420. forduló, 422. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 6. 9h:38'
EZ A 485. JÁTÉKHETED, 421. FORDULÓD
486. játékheted kezdete: márc. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,70] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 30. pontnál. Az idő esemény nélkül telt el. Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+161 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+86 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 649. hetének nyerőszámai: 15, 18, 6. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 661.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 661.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 656.]

* 4. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 651.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 646.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+25 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 606.]

h 1228 2 használod az 1228. tárgyat
Behörpintesz 2 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +4 támadás a forduló végéig. [4 pontot használtál fel, van még 602.]

v 88 2 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 602.]

v 164 elmormolod a 164. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az égető tekintet varázslatot! [-25 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 597.]

ftv 136 650 felt. tám/véd. varázslat a 136. varázslatot a 650. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

ftv 31 650 felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 650. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

lm 31 8 5 mozogsz 31 8 5
Továbbmész. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Nyitva van! A középső szint déli folyosójának végében állsz, állapítod meg, amikor felidézed magadban a hely térképét. A keleti oldalon véget ér ez a folyosó, bár a félig átlátszó, de borzasztó vastag jégfalak mögött mintha egy terem húzódna. [2. SZINT 28. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Amint belépsz, felméred a lehetséges továbbvezető utakat. Vagy az oldalt nyíló ajtón, vagy ott, ahol bejöttél távozhatsz. A wargpini szövőmesterek cégérjelét fedezel fel a teremnyi méretű szőnyegen. Ezen elcsodálkozol, de nem tehetsz mást, magaddal nem viheted, annyira belefagyott a jeges padlóba. [2. SZINT 29. PONT] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres.
Folytatod a felderítést. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Alaposan meglepődsz, mikor a szélesre tárt ajtón belépve nem találod a szoba padlóját. Ugyanis nincs neki. Helyette vadul zubogó víz árad keleti irányba. Valakinek csak sikerült itt átkelnie, legalábbis erre utal a keresztben kifeszített két kötél. Felül kapaszkodva, alul lépegetve átaraszolsz a túloldalon lévő szélesebb peremre. [2. SZINT 31. PONT] Megbotlasz valamiben: 4 kötél. Felpakolsz.
Folytatod a felderítést. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Gyakorlott jégbarlangjáróként rájöttél már, hogy nem jó, ha a lábaidat lépés közben magasra emeled. Ehhez tartva magad, inkább csoszogsz előre. [2. SZINT 8. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy fagyféreg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. A fagyféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 féregbél. 720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Mélyeket lélegzel a hideg levegőből, szinte bele is sajdul a tüdőd. Soha nem hitted volna, hogy valaha ennyire vágyni fogsz a napkorong látványára. [2. SZINT 7. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy hópárduc! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a hópárduc hatalmas testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hópárduc nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A hópárduc megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a hópárduc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hópárduc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 párducbőrt. 580 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


Egy hosszú folyosó végébe érkeztél. Legalábbis amit a téged körbeölelő halvány fény belsejéből látni lehet, ezt sejteti. [2. SZINT 6. PONT]
Elszántan mész előre. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Egy terembe lépsz. Csak az oldalt nyíló ajtón lehet továbbjutni, mely felett csodálatos kristály boltívet látsz. [2. SZINT 5. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 12 púderkő [*] és 4 pular kristály. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[77 pontot használtál fel, van még 520.]

lm 19 18 15 mozogsz 19 18 15
Egy hosszú folyosó végébe érkeztél. Legalábbis amit a téged körbeölelő halvány fény belsejéből látni lehet, ezt sejteti. [2. SZINT 6. PONT]
Mélyeket lélegzel a hideg levegőből, szinte bele is sajdul a tüdőd. Soha nem hitted volna, hogy valaha ennyire vágyni fogsz a napkorong látványára. [2. SZINT 7. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Bár egy terem a következő, ahova belépsz, mégsem olyan, mint a többi ezen a helyen. Középen keskeny jégpalló ível át a szemben lévő ajtóig, méghozzá egy fodrozó kis tavacska fölött, mely amúgy a terem egészének az alapja. A különös híd nem néz ki túl vastagnak, jobb lesz, ha óvatosan kelsz át rajta. Először arra gondolsz, a holmidat itt hagyod, ezen az oldalon, de aztán meggondolod magad - még a végén nem találnád itt őket, amikor visszajössz. Szóval óvatosan, de szerencsére sikeresen, és cuccostul átkelsz az ingoványos jégpallón. [2. SZINT 20. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. A következő terem, ahova belépsz, tartalmaz számodra valami érdekeset. Derékmagasságban, a falakat körben különös jelek, talán rúnák tarkítják. Arany fényű tintával írhatták oda őket, mindesetre épségben megmaradtak a jeges falfelületen. Megvizsgálgatod őket közelebbről, és némi szabályszerűséget fedezel fel az ismétlődésükben. Ah, lehet hogy csak egy fránya sorminta az egész? [2. SZINT 19. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy fagyelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a fagyelementál jéghideg testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A fagyelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Folytatod a felderítést. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. A nyugatra hosszan elnyúló folyosó végében állsz. A padlón furcsa lábnyomokat fedezel fel. Mintha egy nagytestű troll jégbe olvadt lábnyomai lennének azok, de hogy hogy kerültek ide... hát azt homály övezi. [2. SZINT 17. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 troll csont. Felpakolsz.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. A terem, ahova most léptél, leginkább egy lomtárra emlékeztet. Hevenyészve szétdobált, ripityára tört szekrények, és egyéb fából készült bútorlapok hevernek mindenfelé. A sarokban egy valamennyire ép ágy áll, bár hiányzó lábai miatt félig dőlt helyzetben. Mit kereshetnek ezek itt? Lehet, hogy ez a barlang nem volt mindig ilyen jeges, hanem Ghallaszülött lények lakták? [2. SZINT 18. PONT] Egy fagyféreg lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. A fagyféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy fagyféreg van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a fagyféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A nyugatra hosszan elnyúló folyosó végében állsz. A padlón furcsa lábnyomokat fedezel fel. Mintha egy nagytestű troll jégbe olvadt lábnyomai lennének azok, de hogy hogy kerültek ide... hát azt homály övezi. [2. SZINT 17. PONT]
Megállsz a hosszú folyosó közepén, és tekinteteddel az északra és délre nyíló jégpáncél ajtókat vizslatod. Vajon merre tovább? [2. SZINT 14. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Amint a terembe lépsz, egy hatalmas jégtömb zúdul le a mennyezetről. Áldod a szerencsédet, hogy ki tudsz ugrani alóla. Aztán felnézel és megállapítod, a mennyezet továbbra is ingatag, bármikor újabb omlásra lehet számítani. Jobb lesz, ha gyorsan végzel ezzel a teremmel. [2. SZINT 15. PONT]
[99 pontot használtál fel, van még 421.]

h 150 1 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+18 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 419.]

lm 12 13 2 mozogsz 12 13 2
Megállsz a hosszú folyosó közepén, és tekinteteddel az északra és délre nyíló jégpáncél ajtókat vizslatod. Vajon merre tovább? [2. SZINT 14. PONT]
Egy elágazáshoz érkezel. A jégajtók északra és nyugatra felderítendő termeket rejtenek. [2. SZINT 11. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Otthonosan kialakított terembe érkezel. Nocsak, itt jégből vájt székek állnak, méghozzá egy hosszú, simára csiszolt asztal előtt. Levonod a következtetést: ezek szerint nem csupán vadállatok lakják ezt a helyet. [2. SZINT 12. PONT] Megbotlasz valamiben: 5 kaja és 3 gyöngymangó. Felpakolsz. Egy hópárduc lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 26 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a hópárduc hatalmas testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a hópárduc testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A hópárduc feléd harap, de sikertelenül. Karmaival a hópárduc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A hópárduc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 párducbőrt. 580 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Egy elágazáshoz érkezel. A jégajtók északra és nyugatra felderítendő termeket rejtenek. [2. SZINT 11. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz a délre nyíló terembe, szemet szúr, hogy egy kisebb vízesés csobog a terem szemközti oldalán. Aztán rájössz, miért: egy kisebb nyíláson, a plafonon, néhány kósza napsugár tévedt be a helyiségbe, felmelegítve ezzel a közvetlenül alatta lévő jégréteget. Ezért a tócsa... [2. SZINT 13. PONT] Megbotlasz valamiben: 2 gyöngymangó. Felpakolsz. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-28 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 téfea-agy. Gyorsan kiüríted a ládát.
Egy elágazáshoz érkezel. A jégajtók északra és nyugatra felderítendő termeket rejtenek. [2. SZINT 11. PONT]
Megtorpansz egy pillanatra a folyosó következő kanyarulatában. A fal mellé különös jégszobrot állítottak, ami egy hósárkány kicsinyített mását ábrázolja. Ezek szerint járt már valaha intelligens és kreatív elme ebben a labirintusban, vonod le a következtetést. Vagy a szobor egy... Nincs időd jobban átgondolni, indulni kell tovább! [2. SZINT 10. PONT] Egy dermesztő lidérc lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 33 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc fejét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 lidércesszencia. 1284 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Kör alapú lépcsőzetre bukkansz. A következő meglepetést az okozza, hogy itt száraz minden, bár a levegő ugyanolyan csípős hideg, mint mindenhol ebben a barlangrendszerben. Talán odafenn melegebb lesz. Felsétálsz a lépcsőn. Tévedtél, itt még hidegebb van, mint lent volt. [2. SZINT 2. PONT -> 1. SZINT 10. PONT]
[88 pontot használtál fel, van még 331.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 291.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 288.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 258.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 258.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 248.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 208.]

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [8 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 13, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját bezabál a sullár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 562 pontot. A következő körben tehát 762 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 317. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 421. fordulód.

Erő: 49 (57) Szint: 23 Merészség: 8/7 Magasság: 141 cm
IQ: 48 (53) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 47 (51) Védekezés: 48 Menekülés: 30 % Életkor: 161/161 év
Egészség: 52 (56) Életpont: 389/361 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 49 (53) Varázspont: 704/19 Pénz: 7566 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 200/194 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 3
Eddig összesen 2455 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5984 TP-t kaptál. Jelenleg 1184127 TP-d van. A következő szinthez még 15873 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, fagymágus, tyrannoszaurusz rex. A 415. fordulódban 16204 arany került a bankszámládra. 16690 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/28 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 27/28
vágófegyverek: 18/73 ütőfegyverek: 20/7 lőfegyverek: 27/17
dobófegyverek: 7/25

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/3 2. nyomkövetés: 114/25 3. mászás: 12/18
4. csapdakészítés: 24/18 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/64 (+6%) 6. gyógyítás: 70/38
7. titkosírás: 11/81 8. felderítés: 34/97 9. szörnyidomítás: 5/74
10. teológia: 51/11 (+19%) 11. taumaturgia: 28/89 (+1%) 12. szerencsejáték: 5/41
13. versengés: 12/33 14. harcművészetek: 3/87 15. zene: 81/41 (+80%)
16. szörnyismeret: 11/61 17. pszi: 24/36 (+8%) 18. zárnyitás: 8/0
19. vadászat: 16/47 20. bányászat: 34/52 21. úszás: 17/67
22. főzés: 10/17

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), aranyló ugarhéjat (#100) (max. 3 darabot, csak egyszer), huhogó bibét (#332) (max. 1 darabot, csak egyszer), zöld üveget (#82) (max. 1 darabot, csak egyszer), drótszőrt (#37) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
tazunkaróka (#81), borzalmas varkaudar (#166), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halálmadár (#351), bunthar (#396), nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159), földsárkány (#359)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
égető tekintet (#164) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 2 ork csodaszer (#1228) 1 szent jogar (#150)
1 tükör (#43) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
41 arany (#50) 1 féregbél (#1071) 5 gyöngymangó (#135)
4 kötél (#92) 1 lidércesszencia (#1074) 2 párducbőr (#1066)
4 pular kristály (#239) 3 téfea-agy (#172) 1 troll csont (#704)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,70) a 124. labirintus bejárata, fagyféreg (#640), hópárduc (#642), fagyelementál (#644), dermesztő lidérc (#645)

Üzenet küldése a karakternek