421. forduló, 423. forduló, árny Vadász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 9. 15h:10'
EZ A 468. JÁTÉKHETED, 422. FORDULÓD
469. játékheted kezdete: júl. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 600 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #2837
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

ÁRNY VADÁSZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,62] koordinátán.
A táborozás 3. napján találkozol egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre színe zöld. Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy fűzött kagylósort, egy Gorhud gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy kyorg vállpántot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy Quwaxotix trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy quwarg harcos a hátasa. Málhásállata egy quwarg királynő. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja. Összeismerkedtek. Az ő neve Josid 'el Amid. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+4 varázspont).
A 3. napon találkozol Rek Weasellel. Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy mithril sisakot, egy ogre övet, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy tűzúr csizmáját és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy Arsa trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasa egy idomított homokféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Harcművészekhez méltóan meghajoltok egymással szemben, majd barátságos párviadal veszi kezdetét. Mindketten teljes erőbedobással küzdötök, de az ütéseket csak imitáljátok. Jó lenne minden nap valami hasonló. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 3. napon találkozol Lord Kis Sevel. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Egy beholderfej medált, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kyorg övcsatot, egy natharion gömböt, egy örökkév. igazgyöngét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy Techiulan trófea, egy kyorg álomherceg trófea és egy kreiton jótündér trófea teszi egyedivé. Lőfegyvere egy csontzúzó diszkosz. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy Thargodan csontváz.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Hiába az alapos előkészületek, a többszemélyes kalandra nem került sor a táborozásod alatt. Nocsak, kaptál egy sötét tekercset!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+60 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 719. hetének nyerőszámai: 3, 7, 24. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 764.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 759.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy esőidézés varázslat. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [0 pontot használtál fel, van még 759.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 719.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod az őrült varázsló jobb oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 18 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő és 4 pirkit. 2323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 679.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[185,61] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy részeg kalandozó közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy vaskulcs [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Szereztél 1 szöges bunkót. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

A Szende Ongóliant ajtajában ott áll Hétujjú Oszkár, a tulajdonos, és nagyon letörtnek látszik. Talán még mindig nem talált alkalmi szakácsokat. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Egyesek azt híresztelik, a király kalandozókat kíván a seregébe toborozni. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz nyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. Itt csata lesz.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 120 életpontot vesztettél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az őrült varázsló testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 pirkit és 4 gyöngymangó. 2323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 131, gyógyulás: 0, összesen: -131 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+173 életerő.) Van itt egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.).

(Továbbmész...) [185,60] Még mindig a városban vagy. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+4 kaja.) Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű törpe férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy agori szegecscsizmát, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy medvebőr övet, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy nehéz harci kesztyűt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy teriádbőr karkötőt és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy Techiulan trófea, egy triklem drakolder trófea és egy tleikan főbíra trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Frank Onestein. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól.
Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [70 pontot használtál fel, van még 609.]

ee 329 45 159 eladod a 329. tárgyat a 45. tárgyat a 159. tárgyat
Eladtál 2 csontpálcát. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kis bőrpajzsot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kis vaspajzsot. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 609.]

ee 294 237 276 eladod a 294. tárgyat a 237. tárgyat a 276. tárgyat
Eladtál 1 varkaudar páncélt. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 4 tankány karmot. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 2 sárga erőövet. 50 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 609.]

ee 396 312 37 eladod a 396. tárgyat a 312. tárgyat a 37. tárgyat
Eladtál 1 álomport. 1 aranyat kaptál.
Eladtál 1 borkonyó bibét. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 27 drótszőrt. 54 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 609.]

ee 268 16 391 eladod a 268. tárgyat a 16. tárgyat a 391. tárgyat
Eladtál 1 gromak bőrt. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 5 bordacsontot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 27 polip szívókát. 54 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 609.]

gyk 111 50 gyakorolsz a 111. tárggyal 50 pontért
Célokat állítasz fel, és egyre messzebbről lősz rájuk. Az előrehaladás biztató. Már nem sok kell a következő szinthez. [50 pontot használtál fel, van még 559.]

m 1 mozogsz északkeletre
[186,59] Továbbmész a város utcáján.

Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egyesek azt híresztelik, a király kalandozókat kíván a seregébe toborozni. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy olimpiai aréna (634. épület.).
Összefutsz egy göndör ezüsthajú, kék szemű, rövid bajszú kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy vascarai csizmát és egy vasvértet visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy magnetikus praglonc trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Bal kezében egy Tharr pajzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Danubius Friend. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Danubius Friend kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kemény küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétől látszik, hogy te vagy a jobb. Látványosan győzöl! Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[15 pontot használtál fel, van még 544.]

be 634 bemész a 634. épületbe
Közelebb sétálsz az arénához. Eltörpülsz a hatalmas építmény mellett. Az oldalajtók nyitva vannak, úgyhogy most bárki bemehet. Bemész az arénába, válladra fehér tollat tűzöl, jelezve, hogy szívesen megküzdesz bárkivel. [5 pontot használtál fel, van még 539.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 499.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 459.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

m 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

be 642 bemész a 642. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

gyk 111 50 gyakorolsz a 111. tárggyal 50 pontért
Kitartóan gyakorlod a célba lövést. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [50 pontot használtál fel, van még 409.]

m 5 mozogsz az 5. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

be 651 bemész a 651. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 369.]

m 4 mozogsz a 4. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

be 654 bemész a 654. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

gyk 111 50 gyakorolsz a 111. tárggyal 50 pontért
Célokat állítasz fel, és egyre messzebbről lősz rájuk. Az előrehaladás biztató. [50 pontot használtál fel, van még 319.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

m 5 mozogsz az 5. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

tk 12 2938 9167 többszemélyes kaland 12 2938 9167
Ezt a többszemélyes kalandot nem itt teljesítheted! [0 pontot használtál fel, van még 319.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 279.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 239.]

tf 4 39 fejleszted a 4. tulajdonságodat 39 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [39 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-20 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 19, 8.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 591 pontot. A következő körben tehát 791 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Árny Vadász, egy barna, rövid hajú, zöld szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 422. fordulód.

Erő: 51 (58) Szint: 23 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 22 (24) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 54 (63) Védekezés: 68 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 29 (31) Életpont: 593/465 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 22 (32) Varázspont: 294/69 Pénz: 841 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 19/4 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 2182 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6221 TP-t kaptál. Jelenleg 1015416 TP-d van. A következő szinthez még 184584 TP szükséges. Trófeáid: kultúrmasztodon, ongóliant, Ek'Hor. A 414. fordulódban 2125 arany került a bankszámládra. 2295 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/32 ökölvívás: 21/0 szúrófegyverek: 22/83 (+1%)
vágófegyverek: 20/2 ütőfegyverek: 28/72 (+3%) lőfegyverek: *19/101 (+14%)
dobófegyverek: 8/12

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérgezett vasnyíl (#187) (5 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/31 2. nyomkövetés: 71/88 3. mászás: 4/73
4. csapdakészítés: 8/14 5. csapdaészlelés: 12/57 6. gyógyítás: 138/61 (+20%)
7. titkosírás: 7/24 8. felderítés: 27/81 9. szörnyidomítás: 7/44
10. teológia: 21/91 (+3%) 11. taumaturgia: 18/75 12. szerencsejáték: 1/20
13. versengés: 10/94 14. harcművészetek: 5/24 15. zene: 7/49
16. szörnyismeret: 11/52 17. zárnyitás: 5/24 18. vadászat: 37/41
19. bányászat: 31/17 20. úszás: 15/55 21. csapatmunka: 1/74

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak a 4337. karakternek
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 10 TVP-ért
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), rájanyéket (#58) hurokcsapdával (#217), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
vadász tatu (#10), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
elf (#2), Uriah Aswark (#4997), Chance A Tigris (#4910), Sárga Holló (#3463), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
örvénykerítés (#42), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> orgyilkos (#131) izomernyesztés (#33) >> troll (#5)
puha ütés (#60) >> árnymanó (#4) puha ütés (#60) >> nők (#999)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm (#6) örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)
örvénykerítés (#42) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

Összsúly: 237.74 kg Megterheltség: 188%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 5 bordacsont (#16) 1 borkonyó bibe (#312)
2 csontpálca (#329) 1 deus ex machina (#1) 27 drótszőr (#37)
1 gromak bőr (#268) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 kis vaspajzs (#159)
27 polip szívóka (#391) 2 sárga erőöv (#276) 4 tankány karom (#237)
1 varkaudar páncél (#294)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
295 arany (#50) 4 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2)
8 pirkit (#153) 2 púderkő (#119) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland, Frank Onestein (3588. kalandozó)
(185,61) részeg kalandozók (#187), fogadó # (#622), 33. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255)
(185,62) őrült varázsló (#255)
(186,59) olimpiai aréna (#634), Danubius Friend (1172. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek