423. forduló, 425. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 8. 9h:29'
EZ A 494. JÁTÉKHETED, 424. FORDULÓD
495. játékheted kezdete: szept. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397

GORODA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [360,66] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 50 spirituszt (127 arany).
A táborozás 1. napján összefutsz Rőtszakállú Odinnal. Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kotét, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy ogre övet, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy teriádbőr karkötőt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy smaragd sárkány trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy teriád pörölyt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Arcán nemrég szerzett forradás éktelenkedik. Vöröses lángok övezik a fegyverét. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 50 spirituszt (125 arany). Találkozol egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfivel. Bőre színe zöld. Ő Apa Tifusz a Jégmágusok Makker tréfamestere, ki csak "A" betűs italt iszik. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az ő neve Apa Tifusz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Hát igen, valószínűleg egyike vagy a mérhetetlen professzionalitás iskolapéldáinak. Könnyedén megállapítod, hogy a tolvaj Chan'de Francon volt.
Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja előtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, első pillantásod a trónra, és a rajta ülő koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekből tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két őrszem, akiket a kapunál lesből kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüsthegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+70 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+454 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-12 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 762.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 760.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 758.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 756.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 754.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 754.]

* 3. KP: használod a 69. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 749.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 747.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 745.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 745.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 906 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 725.]

h 473 3 használod a 473. tárgyat
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 2 évet.) Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 725.]

le 1549 leveszed/lerakod az 1549. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a balkezes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 725.]

kf 1572 kézbeveszed/felveszed az 1572. tárgyat
Az ujjadra húzod az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 725.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
[359,67] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dred Hornwill hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy törpe bányát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kátránygödröt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy kátránygödör van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő legyengült viharóriás mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 128 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás villámló testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel súrolod a viharóriás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a viharóriás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A viharóriás nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 49 életpontot vesztettél. A viharóriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 90 aranyat. 4078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 147, gyógyulás: 4, összesen: -143 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+114 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal rájössz, hogy egy skarlátdémon ijesztett meg. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [360,68] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy rothadó lián. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy gejzírt. Délnyugatra egy lávató van. Nyugatra egy kátránygödör van. Északra egy kátránygödör van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Amatőr voltál. A szörny észrevett. Egy Tyriel közeledik feléd! (ld. enc.) Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [361,69] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gejzírt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Skinhead hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy kátránygödröt. Délnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ében halálhajcsár. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár jobb karját. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ében halálhajcsár bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár meglök egy kicsit. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az ében halálhajcsár nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 33, gyógyulás: 2, összesen: -31 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 693.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[362,70] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. A távolból robbanások hangját hallod. Utad során felfedezel egy kátránygödröt. (ld. enc.) Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (adamantit) van! A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy taalru. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 194 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru póklábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a taalru póklábát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a taalru póklábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, egy aranytű [aranytű ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP], 5 fekete gyöngy, 15 arany és egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 27, gyógyulás: 4, összesen: -23 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [363,71] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 200 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy Arsa. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre.
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, kék szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy gyakorlónadrágot, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy mászó-karperecet, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló övet, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy törpe védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy tleikan főbíra trófea, egy Morghatal A'ton trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tisztán érzed auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. 11 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Továbbmész.

(Továbbmész...) [364,72] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Észreveszel egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Sötét halálfelhőt lő rád egy Thargodan, de te lélegzetedet visszafojtva rohansz át rajta. Egy Notermanthi jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 173 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Notermanthi testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Notermanthi testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Notermanthi bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, 20 arany, egy gyöngymangó, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 35, gyógyulás: 4, összesen: -31 ÉP}

A Thargodanok acsarogva alkotnak egy nagyobb kört körülötted. Egy mocskos zsák hever a földön, gyorsan felkapod. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 purifikátor háj és 10 arany. Egy lidérckirály intéz feléd kihívást. (ld. enc.)

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lidérckirály bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidérckirály bal lábát. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a lidérckirály bal lábát. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a lidérckirály fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 57, gyógyulás: 2, összesen: -55 ÉP}

A Thargodanok elbődülnek - a véredre szomjaznak! Halálvarázs sújt le rád hátulról, de te csak kacagsz rajta (magadban pedig csodálkozol óriási szerencséden). Egy Thargodan zsoldos készül a lemészárlásodra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 192 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a Thargodan zsoldos jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan zsoldos jobb oldalát. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos karma a fejed mellett suhan el! A Thargodan zsoldos állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Thargodan zsoldos bal karját. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos feléd harap, de sikertelenül. A Thargodan zsoldos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy sötét ölész védelmezi a vadászterületét. (ld. enc.) Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Látsz egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dred Hornwill hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy magnetikus praglonc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+115 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz Weisser Riese-ével. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Blounther gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens kesztyűjét, egy Kabol irháját, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy örökkéval. zafírját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy Fehér Özvegy trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin góliát trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy hajító csillag. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz Rőtszakállú Odinnal. Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kotét, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy ogre övet, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy teriádbőr karkötőt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy smaragd sárkány trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy teriád pörölyt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Arcán nemrég szerzett forradás éktelenkedik. Vöröses lángok övezik a fegyverét. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[92 pontot használtál fel, van még 601.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+123 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 571.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[365,73] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mópat gigász. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 122 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mópat gigász testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a mópat gigász gigászi lábát. (6 támadással 353 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 61 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod a mópat gigász testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy hibás mozdulat, és máris a mópat gigász belerúg a kezedbe! (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a mópat gigász testét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a mópat gigász testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A mópat gigász feléd rúg, de nem talál el. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1087, sebződés: 47, gyógyulás: 112, összesen: +65 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [366,74] Sivatag határához értél. Az egész sivatag vörösen lüktet, félve lépsz a homokos talajra.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy ősvortexet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [367,75] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálelementál jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a halálelementál vörösen izzó képét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a halálelementál nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mancsával a halálelementál megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. Semmi hatás! Vámpírölővel megdöfködöd a halálelementál ébentestét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a halálelementál testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mancsával a halálelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. 10000 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 10026, gyógyulás: 14, összesen: -10012 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [27 pontot használtál fel, van még 544.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+9724 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(359,67) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, viharóriások (#278), skarlátdémon (#790)
(360,68) rothadó lián (#427), Fairlight oltár, Tyriel (#777)
(361,69) gejzír (#576), Dornodon oltár, törpe bánya (#435), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, ében halálhajcsár (#295)
(362,70) kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), Dornodon oltár, törpe bánya (#435), érclelőhely, taalru (#249)
(363,71) Dornodon oltár, törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, Arsa (#964), egy kobudera férfi
(364,72) Notermanthi (#257), lidérckirály (#316), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan tábor (#588), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Tharr oltár, magnetikus praglonc (#200), Weisser Riese (2221. kalandozó), Rőtszakállú Odin (5011. kalandozó)
(365,73) mópat gigász (#309)
(367,75) halálelementál (#279)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[366,74] Élettelen, homokos területre érkeztél. Az előrejutás itt nehezebb, mint a pusztaságban. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog.


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy ősvortexet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. [5 pontot használtál fel, van még 539.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[367,75] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy ősvortexet. Elrakod a távcsövet. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. A feléd közeledő árnylord mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 189 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az árnylord testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az árnylord fejét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az árnylord testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. (ld. enc.) 4433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 164, gyógyulás: 4, összesen: -160 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+107 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+101 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).

(Továbbmész...) [368,75] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Elteszed a látcsövet. Mozgást észlelsz oldalról. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy legyengült drótszőrű mópat ijesztett meg. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mópat gigász. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 96 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat gigász testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a mópat gigász gigászi lábát. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a mópat gigász ragyás masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a mópat gigász rúgása elől. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a mópat gigász testét. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 82 életpontot sebeztél. 42 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a mópat gigász ragyás masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Patájával a mópat gigász kissé megtaszít. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1164, sebződés: 33, gyógyulás: 129, összesen: +96 ÉP}

[28 pontot használtál fel, van még 511.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 511.]

v 21 20 elmormolod a 21. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 20 kaja. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 506.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 506.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 466.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 426.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 386.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 199 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 346.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 159 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 306.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 119 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 266.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 79 TVP-t kell elköltened.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 226.]

tf 4 26 fejleszted a 4. tulajdonságodat 26 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 53 TVP-t kell elköltened.] [26 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 19, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a sivatagi doareg. 6 kaját töm magába a trikornis. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 565 pontot. A következő körben tehát 765 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SKARLÁTDÉMON (790. SZÖRNY)
Ez a többnyire vörös fellegekben úszó szörnyeteg egy másik világból idézett bestia, mely a Thargodan mágusok kísérletezgetésének hála pottyant a Sötét Földre. Az idéző rituálé milyenségéről nem sok ismeretünk lehet, mint ahogy a skarlátdémon szülőhazájának sajátságairól sem. Mindenesetre nagyon valószínűnek tűnik, hogy a fenevad legjobban a magaslati levegőt kedveli, épp ezért az idéző mágusok béklyóját lerázva a Sötét Föld legmagasabb hegységeibe húzódott vissza. A Thargodan mágusok ezen ténykedése utólag igen komoly tévedésnek bizonyult, hiszen a skarlátdémon - mágikus betegséghordozó lévén - olyan ragályt szabadított a Thargodanokra, amelyhez foghatóról előtte még nem is hallottak. A betegség neve skarlátia, és aki nem ismeri a módját, hogyan kúrálhatná ki magát belőle, előbb-utóbb éhen fog halni. Csak reménykedhetsz, hogy te nem fertőződsz meg, és nem hordozol be valami vírust Ghallára, miután a Sötét Föld hegységeit járva egy skarlátdémonba botlasz.

ROTHADÓ LIÁN (427. SZÖRNY)
Sheran papjai elhozták a Sötét Földre az élet ígéretét. De vajon milyen sors vár a frissen sarjadt apró növényekre, amikor az éjfattyak váladéka hullik rájuk? Az azonnali pusztulás helyett néha egy-egy növény a mutáció útjára lép - a fertőzött csíra növekedni kezd, a tl'urlang gének táplálják, óriásira hizlalják, és velejéig romlott, gyűlölettől hajtott szörnyet hoznak létre, amely végigvonszolja magát az apró ligeteken, és megsemmisíti őket. Nem kétséges, a vámpirizációra való immunitásuk az éjfatty géneknek köszönhető...

TYRIEL (777. ELLENFÉL)
Nincs fenségesebb látvány az emberi szem számára a Sötét Föld kietlen, élettelen pusztaságaiban, mint a tucatnyi angyal gyűrűjében harcoló Tyriel, Raia első avatárja, amint egyetlen pusztító szavára alsóbbrendű Thargodanok tucatjai fakulnak ki a létezés számukra rendeltetett szövetéből és vakító fényaurája elől hasztalan menekülő Thargodanok százai ismerik meg a végső megsemmisülést a sistergő energiapenge alatt.
Ha megpillantod vándorlásaid során, szívedbe ismerős melegség költözik, elfáradt tested újult erőre kap, és talán mégis elhiszed, hogy egy napon a borzalmak eme síkja végleg megtisztul majd a ráragadt fertőtől és gonoszságtól...

ÉBEN HALÁLHAJCSÁR (295. SZÖRNY)
Az ében halálhajcsárok ébenfekete testű, izmos, humanoid alakú, kb. 3 méter magas Thargodanok. Különösen élvezik, ha szenvedést okozhatnak, ezért a legtöbb Thargodan úr ében halálhajcsárokat tart rabszolgái felügyelésére. Az ében halálhajcsárnak a szolgák kínzása sokkal több örömet okoz, mint részt venni a Thargodanok közötti hatalmi harcban. A Sötét Föld hegységeiben hatalmas bányarendszerek húzódnak meg, ahol a halálhajcsárok felügyelete mellett rengeteg alacsonyabbrangú életforma dolgozik. Néha idekerül egy-egy másik létsíkról származó utazó is, de ezek legtöbbször nem bírják tovább néhány napnál. Az ében halálhajcsár tökéletesen immúnis a mágia minden formájára, viszont sebezhető nem-mágikus fegyverrel is.

KÁTRÁNYGÖDÖR (579. TEREPTÁRGY)
A feketén fortyogó kátránnyal teli gödörbe, ha belelépsz, jaj neked! Még akkor is, ha a Thargodanok előszeretettel fürdenek benne. Ennek ellenére, maga a kátrány hasznos lehet, ha egy speciálisan erre a célra készített tartóba sikerül gyűjteni belőle, a KT 580 paranccsal, 5 TVP árán.

ARSA (964. SZÖRNY)
Voltál már szorult helyzetben, de ez a mostani minden eddiginél kilátástalanabb. Amit magad előtt látsz, a legnagyobb méregféreg, amivel valaha találkoztál. Régi mesékben hallottál már Arsáról, aki egy-egy csatában több tucat Thargodant és ongóliantot is leterített, de most, így életnagyságban... még a legendák hősszörnyénél is félelmetesebb. Még nem volt olyan kalandozó, aki képes lett volna Arsát legyőzni (e feljegyzés írásának pillanatában, legalábbis.)

LIDÉRCKIRÁLY (316. SZÖRNY)
Talán már összeakadtál az anyagi síkon a nagyhatalmú lidércurakkal. Persze akkor még nem sejtetted, hogy ezek az élőholt lények valójában náluk még nagyobb hatalmú lidérckirályok egyszerű küldöncei. A lidérckirályok a Sötét Földre merészkedő, nagyhatalmú mágusok lelkei, akiket a Thargodanok elpusztítottak, és rabul ejtettek. Az élőholt létben ezek a sok száz éve halott mágusok hihetetlen gyűlöletet halmoztak fel magukban, amelyet mindennel és mindenkivel szembefordítanak. A lidérckirályokat gyakran találod az őket egykor megölő Thargodan hercegek szolgálatában.

SÖTÉT ÖLÉSZ (314. SZÖRNY)
Ez a kb. 3 méter magas, elmosódott alakú lény maga a megelevenedett borzalom. Létezésének - ha ezt egyáltalán annak lehet nevezni - egyetlen értelme a pusztítás és megsemmisítés. A Thargodanoktól eltérően azonban nemcsak a halandó, földi lények elpusztításában, hanem minden elképzelhető létezés, entitás megsemmisítésében élen jár. Még a Thargodanok is messze elkerülik, hiszen az alacsonyabb rangúakat pillanat alatt képes miszlikbe aprítani, és még egy hercegnek is meggyűlhet vele a gondja, ha nem kap segítséget. A Sötét Ölész állítólag egy másik világ, egy, a mienkétől teljesen idegen anyagi struktúrájú és felépítésű dimenzió hírnöke. Néhány mágus szerint ez a világ a miénk megszállására és elpusztítására készül évszázadok múlva, ezért a te feladatod is, hogy ne engedd a Sötét Ölészeket visszatérni saját világukra, különösen most, amikor még csak a Sötét Földig jutottak. A Sötét Ölész különösen ellenálló a haláltámadásokkal szemben, viszont az energiatámadások hatékonyak ellene. Kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és halálos érintése miatt nem támadod meg, csak ha FT parancsod van rá kiadva.

MÓPAT GIGÁSZ (309. SZÖRNY)
Az ősvortexek, ezek a döbbenetes furcsaságai a Sötét Földnek néha érdekes dolgokat művelnek: nagy ritkán például előfordul, hogy egy ősvortex közelébe keveredő, és azt túlélő mópat lárva növekedni kezd, óriási méretűre püffed, méretében sokszor túlhaladja még az óriásokét is. Persze, egy mópat gigász nem egy veszélyes ellenfél (hacsak nem véletlenül rád lép), de elpusztítása annyira körülményes és nehézkes, hogy legtöbbször még a Thargodanok is békén hagyják, és hagyják, hadd falja fel egy vadászó behemót vagy sárkány.

ÁRNYLORD (342. SZÖRNY)
A Sötét Föld poklában az árnyak megtelnek gonoszsággal, és lassan megelevenednek, megszülve a megtestesedett iszony teremtményeit. Bár nem élőholtak, hiszen sosem éltek, kevés kötöttségük van az anyagi világgal ezeknek a szellemszerű, mágikus lényeknek. Egyetlen céljuk, hogy egyre hatalmasabbak legyenek, és ezt más, hatalmas lények elpusztításával és életenergiájuk megsemmisítésével érhetik el. Az árnylordokat kizárólag mágikus ütőfegyver sebezheti meg, más mágikus fegyverek kevés segítséget nyújtanak egyszerre, hiszen bárhol is sebzed meg a lényt, a keletkezett seb azonnal összeforr, kivéve, ha egyetlen jól irányzott ütéssel szétrobbantod a teljes entitást.

SÖTÉT ITAL (284. TÁRGY)
A Sötét Italt egy Fekete Kehelyben kotyvaszthatod ki, három isteni könnycsepp, egy xirnox szív és egy trikornis szarv felhasználásával, ha már ismered a Varázsital Főzés varázslatot. A fenti komponensekből egy korty ital készíthető el, a KT 284 parancs kiadásával, 5 TVP-ért, a Varázsital Főzés mormolása közben. Egy Fekete Kehelybe maximum 5 korty fér ebből az iszonyatos nedűből. Ja, és hogy mire jó ez a mixtúra? Próbáld ki! (Az biztos, hogy a használata után nagyon éhes leszel.) Második paraméterben megadhatsz egy számot - ha ennyinél kevesebb ÉP-d hiányzik, nem fogod használni.

DRÓTSZŐRŰ MÓPAT (426. SZÖRNY)
Az éjfattyak esszenciája halálos még a Thargodanokra is - azonban néha, minden tízezer esetből egyszer, túl lehet élni azt, hogy valakire a tl'urlangok masszája csöppen. Igen, az evolúció még a Sötét Földön is működik! Az így megfertőzött mópatokból borzalmas, mutáns szörnyek válnak, amelyeket még a Thargodanok is messze elkerülnek. Nem kétséges, a vámpirizációra való immunitásuk az éjfatty géneknek köszönhető...

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 424. fordulód.

Erő: 54 (59) Szint: 34 Merészség: 7/5 Magasság: 168 cm
IQ: 55 (59) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 47 (57) Védekezés: 111 Menekülés: 30 % Életkor: 31/41 év
Egészség: 42 (55) Életpont: 576/545 Jellem: jó (777) Tul. pont: 7
Szerencse: 58 (66) Varázspont: 988/74 Pénz: 624 arany Kép. pont: 35
Tudatpont: 17/0 Pszi pont: 169/183 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 33
Eddig összesen 4623 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 37415 TP-t kaptál. Jelenleg 5375628 TP-d van. A következő szinthez még 124372 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, triklem drakolder, Thargodan légiós. A 414. fordulódban 53228 arany került a bankszámládra. 55623 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/43 ökölvívás: 20/22 (+4%) szúrófegyverek: 37/15 (+6%)
vágófegyverek: 19/23 ütőfegyverek: 23/57 lőfegyverek: 25/21 (+2%)
dobófegyverek: 30/24 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << kvazár kard (#297) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -25.); vas dobónyíl (#189) (26 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/43 (+55%) 2. nyomkövetés: 101/8 (+39%) 3. mászás: 22/40
4. csapdakészítés: 25/32 5. csapdaészlelés: 24/99 6. gyógyítás: 83/79
7. titkosírás: 7/99 8. felderítés: 25/58 (+7%) 9. szörnyidomítás: 11/69
10. teológia: 72/14 (+35%) 11. taumaturgia: 50/8 (+13%) 12. szerencsejáték: 11/0
13. versengés: 17/82 14. harcművészetek: 13/99 15. zene: 18/42
16. szörnyismeret: 20/25 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 6/20
19. vadászat: 16/43 20. vitalitás: 1/88 21. bányászat: 28/66 (+44%)
22. úszás: 9/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,36,3) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem 2 (#188) kí koncentráció (#69)
esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
tisztítótűz (#44), mágiatörés (#35), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154)
energiafolyam (#136) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 deus ex machina (#1) 3 fiatalság itala (#473)
3 gyöngymangó (#135) 2 isteni könnycsepp (#260) 8 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 4 víz (#27) 16 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
187 arany (#50) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 5 fekete gyöngy (#99)
7 kaja (#2) 1 púderkő (#119) 2 purifikátor háj (#269)
1 sötét ital (#284) 1 szent jogar (#150) 4 Thargodan esszencia (#328)
1 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(367,75) halálelementál (#279), árnylord (#342)
(368,75) drótszőrű mópat (#426), mópat gigász (#309)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Mostantól, ha egy Közös Tudat már meglevő képességet fejleszt minden változtatás nélkül, és ez a képesség a 14-nél korábbi képesség, akkor lehetőség van a fejlesztési időt 100 napról 50 napra csökkenteni. Vagyis, ha a KT 50 nap alatt, vagy előbb készen van a fejlesztéssel, a képességet az 50. napon megkaphatják, és ekkor kezdődik a következő 100 vagy 50 nap számolása is.

Üzenet küldése a karakternek