426. forduló, 428. forduló, árny Vadász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 24. 9h:18'
EZ A 475. JÁTÉKHETED, 427. FORDULÓD
476. játékheted kezdete: aug. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2837
SZÁMLA : XXXX

ÁRNY VADÁSZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,65] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+30 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 725. hetének nyerőszámai: 3, 23, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 758.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 753.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy erőpajzs I varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 753.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] A befejezéshez még 591 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 733.]

m 2 mozogsz keletre
[184,65] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 718.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Shinea. A feladatod a következő. Könnyű feladatot kapsz: szörnyek nyomait kell felismerned, tehát ez a próba a szörnyismeret szakértelmedet teszteli. Odavezetnek egy asztalhoz, amelyen megkövült sárdarabok hevernek, bennük szörnyek lábnyomaival. Könnyedén azonosítod mindhármat. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Vörösszakállú Duirgan nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Harcolnod kell, ellenfeled egy ekharion. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi hatás! Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (3 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az ekharion fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ekharion lendületes ütése célt téveszt. Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 21 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 37 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Shinea néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy ködcsillag. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy Fekete Kehely. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Shinlena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Különlegesen nehéz feladatot kapsz: egy moa műszaki leírást kell lefordítanod, amit előtted még senkinek sem sikerült megfejtenie! Kiterítenek eléd egy megsárgult papírlapot, tele furcsa rúnákkal. Hát igen, ez totál csőd, arról sincs fogalmad se, hogyan foghatnál hozzá. Ha még senkinek sem sikerült, te hogyan tudnád megfejteni?
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 678.]

m 3 mozogsz délkeletre
[185,66] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Eredil lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 663.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Vörösszakállú Duirgan néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A próba könnyűnek tűnik: egy quwarg királynő megölése a feladatod.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Kakkkulplakbolk néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy vashegyű nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy! Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. Ó, csak egy nyamvadt varázstekercs! Dühösen eldobod.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 643.]

m 2 mozogsz keletre
[186,66] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt templomot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tyrannoszaurusz rex lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a csontpozdorját ellenfeledre ugrasz. Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Csontpozdorjával halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tyrex csontot. Elhajítod a vacak sivatagi doareg trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes tyrannoszaurusz rex trófeát. 2567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 131, gyógyulás: 0, összesen: -131 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+171 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [55 pontot használtál fel, van még 588.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+68 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 558.]

be 193 bemész a 193. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Bepillantasz: teljes a sötétség. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Dobogó szívvel indulsz előre. Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 553.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [2. PONT.] Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [3. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [4. PONT.] [45 pontot használtál fel, van még 508.]

lm 3 5 6 mozogsz 3 5 6
Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [3. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, gránitból készült ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [5. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-3 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Haladsz előre. [6. PONT.] Egy csatornaféreg lakik itt. (ld. enc.) Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. [45 pontot használtál fel, van még 463.]

lm 7 8 9 mozogsz 7 8 9
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [8. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontgólem. (ld. enc.) Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [9. PONT.] Egy csontgólem lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. [45 pontot használtál fel, van még 418.]

lm 10 11 12 mozogsz 10 11 12
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [11. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [10. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 16 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [11. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [12. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 50 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
[60 pontot használtál fel, van még 358.]

lm 13 14 15 mozogsz 13 14 15
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [13. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. 35 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Folytatod az utat. [14. PONT.] Hirtelen a mennyezet süllyedni kezd, a padló meg mintha emelkedni kezdene. Már nincs időd menekülni, beszorulsz a falak közé. Csontjaid ropognak, nyöszörögnek, lábad és kezed fájdalmas pozícióba görbül. Szerencsére még mielőtt elpatkolnál, a mennyezet újra emelkedni kezd, lélegzetvételhez juttatva téged. 247 életpontot vesztettél.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Egy széles, magas terembe érsz. [15. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
[70 pontot használtál fel, van még 288.]

lm 12 10 3 mozogsz 12 10 3
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [14. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [13. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [12. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [11. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [10. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [11. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [5. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [3. PONT.] [120 pontot használtál fel, van még 168.]

lm 16 17 18 mozogsz 16 17 18
Haladsz az ellenséges labirintusban. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [16. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! 40 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [17. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [18. PONT.] Egy csontgólemet pillantasz meg. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy. [55 pontot használtál fel, van még 113.]

lm 19 20 21 mozogsz 19 20 21
Úgy suhansz, mint az árnyék. Az egyenes folyosó közepén vagy. [18. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontgólem. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy. Úgy suhansz, mint az árnyék. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [18. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontgólem van előtted! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [18. PONT.] Egy csontgólemet veszel észre magad előtt. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy. [45 pontot használtál fel, van még 68.]

lm 20 17 22 mozogsz 20 17 22
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [18. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csontgólem! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy. Egyhelyben toporogsz.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [16. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [22. PONT.] [45 pontot használtál fel, van még 23.]

lm 23 24 25 mozogsz 23 24 25
Mész tovább, előre. [23. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [15 pontot használtál fel, van még 8.]

lm 26 27 28 mozogsz 26 27 28
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

lm 29 30 31 mozogsz 29 30 31
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 8.]

lm 32 33 34 mozogsz 32 33 34
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 8.]

t 35 támadod a 35. szörnyet
FT 35 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 26, 18.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. Gondos válogatás után, elhajítasz néhány kevésbé értékes tárgyat. (Eldobott tárgyak: 66 kaja.)
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 568 pontot. A következő körben tehát 604 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSATORNAFÉREG (668. SZÖRNY)
A városok alatti alagútrendszerek ocsmány lakója a csatornaféreg. Lételeme a bűz, ha kiragadnák ebből az embertelen környezetből, talán már nem is tudna létezni. Rövid, tapadókorongokkal ellátott lábain közlekedik, ami még az állandóan nedves felületeken is elég jól megtapad. Szelvényes teste leginkább egy hernyóéra emlékeztet, melynek elején, fejének közepén két vékony csáp nyúlik előre, hogy a sötétben tapogatózva mutassa az utat gazdájának. A csápok alatt négy sorban megszámlálhatatlanul sok fog helyezkedik el, melyeknek ijesztő csattogtatásával ez a szörny még a legmerészebb kalandozókat is képes elijeszteni. Pláne, ha a csatornaféreg gusztustalan harapása kedvenc zubbonyod ujján csattan.

CSONTGÓLEM (392. SZÖRNY)
Vedd egy ongóliant csontvázát, keményítsd azt adamantitkeményre, lehelj bele életet és lásd el valamennyi tudattal - persze ne többel, minthogy képes legyen parancsaidat teljesíteni. Ha ongóliant tetem nem áll rendelkezésre, elég, ha csak egy tyrexét, vagy végszükség esetén egy raptorét használod fel. Az eredményt itt látod magad előtt. Egy csontból felépült kolosszus, amiben a mágia igen kis mértékben tesz kárt - és akinek mázsányi ütésit csak a legjobb páncélok képesek gyengíteni kicsit. A hitványabbak nemhogy nem védenek meg, de könnyen szilánkokra is zúzódhatnak ütése nyomán. Ez az ellenfél az egyik legnagyobb hatalmú, mellyel a Kárpiton innen találkozhatsz - a legendák szerint Raia angyalainak egyik feladata irtaniuk eme halandók által szinte legyőzhetetlen bestiát.

KARAKTERLAP

Árny Vadász, egy barna, rövid hajú, zöld szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 427. fordulód.

Erő: 52 (61) Szint: 23 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 22 (24) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 55 (63) Védekezés: 72 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 29 (31) Életpont: 597/370 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 22 (31) Varázspont: 291/58 Pénz: 802 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 19/6 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 28
Eddig összesen 2208 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6350 TP-t kaptál. Jelenleg 1084772 TP-d van. A következő szinthez még 115228 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, ongóliant, Ek'Hor. A 414. fordulódban 2125 arany került a bankszámládra. 2401 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/32 ökölvívás: 21/0 szúrófegyverek: 22/96
vágófegyverek: 20/2 ütőfegyverek: 28/94 (+1%) lőfegyverek: *19/101
dobófegyverek: 8/12

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérgezett vasnyíl (#187) (5 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/43 2. nyomkövetés: 72/61 (+12%) 3. mászás: 4/73
4. csapdakészítés: 8/30 5. csapdaészlelés: 12/97 (+40%) 6. gyógyítás: 140/57 (+35%)
7. titkosírás: 7/39 (+9%) 8. felderítés: 27/93 (+10%) 9. szörnyidomítás: 7/44
10. teológia: 22/13 (+10%) 11. taumaturgia: 18/75 12. szerencsejáték: 1/20
13. versengés: 11/8 14. harcművészetek: 5/24 15. zene: 7/49
16. szörnyismeret: 11/70 (+4%) 17. zárnyitás: 5/56 (+32%) 18. vadászat: 37/45
19. bányászat: 31/20 20. úszás: 15/55 21. csapatmunka: 2/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak a 4337. karakternek
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 10 TVP-ért
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), rájanyéket (#58) hurokcsapdával (#217), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
vadász tatu (#10), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ongóliant (#159) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
elf (#2), Uriah Aswark (#4997), Chance A Tigris (#4910), Sárga Holló (#3463), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> orgyilkos (#131) izomernyesztés (#33) >> troll (#5)
puha ütés (#60) >> árnymanó (#4) puha ütés (#60) >> nők (#999)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998) örvénykerítés (#42) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

Összsúly: 263.84 kg Megterheltség: 199%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 175 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
67 kaja (#2) 1 varázskő (#305) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 arany (#50) 1 tyrex csont (#280) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(184,65) kihívás tornya (#502), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), 33. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), ekharion (#232)
(185,66) gumifa (#38), kihívás tornya (#502), Chara-din rúnaköve, Tharr oltár, művészi porolit (#720), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), quwarg királynő (#153)
(186,66) a 193. labirintus bejárata, oltár, 31. jellempróba, Elenios oltár, tyrannoszaurusz rex (#160)

Üzenet küldése a karakternek