Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 21. 9h:34' EZ A 568. JÁTÉKHETED, 421. FORDULÓD 569. játékheted kezdete: nov. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2504 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 78. varázslatot az 53. varázslatot a 86. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 70. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 213. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot a 178. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1099. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot az 5. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 127. varázslatot a 209. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 527. tárggyal a 844. tárgyat |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
ek 7 18 3 | t. energia kisütése: 7 18 3 |
ef 7 | energia fejlesztése 7 |
v 96 187 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[187,107] Épületek tűnnek fel.
pbe 9999 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona bal vállát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Bár ügyesen védekezel, a 11 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (11 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrjáratozó katona bal lábát. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona jobb vállát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A 6 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (6 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az őrjáratozó katona jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az 1 őrjáratozó katona fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 25 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 10 arany és egy vas dobónyíl. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1012, sebződés: 175, gyógyulás: 215, összesen: +40 ÉP}
be 632 6 | bemész a 632. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 136 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (6 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel megdöfködöd a korinthai amőba testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 47 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel megdöfködöd a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a korinthai amőba testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6977 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1193, sebződés: 111, gyógyulás: 198, összesen: +87 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az őrjáratozó katona jobb lábát. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Nem vagy felkészülve a 10 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (10 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az őrjáratozó katona fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Nem vagy felkészülve a 3 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A 3 őrjáratozó katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], 10 arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1043, sebződés: 122, gyógyulás: 172, összesen: +50 ÉP}
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 21 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász jobb karját. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar íjász jobb vállát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 41, gyógyulás: 48, összesen: +7 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1774 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 16 életpontot vesztettél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hadúr jobb oldalát. (4 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP]. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 48, gyógyulás: 32, összesen: -16 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nőstény varkaudar jobb oldalát. (5 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a nőstény varkaudar bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nőstény varkaudar karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Félrehajolsz, de a nőstény varkaudar karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 19, gyógyulás: 35, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [199,118] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar hírnök közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [199,117] A terep továbbra is ritka erdő. Felfedeztél egy kihívás tornyát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint A Vándor, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar vajákos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a varkaudar vajákos jobb oldalát. (6 támadással 471 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a varkaudar vajákos testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel kicsit megsebzed a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a varkaudar vajákos jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5632 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 983, sebződés: 347, gyógyulás: 6, összesen: -341 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 418 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona jobb oldalát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. {CSTT:} Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a varkaudar katona testét. (6 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a varkaudar katona testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 7052 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1142, sebződés: 126, gyógyulás: 136, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [199,115] Fák, mindenütt csak fák. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy varkaudar vajákos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar vajákos bal karját. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a varkaudar vajákos testét. (6 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar vajákos bal oldalát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 38 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel megdöfködöd a varkaudar vajákos bal vállát. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a varkaudar vajákos jobb oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 84 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 50 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5632 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1053, sebződés: 312, gyógyulás: 179, összesen: -133 ÉP}
(Továbbmész...) [199,114] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar varázsló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló nyakát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkéssel végigvágod a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a nőstény varkaudar bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Karmaival a nőstény varkaudar megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 6, gyógyulás: 52, összesen: +46 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] Még mindig bozótos. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy varkaudar hírnök nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 9, gyógyulás: 34, összesen: +25 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kilukasztod a varkaudar íjász jobb vállát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Karmaival a varkaudar íjász megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar bal lábát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 1949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 17, gyógyulás: 36, összesen: +19 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök bal vállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 18, gyógyulás: 39, összesen: +21 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar iszákos fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 70, gyógyulás: 61, összesen: -9 ÉP}
im 2 | imádkozol |
Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a nőstény varkaudar jobb karját. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A nőstény varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 38, gyógyulás: 62, összesen: +24 ÉP}
v 198 165 112 | elmormolod a 198. varázslatot |
[165,112] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
be 122 | bemész a 122. titkos labirintusba |
lm 10 6 1 | mozogsz 10 6 1 |
Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a törpe ősharcos bal lábát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpe ősharcos testét. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a törpe ősharcos jobb karját. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A törpe ősharcos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a törpe ősharcos fényes páncélját. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a törpe ősharcos fényes páncélját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A törpe ősharcos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4969 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1073, sebződés: 218, gyógyulás: 226, összesen: +8 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a törpe ősharcos testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a törpe ősharcos fényes páncélját. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a törpe ősharcos jobb vállát. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) Bronz taiderrel többször eltalálod a törpe ősharcos testét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a törpe ősharcos fényes páncélját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a törpe ősharcos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4969 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1055, sebződés: 211, gyógyulás: 223, összesen: +12 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe ősharcos bal lábát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. {CSTT:} Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a törpe ősharcos testét. (6 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a törpe ősharcos fényes páncélját. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a törpe ősharcos újra meg újra lecsap. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Bronz taiderrel megbököd a törpe ősharcos jobb lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a törpe ősharcos fényes páncélját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a törpe ősharcos újra meg újra lecsap. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) A törpe ősharcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4969 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 979, sebződés: 212, gyógyulás: 209, összesen: -3 ÉP}
kf 832 | kézbeveszed/felveszed a 832. tárgyat |
v 84 349 | elmormolod a 84. varázslatot |
A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a liumbe vaskos szárát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel felnyársalod a liumbe testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 6, gyógyulás: 33, összesen: +27 ÉP}
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
* 1. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat a 844. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
* 3. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 4. BP: | imádkozol |
* 5. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
RAIA AVATÁRJA (382. LÉNY) A jóság istenének avatárjai már megjelenésükben is a földöntúli tisztességesség és a becsületesség szimbólumai, legalábbis öltözékükből, a makulátlanul fehér reverendából ez az első dolog, amire következtetni lehet. És mivel ennyi még nem elég, az őket glóriaként körüllengő fényaura könnyed szárnyakként követi őket mindenhova, hogy minden cseppnyi gonoszságot kiűzzön Ghalla sötét tanok követésére kész népéből. Ezeken kívül még egy dolog biztos: ha egy gonosz isten papjának fenyegetése miatt idézték erre a létsíkra, nem fog addig nyugodni, míg a gonosztevő minden ateista bűnét megbánva, porban nem esdeklik előtte. |
ZINTHURG BÖRTÖNŐR (379. SZÖRNY) Ezek az izomtól duzzadó, gigászi Zinthurgok a kínzás mesterei, több gonoszság szorult beléjük, mint a legtöbb Thargodanba. Persze, áldozataik legtöbbször csak kegyvesztett Thargodanok, akiket uruk odavet számukra - azonban ha néha a karmaik közé kaparintanak egy-egy halandót, különleges csemegeként kezelik, és igyekszenek szenvedését a lehető leghosszabb időre megnyújtani. |
MÓPAT FATTY CSORDA (317. SZÖRNY) Az életükért rettegő mópatok általában békésen rejtőzködnek bolyuk mélyén. Néha azonban egy-egy, a Thargodanok kínzásába, a végtelen fájdalomba beleőrült csapat elszabadul, és se látva, se hallva vágtat végig a Sötét Föld kiégett pusztáin. Ilyenkor bizony nem ajánlatos senkinek és semminek a saját életével sem törődő, csak őrülten pusztító hordának az útjába állni. |
FRIEDURGONOMA (7009. SZÖRNY) Mikor még drakónok voltak, Nateilena és Friedurgonoma a legjobb barátnők voltak, együtt vészelték át azt az évszázadot, amíg mindketten egy Notermanthi báró kedvenc "ölebeiként" szolgáltak. Mikor elég erősek lettek, megölték fogvatartójukat, majd különváltak, de azóta is rendszeresen találkoznak és információkat cserélnek (ami felettébb szokatlan a sárkányok közt, lévén még a saját fajtájukba tartozót is csak párzáskor engedik közel magukhoz). Friedurgonoma, barátnőjéhez hasonlóan, hatalmas hüllő, egyetlen szusszanással lavinákat indít el, mágiája pedig erősebb, mint a többi márvány sárkányé. Mindenesetre ajánlott barlangját jónéhány D.E.M. birtokában meglátogatni, akkor talán marad egy a csata végére, hogy megmenekülj, a többit úgyis használhatatlanná teszi a sárkány úrnő jeges lehelete. |
KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY) A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó. |
DÉMONÖLŐ (625. TÁRGY) Ez a kristálykék fénnyel csillogó, óriási kard csak úgy izzik a szent aurától! Ezt a mesés pengét Raia nagyhatalmú papjai kovácsolták Sir Rasolphius és lovagjai számára, hogy hatékonyan tudjanak a Thargodanokkal szembeszállni. A Démonölő forgatása legalább 20-as vágófegyver szakértelmet igényel! A penge egy 4D10+3 sebzésű vágófegyver, de Thargodanok ellen +16 sebzést okoz. A Démonölő forgatásakor +3 támadást kapsz. A Démonölőt nem adhatod át, nem adhatod el, hiszen ilyenkor azonnali visszatér Sir Rasolphiushoz. Ha mindenképpen ezt szeretnéd, mert esetleg zavar, hogyha jellemed nem megfelelő, égeti a kezedet, egyszerűen add ki a D 625 parancsot. |
LÉGIÓS NADRÁG (646. TÁRGY) Ezt a nagybecsült tárgyat maga Tharr adományozta a Vérvörös Légiónak, amiért 10 légiós szerzett ongóliant trófeát. Ez a vörös színű, vastag bőrből készült nadrág nemcsak a védettségedet növeli meg hárommal, hanem mágikus tárgy lévén az erődet is kettővel. A Légiós nadrág nadrágként viselhető, a KF 646 paranccsal. (Megjegyzés: Minden félévben megrendezett házi Olimpia abszolút győztesét illeti meg az a kivételes szerencse, hogy magára ölthesse ezt a relikviát.) Kevés karakter dicsekedhet olyan tudással, hogy méltó lehessen arra a kegyre, hogy akár egyetlen egyszer is magán tudhassa eme szentséget. |
AURACH FOG (657. TÁRGY) Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez. |
AURACH BŐR (658. TÁRGY) Néha előfordul, hogy egy jobb állapotban levő aurachhal hoz össze a sors, amely nem mocskos, nem szutykos, nem szakadt irhájú. Ilyenkor az ép irhát lenyúzod, és félreteszed későbbi használatra. |
A KIVÁLASZTOTTAK ÉKE (672. TÁRGY) Háromfejű Sárkányt formázó, ébenfeketén csillogó ékszer, mi a közönséges halandók számára nem több holmi cicománál - azonban Te, ki tudod, milyen erőt is hordoz magában e tárgy, azzal is tisztában vagy, hogyan is kell használni. Egy mozdulat, s a fejek immár füledet szorítják - s érzed, hogy más, több lettél tőle. Szemeid előtt megnyílik a kasztrotér, s különös módon látod ellenfeled elkövetkezendő lépéseit. Szánalmasan lassúnak tűnik, s Te, a Háromfejű által segítve könnyedén kerülöd el csapásait, varázslatait. Nem hiába adta vérét megannyi MAFFIÁS ezért a relikviáért - bizton érzed, hogy megérte. A sötétség, mely körülvesz, mikor viseled, beköltözik ellenfeled szívébe is. Téged ez cseppet sem zavar; lépésről lépésre erősödsz tőle, nyomaid ott maradnak a kasztrotérben is, miközben ellenfeled érzi, hogy helyzete kilátástalan. Ideje, hogy élesben is kipróbáld hát eme relikviát - megindulsz hát az új ellenfelek, új kihívások, új győzelmek felé, s tudod, érzed, hogy maga a Sárkány kíséri szemmel cselekedeteidet. ( A játék nyelvére lefordítva ez annyit tesz, hogy ha Kiválasztottak Ékét fülbevalóként viseled, akkor van +3 ügyességed és +2 szerencséd. Mivel a többi szánalmas pondró nem tudja használni a hatalmat, mely ebből a tárgyból sugárzik, nem is tudják ellopni tőled - csak akkor kerülhet el tőled, ha méltatlannak bizonyulsz viselésére vagy valakinek nagyobb szüksége van rá.) |
TŰZÚR CSIZMÁJA (533. TÁRGY) Ezt a puha, de nagyon ellenálló bőrből készült csizmát eredetileg a vezető tűzmágusok számára készítették. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, +8-at ad taumaturgia szakértelmedhez, és tűzvarázslataid szintenként eggyel többet sebeznek, amíg viseled. Vigyázz azonban, ha 25.-nél alacsonyabb szintű vagy, amikor felöltöd a csizmát, nyomban elégsz (ezért inkább ilyenkor fel sem veszed). |
MIHLANIL DOBÓTŐR (599. TÁRGY) Akik nem értenek az íjakhoz és nyilakhoz, azoknak marad a dobótőr, amikor távolsági fegyvert akarnak a mihlanilból formázni. Ugyan a mihlanil dobótőr használatakor van -4 támadásod, de ez gyakorlatilag soha sem vész el, ellentétben a mihlanil nyílvesszővel. A dobótőr elkészítése 10 TVP-be kerül, 12-es bányászat kell hozzá, és egy mihlanil meg egy madártoll, meg persze a lávató, ahol elkészíted. Sebzése 4D6+3, persze mágikus lényt is meg tud sebezni, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. |
ÁLDOZATI OLTÁR (586. TEREPTÁRGY) Ocsmány szertartások helyei ezek, ahol a Sötét Földre utazó gonosz papok áldozatokat mutatnak be istenüknek. A Sötét Föld egyesek szerint sokkal közelebb van az istenek létsíkjához, mint Ghalla - nem véletlen, hogy sokkal könnyebb innét kapcsolatot teremteni a gonosz istenekkel, mint a lenti világból. Az áldozati oltárok természetesen több ezer éves, ősi mágikus építmények, te nem építhetsz ilyet, és persze oltár eltörlésével sem semmisíthető meg. Ha te magad akarod az oltárt használni, AL <tárgy> paranccsal, 5 TVP árán áldozz fel egy birtokodban levő, szörnyből kinyerhető tárgyat (de tartóban tartandó tárgyak, pl. ragasztó, tinta nem jók!), és reménykedj, hogy istened meghallgat. Megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert is. Minél értékesebb a tárgy, és minél többet áldoztál, annál nagyobb az esély a sikerre. Csakis legalább korlátlan hatalmú főpap rangúak próbálkozzanak! |
SÖTÉT TÖRPE ŐSHARCOS (680. LÉNY) A sötét törpék egy ősi legenda, a törpék történelmének legfeketébb foltját jelentik. Annak idején elárulták és lemészárolták saját fajukat, a Thargodanoktól remélt jutalom fejében. A sötét törpék keservesen csalódtak, a Thargodanok szolgáikká tették őket a beígért gazdag jutalom helyett. Szívükbe beköltözött az irigység, a keserűség és a gonoszság. A sötét törpék Dornodon oldalán meneteltek a Tűzviharban, az első vonalakban harcoltak, és mindenki azt hitte, mind elpusztultak.... egészen mostanáig! Az eddig csupán a legendákból ismert sötét törpe harcosok Ghalla legügyesebb fegyverforgatói közé tartoztak, legyen szó bármilyen fegyverrel való harcmodorról: kardról, kalapácsról, vagy akár egy szögekkel kivert fémcsákányról. Az ellenség mivolta pedig szinte teljesen lényegtelennek tűnt számukra: ugyanolyan bátran sétáltak be egy sárkányok lakta barlangba, mint ahogy egy tucat mesteri fokozatot elért varázstudó elé is odaálltak, és bizony, még ha a szerencse el is pártolt tőlük, akkor sem adták könnyen az életüket. Eddig úgy tűnt ezekkel a lényekkel csupán az elsárgult kódexek legeldugottabb lapjain találkozhatnak a korunkfia kalandozók, így hát az, hogy ez a pompázatos páncéldarabokba öltözött alak megjelent előtted, minden ismert törvényszerűségnek ellentmond. Aztán a testéhez képest óriásinak tűnő kardján megcsillanó különös fény gyanút kelt benned. Lehet, hogy ez a lény nem is valódi, csupán egy mágiával keltett illúzió. Még szerencse, így legalább van némi esélyed (még ha halovány is) a legyőzésére. |
CSORBA CSATABÁRD (1108. TÁRGY) A sötét törpék az idők során befelé fordultak, elhanyagolták fegyvereik karbantartását. Az egykor csillogó és éles csatabárdok eltompultak, kicsorbultak, használatát még akkor sem javaslom, ha te magad törpe vagy, és elvileg értenél a forgatásához. A csorba csatabárd egy 3D6+3 sebzéstű, +2 támadást adó vágófegyver, amely használata egyúttal az ütőfegyver szakértelmet is fejleszti. Egyetlen érdekessége, hogy nyelét a sötét törpék ezüsttel vonták be, így jó pénzt kaphatsz érte egy kereskedőtől. |
Erő: | 60 (81) | Szint: | 38 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 54 (64) | Támadás: | 45 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 51 (58) | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/31 év |
Egészség: | 53 (63) | Életpont: | 728/824 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 61 (69) | Varázspont: | 1883/749 | Pénz: | 4345 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 14/1 | Pszi pont: | 214/235 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/5 | ökölvívás: | 1/31 | szúrófegyverek: | 40/80 (+12%) |
vágófegyverek: | *21/100 (+10%) | ütőfegyverek: | 31/81 | lőfegyverek: | 27/46 (+3%) |
dobófegyverek: | 34/7 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (160%) << bronz taider (#641) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -29.); bűvös shuriken (#562) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/50 | 2. nyomkövetés: | 127/7 (+33%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 19/20 | 5. csapdakészítés: | 33/26 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 18/97 (+6%) |
7. gyógyítás: | 56/44 | 8. titkosírás: | 9/67 | 9. felderítés: | 34/38 (+18%) |
10. szörnyidomítás: | 17/41 | 11. teológia: | 119/6 (+49%) | 12. taumaturgia: | 113/30 (+14%) |
13. szerencsejáték: | 5/39 | 14. versengés: | 9/59 (+9%) | 15. zene: | 16/93 |
16. szörnyismeret: | 44/60 | 17. pszi: | 24/80 (+3%) | 18. zárnyitás: | 16/4 (+319%) |
19. vadászat: | 14/87 | 20. vitalitás: | 1/42 | 21. bányászat: | 31/42 (+1%) |
22. úszás: | 19/55 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
elfogod piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 220 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
éjkornis (#228), massza (#217), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), aranyfecske (#283), liumbe (#349), szintszívó lények (#9097), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
Sheran hívők (#995), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | revitalizáció (#52) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (90,6,1) |
feltámadás (#168) | láth. észlelése (#78) | óriáserő (#53) | mentális pajzs (#72) |
csupasz izom (#28) | varázsenergia (#161) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), gömbvillám (#176) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51), menekülés (#212) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiatüskék (#29) | >> | Notermanthi (#257) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | háló (#186) | >> | bolyongó lidérc (#388) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | |
háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | fürgülés (#92) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
fürgülés (#92) | >> | vark. kardtáncos (#693) | védelem tűz ellen (#38) | >> | aranyfecske (#283) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
fürgülés (#92) | >> | ongóliant hadúr (#178) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
életpajzs (#142) | >> | lidércúr (#252) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg ősmágus (#302) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tompítás (#40) | >> | hegyi góliát (#244) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
életpajzs (#142) | >> | Tguarkhan (#212) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9921 | arany (#50) | 4 | deus ex machina (#1) | 2 | drótszőr (#37) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 5 | kaja (#2) | 1 | kholden kulcs (#470) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | 14 | víz (#27) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | csorba csatabárd (#1108) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 3 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | ramit kő (#226) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 2 | vas dobónyíl (#189) |