Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. okt. 7. 12h:04' EZ A 60. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD 61. játékheted kezdete: okt. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2168 SZÁMLA : XXXX |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
kt 108 4 | elkészíted a 108. tárgyat (4 darabot) |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [42,-10] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sörényes ubuk. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a sörényes ubuk fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [43,-10] Még mindig füves síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Látsz egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy proteinfecske. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a proteinfecske fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A proteinfecske belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a proteinfecske fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A proteinfecske belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
m 2 2 8 | mozogsz keletre, keletre, északra |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bo-skorpió csáprágóját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 6 gyenge mérget.) 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-10] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Álljon e tábla Sheran és a Fekete Druidák tiszteletére! Jack 15191 " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Chara-din híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy alpesi tehén. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-11] Lakott területre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A Barátság lángja Benned ég. Tápláld tüzeét mindörökké! - Igaz Barátok " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Beugrasz egy kapualjba. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy útonálló. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
gy 28 | gyógyítás 28 pontért |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal megdöfködöd az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 1.]
h 163 | használod a 163. tárgyat |
ALPESI TEHÉN (91. SZÖRNY) Az alpesi tehén egy nagy, lilafoltos kérődző, oldalán gyakran látható MILKA felirathoz hasonló minta. A legtöbb bölcs azt állítja, hogy a bőrelszíneződés ilyetén pigmentációja aligha lehet véletlen, de eddig még egyikük sem tudta a különös rúnasor jelentését megfejteni. Tény, hogy a vérszomjas szörny húsa igen ízletes. Sajnos ennek megszerzése komoly harci tapasztalatot igényel, ugyanis az amúgy békés szörny bőszen védi magát, ha megtámadják. Főként síkságon és alacsonyhegységben fordul elő. [Kaptunk néhány levelet, amelyek a játék "bugyuta" humorával kapcsolatban fejezik ki elégedetlenségüket (a szörnyön nincs sapka, lemész bétába, stb.). Ezért úgy döntöttük, hogy kell egy igazi, klasszikus fantasy szörny, így legalább valami komoly dolog is szerepel a játékban.] |
ÚTONÁLLÓ (130. ELLENFÉL) A városokban jobb a közbiztonság, mint a vadonban: az utcán nem mászkálnak sünmedvék és vadász tatuk. Azonban itt is előfordul, hogy kóbor kalandozók táboroznak a tereken vagy egy sötét sikátorban, akik csupán arra várnak, hogy megszabadíthassanak az erszényedtől. Az ilyen útonállókkal persze egy tapasztalt vándor könnyedén elbánik. Az útonállók igen primitív bunkót használnak, páncélzatuk rongyokból, cserzett bőrökből áll. |
SÖRSÁTOR (486. ÉPÍTMÉNY) Nagy sürgés-forgás fogad a főtéren, amikor kilépsz az épületek közül. Egy hatalmas sátrat pillantasz meg. Közelebb mész: alapja sárga színű, teteje meg fehér, nem tudod, miért, de egy korsó sör jut róla eszedbe. Egy tábla hirdeti mi is ez: Ghallai Sörfesztivál. Jó lenne bemenni, hisz ahogy hallod ingyen van! [BE 486 - Talán a legjobb lesz legutolsónak kiadni, mivel ezek után már nem lesz erőd továbbkúszni.] |
ORGYILKOS (131. ELLENFÉL) Az Orgyilkosok (nagy "O"-val) egy speciális humanoid faj, a tyrg speciális feladatra kiképzett egyedei. A tyrgek alacsony, szőrös fickók, hegyes füllel, rókaorral. Legfőbb jellemzőjük, hogy hihetetlen mozgékonyak, így, bár nem viselnek páncélt, nagyon nehéz őket eltalálni. Általában egy hosszú, vékony tőrrel harcolnak, amelyre azonnal ható méreg van kenve, így szúrásaik, bár aprónak látszanak, nagyon nagy sebet szoktak okozni. Gyakran bérelik fel őket kalandozók megölésére, de sokszor csak szórakozásból megtámadnak az utcán valakit, aki náluk gyengébbnek látszik. |
Erő: | 16 (18) | Szint: | 8 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 13 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 124/33 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 (13) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 26 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 9 (+1) | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 5 | dobófegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << csontszurony (#12) << csontszablya (#64) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -2.); dárda (#10) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 2 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 20 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. harcművészetek: | 8 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. zárnyitás: | 2 | 12. vadászat: | 6 |
13. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
ormánygőte (#18) |
Összsúly: 46.67 kg | Megterheltség: 101% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | madártoll (#112) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 4 | nyílvessző (#108) | 36 | víz (#27) |