424. forduló, 426. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 12. 15h:15'
EZ A 495. JÁTÉKHETED, 425. FORDULÓD
496. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397

GORODA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [368,75] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 25 borkonyó bibét (1400 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 40 csalánvirágot (500 arany).
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüsthegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+460 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+35 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-12 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 676. hetének nyerőszámai: 2, 16, 15. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 763.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 761.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 759.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 757.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 755.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 755.]

* 3. KP: használod a 69. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 750.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 748.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 746.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 746.]

le 223 leveszed/lerakod a 223. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 746.]

kf 1549 kézbeveszed/felveszed az 1549. tárgyat
Az ujjadra húzod a balkezes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 746.]

bb 269 2 beraksz a bankba a 269. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 purifikátor hájat. [0 pontot használtál fel, van még 746.]

m 3 4 5 mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
[369,76] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő viharóriás nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás testét. Kritikus ütés! (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás testét. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a viharóriás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megkarcolod a viharóriás testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a viharóriás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 46 életpontot vesztettél. A viharóriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 89 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 861, sebződés: 294, gyógyulás: 125, összesen: -169 ÉP}

Utad során felfedezel egy nekrofunt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy ében sziklatornyot. Északra nézve látsz egy törpe bányát. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [369,77] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Oldalt pillantva, meglátsz egy ében sziklatornyot. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy ében halálhajcsár!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár fejét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár bal lábát. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ében halálhajcsár fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. Kritikus ütés! (2 támadással 190 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ében halálhajcsár jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 32, gyógyulás: 2, összesen: -30 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz, és egy újabb alak nyomul be a terembe. Egy márvány drakón! (ld. enc.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 148 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 29 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón jobb szárnyát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (36 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a márvány drakón testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a márvány drakón bal szárnyát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A márvány drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 sárkányfogat. (ld. enc.) 7099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 113, gyógyulás: 179, összesen: +66 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy taalru herceg! (ld. enc.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 209 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg tigristestét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a taalru herceg bal karját. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod a taalru herceg egyik lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-11 varázspont.) Vámpírölővel többször eltalálod a taalru herceg jobb oldalát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a taalru herceg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 876, sebződés: 87, gyógyulás: 161, összesen: +74 ÉP}

A falat végigtapogatva, egy ajtóra bukkansz. Mögötte egy kőláda! Óvatosan felnyitod, találsz benne 3 mópat tetemet. (ld. enc.) Lassan, vigyázva ereszkedsz le az ében sziklatorony oldalán. Bizarr egy élmény volt! Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy mópat bolyt. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy viharóriás közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 127 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás jobb lábát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a viharóriás villámló testét. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a viharóriás bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. Vámpírölővel kicsit megsebzed a viharóriás testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a viharóriás jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A viharóriás nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 55 életpontot vesztettél. A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 830, sebződés: 259, gyógyulás: 172, összesen: -87 ÉP}


(Továbbmész...) [368,78] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. A messzeségben füstoszlopot látsz. Utad során felfedezel egy mópat bolyt. (ld. enc.) Mozgást észlelsz oldalról. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy árnylord. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 176 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az árnylord jobb karját. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az árnylord testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az árnylord fénytelen testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az árnylord, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az árnylord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 94, gyógyulás: 4, összesen: -90 ÉP}

[70 pontot használtál fel, van még 676.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[369,79] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy jégelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 141 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégelementál testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a jégelementál fagyos testét. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a jégelementál fagyos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megkarcolod a jégelementál fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a jégelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A jégelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a jégelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 104, gyógyulás: 4, összesen: -100 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+101 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [370,80] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy törpemammut nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut bal vállát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a törpemammut testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [371,81] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Mozgást észlelsz oldalról. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy sötét ölész. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[35 pontot használtál fel, van még 641.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+120 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 611.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[372,82] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy porkupac mögé bújsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy smaragd sárkány ijesztett meg. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Látsz egy kidőlt óriáspáfrányok alá szorult Aranysárkányt, amelyről parasztok feszegetik a pikkelyeit. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (54. jellempróba). Nem oldottad meg a jellempróbát. (+0 gonoszság.) Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Skinhead formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mópat bolyt. Délkeletre nézve látsz egy különös vadászházat. Elteszed a látcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Ráismersz a lényre. Egy legyengült mópat gigász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 115 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mópat gigász testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra rohansz. Kvazár karddal végigvagdosod a mópat gigász testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a mópat gigász gigászi lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Patájával a mópat gigász kissé megtaszít. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Kvazár karddal néhányszor meglegyinted a mópat gigász gigászi lábát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a mópat gigász gigászi lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mópat gigász megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált Thargodan légiós trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő mópat gigász trófeát. 5800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 43, gyógyulás: 4, összesen: -39 ÉP}


(Továbbmész...) [373,82] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mópat bolyt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy különös vadászházat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [374,83] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia angyala. (ld. enc.) A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kátránygödröt. Nyugatra nézve látsz egy különös vadászházat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy elemi rin lehet. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 248 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi rin bal oldalát. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod az elemi rin testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod az elemi rin bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-11 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd az elemi rin bal első lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 122 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod az elemi rin jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Patájával az elemi rin többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-10 TVP). Vad döféseivel az elemi rin nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az elemi rin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. (ld. enc.) 7711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 139, gyógyulás: 217, összesen: +78 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 560.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[375,84] Tovább kóborolsz a pusztán. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy kátránygödröt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(368,78) mópat boly (#583), árnylord (#342)
(369,76) viharóriás (#278), nekrofun (#173), érclelőhely
(369,77) ében sziklatorony (#589), törpe bánya (#435), ében halálhajcsár (#295), márvány drakón (#322), taalru herceg (#307), érclelőhely, viharóriás (#278)
(369,79) jégelementálok (#277)
(370,80) törpemammut (#115), művészi porolit (#720)
(371,81) sötét ölész (#314)
(372,82) smaragd sárkány (#326), 54. jellempróba, művészi porolit (#720), mópat gigász (#309)
(373,82) mópat boly (#583)
(374,83) Raia angyala (#333), elemi rin (#786)

[375,85] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. A távolból robbanások hangját hallod. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Ráismersz a lényre. Egy ében hadúr. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 195 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (védelem sav ellen védelmez.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény savat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében hadúr páncélozott testét. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. 56 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod az ében hadúr fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: az ében hadúr vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd az ében hadúr testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 91 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ében hadúr testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap az ében hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 849, sebződés: 38, gyógyulás: 78, összesen: +40 ÉP}

Látsz egy gyilkos csalánt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dr. Dragon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy sárkánybarlangot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [20 pontot használtál fel, van még 540.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+20 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 510.]

bb 211 6 beraksz a bankba a 211. tárgyat (6 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 6 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 510.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 13 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 470.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 430.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 390.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 350.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 310.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 270.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 213 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 230.]

tf 4 30 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 183 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 16, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 6 kaját habzsol be a trikornis. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 566 pontot. A következő körben tehát 766 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉBEN SZIKLATORONY (589. TEREPTÁRGY)
A legmagasabb sziklacsúcsok között fenyegető, tökéletesen fekete torony emelkedik. Mintha egyetlen darab sziklából faragták volna ki, fala tökéletesen sima. Ha egyáltalán fel tudsz mászni a torony tövéig (már ez sem csekély teljesítmény), akkor is valószínűleg képtelen leszel felmászni a torony tetején levő apró bejáratig, hacsak nincs emberfeletti (legalább 17-es) mászás szakértelmed. Ha mindenképp meg akarod próbálni, a H <általad megfelelőnek ítélt eszköz> parancsot add ki, 40 TVP árán.

MÁRVÁNY DRAKÓN (322. SZÖRNY)
A márvány drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a fagyos leheletű fattyat legfeljebb ütőfegyverrel lehet megsebezni.

SÁRKÁNYFOG (617. TÁRGY)
A sárkányfattyak pikkelye túl puha és apró, viszont foguk már elég nagy ahhoz, hogy esetleg valamire később felhasználd. Ha igazi sárkányt ölsz, annak úgyis túl nagy a foga ahhoz, hogy magaddal cipeld... Éles, hegyes, és nagyon kemény - nyilvánvalóan valamilyen fegyvert érdemes belőle csinálni.

TAALRU HERCEG (307. SZÖRNY)
A taalru hercegek nagyhatalmú Thargodanok, nem ritka, hogy képesek a síkok közötti utazásra, igaz, nem teljes fizikai valójukban. Ilyenkor lelkük egy kevésbé hatalmas taalruba költözik bele. A hatalmuk teljében levő taalru hercegek vitathatatlanul a Sötét Föld uralkodó osztályához tartoznak, kihívásuk és legyőzésük kevés utazó számára lehetséges. A taalru hercegek kegyetlenek ellenségeikkel szemben, de alattvalóik, ha lehet, még kevesebb irgalomra számíthatnak.

MÓPAT TETEM (584. TÁRGY)
Nna, ezt most megcsináltad! Most mit fogsz kezdeni ezzel a döglött mópattal? Máris nagyon büdös, pedig a tetem még nem indult oszlásnak. Szabadulj meg tőle mielőbb!

MÓPAT BOLY (583. TEREPTÁRGY)
A mópatok apró lárvák, amelyek a Sötét Földön elpusztult dolgok hulláival táplálkoznak. Sziklakemény anyagból bolyt építenek maguknak, ide bújnak el, hogy az alacsony rangú Thargodanok ne irtsák ki őket szórakozásból. Persze ez azért mégis előfordul néha, a leggyengébb Thargodanok ugyanis nem tudnak másokat kínozni, csak a mópatokat. Ezek a négylábú, fél méter hosszú, áttetsző rózsaszín vagy szürke testű, vaksi lények igencsak visszataszító látványt nyújtanak. Pedig a tudósok szerint, ha egy mópat eléri a tíz éves kort (minden tízezerből egy), akkor növekedni kezd, és Thargodan fatty lesz belőle! Igaz vagy nem igaz, mindenesetre a mópatokkal sok érdekes dolgot lehet csinálni. Próbálj a bolynál különböző tárgyakat használni! (H <tárgy> parancs, 2 TVP, mennyiségi paraméter megadására nincs lehetőség.)

SMARAGD SÁRKÁNY (326. SZÖRNY)
Tagadhatatlan, hogy a sárkányok a triklem drakolderek után a világ leghatalmasabb lényei. Sem Thargodanok, sem más teremtmények nem merik őket kihívni, hiszen mind fizikai megjelenésük, mind mágikus képességeik és ezeréves bölcsességük szinte legyőzhetetlen ellenféllé teszi őket. A fejétől a farkáig majd harminc méter hosszú, hegynyi súlyú óriásszörny hegyes karmaival, vagy farkának egyetlen suhintásával bármit képes szétzúzni, de különösen azt élvezi, ha áldozatát mérgező leheletével, vagy gyilkos varázslatainak valamelyikével semmisítheti meg. Mint minden sárkány, a smaragd is előszeretettel gyűjti a kincseket. Ha barlangjától távol bukkansz rá, akkor is bőséggel akadnak majd a pikkelyei közé szorult tárgyak, ha esetleg képes vagy legyőzni.

RAIA ANGYALA (333. LÉNY)
Raia angyalai, az isteni síkról származó avatárok folyamatosan háborúznak a Thargodanokkal, próbálják a sötétség eme förtelmes manifesztációit visszaszorítani. Így könnyen előfordulhat, hogy összeakadsz Raia egy avatárjával a Sötét Földön, esetleg még annak is szemtanúja lehetsz, ahogy a gyönyörűséges és nagyhatalmú teremtmény vibráló energiapengéjével sistergő rongykupaccá változtatja a démonokat.

ELEMI RIN (786. SZÖRNY)
Az elemi rin egy fehér fényű energiateremtmény, melyet fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Anyagi megjelenése lenyűgöző, leginkább egy rinocéroszra hasonlít, melyet nem lábak, hanem könnyen hajló csápok hajtanak előre. Mozgás közben mintha a levegőben úszna, briliáns látványt nyújt. Persze vigyázni kell, mert az elemi rin mindenen átgázol, ami az útjába kerül, legyen az szerves vagy szervetlen anyag. Érintése borzasztó, teljesen összezavarodsz, ha elszenveded. Állítólag van egy napszak, amikor az elemi rinek békések, és csupán egyetlen vágy vezérli őket, hogy töpszli orrukkal a Sötét Föld különös felszínét túrják - talán valami olyasmit keresnek ott, mint számunkra a levegő, ami az életben maradásukhoz kell. Vagy ez csupán legenda, mellyel az alanori tudósok a lényt illető tudatlanságukat takargatják?

HOLDBŐR (1236. TÁRGY)
Ha szerencsés vagy, az elemi rin visszamaradó esszenciája közül meg tudsz menteni egy ép bőrdarabot az energiateremtmény testéből. Az így szerzett szörnykomponens olyan fénnyel izzik és fénylik, mint az éjszakai égitest, ezért kapta a holdról a nevét. A szájról szájra járó néphiedelem szerint a holdbőrt senki sem tarthatja sokáig magánál, mert rövid időn belül ugyanúgy elporlad, semmivé lesz, mint az elemi rin teste, amikor az élet elszáll belőle.

ÉBEN HADÚR (294. SZÖRNY)
Az ében hadurak nagyhatalmú Thargodan lordok, alakjuk ugyan emberi, de annál sokkal nagyobb, és persze belülről nagyon mások. Hatalmas, tüskékkel kivert páncélt hordanak, amelyet halandó nem lenne képes magára ölteni az iszonyatos súlya miatt. Fegyverük egy óriási pallos, amelyet nem súlya, hanem a benne lakozó irtózatos gonoszság miatt nem képes emberfia megérinteni. Az ében hadurak intelligensek, ravaszak és kegyetlenek. Szolgálatra kényszerítik az alacsonyabb rangú Thargodanokat, és kijátsszák egymás ellen a náluk nagyobb hatalmúakat. Legtöbbjük többezer éves, nem csoda, hogy alaposan kitanulták a mágia tudományát is.

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 425. fordulód.

Erő: 54 (59) Szint: 34 Merészség: 7/5 Magasság: 168 cm
IQ: 55 (59) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 47 (57) Védekezés: 109 Menekülés: 30 % Életkor: 31/41 év
Egészség: 43 (56) Életpont: 577/577 Jellem: jó (777) Tul. pont: 7
Szerencse: 58 (64) Varázspont: 988/106 Pénz: 371 arany Kép. pont: 35
Tudatpont: 17/2 Pszi pont: 169/172 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 33
Eddig összesen 4634 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 67923 TP-t kaptál. Jelenleg 5443551 TP-d van. A következő szinthez még 56449 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, triklem drakolder, mópat gigász. A 414. fordulódban 53228 arany került a bankszámládra. 55889 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/43 ökölvívás: 20/24 (+2%) szúrófegyverek: 37/21 (+6%)
vágófegyverek: 19/33 (+10%) ütőfegyverek: 23/57 lőfegyverek: 25/25 (+4%)
dobófegyverek: 30/29 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << kvazár kard (#297) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -25.); vas dobónyíl (#189) (26 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/65 (+22%) 2. nyomkövetés: 101/17 (+9%) 3. mászás: 22/49 (+9%)
4. csapdakészítés: 25/32 5. csapdaészlelés: 24/99 6. gyógyítás: 83/79
7. titkosírás: 7/99 8. felderítés: 25/58 9. szörnyidomítás: 11/69
10. teológia: 72/35 (+21%) 11. taumaturgia: 50/22 (+14%) 12. szerencsejáték: 11/0
13. versengés: 17/82 14. harcművészetek: 13/99 15. zene: 18/42
16. szörnyismeret: 20/25 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 6/20
19. vadászat: 16/43 20. vitalitás: 1/88 21. bányászat: 28/88 (+22%)
22. úszás: 9/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,36,3) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem 2 (#188) kí koncentráció (#69)
esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
tisztítótűz (#44), mágiatörés (#35), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154)
energiafolyam (#136) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 gyöngymangó (#135) 5 kaja (#2)
10 pirkit (#153) 2 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360)
6 sáfránypor (#211) 12 spiritusz (#170) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
262 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 holdbőr (#1236) 2 isteni könnycsepp (#260) 3 mópat tetem (#584)
1 sárkányfog (#617) 1 sötét ital (#284) 3 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(375,85) ében hadurak (#294), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek