425. forduló, 427. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 15. 9h:06'
EZ A 495. JÁTÉKHETED, 426. FORDULÓD
496. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397

GORODA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [375,85] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 25 borkonyó bibe (eladási ár: 1400 arany, ebből a kezelési költség: 140 arany) ellenértékét.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót. Varázserőd regenerálódik. (+460 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-12 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 764.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 762.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 760.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 758.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 756.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 756.]

* 3. KP: használod a 69. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 751.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 749.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 747.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 747.]

t 294 támadod a 294. szörnyet
FT 294 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy ében hadúr! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 195 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (védelem sav ellen védett meg.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr bal lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny savat lehel! Fürdesz a fekete savcsóvában. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében hadúr fejét. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ében hadúr testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod az ében hadúr jobb lábát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ében hadúr jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap az ében hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 821, sebződés: 47, gyógyulás: 7, összesen: -40 ÉP}


kf 467 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 747.]

fkt 582 50 felt. készítesz az 582. tárgyat (50 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 737.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[375,86] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánybarlangot. (ld. enc.) Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ében halálhajcsár. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ében halálhajcsár testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ében halálhajcsár fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 45, gyógyulás: 2, összesen: -43 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [374,87] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy ősvortexet. Északnyugatra nézve látsz egy lávatavat. Elrakod a távcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy nekrit parazita. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [374,88] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Úgy gondolod, hogy a közeledő káoszbajnok nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 213 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok nyakát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a káoszbajnok bal lábát. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 88 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a káoszbajnok bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a káoszbajnok állatpofáját. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. 62 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a káoszbajnok jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6830 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 863, sebződés: 96, gyógyulás: 131, összesen: +35 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [30 pontot használtál fel, van még 707.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[375,89] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Banyapók. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 192 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Banyapók szőrös potrohát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Banyapók szőrös potrohát. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) A Banyapók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Banyapók szőrös potrohát. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Banyapók testét. Kritikus ütés! (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A Banyapók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Banyapók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 74, gyógyulás: 4, összesen: -70 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ében sziklatornyot.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy ében halálhajcsár!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár meglök egy kicsit. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy smaragd drakón! (ld. enc.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón fejét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a smaragd drakón testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd drakón pikkelyes testét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 99, gyógyulás: 4, összesen: -95 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy taalru herceg!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 202 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg egyik lábát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a taalru herceg testét. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod a taalru herceg tigristestét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A taalru herceg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) Vámpírölővel jól megszurkálod a taalru herceg tigristestét. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod a taalru herceg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 vas dobónyíl, egy aranytű [aranytű ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP], 10 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 838, sebződés: 104, gyógyulás: 156, összesen: +52 ÉP}

A falat végigtapogatva, egy ajtóra bukkansz. Mögötte egy kőláda! Óvatosan felnyitod, találsz benne 4 jégkristályt. (ld. enc.) Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északra látsz egy ősvortexet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [375,90] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. A messzeségben füstoszlopot látsz. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Mnebolath közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 209 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [375,91] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy mópat bolyt. Elteszed a látcsövet. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Thargodan zsoldos. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 213 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos jobb oldalát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan zsoldos izmos testét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Thargodan zsoldos bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan zsoldos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Thargodan zsoldos testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Thargodan zsoldos jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a Thargodan zsoldos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 38, gyógyulás: 4, összesen: -34 ÉP}

[70 pontot használtál fel, van még 637.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+118 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 607.]

m 3 mozogsz délkeletre
[376,92] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mópat bolyt. Mozgást észlelsz oldalról. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy halálelementál. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[10 pontot használtál fel, van még 597.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Egy apró mópat körülszaglássza a felé nyújtott tárgyat, aztán megragadja, és elszalad vele. Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy mópat token. (ld. enc.) [2 pontot használtál fel, van még 595.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Hamarosan előbújik egy mópat, és kikapja a kezedből a tárgyat, és már vissza is bújt a bolyba. Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 593.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Egy apró mópat körülszaglássza a felé nyújtott tárgyat, aztán megragadja, és elszalad vele. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 591.]

tno 1 2 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. Sajnos a Ghallán uralkodó genetikai törvényszerűségek miatt lehetetlen, hogy a TNO paranccsal egy olyan tulajdonságodat növeld meg, amely már 12-vel vagy még többel haladja meg a leggyengébb tulajdonságodat. Testi vagy szellemi nyomorék válna belőled így. Ez persze nem jelenti azt, hogy TF paranccsal vagy egyéb módon nem lépheted át ezt a bűvös határt. [0 pontot használtál fel, van még 591.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[377,91] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában.


(Továbbmész...) [377,90] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Elbújsz egy kisebb domb mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy sebesült nekrit parazita. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [377,89] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy viharóriás barlangot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.

[27 pontot használtál fel, van még 564.]

m 8 mozogsz északra
Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(374,87) nekrit parazita (#787)
(374,88) káoszbajnok (#293)
(375,85) ében hadurak (#294)
(375,86) sárkánybarlang (#620), Dornodon oltár, érclelőhely, ében halálhajcsár (#295)
(375,89) Banyapók (#305), ében sziklatorony (#589), ében halálhajcsár (#295), smaragd drakón (#321), taalru herceg (#307), érclelőhely
(375,90) Mnebolath (#237)
(375,91) Thargodan zsoldos (#310)
(376,92) mópat boly (#583), halálelementál (#279)
(377,90) nekrit parazita (#787)

[377,88] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [kék orchidea ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy viharóriás barlangot. Délkeletre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz Ilinor dor Blazeerral. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Ő Judás Dor Blazeer felesége! Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy Ovgun nyakláncát, egy tűzúr csizmáját, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy ezerszemű bestia trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ártatlan fehér, mint a Tied is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [19 pontot használtál fel, van még 545.]

kno 5 3 képesség-növelés 5
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
[0 pontot használtál fel, van még 545.]

be 101 bemész a 101. titkos labirintusba
Rábukkansz a barlangra. Odabentről izzó tűz világítja be a falakat. Odabent sötét van. Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Habozva, de beóvakodsz. Tudod, hogy a Sötét Föld csapdái és teremtményei még a hozzád hasonló kalandor számára is halálosak lehetnek. [5 pontot használtál fel, van még 540.]

lm 2 mozogsz 2
A folyosó összeszűkül, le kell hajolnod. Hogy közlekednek itt az óriási termetű Thargodanok? Vagy talán csak mindez azért van, hogy a hívatlan látogatóval könnyebben elbánjanak... [2. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés).
[11 pontot használtál fel, van még 529.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+79 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 499.]

lm 3 5 5 mozogsz 3 5 5
A folyosó kiszélesedik, bizarr cseppkövek meredeznek mindenfelé [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Zinthurg van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg bikafejét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Zinthurg fejét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Tguarkhan. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan kutyafejét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Tguarkhan jobb lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a Tguarkhan testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Tguarkhan állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Tguarkhan mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A Tguarkhan mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1751 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}


Továbbhaladsz a barlangban. A forróság egyre nagyobb, ugyanakkor mégis, valamiféle jeges félelem kúszik végig a gerinced mentén [4. PONT.] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Vigyázva kikerülöd. Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
A terem, ahová belépsz, egy óriási előcsarnok. A cseppkövek között láva bugyog, iszonyú a hőség. A terem távolabbi végében imbolygó, sötét alakokat látsz [5. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Vigyázva kikerülöd. Egy Mnebolathot veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 194 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy és egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egy Notermanthit veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 211 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi jobb oldalát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Notermanthi jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], 4 arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 31, gyógyulás: 4, összesen: -27 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy taalru. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 206 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru tigristestét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a taalru testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és 4 fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 34, gyógyulás: 4, összesen: -30 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Thargodan zsoldos. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 204 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Thargodan zsoldos izmos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Thargodan zsoldos testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a Thargodan zsoldos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 47, gyógyulás: 4, összesen: -43 ÉP}


Egyhelyben toporogsz.
[33 pontot használtál fel, van még 466.]

lm 6 6 6 mozogsz 6 6 6
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Ramirez feszítővasa segíthet ebben. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy gyémántkemény adamantit ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Még jó, hogy kéznél van Ramirez feszítővasa. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Hála Ramirez Crashednek, van nálad feszítővas. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy.
[33 pontot használtál fel, van még 433.]

v 21 20 elmormolod a 21. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 20 kaja. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 428.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 428.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 123 TVP-t kell elköltened.] Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 388.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 83 TVP-t kell elköltened.] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 348.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 43 TVP-t kell elköltened.] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 308.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 3 TVP-t kell elköltened.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 268.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 228.]

tf 4 28 fejleszted a 4. tulajdonságodat 28 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [28 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 12, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 6 kaját nyel le a trikornis. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a világegyetem nagymestere helyett a világegyetem nagymestereinek nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +45 max. varázspont, +14 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 567 pontot. A következő körben tehát 767 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁRKÁNYBARLANG (620. TEREPTÁRGY)
Hatalmas barlangszáj ásítozik a hegyoldalban. A barlangbejárat előtt óriás csontok hevernek. Miféle fenevad élhet itt, amely óriásokkal táplálkozik? Az égre pillantva, egy óriási szárnyas alakot látsz, amely a barlang felé repül. Gyorsan elbújsz egy szikla mögé. A fantasztikus teremtmény egy csillogó pikkelyű, mesés teremtmény, egy sárkány! Félelmetes állkapcsaiban egy mópat gigász rángatódzik. A sárkány egy fejmozdulattal átharapja a gigász torkát, mire az megszűnik mozogni. Tudod, hogy életed csak egy hajszálon múlik, remegve lapulsz a szikla mögött. A sárkány a barlang előtt lakomázik, majd, még hatalmas húskupacot hátrahagyva, visszavonul a barlangjába. Menekülsz innét, mert nem akarsz magad is sárkányeledellé válni. Ha később esetleg vissza akarsz térni, és belopakodni a sárkány barlangjába, add ki a BE 620 parancsot, 30 TVP árán.

NEKRIT PARAZITA (787. SZÖRNY)
A nekrit parazita egy élősködő féreg, mely a negatív létsík szülötte. Thargodan mágusok idézték erre a világra, de kicsit elszámították magukat a fogvatarthatóságát illetően. A nekrit parazita hamarosan gazdatestet talált magának egy Thargodan bőrében. A szerencsétlenül járt áldozat eredeti külalakja pár óra alatt alaposan megváltozik, ha a parazita birtokba veszi: áttetszővé és szürkévé válik, az élet szinte elpárolog belőle. A parazitának az egyesülés után ebben a testben kell leélnie az életét, és nem vándorolhat testről testre, mint azt az élősködő lényeknél megszokhattuk. Sőt, külön megváltás neki a halál, hiszen oda távozhat, ahonnan érkezett. Ennek ellenére nem könnyű a túlvilágra küldeni az átokfajzatot, halált okozó pillantása, öregítő érintése sok gondot okozhat a magadfajta, erre törekvő kalandozóknak. Épp ezért FT parancsot kell kiadnod a szörny megtámadásához.

KÁOSZBAJNOK (293. SZÖRNY)
A káoszbajnokok a Sötét Föld renegátjai, törzs nélküli számkivetettek, egy Thargodan hercegek fattyai, akiket apjuk száműzött, amikor túl nagy lett a hatalmuk. A káoszbajnokok mérhetetlenül büszkék, és több gyűlölet és gonoszság lakozik bennük, mint bármelyik Thargodanban. Három méter magas, ébenfekete testüket tetőtől talpig tetoválások díszítik. Vörösen izzó szemük állandóan a náluk gyengébbet, sebezhetőbbet kutatja, akit megalázhatnak, szolgájukká tehetnek, vagy alkalomadtán felfalhatnak. Mint sok Thargodant, a káoszbajnokot is csak mágikus fegyverrel és nagyhatalmú varázslatokkal sebezheted meg. A káoszbajnokok a penge mesterei, ha nem karddal támadsz rá magad is, akkor valószínűleg a támadásodat könnyedén fogja hárítani.

BANYAPÓK (305. SZÖRNY)
Ah, a legendás Banyapók! Minden pókok és földi ocsmányságok szülőanyja! Vagy legalábbis annak egyenes ági leszármazottja... Ez a gigantikus pók olyan bűzt áraszt magából, hogy ettől már eleve rosszul leszel. Amikor pedig körbevesz a toxikus méregfelhő, már képtelen vagy arra, hogy védekezz a torkod köré záruló csáprágók ellen... Szerencsére, a történelemben már volt rá példa, hogy valaki legyőzte a Banyapókot! Rohanj alá, és döfd a dárdádat a kövér, védtelen potrohába! Nem! Ne a bunkóval püföld, meg a karddal hadonássz! Ezek a módszerek nem működnek! Természetesen, a Banyapókot csakis mágikus fegyverrel lehet megsebezni.

SMARAGD DRAKÓN (321. SZÖRNY)
A smaragd drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a mérges gázt lehelő fattyat legfeljebb szúrófegyverrel lehet megsebezni.

JÉGKRISTÁLY (593. TÁRGY)
Ez a mágikus úton létrehozott jégkristály, ha sötét, zárt helyen tartod, soha nem olvad el! Ezért aztán ideális hűtött italok, frissítők felszolgálására. Persze, néhány mágus furcsa módon nem ezért cipeli magával, hanem mert kiválóan alkalmas anyagi komponensnek bizonyos varázslatokhoz.

MÓPAT TOKEN (585. TÁRGY)
Egy apró, ezüstszínben csillogó karika - egy mópat ajándéka. Vajon mire lehet jó ez a kis token? Mit jelenthetett a mópat számára a tárgy, amit adtál, hogy egy ilyen - legyen mégoly értéktelen is - kacattal ajándékozott meg?

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 426. fordulód.

Erő: 55 (63) Szint: 35 Merészség: 7/5 Magasság: 168 cm
IQ: 55 (57) Támadás: 40 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 47 (57) Védekezés: 111 Menekülés: 30 % Életkor: 31/41 év
Egészség: 44 (57) Életpont: 592/450 Jellem: jó (777) Tul. pont: 10
Szerencse: 58 (65) Varázspont: 1033/89 Pénz: 1852 arany Kép. pont: 36
Tudatpont: 17/4 Pszi pont: 169/163 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 33
Eddig összesen 4649 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 77471 TP-t kaptál. Jelenleg 5521022 TP-d van. A következő szinthez még 478978 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, triklem drakolder, mópat gigász. A 414. fordulódban 53228 arany került a bankszámládra. 55889 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/43 ökölvívás: 20/24 szúrófegyverek: 37/25 (+4%)
vágófegyverek: 19/36 (+3%) ütőfegyverek: 23/57 lőfegyverek: 25/35 (+10%)
dobófegyverek: 30/32 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << kvazár kard (#297) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -25.); vas dobónyíl (#189) (26 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/98 (+33%) 2. nyomkövetés: 101/26 (+9%) 3. mászás: 22/58 (+9%)
4. csapdakészítés: 25/32 5. csapdaészlelés: 31/23 (+624%) 6. gyógyítás: 83/79
7. titkosírás: 7/99 8. felderítés: 28/58 (+300%) 9. szörnyidomítás: 11/69
10. teológia: 70/66 (-169%) 11. taumaturgia: 46/37 (-385%) 12. szerencsejáték: 11/0
13. versengés: 17/82 14. harcművészetek: 13/99 15. zene: 18/42
16. szörnyismeret: 20/25 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 6/23 (+3%)
19. vadászat: 16/43 20. vitalitás: 1/88 21. bányászat: 29/21 (+33%)
22. úszás: 9/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,36,3) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem 2 (#188) kí koncentráció (#69)
esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
tisztítótűz (#44), mágiatörés (#35), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154)
energiafolyam (#136) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csalánvirág (#582)
8 isteni könnycsepp (#260) 2 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360)
52 spiritusz (#170) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
221 arany (#50) 5 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210)
4 jégkristály (#593) 5 kaja (#2) 7 mákrózsa virág (#56)
3 mópat token (#585) 1 sárkányfog (#617) 1 szárnyas hernyó (#69)
13 Thargodan esszencia (#328) 2 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(377,88) a 101. labirintus bejárata, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Tharr oltár, vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, Ilinor dor Blazeer (2596. kalandozó), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), Mnebolath (#237), Notermanthi (#257), taalru (#249), Thargodan zsoldos (#310)

Üzenet küldése a karakternek