426. forduló, 428. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 18. 12h:06'
EZ A 495. JÁTÉKHETED, 427. FORDULÓD
496. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397

GORODA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [377,88] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 5. pontnál.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 szockó hólyagot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+76 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+436 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+71 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 677. hetének nyerőszámai: 10, 17, 9. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 765.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 763.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 761.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 759.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 757.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 757.]

* 3. KP: használod a 69. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 752.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 750.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 748.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 748.]

tno 4 2 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 748.]

tno 1 3 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 748.]

tno 2 3 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 748.]

kno 18 12 képesség-növelés 18
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 748.]

lm 6 6 6 mozogsz 6 6 6
Elszántan mész előre. Egy gyémántkemény adamantit ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Végre eljutottál a mágus szentélyébe. Enyhe félhomály honol a teremben. A mágus éppen egy újabb térkapu fenntartásán küszködik. Ezt nem hagyhatod! [6. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Vigyázva kikerülöd. Egy Thargodan légióst veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 210 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós nyakát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan légiós testét. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan légiós bal oldalát. (4 támadással 263 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Thargodan légiós jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1008, sebződés: 149, gyógyulás: 120, összesen: -29 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Thargodan légiós van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 194 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a Thargodan légiós jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a Thargodan légiós testét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Thargodan légiós jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 945, sebződés: 145, gyógyulás: 148, összesen: +3 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Thargodan mágus. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 200 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 134 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus fejét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan mágus bal lábát. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Thargodan mágus testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 132 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 89 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vámpírölővel többször eltalálod a Thargodan mágus bal lábát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Thargodan mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív és egy manifeszt.nyúlvány. 9168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 956, sebződés: 355, gyógyulás: 163, összesen: -192 ÉP}

Amint az utolsót rúgja a mágus, azonnal mágikus csapdák tucatjai kezdenek működésbe lépni. Az egész mennyezet repedezik. Elhátrálsz az ajtóig, és onnan nézed, ahogy a terem beomlik. Szerencsére, a kijárat még szabad.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[15 pontot használtál fel, van még 733.]

lm 6 6 1 mozogsz 6 6 1
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
A terem, ahová belépsz, egy óriási előcsarnok. A cseppkövek között láva bugyog, iszonyú a hőség. A terem távolabbi végében imbolygó, sötét alakokat látsz [5. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
Továbbhaladsz a barlangban. A forróság egyre nagyobb, ugyanakkor mégis, valamiféle jeges félelem kúszik végig a gerinced mentén [4. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
A folyosó kiszélesedik, bizarr cseppkövek meredeznek mindenfelé [3. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
A folyosó összeszűkül, le kell hajolnod. Hogy közlekednek itt az óriási termetű Thargodanok? Vagy talán csak mindez azért van, hogy a hívatlan látogatóval könnyebben elbánjanak... [2. PONT.] Sorvadsz (-2 életerő).
Elhagyod a Thargodan mágus barlangját. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 673.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[376,87] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. A messzeségben füstoszlopot látsz. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Viza EtDran lábát masszírozza. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy ősvortexet. Északnyugatra nézve látsz egy sárkánybarlangot. Elrakod a távcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy csapat mópat fatty nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 124 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mópat fatty ocsmány féregtestét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a mópat fatty testét. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a mópat fatty jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 18 mópat fatty csáprágójával. (15 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a mópat fatty puha torát. (6 támadással 399 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (11 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a mópat fatty jobb vállát. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a mópat fatty jobb középső lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 8 mópat fatty. (7 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a mópat fatty puha torát. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a mópat fatty bal középső lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 3 mópat fatty csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 3 mópat tetemet. Eldobod az értéktelenné vált mópat gigász trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő mópat fatty trófeát. 13920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2121, sebződés: 207, gyógyulás: 345, összesen: +138 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [375,86] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy taalru herceg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 176 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a taalru herceg tigristestét. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. 40 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a taalru herceg tigristestét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-9 varázspont.) Vámpírölővel többször eltalálod a taalru herceg egyik lábát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. 37 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a taalru herceg fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a taalru herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó és egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> 125 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 830, sebződés: 84, gyógyulás: 81, összesen: -3 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánybarlangot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [375,85] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ében hadúr. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 206 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott védelem sav ellen védelmed.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr páncélozott testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr jobb oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az ében hadúr jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az ében hadúr megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ében hadúr jobb karját. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ében hadúr jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 733, sebződés: 45, gyógyulás: 4, összesen: -41 ÉP}

Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Dr. Dragon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Sorvadsz (-1 életerő). Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [39 pontot használtál fel, van még 634.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+90 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 604.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[375,84] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északra látsz egy kátránygödröt. Elteszed a látcsövet. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Ráismersz a lényre. Egy áldott okerón. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 149 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón testét. Kritikus ütés! (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az áldott okerón behemót testét. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az áldott okerón ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az áldott okerón behemót testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az áldott okerón farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az áldott okerón ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Az áldott okerón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 áldott követ. (ld. enc.) 1160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [374,83] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kátránygödröt. Nyugatra nézve látsz egy különös vadászházat. Északnyugatra egy mópat boly van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia angyala. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Mozgást észlelsz oldalról. Hmm, csak egy elemi rin. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 280 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi rin vakítófényű bőrét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod az elemi rin testét. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod az elemi rin vakítófényű bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-12 TVP). Vad döféseivel az elemi rin nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod az elemi rin jobb hátsó lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 102 életpontot sebeztél. 54 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod az elemi rin bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az elemi rin rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-10 TVP). Vad döféseivel az elemi rin nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. 7711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 123, gyógyulás: 59, összesen: -64 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).

(Továbbmész...) [373,82] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mópat bolyt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy különös vadászházat. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Thargodan zsoldos közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 200 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Thargodan zsoldos testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 61, gyógyulás: 4, összesen: -57 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [30 pontot használtál fel, van még 552.]

h 584 használod az 584. tárgyat
Egy apró mópat körülszaglássza a felé nyújtott tárgyat, aztán megragadja, és elszalad vele. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy szopókő. [2 pontot használtál fel, van még 550.]

h 585 használod az 585. tárgyat
A mópatok először távolról szemlélnek, aztán amikor megbizonyosodtak róla, hogy ártalmatlan vagy, elviszik a felkínált tárgyat. Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy deus ex machina. [2 pontot használtál fel, van még 548.]

h 585 használod az 585. tárgyat
Egy apró mópat körülszaglássza a felé nyújtott tárgyat, aztán megragadja, és elszalad vele. Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy trikornis szarv. [trikornis szarv ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] [2 pontot használtál fel, van még 546.]

h 585 használod az 585. tárgyat
Előbújik egy mópat a bolyból. Rád bámul, aztán szájába ragadja az általad tartott tárgyat, és már el is tűnt a bolyban! Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy lótuszvirág. [lótuszvirág ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] [2 pontot használtál fel, van még 544.]

h 582 használod az 582. tárgyat
A mópatok először távolról szemlélnek, aztán amikor megbizonyosodtak róla, hogy ártalmatlan vagy, elviszik a felkínált tárgyat. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 542.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[373,81] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).

(Továbbmész...) [374,80] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [375,79] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Mozgást észlelsz oldalról. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sebesült áldott okerón. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 137 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel súrolod az áldott okerón bal oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az áldott okerón bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az áldott okerón felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az áldott okerón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 áldott követ. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy fattylord. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 199 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 153 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fattylord testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 153, gyógyulás: 4, összesen: -149 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [35 pontot használtál fel, van még 507.]

m 1 6 mozogsz északkeletre, nyugatra
[376,78] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy csapat mópat fatty nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 135 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mópat fatty testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a mópat fatty testét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a mópat fatty nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (10 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Vámpírölővel megdöfködöd a mópat fatty fejét. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod a mópat fatty testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 13 mópat fatty többször is megmar! (11 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Vámpírölővel jól megszurkálod a mópat fatty fejét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a mópat fatty bal hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 8 mópat fatty csáprágójával. (8 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Vámpírölővel többször eltalálod a mópat fatty testét. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a mópat fatty testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 3 mópat fatty többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.)
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 3 mópat tetemet. 13920 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2088, sebződés: 182, gyógyulás: 342, összesen: +160 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Marcho Ven-Saak előtt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy életsziklát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Találsz néhány eldobott tárgyat: 2 arkog kő (ld. enc.). Elrakod őket. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(373,81) érclelőhely
(373,82) mópat boly (#583), Thargodan zsoldos (#310)
(374,83) Raia angyala (#333), elemi rin (#786)
(375,79) áldott okerón (#336), fattylord (#791)
(375,84) áldott okerón (#336)
(375,85) ében hadurak (#294), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720)
(375,86) taalru herceg (#307), sárkánybarlang (#620), Dornodon oltár, érclelőhely
(376,78) mópat fattyak (#317), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(376,87) művészi porolit (#720), mópat fatty (#317)

[375,78] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Utad során felfedezel egy nekrofunt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy életsziklát. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet.

Sorvadsz (-1 életerő). [20 pontot használtál fel, van még 487.]

f 1236 kísérletezel az 1236. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Ebből a tárgyból úgy látszik, nem tudsz semmit se kihozni. [10 pontot használtál fel, van még 477.]

f 617 kísérletezel a 617. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Eltelik egy óra... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. [10 pontot használtál fel, van még 467.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 467.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 427.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 387.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 347.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 225 TVP-t kell elköltened.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 307.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 185 TVP-t kell elköltened.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 267.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 145 TVP-t kell elköltened.] Sorvadsz (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 227.]

tf 4 27 fejleszted a 4. tulajdonságodat 27 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 118 TVP-t kell elköltened.]

Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [27 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 8, 30.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 568 pontot. A következő körben tehát 768 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARGODAN MÁGUS (318. SZÖRNY)
Amikor egy kék vagy vörös fénnyel körülvett alakot látsz egy hegy csúcsán, amint villámok csapdosnak körülötte, jobb, ha nem merészkedsz a közelbe: hiszen láthatóan egy Thargodan mágus vív éppen csatát egy ősöreg góliáttal. A Thargodan mágusok a Sötét Föld azon lakói, akik rövidke életük elmúlt kétezer évét a mágikus tudományokban való jártasságuk tökéletesítésére szántak. Nem csoda, hogy taumaturgikus képességeik messze felülmúlják minden ghallai varázslóét. Még a nagyhatalmú Thargodan hercegek sem szívesen rúgják össze a port velük!

MÓPAT FATTY CSORDA (317. SZÖRNY)
Az életükért rettegő mópatok általában békésen rejtőzködnek bolyuk mélyén. Néha azonban egy-egy, a Thargodanok kínzásába, a végtelen fájdalomba beleőrült csapat elszabadul, és se látva, se hallva vágtat végig a Sötét Föld kiégett pusztáin. Ilyenkor bizony nem ajánlatos senkinek és semminek a saját életével sem törődő, csak őrülten pusztító hordának az útjába állni.

ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni.

ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY)
Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket.

FATTYLORD (791. SZÖRNY)
A Chara-din fattyak íratlan vezetői ezek a tőlük csupán méretben különböző szörnyetegek. Míg egy Chara-din fatty átlagos magassága az egy métert sem éri el, a fattylordoké ennek három-négyszerese is lehet. Többnyire magasabbak a legnyúlánkabb embernél is. Ha harcról van szó, istenüktől örökölt mágikus hatalmukat vetik be, illetve egy falándzsát használnak, aminek végén szikrázó, hegyes tüskék gondoskodnak a megfelelő sebzésokozásról. Állítólag ebbe a fegyverbe is szorult némi mágia. Ha nem harcról van szó, csupán egy-egy engedetlen Chara-din fattyat kell megfegyelmezni, szintén e fegyver erejét használják - miután alacsonyabbrendű fajtársaik rendkívül félik a lándzsa hatalmát, ez hosszú évszázadok alatt az uralkodásuk szimbóluma is lett. A fattyak lordjának legyőzése elsőrangú feladatod legyen, hiszen még ha Chara-din hívő is vagy, a szörny nem fog kegyelmezni neked. Akkor már jobb, ha te csapsz először.

ARKOG KŐ (632. TÁRGY)
A Sötét Földön a bányászat során gyakran fellelhető kőzet az arkog. Porózus, fekete anyag, amely elégetve enyhén mérgező gázt eredményez. Igazándiból semmire sem jó, ha egy törpe ilyenre bukkan adamantit vagy mithril helyett, eléggé bosszús szokott lenni.

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 427. fordulód.

Erő: 58 (66) Szint: 35 Merészség: 7/5 Magasság: 168 cm
IQ: 58 (60) Támadás: 40 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 47 (57) Védekezés: 111 Menekülés: 30 % Életkor: 31/41 év
Egészség: 46 (59) Életpont: 593/568 Jellem: jó (777) Tul. pont: 2
Szerencse: 58 (1) Varázspont: 1033/94 Pénz: 1993 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 17/6 Pszi pont: 169/200 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 33
Eddig összesen 4660 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 87568 TP-t kaptál. Jelenleg 5608590 TP-d van. A következő szinthez még 391410 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, triklem drakolder, mópat fatty. A 414. fordulódban 53228 arany került a bankszámládra. 56155 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/43 ökölvívás: 20/28 (+4%) szúrófegyverek: 37/28 (+3%)
vágófegyverek: 19/41 (+5%) ütőfegyverek: 23/57 lőfegyverek: 25/40 (+5%)
dobófegyverek: 30/38 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << kvazár kard (#297) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -25.); vas dobónyíl (#189) (26 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/98 2. nyomkövetés: 101/67 (+41%) 3. mászás: 22/58
4. csapdakészítés: 25/32 5. csapdaészlelés: 31/35 (+12%) 6. gyógyítás: 83/79
7. titkosírás: 7/99 8. felderítés: 28/58 9. szörnyidomítás: 11/69
10. teológia: 70/96 (+30%) 11. taumaturgia: 46/51 (+14%) 12. szerencsejáték: 11/0
13. versengés: 17/82 14. harcművészetek: 13/99 15. zene: 18/42
16. szörnyismeret: 20/25 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 18/41 (+1218%)
19. vadászat: 16/43 20. vitalitás: 1/88 21. bányászat: 29/43 (+22%)
22. úszás: 9/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,36,3) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem 2 (#188) kí koncentráció (#69) esszenciavédelem (#165)
Symulf rúnája (#182) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
tisztítótűz (#44), mágiatörés (#35), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154)
energiafolyam (#136) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 fekete gyöngy (#99) 2 gyöngymangó (#135)
7 kaja (#2) 2 mópat token (#585) 8 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 20 spiritusz (#170) 1 varázskő (#305)
6 vas dobónyíl (#189) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
141 arany (#50) 2 áldott kő (#642) 2 arkog kő (#632)
1 csalánvirág (#582) 1 deus ex machina (#1) 1 fűszertartó (#210)
1 holdbőr (#1236) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
5 mópat tetem (#584) 1 sallank nyíl (#129) 1 szockó hólyag (#355)
1 szopókő (#259) 5 Thargodan esszencia (#328) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(375,78) nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek