Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 19. 9h:20' EZ A 634. JÁTÉKHETED, 427. FORDULÓD 635. játékheted kezdete: febr. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2504 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 70. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 78. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 213. varázslatot a 28. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot a 178. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1099. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 127. varázslatot a 209. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 527. tárggyal a 844. tárgyat |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
ftv 38 378 | felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 378. szörnyet |
ftv 92 704 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 704. szörnyet |
ftv 155 704 | felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 704. szörnyet |
ftv 186 284 | felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 284. szörnyet |
ftv 40 244 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 244. szörnyet |
t 217 1 | támadod a 217. szörnyet |
t 228 1 | támadod a 228. szörnyet |
kb 24 331 950 | kiveszel a bankból a 24. tárgyat (331 darabot) |
tv 176 155 51 | támadó/véd. varázslat a 176. varázslatot a 155. varázslatot az 51. varázslatot |
bb 203 1557 56 | beraksz a bankba a 203. tárgyat (1557 darabot) |
ba 761 165 | nem támadod a 761. szörnyet a 165. szörnyet |
kf 1122 | kézbeveszed/felveszed az 1122. tárgyat |
ek 40 6 | t. energia kisütése: 40 6 |
im 378 | imádkozol |
vv 216 216 216 | elmormolod a 216. varázslatot a 216. varázslatot a 216. varázslatot |
vv 216 116 86 | elmormolod a 216. varázslatot a 116. varázslatot a 86. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 211 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a halálhozó nyakát. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó testét. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a halálhozó jobb szárnyát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 54 életpontot vesztettél. A halálhozó belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9202 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 894, sebződés: 298, gyógyulás: 144, összesen: -154 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz hadúr testét. (5 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). A csontváz hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csontváz hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 103, gyógyulás: 100, összesen: -3 ÉP}
ee 68 619 832 | eladod a 68. tárgyat a 619. tárgyat a 832. tárgyat |
ea 2 50 | eladod a 2. tárgyat 50 |
ve 1 10 | megveszed az 1. tárgyat 10 |
ve 3 5 | megveszed a 3. tárgyat 5 |
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár bal oldalát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Olimpikonnal meghorzsolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 81, gyógyulás: 147, összesen: +66 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar hírnök nyakát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 10, gyógyulás: 43, összesen: +33 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 10, gyógyulás: 43, összesen: +33 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar bal karját. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A borzalmas varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 11 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 15, gyógyulás: 51, összesen: +36 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos nyakát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos bal oldalát. (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 72, gyógyulás: 76, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 209 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona bal oldalát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Olimpikonnal tökéletesen perforálod a varkaudar katona testét. (6 támadással 488 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a varkaudar katona bal oldalát. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) Olimpikonnal megdöfködöd a varkaudar katona testét. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a varkaudar katona testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +29 ÉP.) A varkaudar katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 7052 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1255, sebződés: 268, gyógyulás: 234, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy zoloboo sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán csontos karját. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a zoloboo sámán testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A zoloboo sámán fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 16, gyógyulás: 33, összesen: +17 ÉP}
vv 216 216 11 | elmormolod a 216. varázslatot a 216. varázslatot a 11. varázslatot |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a purifikátor császár testét. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Olimpikonnal megdöfködöd a purifikátor császár testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 822, sebződés: 97, gyógyulás: 166, összesen: +69 ÉP}
v 96 185 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,59] Lakott területre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Sheran híveié. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Egyszercsak egy mutáns nő rohan ki a szörnypiac kapuján, kétségbeesetten üvöltözik, és valami majmokat emleget. A szörnykert gondozóinak ruházatát viseli, oldalán korbács, öve mögé dugva vasalt bőrkesztyű. Bár te nem látsz semmilyen majmot a közelben, azért odamész, hátha tudsz neki segíteni. Kapkodva szedi a levegőt, szegény alig tudja elmondani, mi is történt.
- A ketrecek... pedig én úgy vigyáztam... nyolc veszett gorilla... megszökött! - lihegi neked. Aztán lassanként kiszeded belőle, hogy mi történt. Egy egész rakomány gorilla érkezett két napja a távoli Esthar Császárságból, és már mindet lefoglalózta Russlan, a cirkuszigazgató. Erre valahogy kinyitották a ketrecüket, és megszöktek. Miközben a gondozó beszél, lézengő kalandozók csoportosulnak körétek.
- Ha visszahozza őket valaki, esküszöm, bőkezűen megjutalmazom! Segítsetek! - fogja könyörgőre.
Egyszercsak egy hájas, troll fickó érkezik futva. Hentesköpenyben van, és bárdjával hadonászik. Elmondja, hogy egy hatalmas gorillát látott az imént a Csodák Kútjánál. Összenéztek a többi kalandorral. No ez a pont nektek való feladat! Csupán szólni kéne egy-két belevaló ismerősnek, és szervezni egy jó kis hajtóvadászatot! A Csodák Kútja remek kiindulópont lenne! A részleteken morfondírozva hagyod ott a nőt, aki újra és újra elmondja a történetet az újonnan érkezőknek. (12. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen délre 9 mérföldre teljesítheted.) Megvilágosodik előtted, hogyan indulhatnál társakkal együtt közös kalandra. (ld. enc.) nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
be 648 | bemész a 648. épületbe |
m 7 2 1 | mozogsz északnyugatra, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [201,118] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar hírnök közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 10, gyógyulás: 52, összesen: +42 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar hírnök támad rád.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 9, gyógyulás: 43, összesen: +34 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 6, gyógyulás: 43, összesen: +37 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 22 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 46, gyógyulás: 45, összesen: -1 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar jobb lábát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nőstény varkaudar bal lábát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a nőstény varkaudar jobb karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! A nőstény varkaudar karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 11, gyógyulás: 53, összesen: +42 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 213 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 31 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona bal oldalát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Olimpikont a másikra támadsz. {CSTT:} Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar katona testét. (6 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a varkaudar katona csillogó páncélját. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) Olimpikonnal épp hogy megszúrod a varkaudar katona testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a varkaudar katona fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +24 ÉP.) A varkaudar katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 7052 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1161, sebződés: 244, gyógyulás: 160, összesen: -84 ÉP}
vv 378 216 11 | elmormolod a 378. varázslatot a 216. varázslatot a 11. varázslatot |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az ősdentor jobb oldalát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor jobb lábát. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 577, sebződés: 30, gyógyulás: 93, összesen: +63 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy kputtyintó csalán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 6, gyógyulás: 69, összesen: +63 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő jobb első lábát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg királynő testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 2, gyógyulás: 22, összesen: +20 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg szabotőr jobb hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [200,114] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy drasmólyom!
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel végigmetszed a drasmólyom fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar bal oldalát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}
vv 378 216 11 | elmormolod a 378. varázslatot a 216. varázslatot a 11. varázslatot |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar hadúr jobb karját. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hadúr jobb karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP]. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 41, gyógyulás: 33, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] A terep továbbra is ritka erdő. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 10, gyógyulás: 20, összesen: +10 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 17 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász bal karját. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 43, gyógyulás: 47, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 25, gyógyulás: 28, összesen: +3 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a csataremák testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a csataremák egyik csápját. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +25 ÉP.) Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a csataremák testét. (6 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a csataremák testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csataremák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 8927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1533, sebződés: 232, gyógyulás: 176, összesen: -56 ÉP}
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
v 198 202 35 | elmormolod a 198. varázslatot |
[202,35] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
tk 19 3337 | többszemélyes kaland 19 3337 |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Olimpikont a másikra rohansz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Olimpikonnal többször eltalálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 90, gyógyulás: 134, összesen: +44 ÉP}
im 250 | imádkozol |
szk 778 286 393 | keresed a 778. szörnyet a 286. szörnyet a 393. szörnyet |
* 1. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat a 844. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
* 3. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 4. BP: | imádkozol |
* 5. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal |
ÖNTÖZÉS II (378. VARÁZSLAT) A sivatagok Ghalla egyre terjedő rákfenéi. Ezzel a varázslattal azonban felcsillan a remény a jövő megváltoztatására, hogy Ghalla egésze ne egyetlen hatalmas homokdűne legyen. A varázslat nem úgy működik, mint az öntözés, hiszen a sivatagban nincs víz, ezért magaddal hozott vizestömlőből kell dolgoznod, a benne lévő vizet - amennyire lehet - felduzzasztani, megszaporítani, létrehozva az élethez oly nélkülözhetetlen föld alatti erecskéket. 80 VP, 10 TVP és 100 csepp víz árán tudsz új életet lehelni a halott tájba (azaz a kiválasztott sivatag mező azonnal füves síksággá változik, Sötét Földön csak kiégett földdé). Más tereptípuson ez a varázslat nem használható. Ezenkívül még egy korlát van: azokra a helyekre, melyek már évezredek óta sivatagok, nem hat az Öntözés II. A sikeres öntözéstől papi hited nő két IMádkozásnyit. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
MIHLANIL SISAK (596. TÁRGY) Egy lávatónál eléggé meleg van ahhoz, hogy ki tudj kovácsolni bármilyen mihlanil tárgyat. A mihlanil sisak elkészítéséhez az öt mihlanil rögön kívül szükséged van egy Bev formázó mintára és öt csepp kátrányra, amellyel a sisakot kívülről bekened. A mihlanil sisak amellett, hogy hattal növeli a védettségedet, ad +10-et a max. életpontodhoz is. A sisak elkészítése 40 TVP-be kerül, feltétele legalább 15-ös bányászat, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. |
SZIKLASKORPIÓ (339. SZÖRNY) Ezek a hatalmas méretű félelmetes rovarok kaméleonhoz hasonló szakértelemmel olvadnak bele környezetükbe. Még egész közelről is mindössze egy kupac sziklának tűnnek, és aztán a következő pillanatban lesújt rád az ismert világ leghalálosabb mérgével töltött faroktüske, miközben az irtózatos erejű ollók satuba fognak, hogy mozdulni sem tudsz... Szerencsére a méreg nem öl azonnal: ha elég gyors vagy, ütőfegyvereddel agyoncsaphatod a sziklaskorpiót, és gyorsan semlegesítheted a mérget. |
Erő: | 63 (85) | Szint: | 39 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 54 (65) | Támadás: | 48 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 51 (59) | Védekezés: | 105 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/36 év |
Egészség: | 53 (68) | Életpont: | 787/1145 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 64 (77) | Varázspont: | 1933/1397 | Pénz: | 2502 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 235/96 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/5 | ökölvívás: | 1/31 | szúrófegyverek: | 41/31 (+10%) |
vágófegyverek: | 24/30 (+30%) | ütőfegyverek: | 32/10 (+4%) | lőfegyverek: | 27/89 (+6%) |
dobófegyverek: | 34/54 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (160%) << vámpírölő (#951) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -29.); bűvös shuriken (#562) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/50 | 2. nyomkövetés: | 129/77 (+35%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 19/80 (+17%) | 5. csapdakészítés: | 33/60 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 18/97 |
7. gyógyítás: | 56/50 | 8. titkosírás: | 9/67 | 9. felderítés: | 34/98 (+10%) |
10. szörnyidomítás: | 17/41 | 11. teológia: | 123/33 (+138%) | 12. taumaturgia: | 114/25 (+20%) |
13. szerencsejáték: | 5/50 (+11%) | 14. versengés: | 10/51 (+48%) | 15. zene: | 16/93 |
16. szörnyismeret: | 44/90 | 17. pszi: | 25/75 (+9%) | 18. zárnyitás: | 13/4 |
19. vadászat: | 14/88 | 20. vitalitás: | 1/42 | 21. bányászat: | 31/44 |
22. úszás: | 19/55 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
elfogod piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 220 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), aranyfecske (#283), liumbe (#349), szintszívó lények (#9097), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Sheran hívők (#995), semlegesek (#989), jók (#990), bávatag golombár (#165), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | revitalizáció (#52) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (90,6,1) |
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
láth. észlelése (#78) | óriáserő (#53) | mágikus ütés (#147) | fürkésző szemek (#213) |
csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) | az elme fölénye (#116) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), menekülés (#212) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiatüskék (#29) | >> | Notermanthi (#257) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
háló (#186) | >> | bolyongó lidérc (#388) | háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | |
háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | Eruol (#378) | védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
fürgülés (#92) | >> | vark. kardtáncos (#693) | védelem tűz ellen (#38) | >> | aranyfecske (#283) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
fürgülés (#92) | >> | ongóliant hadúr (#178) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
életpajzs (#142) | >> | lidércúr (#252) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg ősmágus (#302) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | életpajzs (#142) | >> | Tguarkhan (#212) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 119 | amniosz (#203) | 2 | bűvös shuriken (#562) | |||
8 | ekharion dárda (#1557) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 13 | kaja (#2) | |||
9 | kék orchidea (#68) | 6 | lélekesszencia (#619) | 13 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | ovimon-bogyó (#207) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | Daramoula pálcája (#950) | 10 | deus ex machina (#1) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 5 | madártoll (#112) | 5 | mutáns csont (#331) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 5 | purifikátor háj (#269) | 8 | ragasztó (#83) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | sötét tekercs (#535) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 86 | víz (#27) |