Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 29. 12h:01' EZ A 493. JÁTÉKHETED, 421. FORDULÓD 494. játékheted kezdete: szept. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
lm 2 1 | mozogsz 2 1 |
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 125 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a korinthai amőba testét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 50 életpontot vesztettél. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba cuppogó masszáját. Kritikus ütés! (4 támadással 388 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1176, sebződés: 198, gyógyulás: 166, összesen: -32 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja az ősi szellem bal vállát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősi szellem bal lábát. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az ősi szellem bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az ősi szellem többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Biami kvazárlándzsával eltalálod az ősi szellem testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az ősi szellem szellemtestét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. Az ősi szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 188, gyógyulás: 4, összesen: -184 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a ryuku gólem bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a ryuku gólem fémes combját. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod a ryuku gólem testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A ryuku gólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 78, gyógyulás: 2, összesen: -76 ÉP}
(Továbbmész...) [183,35] Szűnni nem akar a zöld síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya!
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya jobb lábát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét főgnóm testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a sötét főgnóm jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [183,36] Még mindig füves síkságon vagy.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sírlidérc testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus jobb lábát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 5 5 7 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a bundás csirmáz nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [181,38] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy Raia szent lovagja. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál egyik csápját. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a pszi őselementál nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-16 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-13 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 196 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 210 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Kvazár karddal végigvagdosod a Chara-din fattya jobb oldalát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kvazár karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya nyakát. Kritikus ütés! (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A 2 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 33, gyógyulás: 4, összesen: -29 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan bal lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a Tguarkhan jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Tguarkhan megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Tguarkhan mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A Tguarkhan mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], 3 arany és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 25 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1751 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [180,37] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg bal vállát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Zinthurg testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Zinthurg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP], 4 arany és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 192 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a Zinthurg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 184 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Notermanthi testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Notermanthi testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 4176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 40, gyógyulás: 4, összesen: -36 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [182,35] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Észreveszel egy gumifát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délkeletre egy ősi csatamező van. Délre egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [182,34] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.
[184,33] Még mindig a városban vagy.
be 100 | bemész a 100. titkos labirintusba |
lm 2 12 | mozogsz 2 12 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 2 4 20 | mozogsz 2 4 20 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 447 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 4 23 22 | mozogsz 4 23 22 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 154 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halottidéző foszló testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a halottidéző testét. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a halottidéző nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! A halottidéző összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 161, gyógyulás: 4, összesen: -157 ÉP}
lm 2 11 13 | mozogsz 2 11 13 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 214 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lélekorzó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a lélekorzó fejét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a lélekorzó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a lélekorzó. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 709573 TP, -12 max/akt. életerő, -4 tulajdonságpont, -50 max/akt. varázspont, -4 képességpont.) Véres nyál csordul ki a lélekorzó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 57, gyógyulás: 4, összesen: -53 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 154 életpontot vesztettél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halottidéző testét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halottidéző foszló testét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a halottidéző testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halottidéző, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 154 életpontot vesztettél. A halottidéző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 316, gyógyulás: 4, összesen: -312 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 451 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 16 18 | mozogsz 16 18 |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem bal vállát. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 105, gyógyulás: 2, összesen: -103 ÉP}
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 13 10 19 | mozogsz 13 10 19 |
lm 24 | mozogsz 24 |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled regenerálódik! Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 21 22 25 | mozogsz 21 22 25 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 38 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halottidéző testét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halottidéző fejét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a halottidéző torz porhüvelyét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A halottidéző fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A halottidéző összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 44, gyógyulás: 4, összesen: -40 ÉP}
lm 27 | mozogsz 27 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
HALOTTIDÉZŐ (391. SZÖRNY) A démoni síkok lakóival való kapcsolatteremtés igencsak körülményes; s elég egyetlen hiba is, hogy épp elmédet elveszd. Mi a helyzet az Árnyékbirodalom lakóival találkozást teremtő varázslókkal? A dolog, mint démonidéző társaiknál, igencsak nagy hatalommal kecsegtet - ellentétben azonban velük, ha rajtavesztenek, nem lelkük pusztul el, testük senyved el szép lassacskán. Hogy aztán az legyen belőlük, amit itt látsz magad előtt - egy félig-meddig tiszta elmével rendelkező roncs, akinek torz testét mágia élteti. Varázshatalma azonban nem lebecsülendő - bár kedvenc tevékenységének, az idézésnek már rég nem hódolhat, harci képességei csak csekély mértékben csorbultak. |
Erő: | 54 (59) | Szint: | 33 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 55 (59) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 46 (56) | Védekezés: | 103 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/48 év |
Egészség: | 42 (54) | Életpont: | 564/399 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 58 (64) | Varázspont: | 922/220 | Pénz: | 759 arany | Kép. pont: | 31 |
Tudatpont: | 17/0 | Pszi pont: | 169/141 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 27 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/43 | ökölvívás: | 20/10 (+4%) | szúrófegyverek: | 37/3 (+2%) |
vágófegyverek: | 19/12 (+7%) | ütőfegyverek: | 23/57 | lőfegyverek: | 25/7 |
dobófegyverek: | 30/13 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << kvazár kard (#297) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -25.); vas dobónyíl (#189) (26 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/88 | 2. nyomkövetés: | 100/24 (+9%) | 3. mászás: | 22/40 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 25/32 | 5. csapdaészlelés: | 24/93 | 6. gyógyítás: | 83/79 (+11%) |
7. titkosírás: | 7/99 | 8. felderítés: | 25/36 (-35%) | 9. szörnyidomítás: | 11/69 |
10. teológia: | 70/88 (+48%) | 11. taumaturgia: | 49/59 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 11/0 (+11%) |
13. versengés: | 17/82 (+40%) | 14. harcművészetek: | 13/99 | 15. zene: | 18/42 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 20/25 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 6/20 |
19. vadászat: | 16/43 (+11%) | 20. vitalitás: | 1/88 (+22%) | 21. bányászat: | 27/78 |
22. úszás: | 9/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (95,36,3) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) | kí koncentráció (#69) |
esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), mágiatörés (#35), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: nagyon éhezik |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 10 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
9 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
233 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | drótszőr (#37) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 1 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 6 | víz (#27) |