41. forduló, 43. forduló, Kömörc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. aug. 17. 22h:30'
EZ A 497. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD
498. játékheted kezdete: aug. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5920
SZÁMLA : XXXX

KÖMÖRC KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [63,12] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy garokk nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [8 pontot használtál fel, van még 169.]

* 1. KP: le 2438 0 0 leveszed/lerakod a 2438. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

fog 92 219 elfogod a 92. szörnyet a 219. tárggyal
fog 92 219 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

fog 73 219 elfogod a 73. szörnyet a 219. tárggyal
fog 73 219 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

fog 89 219 elfogod a 89. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

fog 82 219 elfogod a 82. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

fog 81 219 elfogod a 81. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

ek 406 t. energia kisütése: 406
Elvégzed a megfelelő rítusokat: érzed, ahogyan az erő és akarat diadalt fog aratni a gravitáció felett. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár! (ld. enc.)

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a légirozmár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a légirozmár testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a légirozmár bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a légirozmár agyarával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A légirozmár farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 szent jogart. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [16 pontot használtál fel, van még 153.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[62,11] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Ez az óriási, misztikus rengeteg a Szürke Erdő. Sokak szerint direkt kapcsolata van az itt élő lényeknek az innét keletre magasodó, rejtélyes és hatalmas Szürke hegyekkel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trikornis közeledik. (ld. enc.) Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [61,11] Még mindig az erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy karmazsin huhogó. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a karmazsin huhogó bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 5 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a karmazsin huhogó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [60,11] Fák, mindenütt csak fák. Utad során felfedezel egy korongfát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy halálmadár. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a halálmadár jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálmadár testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 4 életpontot vesztettél. A halálmadár néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálmadár fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a halálmadár farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 4 életpontot vesztettél. A halálmadár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 123.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[59,12] Tovább barangolsz a fák között. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Észreveszel egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy fabontó szójer. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 113.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Mi az, ami a szekérrel jár, nincs szüksége rá a szekérnek,
De mégis képtelen nélküle mozogni?
[5 pontot használtál fel, van még 108.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[58,11] A terep továbbra is ritka erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy halálmadár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a halálmadár testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 6 életpontot vesztettél. A halálmadár néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megütöd a halálmadár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a halálmadár jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 5 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+14 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).

(Továbbmész...) [57,10] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mutáns pók közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók csupasz testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mutáns pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [56,11] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Felfedeztél egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) [75 pontot használtál fel, van még 33.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 25.]

m 6 mozogsz nyugatra
[55,11] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Északnyugatra nézve látsz egy oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 15.]

id 92 50 idomítod a 92. szörnyet 15 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

id 73 50 idomítod a 73. szörnyet 15 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

id 82 50 idomítod a 82. szörnyet 15 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

h 311 233 10 használod a 311. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 1. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 14.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 13.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 12.]

* 4. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 9.]

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 8.]
Iszol a vizestömlőből. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 36 arany fejpénzt kaptál. Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerő.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól hadviselt harcos helyett kemény kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 181 pontot. A következő körben tehát 189 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÉGIROZMÁR (94. SZÖRNY)
A tudósok szerint hidrogénnel töltött úszóhólyagszerű szervével tud lebegni, illetve uszonylábai és erős farka csapásaival haladni és manőverezni. Áldozataira zuhanóbombázóként csap le a magasból - szerencsére a végbelén át kilövellő hidrogén sivítása elárulja. Bár... két hatalmas agyara és izmos farka így is jókora előnyt ad neki. Igazán esélyed csak akkor van, ha a fészkében ütsz rajta, ahol kevésbé mozgékony.

TRIKORNIS (104. LÉNY)
Képzelj el egy csillogó szőrű, hófehér lovat, homlokán egy nagyobb és két kisebb szarvval. Ez a mágikus lény a trikornis. Ritka erdők ligeteiben található meg, és nagyon visszahúzódó. Aurája vibráló fehér. [Ez azt jelenti, hogy agressziód vizsgálatakor nem szörnynek, hanem jó jellemű lénynek tekintjük.] Persze ő is, mint a fény minden követője, könyörtelenül harcol a sötétség szolgái ellen.

KARAKTERLAP

Kömörc, egy tüsi ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: jelölt (13). Ez a 42. fordulód.

Erő: 16 Szint: 12 Merészség: 4/1 Magasság: 113 cm
IQ: 10 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 17 Életpont: 180/109 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 5
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 482 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 14/6
Eddig összesen 241 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 767 TP-t kaptál. Jelenleg 25 238 TP-d van. A következő szinthez még 7 762 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, halálmadár, khór darázs.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/11 ütőfegyverek: 16/70 (+20%) dobófegyverek: 9/63 (+25%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
70,105 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 671 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/79 (+10%) 2. nyomkövetés: 1/91 3. mászás: 4/10 (+7%)
4. csapdakészítés: 5/35 (+15%) 5. csapdaészlelés: 1/44 6. gyógyítás: 12/18 (+30%)
7. titkosírás: 1/59 8. felderítés: 1/69 (+6%) 9. szörnyidomítás: 1/64
10. zene: 1/79 11. szörnyismeret: 7/83 (+18%) 12. zárnyitás: 2/36
13. vadászat: 2/26 (+4%) 14. bányászat: 6/58

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), garokkot (#73) háló-csapdával (#220), púpos burástyát (#92) háló-csapdával (#220), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), tazunkarókát (#81) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 999 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 31, 32, 41.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4155 TU szükséges.)
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72) 1 * tépett lobogó (#1864)
Fegyverek és lövedékek
3 * bumeráng (#249) 1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 parittya (#18) 1 * szöges bunkó (#8) 4 ubuk dobónyíl (#138)
12 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 arany éjmedál (#2438) 1 aranygyűrű (#193) 1 Élet gyűrűje (#1166)
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 5 deus ex machina (#1)
3 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
17 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 moa antigrav (#2204)
1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42) $1 tüskecsapda ($242)
2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
4 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 48]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 21]
2 vizestömlő (#3) [bennük 19 korty víz (#27), fér még: 21]
4 zöld üveg (#82) [bennük 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 76]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 3 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16)
1 darázsfarok (#654) 2 darázsszárny (#652) 1 dözmöng szív (#122)
8 drótszőr (#37) 2 fekete gyöngy (#99) 1 kazmár gyökér (#205)
6 lapkorong (#80) 32 madártoll (#112) $5 magszim bél ($103)
3 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 óndarab (#85) 5 pirkit (#153)
2 rókafarok (#124) 3 smirglilevél (#29) 16 sünmedve tüske (#14)
2 szuperkötél (#209) 1 tükör (#43) 4 varányszem (#30)
$1 varkaudar csont ($1113)

Összsúly: 40.36 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
36 arany (#50) 1 huhogó bibe (#332) 2 kaja (#2)
4 madártoll (#112) 1 szent jogar (#150) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64
9
10
11
12
13
(56,11) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Tharr oltár, 31. jellempróba, vaskohó (#155)
(57,10) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), mutáns pók (#117)
(58,11) halálmadár (#351)
(59,12) Raia rúnaköve, phua-kúp (#372), fabontó szójer (#71)
(60,11) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), halálmadár (#351)
(61,11) karmazsin huhogó (#185)
(62,11) trikornis (#104), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(63,12) légirozmár (#94)

Üzenet küldése a karakternek