Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 18. 12h:53' EZ A 603. JÁTÉKHETED, 424. FORDULÓD 604. játékheted kezdete: júl. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2504 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 78. varázslatot az 53. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 213. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot a 178. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1099. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot az 5. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 127. varázslatot a 209. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 527. tárggyal a 844. tárgyat |
tno 1 3 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
hu 1108 266 1579 | hulladék: 1108 266 1579 |
hu 287 117 254 | hulladék: 287 117 254 |
hu 301 704 214 | hulladék: 301 704 214 |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Látsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánytanyát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2400 TVP épült bele.) Észreveszel egy szent tölgyfát.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 61 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a csataremák testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Olimpikont ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a csataremák nyakát. (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a csataremák testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a csataremák nyakát. (6 támadással 486 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a csataremák testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 8927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1563, sebződés: 205, gyógyulás: 320, összesen: +115 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 8, gyógyulás: 53, összesen: +45 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 17, gyógyulás: 45, összesen: +28 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar jobb karját. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 14, gyógyulás: 44, összesen: +30 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr bal lábát. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar hadúr bal oldalát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 40, gyógyulás: 37, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Fák, mindenütt csak fák. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Találsz egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy zoloboo sámán. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (tompítás védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán fejét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a zoloboo sámán csontos karját. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 38, gyógyulás: 36, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] Fák, mindenütt csak fák. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy vark. kardtáncos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fürgülés. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Marokra fogva az Olimpikont ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a vark. kardtáncos fejét. (7 támadással 538 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a vark. kardtáncos bal lábát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +31 ÉP.) Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a vark. kardtáncos bal lábát. (6 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +31 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8686 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1413, sebződés: 306, gyógyulás: 242, összesen: -64 ÉP}
v 84 349 | elmormolod a 84. varázslatot |
A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a liumbe kunkorgó nyelvét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A liumbe még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 5, gyógyulás: 30, összesen: +25 ÉP}
m 2 1 7 | mozogsz keletre, északkeletre, északnyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 19, gyógyulás: 44, összesen: +25 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 20 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 41, gyógyulás: 36, összesen: -5 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 18 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász bal vállát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 31, gyógyulás: 44, összesen: +13 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 18, gyógyulás: 44, összesen: +26 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a nőstény varkaudar jobb lábát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a nőstény varkaudar fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A nőstény varkaudar karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Karmait felemelve, a nőstény varkaudar meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar látógömb. 3045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 18, gyógyulás: 52, összesen: +34 ÉP}
(Továbbmész...) [203,116] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy tyrannoszaurusz rex. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 2977 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 69, gyógyulás: 38, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [202,115] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ősdentor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva az Olimpikont a másikra támadsz. {CSTT:} Olimpikonnal több döféssel felnyársalod az ősdentor testét. (6 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ősdentor fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 27, gyógyulás: 60, összesen: +33 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 742 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 14, gyógyulás: 29, összesen: +15 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az óriáspók testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 696 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Olimpikont a másikra támadsz. {CSTT:} Olimpikonnal tökéletesen perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Olimpikonnal megdöfködöd a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a purifikátor császár testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 87, gyógyulás: 18, összesen: -69 ÉP}
m 6 7 8 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika jobb oldalát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a norpadolótika testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 40, gyógyulás: 41, összesen: +1 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő jobb oldalát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg királynő bal vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 2, gyógyulás: 39, összesen: +37 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 117 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Olimpikont a másikra rohansz. {CSTT:} Olimpikonnal tökéletesen perforálod a vortexmágus ködlő lábát. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a vortexmágus bal lábát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 71 életpontot vesztettél. Olimpikonnal jól megszurkálod a vortexmágus jobb lábát. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 72 életpontot vesztettél. A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán. 9386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1136, sebződés: 212, gyógyulás: 160, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [200,114] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar iszákos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (42 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos bal oldalát. (4 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a varkaudar iszákos fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. 3077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 81, gyógyulás: 79, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel alaposan megvágod a drasmólyom jobb szárnyát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a drasmólyom testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [200,113] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Találsz egy tímárkunyhót. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy rát-fát. Észreveszel egy fekete lótuszt. Találsz egy borkonyó cserjét. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nőstény varkaudar. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nőstény varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A nőstény varkaudar karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Karmaival a nőstény varkaudar megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 8, gyógyulás: 52, összesen: +44 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász bal vállát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 31, gyógyulás: 42, összesen: +11 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 41, gyógyulás: 36, összesen: -5 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 32, gyógyulás: 44, összesen: +12 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr jobb karját. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar hadúr fejét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 arany, egy gyöngymangó és egy vasérc. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 38, gyógyulás: 38, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fürgülés. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 116 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a vark. kardtáncos kardot tartó kezét. (7 támadással 548 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +31 ÉP.) Olimpikonnal jól megszurkálod a vark. kardtáncos fejét. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +29 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vark. kardtáncos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8686 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1380, sebződés: 295, gyógyulás: 164, összesen: -131 ÉP}
im 0 5 | imádkozol |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Olimpikonnal tökéletesen perforálod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a csataremák egyik csápját. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A csataremák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +25 ÉP.) Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a csataremák testét. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a csataremák testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csataremák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 8927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1554, sebződés: 252, gyógyulás: 324, összesen: +72 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos bal lábát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar iszákos bal vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 69, gyógyulás: 75, összesen: +6 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel megvágod a varkaudar varázsló fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona fejét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Olimpikont a másikra támadsz. {CSTT:} Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar katona fejét. (6 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a varkaudar katona csillogó páncélját. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (3 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) Olimpikonnal megdöfködöd a varkaudar katona bal vállát. (4 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a varkaudar katona kivillanó vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) A varkaudar katona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 7052 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1199, sebződés: 217, gyógyulás: 253, összesen: +36 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a nőstény varkaudar bal lábát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A nőstény varkaudar karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Karmait felemelve, a nőstény varkaudar meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 18, gyógyulás: 54, összesen: +36 ÉP}
vv 140 140 140 | elmormolod a 140. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot |
in 4684 963 1539 | leírod a 4684. kalandozónak a 963. szörnyet az 1539. tárgyat |
in 4684 965 1540 | leírod a 4684. kalandozónak a 965. szörnyet az 1540. tárgyat |
in 4684 977 1556 | leírod a 4684. kalandozónak a 977. szörnyet az 1556. tárgyat |
in 4684 979 1557 | leírod a 4684. kalandozónak a 979. szörnyet az 1557. tárgyat |
* 1. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat a 844. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
* 3. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 4. BP: | imádkozol |
* 5. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal |
MENTÁLIS FELFRISSÜLÉS (255. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-től érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így. Amennyiben tudatod vezetője letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.) |
VESZETT GORILLA (446. SZÖRNY) A kontinens óriásgorillái között gyakori valamilyen betegség, amitől ezek az - aránylag ártalmatlan - mindenevők habzó szájú, villódzó szemű ámokfutókká válnak. Ilyenkor vagy futsz, mented az irhád, vagy véded magad. Egy tapasztalt kalandozó számára nem kétséges, hogy mi a teendő... |
BRILL AZTTAR KULCS (943. TÁRGY) Huh, micsoda felfedezés. Ha a kínkeservesen összegyűjtött kulcsszilánkokat egymás mellé illesztenéd, azok azon nyomban eggyé tapadnának össze. Az így kapott mágikus kulcs minden bizonnyal egy nagyon erős zárba fog illeni, már csak a helyet kellene megtalálni, ahol a fúzió létrejöhet. A brill azttar kulcs elkészítéséhez 5 db kulcsszilánkra van szükséged, melyet a KT 943 paranccsal illeszthetsz egymáshoz 8 TVP árán. |
Erő: | 63 (86) | Szint: | 38 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 54 (66) | Támadás: | 45 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 51 (60) | Védekezés: | 99 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/34 év |
Egészség: | 53 (65) | Életpont: | 728/1029 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 63 (77) | Varázspont: | 1883/64 | Pénz: | 3493 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 14/4 | Pszi pont: | 214/299 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/5 | ökölvívás: | 1/31 | szúrófegyverek: | *40/100 (+2%) |
vágófegyverek: | 23/35 (+35%) | ütőfegyverek: | 31/98 (+5%) | lőfegyverek: | 27/67 (+7%) |
dobófegyverek: | 34/33 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (160%) << bronz taider (#641) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -29.); bűvös shuriken (#562) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/50 | 2. nyomkövetés: | 128/37 (+40%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 19/46 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 33/42 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 18/97 |
7. gyógyítás: | 56/50 (+3%) | 8. titkosírás: | 9/67 | 9. felderítés: | 34/68 (+9%) |
10. szörnyidomítás: | 17/41 | 11. teológia: | 120/98 (+55%) | 12. taumaturgia: | 113/81 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 5/39 | 14. versengés: | 9/76 (+8%) | 15. zene: | 16/93 |
16. szörnyismeret: | 44/90 | 17. pszi: | *24/100 | 18. zárnyitás: | 13/4 |
19. vadászat: | 14/88 | 20. vitalitás: | 1/42 | 21. bányászat: | 31/43 |
22. úszás: | 19/55 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
elfogod piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 220 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
éjkornis (#228), massza (#217), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), aranyfecske (#283), liumbe (#349), szintszívó lények (#9097), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
Sheran hívők (#995), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | revitalizáció (#52) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (90,6,1) |
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | láth. észlelése (#78) | óriáserő (#53) |
mágikus ütés (#147) | fürkésző szemek (#213) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) |
tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), gömbvillám (#176) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51), menekülés (#212) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiatüskék (#29) | >> | Notermanthi (#257) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | háló (#186) | >> | bolyongó lidérc (#388) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | |
háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | fürgülés (#92) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
fürgülés (#92) | >> | vark. kardtáncos (#693) | védelem tűz ellen (#38) | >> | aranyfecske (#283) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
fürgülés (#92) | >> | ongóliant hadúr (#178) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
életpajzs (#142) | >> | lidércúr (#252) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg ősmágus (#302) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tompítás (#40) | >> | hegyi góliát (#244) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
életpajzs (#142) | >> | Tguarkhan (#212) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | csorba csatabárd (#1108) | 1 | din formázó minta (#301) | 5 | drótszőr (#37) | |||
15 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | griff nyakék (#1579) | 3 | grifftojás (#179) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | 1 | kvazár sisak (#266) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | quwarg tojás (#360) | 2 | regeneráló gyűrű (#254) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | Tharr Keresztje (#287) | |||
1 | troll csont (#704) | 1 | varázskő (#305) | 19 | víz (#27) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
983 | arany (#50) | 1 | Fairlight köpenye (#303) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 6 | madártoll (#112) | 8 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mérgezett vasnyíl (#187) | 4 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
2 | remák szív (#264) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
2 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | vasérc (#152) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||
1 | vortex talizmán (#812) |