pontszám: 1532. (összesen ölhető: 258 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 84 TU. szükséges még: 6 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 68 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1013 TU szükséges.) |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 244.11 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 230 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
43 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | bűvös shuriken (#562) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | ősi rúna (#2520) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | fűszertartó (#210) | 7 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | ork csodaszer (#1228) | 4 | pirkit (#153) | |||
5 | sáfránypor (#211) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | vörös zyel (#606) |
181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | |
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|