421. forduló, 423. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 1. 12h:07'
EZ A 493. JÁTÉKHETED, 422. FORDULÓD
494. játékheted kezdete: szept. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397

GORODA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,33] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 21. pontnál.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+452 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+72 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-12 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 566.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 564.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 562.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 560.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 558.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 558.]

* 3. KP: használod a 69. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 553.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 551.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 549.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 549.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 957 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 529.]

v 85 elmormolod a 85. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a restoráció varázslatot! Visszanyerted az elveszett tapasztalati pontjaidat! 709573 tapasztalati pontot kaptál.
Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +45 max. varázspont, +13 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
[-49 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 524.]

v 21 20 elmormolod a 21. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 20 kaja. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 519.]

kb 135 80 kiveszel a bankból a 135. tárgyat (80 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 80 gyöngymangót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 519.]

bb 316 1 beraksz a bankba a 316. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Pusztítás Botját. [0 pontot használtál fel, van még 519.]

le 1549 leveszed/lerakod az 1549. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a balkezes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 519.]

kf 529 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 519.]

ft 389 támadod a 389. szörnyet
FT 389 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 519.]

lm 22 24 mozogsz 22 24
A fenébe! Egy zsákutca. [22. PONT.] Egy halottidézőt veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halottidéző foszló testét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halottidéző testét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a halottidéző torz porhüvelyét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A halottidéző fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 45, gyógyulás: 4, összesen: -41 ÉP}

Teleeszed magad. (-3 kaja.) Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] Egy zombi mágust pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mágus testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mágus testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a zombi mágus rothadó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félrehajolsz, de a zombi mágus karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a zombi mágus oszladozó fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a zombi mágus jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) Semmi eredménye! A zombi mágus karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 66, gyógyulás: 4, összesen: -62 ÉP}

Teleeszed magad. (-2 kaja.) Bah! Egy zsákutcába jutottál! [24. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 487.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

lm 19 27 2 mozogsz 19 27 2
Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [23. PONT.] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [19. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [25. PONT.] Egy zombi mágust pillantasz meg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mágus rothadó testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mágus jobb vállát. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zombi mágus bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A zombi mágus néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a zombi mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 41, gyógyulás: 4, összesen: -37 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+113 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Újabb kanyar! [26. PONT.] Hopp, itt lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [27. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] [26 pontot használtál fel, van még 461.]

lm 3 10 13 mozogsz 3 10 13
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [3. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [6. PONTON.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [8. PONT.] Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [10. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi mágus. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mágus testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mágus rothadó testét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zombi mágus jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Karmával néhányszor a zombi mágus megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Biami kvazárlándzsával eltalálod a zombi mágus bal vállát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zombi mágus bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) Semmi hatás! Félrehajolsz, de a zombi mágus karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A zombi mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 75, gyógyulás: 4, összesen: -71 ÉP}

Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [12. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [13. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [17. PONTON vagy.] [15 pontot használtál fel, van még 446.]

lm 16 20 22 mozogsz 16 20 22
Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [16. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [18. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [20. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy pillanatra megállsz fülelni. [21. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [22. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 431.]

lm 24 30 32 mozogsz 24 30 32
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [24. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontgólem van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mancsával a csontgólem megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem vaskos lábát. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a csontgólem jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A csontgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 87, gyógyulás: 2, összesen: -85 ÉP}

Egy lélekorzót pillantasz meg. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 168 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a lélekorzó testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lélekorzó testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a lélekorzó bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lélekorzó csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 749503 TP, -14 max/akt. életerő, -4 tulajdonságpont, -50 max/akt. varázspont, -4 képességpont.) A lélekorzó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 60, gyógyulás: 4, összesen: -56 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+114 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [26. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [28. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [30. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bolyongó lidérc. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 456 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [31. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [32. PONT.] [28 pontot használtál fel, van még 403.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

lm 33 38 mozogsz 33 38
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [33. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [36. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [38. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lélekorzó van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 202 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a lélekorzó egyik csápját. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a lélekorzó fekete testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a lélekorzó jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a lélekorzó lecsap a bal karodra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 56, gyógyulás: 4, összesen: -52 ÉP}

Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [16 pontot használtál fel, van még 387.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

lm 37 42 44 mozogsz 37 42 44
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [36. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [37. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [43. PONTON vagy.] Haladsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [42. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [40. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [39. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [44. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bolyongó lidérc van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 438 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egy zombi mágus lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mágus jobb lábát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mágus fejét. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a zombi mágus oszladozó fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félrehajolsz, de a zombi mágus karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Biami kvazárlándzsával eltalálod a zombi mágus fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a zombi mágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. Semmi hatás! A zombi mágus karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A zombi mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 67, gyógyulás: 4, összesen: -63 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lélekorzó. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 202 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a lélekorzó fekete testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lélekorzó bal lábát. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a lélekorzó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a lélekorzó csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A lélekorzó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 63, gyógyulás: 4, összesen: -59 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy halottidéző van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 41 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halottidéző testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halottidéző bal lábát. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a halottidéző fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A halottidéző fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontgólem. Itt csata lesz.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem bal lábát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem jobb lábát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a csontgólem fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 39. pontnál vagy. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [50 pontot használtál fel, van még 337.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 10 kaja. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 332.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 120 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 292.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 80 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 252.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 212.]

tf 3 12 fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 28 TVP-t kell elköltened.] [12 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 13, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 7 kaját töm magába a trikornis. 4 kaját bezabál a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 563 pontot. A következő körben tehát 763 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 422. fordulód.

Erő: 54 (59) Szint: 33 Merészség: 7/5 Magasság: 168 cm
IQ: 55 (59) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 46 (56) Védekezés: 103 Menekülés: 30 % Életkor: 31/48 év
Egészség: 42 (54) Életpont: 563/375 Jellem: jó (777) Tul. pont: 3
Szerencse: 58 (64) Varázspont: 917/57 Pénz: 759 arany Kép. pont: 31
Tudatpont: 17/0 Pszi pont: 169/167 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 29
Eddig összesen 4600 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25169 TP-t kaptál. Jelenleg 4525169 TP-d van. A következő szinthez még 474831 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, triklem drakolder, őrjáratozó katona. A 414. fordulódban 53228 arany került a bankszámládra. 55090 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/43 ökölvívás: 20/10 szúrófegyverek: 37/3
vágófegyverek: 19/18 (+6%) ütőfegyverek: 23/57 lőfegyverek: 25/14 (+7%)
dobófegyverek: 30/16 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << kvazár kard (#297) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -25.); vas dobónyíl (#189) (26 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/88 2. nyomkövetés: 100/24 3. mászás: 22/40
4. csapdakészítés: 25/32 5. csapdaészlelés: 24/93 6. gyógyítás: 83/79
7. titkosírás: 7/99 8. felderítés: 25/48 (+12%) 9. szörnyidomítás: 11/69
10. teológia: 71/46 (+58%) 11. taumaturgia: 49/75 (+16%) 12. szerencsejáték: 11/0
13. versengés: 17/82 14. harcművészetek: 13/99 15. zene: 18/42
16. szörnyismeret: 20/25 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 6/20
19. vadászat: 16/43 20. vitalitás: 1/88 21. bányászat: 27/78
22. úszás: 9/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,36,3) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem 2 (#188) kí koncentráció (#69)
esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
tisztítótűz (#44), mágiatörés (#35), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154)
energiafolyam (#136) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: nagyon éhezik
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 angyalok gyűrűje (#529) 4 bronzhegyű nyíl (#94)
1 deus ex machina (#1) 1 ezüstshuriken (#327) 16 isteni könnycsepp (#260)
1 Pusztítás Botja (#316) 1 quwarg tojás (#360) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 varázskő (#305) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüstdarab (#326) 1 fokhagyma (#403) 75 gyöngymangó (#135)
8 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(184,33) a 100. labirintus bejárata, halottidéző (#391), zombi mágus (#389), csontgólem (#392), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388)

Üzenet küldése a karakternek