425. forduló, 427. forduló, árny Vadász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 17. 9h:23'
EZ A 474. JÁTÉKHETED, 426. FORDULÓD
475. játékheted kezdete: aug. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2837
SZÁMLA : XXXX

ÁRNY VADÁSZ KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,57] koordinátán.
Hajnalcsillag, amikor összefutottatok, adott neked egy feneketlen bugyrot (ld. enc.). Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a varkaudar varázsló (ld. enc.), a pszi elementál lord (ld. enc.), az őrjáratozó katona (ld. enc.), a tűzelementál (ld. enc.), a jégelementál (ld. enc.) és a viharóriás (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) rézgolyót (ld. enc.), súlyzót (ld. enc.), mithrilt (ld. enc.), quwarg tojást (ld. enc.), pengepajzsot (ld. enc.) és Raia pallosát (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+60 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 724. hetének nyerőszámai: 18, 22, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 759.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 754.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy csábmosoly varázslat! Karizmatikusabbá váltál. [0 pontot használtál fel, van még 754.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 608 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 734.]

kf 420 2 kézbeveszed/felveszed a 420. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed az agyartőrt. [0 pontot használtál fel, van még 734.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 694.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[40 pontot használtál fel, van még 654.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[183,58] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A távolban sakálok üvöltenek. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a madártoll. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat. A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 1 rakolits por, 1 szulfagor agyar, 5 szopókő, 3 mocsári penke, 1 ezüst karkötő.
délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [25 pontot használtál fel, van még 629.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[183,59] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy triklem drakolder, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy quwarg királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+4 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő roguena nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a roguena testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a roguena jobb első lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Vasalt bunkóval megütöd a roguena testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a roguena testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A roguena csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 1911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [183,60] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Elena irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz délkeletre egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ráismersz a távolodóra. Egy kputtyintó csalán. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.
Összeakadsz Miss Re Bekával. Tharr személyes tanácsadója. Egy angyalok gyűrűjét, egy Bufa páncélját, egy dal.kristálykesztyűt, egy Eldereth kristályt, egy gyémántsisakot, egy halálhozó karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku vadászinget, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Notermanthi trófea és egy Chara-din fattya trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. (Csábmosoly.) Kedvesen, de sután meghajolsz, dicséred a szemét, a haját, az illatát. Aztán mélyen a szemébe nézel, és átadod ajándékodat, egy mákrózsa virágot. Úgy látszik, minden igyekezeted hiábavaló: kosarat kapsz.
Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [35 pontot használtál fel, van még 594.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+50 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 574.]

gyk 111 50 gyakorolsz a 111. tárggyal 50 pontért
Célokat állítasz fel, és egyre messzebbről lősz rájuk. Az előrehaladás biztató. [50 pontot használtál fel, van még 524.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[183,61] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy Raia szent lovagja nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy kultúrmasztodon. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 9 kaját. 2553 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}


(Továbbmész...) [183,62] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
925 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Mr. Vadászmester, elejtett egy zebrát. Ez a húsmennyiség jó ideig elég lesz! (+5 kaja.) Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kultúrmasztodon közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon jobb első lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon fejét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 13 kaját. 2553 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+174 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A távolban sakálok üvöltenek.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. [100 pontot használtál fel, van még 424.]

kt 176 16 elkészíted a 176. tárgyat (16 darabot)
Itt nincs vaskohó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy vashegyű nyilat készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 424.]

kt 187 16 elkészíted a 187. tárgyat (16 darabot)
Sajnos nincs nálad vashegyű nyíl, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy mérgezett vasnyilat készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 424.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+81 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 404.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.)

[40 pontot használtál fel, van még 364.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 324.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[183,64] Kisebb hegyek emelkednek itt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tüskés harci gromak közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak jobb oldalát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+4 kaja.) Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a csontpozdorját ellenfeledre támadsz. Csontpozdorjával néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Csontpozdorjával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [183,65] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt tigris. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Észreveszel egy ősi csatamezőt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy pszi őselementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Fokozatosan bamba, nyáladat csorgató szerencsétlenné válsz, egyre tompábban mozogsz. Összes varázspontod elillant. (átmenetileg -8 védettség, -8 támadás, permanensen -3 max. VP) Végleg elfelejtetted tükörpajzs nevű varázslatodat. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a pszi őselementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [48 pontot használtál fel, van még 276.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

tf 3 30 fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.) [30 pontot használtál fel, van még 246.]

gyk 111 50 gyakorolsz a 111. tárggyal 50 pontért
Célokat állítasz fel, és egyre messzebbről lősz rájuk. Az előrehaladás biztató. [50 pontot használtál fel, van még 196.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 27, 28.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. Gondos válogatás után, elhajítasz néhány kevésbé értékes tárgyat. (Eldobott tárgyak: 13 mákrózsa virág, 31 kaja.)
Ebben a körben 196 pontod maradt, ebből a következő körre 196 pontot vihetsz át. Kapsz még 595 pontot. A következő körben tehát 791 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FENEKETLEN BUGYOR (570. TÁRGY)
A feneketlen bugyor első pillantásra egy selyemből készült, ámde teljesen üres erszénynek tűnik. Hiába kutatsz benne: valóban teljesen üres! Ha azonban tömény mágikus aurájú helyre lépsz be (ilyen pl. a kihívás tornya) belenyúlva a bugyorba, egy tárgyat találsz benne! Vágyaid manifesztálódhatnak a bugyorban, és sokszor olyan tárgyat veszel elő, amire épp szükséged van!
Ha még mindig nem világos, mire is jó a feneketlen bugyor: ha a kihívás tornyában egy tárgy elkészítését követelik tőled, van rá 33% esély, hogy a szükséges komponenseket megtalálod a feneketlen bugyorban. A bugyrot nem kell KF-elned.

VARKAUDAR VARÁZSLÓ (271. SZÖRNY)
A varkaudarok közismerten járatosak a mágiában, de legnagyobb hatalmú varázslóik sosem mozdulnak ki a sötét járatok mélyén levő laboratóriumaikból, így nem csoda, ha az átlag kalandozó lebecsüli a varkaudar nép varázstudását a mágusaik és nekromantáik láttán. Nos, aki egy látványos, dinamikus varázspárviadalra vágyik, az örömmel fogja üdvözölni a varkaudar varázsló kihívását. Aki azonban a krematóriumi hamvasztáshoz hasonló végzet helyett inkább egy szebb jövőt választana, az maradjon a gnóm boltosok és öreg varázslók molesztálásánál.

PSZI ELEMENTÁL LORD (272. SZÖRNY)
Az Álomvilág nagyhatalmú entitásai, nem félnek senkitől és semmitől. Egy három méter magas, folyamatosan kavargó, kék ködoszlopra emlékeztet, amelynek feje egy tigrisre vagy valamilyen hasonló, macskaszerű nagyragadozóra hasonlít. Négy óriási csápja inkább tiszteletet parancsoló, semmint igazi fegyver: az elementál lordot pszi elementálok hada védelmezi, és mentális képességei minden halandó lényét felülmúlják. És persze kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni!

ŐRJÁRAT (274. ELLENFÉL)
A jelek szerint a négyesével járkáló városi őrség már nem képes igazán hatékonyan elvégezni feladatát, és fellépni a náluk lényegesen harcedzettebb kalandozókkal szemben. Valószínű erre a katonaság is rájött, ezért is hozták létre az őrjáratokat. Egy őrjárat három városi őrségi különítményből, azaz összesen 12 katonából áll, de ezek között nemcsak átlag katonák, hanem mesterien képzett varázslók is vannak. Egy őrjáratot legyőzni gyakorlatilag teljesen lehetetlen - még a legtapasztaltabb kalandozók számára is.

TŰZELEMENTÁL (276. SZÖRNY)
A tűzelementálok szellemek a Tűz elemi létsíkjáról, óriási, lángoló oszlopok alakjában jelennek meg. Kizárólag mágikus fegyverrel és varázslatokkal lehet őket megsebezni, persze legjobbak a hideg alapú varázslatok. A tűzelementál legyőzése igen nagy kihívás egy kalandozó számára, szerencsére igen ritkán kell szembenéznie vele: egy ilyen nagyhatalmú lényt legfeljebb egy mágus vagy egy triklem drakolder képes az anyagi síkra megidézni és hosszú ideig befolyása alatt tartani.

JÉGELEMENTÁL (277. SZÖRNY)
A jégelementálok szellemek Leah létsíkjáról, amelyek átkeveredve a Víz létsíkjára, minden meleget és energiát magukba szívtak. Erre a világra úgy kerülnek, hogy egy hatalmában bízó gőgös varázsló vagy más nagyúr megidézi őket, hosszabb-rövidebb szolgálatra. A ravasz jégelementálokat azonban nem könnyű engedelmességre kényszeríteni, állandóan azon törik fejüket, hogyan forgathatnák ki a kapott parancsokat. Harcban félelmetes ellenfelek: pusztító jégleheletüket kevés élőlény képes túlélni, és megsebzésükhöz mágikus fegyver vagy varázslatok (főként tűzvarázslat) szükséges.

VIHARÓRIÁS (278. SZÖRNY)
A viharóriások a legnagyobb hatalmú szabad óriások közé tartoznak, sokak szerint erejük még az ongóliantokét is felülmúlja. Ez valószínűleg mágikus örökségükből adódik, ugyanis közvetlen kapcsolatban állnak a Levegő létsíkjával, így bármikor képesek villámokat megidézni, vagy örvényt kelteni, még ha testi erejük nem lenne elég, hogy bármely halandó lényt egyetlen csapással agyonsújtsanak. A viharóriás legyőzése a legtöbb kalandozó számára örökké lehetetlen feladat marad.

RÉZGOLYÓ (343. TÁRGY)
Hogy ez eddig nem jutott eszedbe! A bányászati melléktermékként felhalmozódott rézből kiváló parittyalövedék készíthető. Ehhez a KT 343 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, egy olvasztókemence mellett, kezedben egy kőkalapáccsal (és persze ne feledkezz meg az egy rézdarabról!). A rézgolyó sebzése 2d6.

SÚLYZÓ (347. TÁRGY)
Meg akarod növelni az erőd növelésére irányuló tulajdonságfejlesztés hatásfokát? Igen? Akkor a legegyszerűbb, ha készítesz egy korszerű, ergonómikus súlyzót. Ehhez mindössze két nehezékre és egy fémrúdra van szükséged, és egy KT 347 parancsra, 10 TVP árán. Ha súlyzó van a birtokodban, és TF 1 <TVP> parancsot adsz ki, akkor minden 10 TVP-nyi fejlesztés 13 TVP-nyit fog számítani, azaz a súlyzó 30%-al növeli a gyakorlás hatásfokát.

MITHRIL (352. TÁRGY)
Nagyon mélyen, a föld alatt csillogó erek húzódnak meg. A legtapasztaltabb törpe bányászok képesek megtalálni és kibányászni ezt a hihetetlenül értékes és ritka fémet (olyan mezőn, ahol nincs törpe bánya, hiába is próbálkozol). A mithril kizárólag varázstárgy készítésénél, megfelelő varázslatok használata mellett alkalmazható. Csak úgy kikalapálni belőle egy fegyvert... nos, ezzel minden törpe őst egyszerre gyalázol meg és húzod meg egyszersmind a szakállát. A mithril mágikus anyag, ezért megmunkálása lehetetlen mágia nélkül.

QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY)
A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni.

PENGEPAJZS (425. TÁRGY)
A pengepajzs valójában nem pajzs, hanem egy balkezes vágófegyver, amely azonban 8-cal növeli a védettségedet is, ha a kezedbe veszed. Alakjában egy kis fémpajzsra emlékeztet, szélén azonban körbe-körbe éles pengék állnak ki, amelyekkel alaposan oda lehet sújtani az ellenfélnek. A pengepajzzsal olyan ellenfelet is meg tudsz sebezni, amely csak mágikus úton sebezhető. Sebzése 2D4+4, használatának alapfeltétele a 15-ös vágófegyver szakértelem.
A pengepajzs előállítható mágikus úton, varázsfegyver készítésével, ha felhasználsz egy cru formázó mintát, 6 mandibulapengét és 4 kvazárt, valamint 100 arany értékű egyéb alapanyagot és 100 TVP-t.

RAIA PALLOSA (426. TÁRGY)
Raia pallosa nagyhatalmú vágófegyver, kizárólag jók forgathatják, ők is csak min. 26-os vágófegyver szakértelemmel. Raia pallosa 6D6+2, és használatakor kapsz +2 támadást. Ezenkívül, ha gonoszt sebzel vele, kapsz +12 sebzést. Aki Raia pallosát forgatja, nem sokat foglalkozik a védekezéssel: amíg forgatod, van -4 védekezésed.
Raia pallosát varázsfegyver készítéssel lehet megalkotni, ehhez din formázó minta, 12 mithril, egy nap szimbólum, egy moa gyémánt, 250 arany értékű egyéb alapanyag és 250 TVP szükséges.

KARAKTERLAP

Árny Vadász, egy barna, rövid hajú, zöld szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 426. fordulód.

Erő: 52 (61) Szint: 23 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 22 (24) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 55 (63) Védekezés: 70 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 29 (31) Életpont: 596/489 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 22 (31) Varázspont: 291/0 Pénz: 795 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 19/6 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 26
Eddig összesen 2205 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12712 TP-t kaptál. Jelenleg 1078422 TP-d van. A következő szinthez még 121578 TP szükséges. Trófeáid: sivatagi doareg, ongóliant, Ek'Hor. A 414. fordulódban 2125 arany került a bankszámládra. 2380 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/32 ökölvívás: 21/0 szúrófegyverek: 22/96 (+9%)
vágófegyverek: 20/2 ütőfegyverek: 28/93 (+3%) lőfegyverek: *19/101
dobófegyverek: 8/12

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérgezett vasnyíl (#187) (5 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/43 (+70%) 2. nyomkövetés: 72/49 (+20%) 3. mászás: 4/73
4. csapdakészítés: 8/30 5. csapdaészlelés: 12/57 6. gyógyítás: 140/22 (+40%)
7. titkosírás: 7/30 8. felderítés: 27/83 9. szörnyidomítás: 7/44
10. teológia: 22/3 (+3%) 11. taumaturgia: 18/75 12. szerencsejáték: 1/20
13. versengés: 11/8 (+7%) 14. harcművészetek: 5/24 15. zene: 7/49
16. szörnyismeret: 11/66 17. zárnyitás: 5/24 18. vadászat: 37/45
19. bányászat: 31/20 (+3%) 20. úszás: 15/55 21. csapatmunka: 2/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak a 4337. karakternek
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 10 TVP-ért
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), rájanyéket (#58) hurokcsapdával (#217), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
vadász tatu (#10), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
elf (#2), Uriah Aswark (#4997), Chance A Tigris (#4910), Sárga Holló (#3463), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) csábmosoly (#16)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
örvénykerítés (#42), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> orgyilkos (#131) izomernyesztés (#33) >> troll (#5)
puha ütés (#60) >> árnymanó (#4) puha ütés (#60) >> nők (#999)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm (#6) örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)
örvénykerítés (#42) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

Összsúly: 263.96 kg Megterheltség: 199%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 175 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 16 madártoll (#112) 14 mákrózsa virág (#56)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüstdarab (#326) 1 gromak bőr (#268) 9 kaja (#2)
5 ugh méreg (#166) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,58) oltár, 255. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), élőholt tigris (#766)
(183,59) szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), quwarg királynők (#153), roguena (#779)
(183,60) bűbájlidérc (#761), phua-kúp (#372), Dornodon oltár, 43. jellempróba, művészi porolit (#720), kputtyintó csalán (#247), Miss Re Beka (3010. kalandozó)
(183,61) Raia szent lovagja (#239), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), patak, Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), 47. jellempróba, kultúrmasztodon (#227)
(183,62) arató csattanatok (#144), Leah oltár, 42. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), kultúrmasztodon (#227)
(183,63) Dornodon oltár
(183,64) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Leah oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156), manaelementál (#290)
(183,65) élőholt tigris (#766), ősi csatamező (#263), oltár, Chara-din monolitja (#534), 27. jellempróba, pszi őselementál (#258)
(184,57) bűbájlidérc (#761)

Üzenet küldése a karakternek