424. forduló, 426. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 20. 9h:07'
EZ A 487. JÁTÉKHETED, 425. FORDULÓD
488. játékheted kezdete: márc. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,73] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 10 pular kristályt (100 arany kikiáltási áron), 4 téfea-agyat (30 arany kikiáltási áron), 1 márványkulcsot (50 arany kikiáltási áron), 1 nagy aranykulcsot (50 arany kikiáltási áron), 15 amnioszt (100 arany kikiáltási áron), 5 magszim belet (30 arany kikiáltási áron), 2 purifikátor hájat (30 arany kikiáltási áron), 15 rézdarabot (40 arany kikiáltási áron), 1 nagy bronzkulcsot (30 arany kikiáltási áron), 7 gromak bőrt (55 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 Eldaran karkötője (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Alig szenderedsz el, máris arra eszmélsz, hogy csaholó bolhakutyák vesznek körül. Megpróbálsz lesújtani fegyvereddel, de mindig épp ütőtávolságon kívül maradnak - úgy látszik, terelgetnek valamerre. Követed őket. Hamarosan egy kőkupachoz értek. Valaha egy oltár lehetett, de hogy melyik istené, nem igazán tudod megmondani. Ahogy vizsgálódsz, hirtelen egy ködszerű kép jelenik meg az oltár felett. Egy apró, erdei tündérkére emlékeztető lény képe. Magas, izgatott hangon kezd csivitelni. Arról beszél, hogy ő Sheran, a természet istenének küldötte, és szeretné, ha az oltárt újjáépítenéd. Már épp hozzálátna, hogy elmondja, milyen áldozatot mutass be Sherannak, hogy kapcsolatba tudj vele lépni, amikor magadhoz térsz, és kiderül, hogy mindez csak álom volt. Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+165 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+44 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 651. hetének nyerőszámai: 10, 15, 21. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 101 arany nyereményt kapsz. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 760.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 760.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 755.]

* 4. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 750.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 745.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[73,60] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy kastélyt. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 7200 TVP épült bele.) Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, copfos hajú, kék szemű árnymanó férfi táborát. A bőre kreolszínű. Dornodon esszenciájának örököse. Egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy tolvaj klánjelvényt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy Ylgoroth trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy aurapollátor a hátasa. Hmm. Mintha valami nem lenne rendben ezzel az állattal. Mintha öklendezni akarna. Iigeen! Öklendezett is! Ó, hogy harapja ketté egy gyilkos tetű! Pont a Te arcodba kellet hánynia?! Most már nincs mit tenni: irány mosakodni. Miközben távozol, hallod még az állat gazdájának kárörvendő kacaját. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 acéltűt. Egészséged TF-elődött.
[-50 varázspont.] [11 pontot használtál fel, van még 734.]

fa 37 3454 5 feladod a 37. tárgyat a 3454. kalandozónak (5 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Kripta Gitta részére szánod. Átadsz 5 drótszőrt. Ennek elküldése 29 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 731.]

faa 704 280 331 feladod a 704. tárgyat a 280. tárgyat a 331. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Kripta Gitta részére szánod. Átadsz 1 troll csontot. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 tyrex csontot. Ennek elküldése 44 arany lesz. Átadsz 4 mutáns csontot. Ennek elküldése 29 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. Mielőtt továbbindulnál, már látod is a futárt visszafelé vágtatni. A címzett sajnos nem vette át a következő tárgyakat: 4 mutáns csont. [9 pontot használtál fel, van még 722.]

m 8 mozogsz északra
[73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy Mallon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mallon testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nodonrod kitűző. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [10 pontot használtál fel, van még 712.]

im 0 5 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+20 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 682.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 652.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 622.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 592.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 562.]

m 6 mozogsz nyugatra
[72,59] Továbbmész a város utcáján.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Összefutsz Mithgillel. Felszerelésében egy furulya található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Raia tanítványa. Egy fekete bőrcsizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy nap szimbólumot, egy ryuku mellvértet és egy vassisakot visel. Felszerelését egy quwarg királynő trófea, egy ezoterikus mardel trófea és egy részeg kalandozó trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Holmiját egy púpos burástya cipeli. Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 552.]

ee 76 186 240 eladod a 76. tárgyat a 186. tárgyat a 240. tárgyat
Eladtál 1 bronzkulcsot. 9 aranyat kaptál.
Eladtál 1 nagy vaskulcsot. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kis aranykulcsot. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 552.]

kb 434 1 kiveszel a bankból a 434. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

bb 299 383 678 beraksz a bankba a 299. tárgyat (383 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 bev formázó mintát. Beraksz a bank széfjébe 1 moa üveggömböt. Beraksz a bank széfjébe 1 smaragdkövet. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[119,73] Dombos terepre érkeztél. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy ekharion bébi. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 34 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bébi fejét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion bébi fejét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Az ekharion bébi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [118,74] Belemész a tengerbe. Magabiztosan tempózol előre. Amerre csak ellátsz, mindenütt víz, víz! Aztán ráébredsz, hogy ez nem is valódi tenger, hanem csak egy tengerszem. Bájos!

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. [28 pontot használtál fel, van még 524.]

usz 35 úszol 35 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy trosnyogó szakóca!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [35 pontot használtál fel, van még 489.]

usz 35 úszol 35 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy moszatrája!

Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a moszatrája testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy ezüsthegyű nyíl! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [35 pontot használtál fel, van még 454.]

usz 35 úszol 35 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy hínárevő piranha!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy szigony! Felmarkolod. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [35 pontot használtál fel, van még 419.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[117,75] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillezsályát. (ld. enc.) A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő proteinsólyom mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a proteinsólyom testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a proteinsólyom testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a proteinsólyom testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A proteinsólyom néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A proteinsólyom néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A proteinsólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. (ld. enc.) 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 409.]

h 434 használod a 434. tárgyat
Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 401.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[116,76] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ekharion bébi. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bébi testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ekharion bébi lába tövét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az ekharion bébi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mancsával az ekharion bébi megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Az ekharion bébi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [115,77] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Felfedeztél egy krómkaktuszt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy vaskohót. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy épület van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Dort Amessix. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő ekharion bébi nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 29 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi pufók lábszárát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion bébi jobb karját. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az ekharion bébi lába tövét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 elf csont (ld. enc.) és 1 kobudera csont (ld. enc.). 1368 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [115,78] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy quwarg bolyt. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [60 pontot használtál fel, van még 341.]

m 4 mozogsz délre
[115,79] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a mókuszúza-aprólékot, miközben a gyomrodba tuszkolod. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gárdista. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 tünde nyilat. Egészséged TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 325.]

ef 15 energia fejlesztése 15
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-15 TU.] Egészséged TF-elődött. [150 pontot használtál fel, van még 175.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 172.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 142.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 142.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 132.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 3, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. 2 kaját töm magába a sullár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól itt már nemcsak tehetségről van szó helyett a veteránok veteránja. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +39 max. varázspont, +15 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 132 pontod maradt, ebből a következő körre 132 pontot vihetsz át. Kapsz még 566 pontot. A következő körben tehát 698 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is.
A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.

SÓLYOMCSŐR (1223. TÁRGY)
Ha legyőztél egy sólymot, törvényszerű, hogy valamilyen trófeát magaddal vigyél belőle. Mondjuk a csőrét. Metszd le tőből egy vágófegyverrel, és rakd csak el a hátizsákodba, hátha később még nagy szükséged lehet rá. Például lehetne benne valamilyen folyadékot tartani, mint más, már korábban is ismert csőrökben. De ha mégsem, akkor még mindig ott a helyi vegyesbolt, ahol minden kacatot megvesznek.

ELF CSONT (664. TÁRGY)
Nicsak, egy pórul járt elf lábszárcsontja! Még majdnem épségben van, de a mohó szörny a pórul járt elfet valószínűleg majdnem egyben nyelte le...

KOBUDERA CSONT (705. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy humanoid lény koponyájának az állkapocs csontja - ahogy jobban megvizsgálod, megállapítod, hogy valószínűleg egy kobuderáé lehetett. A csont sérült állapotából arra is következtetsz, hogy az illető nem természetes halállal halt meg.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 322. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 425. fordulód.

Erő: 49 (57) Szint: 24 Merészség: 8/7 Magasság: 141 cm
IQ: 48 (55) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 47 (51) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 161/161 év
Egészség: 52 (56) Életpont: 404/320 Jellem: jó (777) Tul. pont: 3
Szerencse: 50 (54) Varázspont: 749/130 Pénz: 83 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 21/1 Pszi pont: 200/201 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 18
Eddig összesen 2482 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6769 TP-t kaptál. Jelenleg 1201292 TP-d van. A következő szinthez még 198708 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, fagymágus, tyrannoszaurusz rex. A 424. fordulódban 23286 arany került a bankszámládra. 23402 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/43 (+15%) ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 27/35 (+5%)
vágófegyverek: 18/73 ütőfegyverek: 20/7 lőfegyverek: 27/22 (+2%)
dobófegyverek: 7/25

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/3 2. nyomkövetés: 114/85 (+30%) 3. mászás: 12/18
4. csapdakészítés: 24/42 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/94 6. gyógyítás: 70/38
7. titkosírás: 11/81 8. felderítés: 34/97 9. szörnyidomítás: 5/74
10. teológia: 53/67 (+15%) 11. taumaturgia: 29/5 (+6%) 12. szerencsejáték: 5/41
13. versengés: 12/33 14. harcművészetek: 3/87 15. zene: 83/39 (+34%)
16. szörnyismeret: 11/61 17. pszi: 24/53 (+3%) 18. zárnyitás: 8/0
19. vadászat: 16/65 20. bányászat: 34/76 (+13%) 21. úszás: 17/94 (+27%)
22. főzés: 10/17

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), aranyló ugarhéjat (#100) (max. 3 darabot, csak egyszer), huhogó bibét (#332) (max. 1 darabot, csak egyszer), zöld üveget (#82) (max. 1 darabot, csak egyszer), drótszőrt (#37) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
tazunkaróka (#81), borzalmas varkaudar (#166), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halálmadár (#351), bunthar (#396), nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159), földsárkány (#359)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bev formázó minta (#299) 1 bronzkulcs (#76) 5 drótszőr (#37)
2 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 1 kis aranykulcs (#240)
1 madártoll (#112) 1 moa üveggömb (#383) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rákfatty váladék (#333) 1 smaragdkő (#678)
1 troll csont (#704) 1 tükör (#43) 1 tyrex csont (#280)
1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
53 arany (#50) 1 bányászcsákány (#434) 1 elf csont (#664)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 kobudera csont (#705) 1 nodonrod kitűző (#1533)
1 rájabőr (#404) 2 rézdarab (#70) 1 sólyomcsőr (#1223)
3 spiritusz (#170) 1 szigony (#389) 1 tünde nyíl (#554)
5 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(115,77) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, vaskohó (#155), 22. jellempróba, érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(115,78) világítótorony (#156), oltár, érclelőhely
(115,79) tűzrakó hely (#1169), Dornodon oltár, Chara-din rúnaköve, 43. jellempróba, ryuku gárdista (#360)
(116,76) ekharion bébi (#768), Chara-din rúnaköve, Sheran oltár, érclelőhely
(117,75) törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), proteinsólyom (#771)
(118,74) trosnyogó szakóca (#192), moszatrája (#198), hínárevő piranha (#194)
(119,73) oltár, érclelőhely, ekharion bébi (#768)

Üzenet küldése a karakternek