41. forduló, 43. forduló, Garthis the Red összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. márc. 7. 11h:44'
EZ A 1239. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD
1240. játékheted kezdete: márc. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1315
SZÁMLA : XXXX

GARTHIS THE RED KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,5] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Silistrával. Sheran követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Leheletnyi csókot hint feléd, de te csak zavarodottan pislantasz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.)

fkt 119 1 felt. készítesz a 119. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

fkt 36 1 felt. készítesz a 36. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát. [3 pontot használtál fel, van még 178.]

ea 3 3 eladod a 3. tárgyat 3
Eladtál 2 vizestömlőt. 14 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

ea 130 3 eladod a 130. tárgyat 3
Eladtál 3 hebrencs állkapcsot. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

kt 36 1 elkészíted a 36. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 fáklyát. [3 pontot használtál fel, van még 175.]

ve 112 3 megveszed a 112. tárgyat 3
Vásároltál 3 madártollat. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

ve 25 1 megveszed a 25. tárgyat 1
Vásároltál 1 kavadu iszákot. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

ea 99 1 eladod a 99. tárgyat 1
Eladtál 1 fekete gyöngyöt. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

fkt 119 1 felt. készítesz a 119. tárgyat (1 darabot)
fkt 119 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

e 25 élelemszerzés 25 pontért
A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az útonálló testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd az útonálló fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az útonálló bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal felnyársalod az útonálló bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[25 pontot használtál fel, van még 150.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[42,6] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az útonálló bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az útonálló bal vállát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az útonálló fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,7] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sebesült mutáns pók. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A mutáns pók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges agglomerátor trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes mutáns pók trófeát. 302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 nyílvesszőt. [28 pontot használtál fel, van még 122.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+12 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 102.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[43,8] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy mérges pók. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a mérges pók jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a mérges pók testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mérges pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérgezett tüskét.

(Továbbmész...) [43,9] Az erdőt síkság váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délkeletről folyik északnyugatra. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy bolhakutya. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a bolhakutya jobb hátsó lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A bolhakutya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [44,10] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mélységi grittang. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a mélységi grittang testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [42 pontot használtál fel, van még 60.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 52.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 44.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[45,11] A dombok tövénél ingoványos, lápi életben gazdag mocsár kezdődik. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy umor-pióca. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az umor-pióca ocsmány fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [46,10] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet.

[20 pontot használtál fel, van még 24.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

be 6 bemész a 6. titkos labirintusba
A sötétséget, gonoszt sugárzó helyet könnyedén megtalálod. Ahogy a misztikus, szürke ködből előemelkedő kövek felé közeledsz, rossz előérzeted támad: mintha vörösen izzó szempárok figyelnének a sötétből... De ahogy odakapod a fejed, nem látsz semmit. Csak a félelem, az idegesség - nyugtatod magad. A romok fölé olyan rosszindulatú sötétség borul, hogy nem fogod megúszni fáklyahasználat nélkül a dolgot. A fény talán segít a gonoszt is távol tartani... Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Belépsz a romok közé. Mindenhonnan a halál nem szagolható, de mégis jól érezhető jelenléte árad. [5 pontot használtál fel, van még 19.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Tovább merészkedsz a szürke kövek között, felkészülve a legrosszabbra. [2. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi az. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a zombi rotható húsát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A romvidék északnyugati csücskében járhatsz, ha egyáltalán hihetsz az igencsak megkavarodott irányérzékelésednek. [3. PONT] Hamarosan egy csontvázat pillantasz meg. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a csontváz testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a csontváz fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


Tovább merészkedsz a szürke kövek között, felkészülve a legrosszabbra. [2. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [15 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 5 6 7 mozogsz 5 6 7
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-7 életerő.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 182 pontot. A következő körben tehát 186 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BORDACSONT (16. TÁRGY)
Ha végzel egy bolhakutyával, kivághatod a legfelső, igen hosszú és hegyes bordáját. Ez így persze csak nyersanyag...

UMOR-PIÓCA (63. SZÖRNY)
A mocsarak e lakói méltán félelmetesek és undorítóak: hatalmas, puha testük, harapókákkal teli szájuk, egész működésük a vérszívást szolgálja. A méretbeli különbségből adódik a másik eltérés kisebb rokonaiktól: míg egy humanoid véréből akár két tucat hagyományos pióca is jól tud lakni, addig egy umor-pióca étvágyának kielégítésére elég akár egy fél tucat humanoid vére is...

CSONTVÁZ (48. SZÖRNY)
Gonosz papok és nekromanták sötét mágia segítségével képesek a holtakat animálni, szolgálatukra kényszeríteni. A több száz éve halott harcosokból persze csak csontjaik maradnak meg. Egy ilyen animált csontváz meglepően hatékony harcos: fegyverét aránylag fürgén forgatja, és a vékony, kevés felületet tartalmazó csontos alkat ellen nem sokat érnek a vágó- és szúrófegyverek. Ezért, valamint némiképp esztétikusabb (értsd kevésbé büdös) voltuk miatt valamivel kedveltebb szolgák, mint a zombik.

KARAKTERLAP

Garthis the Red, egy barna, copfos hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 42. fordulód.

Erő: 16 Szint: 9 Merészség: 6/1 Magasság: 154 cm
IQ: 15 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 13 Életpont: 131/124 Jellem: semleges (+17) Tul. pont: 1
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 22 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 184 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 879 TP-t kaptál. Jelenleg 10 617 TP-d van. A következő szinthez még 1 383 TP szükséges. Trófeáid: proteinfecske, alpesi tehén, mutáns pók.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 9 vágófegyverek: 2
ütőfegyverek: 7 lőfegyverek: 13

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -2.); kerek kő (#19) (3 -4.); kerek kő (#19) (5 .); mérgezett tüske (#23) (6 .); nyílvessző (#108) (7 -); nyílvessző (#108) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
46,33 mezőn táborozol, a 6. labirintusban, 1. szinten, 2. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 46

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1316 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 17 (+1) 3. lopás: 1
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 15 (+1) 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. szörnyismeret: 1 9. zárnyitás: 2
10. vadászat: 11 11. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz a gnómoktól (6) surranó kígyó bőrt (#47)
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 8 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 2 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot )

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): 6. labirintus (46,33).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 5, 6, 8, 9, 10.

Összsúly: 37.09 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fekete gyöngy (#99) 3 hebrencs állkapocs (#130) 8 tüske (#22)
38 víz (#27) 2 vizestömlő (#3)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
22 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 1 fáklya (#36)
3 gyenge méreg (#26) 1 kavadu iszák (#25) 3 kerek kő (#19)
1 madártoll (#112) 2 mérgezett tüske (#23)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45 46 47
4
5
6
7
8
9
10
11
12
(42,5) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), útonálló (#130)
(42,6) útonálló (#130), Elenios rúnaköve
(42,7) mutáns pók (#117), Leah rúnaköve, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 10. jellempróba
(43,8) phua-kúp (#372), mérges pók (#20)
(43,9) Raia rúnaköve, patak, mély kút (#93), bolhakutya (#17)
(44,10) mélységi grittang (#103), oltár, olvasztókemence (#86)
(45,11) umor-pióca (#63)
(46,10) a 6. labirintus bejárata, zombi (#49), csontváz (#48)

Üzenet küldése a karakternek