41. forduló, 43. forduló, Kate Lotte összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 10. 9h:31'
EZ A 60. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD
61. játékheted kezdete: ápr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX

KATE LOTTE KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán. Határozottan hatékonyabb volt a pihenés itt, a padláson, mint a vadonban. A kocsmában való tartózkodásod alatt időnként lelátogattál a söntésbe, híreket hallgatni. A következőt hallottad: Ghalla legerősebb kalandozója egy Sighter nevű gnóm. A hírek szerint már több neves troll elbujdokolt szégyenében.
A fogadóban találkoztál egy hosszú aranyhajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Megismerkedtek, az ő neve Shelina. - Nincs kedved kockázni? - kérdezed beszélgetőpartnered. - Miért is ne? - mondja ő, mire előkerülnek a kockák. Kiszámoltok a pultra egy-egy kisebb kupac aranyat, tét gyanánt, és már rázzátok is a kockákat. Kezdetben gyengén indulsz, de aztán kipörgetsz egymás után két dupla hatost, és nemhogy mindent visszanyersz, de még pluszba szert teszel 4 aranyra. Egyet odagurítasz a csaposnak, borravaló gyanánt. Aztán elköszöntök.
Egyszer amikor lelátogattál a söntésbe, beszédbe elegyedtél egy barna, hosszú hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Megismerkedtek, az ő neve Gork Grimaud. Miközben beszélgettek, a csapos a pultra rak két dobókockát, és rátok kacsint. Ez az, egy kis játék! Mindketten bólintotok. Mindketten a pultra pakoltok egy kis kupac aranyat, és kezdődik a játék. Ellenfeled ügyesen dobál, még nálad is ügyesebben. Hosszas és élvezetes játék után végül elvesztesz 3 aranyat, csekély ár a jó játékért.
Újra itt az idő a kalandozásra! Elköszönsz a fogadóstól, és kilépsz az utcára.
Ijedten ugrasz fel a közelből felhangzó nyerítésre, de meglátva a feléd robogó trikornis sörényébe kétségbeesetten kapaszkodó vikócmajmot, megnyugodsz. Küldeményed érkezett, Szadis Tata adta fel. A Trikornis Futárposta által kiszállított csomagban a következő van: 8 szvó-ektoplazmát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 aurach bőr (eladási ár: 3500 arany, ebből a kezelési költség: 350 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 aurach bőrt (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 ork csodaszert (100 arany).
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy vasérc van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A fogadóban töltött idő jótékony hatása érezhető. (+72 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+30 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). A lottó 704. hetének nyerőszámai: 25, 7, 29. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 201.]

v 7 34 elmormolod a 7. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 198.]

cir 4 vándorcirkusz látogatása 4
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

m 6 mozogsz nyugatra
[72,59] Továbbmész a város utcáján.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Találsz néhány eldobott tárgyat: 5 mákrózsa virág. Elrakod őket. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Összefutsz Amos Kaelpyrral. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy erszényes elkarog trófea, egy ryuku gárdista trófea és egy kérődző etra trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított garokk. Tárgyainak egy részét egy sörényes ubuk viszi. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [9 pontot használtál fel, van még 189.]

bb 389 1 beraksz a bankba a 389. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 szigonyt. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

ee 212 33 47 eladod a 212. tárgyat a 33. tárgyat a 47. tárgyat
Eladtál 3 dorony tüdőt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 surranó kígyó bőrt. 2 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 189.]

ve 657 3 megveszed a 657. tárgyat 3
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

ve 661 10 megveszed a 661. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

ve 3 4 megveszed a 3. tárgyat 4
Vásároltál 4 vizestömlőt. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

ve 176 1 megveszed a 176. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[73,58] Továbbmész a város utcáján. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délnyugatról folyik északkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy vadász quwarg közeledik feléd! (ld. enc.) Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.


(Továbbmész...) [74,59] Továbbmész a város utcáján. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Romold Thralk táborát. Raia hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy troll ritualista trófea és egy quwarg szabotőr trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [16 pontot használtál fel, van még 173.]

vtn 330 varázslat tanulás: a 330. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: mágikus gyorsítás. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 138.]

vtn 32 varázslat tanulás: a 32. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: hhaar burka. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 103.]

tv 33 30 372 támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 30. varázslatot a 372. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. Védekező varázslatok listájára került: tüskepajzs. Védekező varázslatok listájára került: oldás. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[74,60] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Találsz egy olvasztókemencét. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy troll ritualista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a troll ritualista jobb vállát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával megpöccinted a troll ritualista jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a troll ritualista testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A troll ritualista belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Mallon botjával párszor keményen megütöd a troll ritualista bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a troll ritualista jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A troll ritualista többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [74,61] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy emberevő. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az emberevő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [75,62] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. Az öregasszony izgatottan vár. Egyesével odaadod neki a kért tárgyakat, megköszöni őket. Ezután egy másik tárggyal viszonozza szívességedet, ami a teremtés zsákja. Elpakolod, majd sietve lépsz ki a sátornyíláson. (ld. enc.)
Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Öregsámán Krough lehet. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 12 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az Öregsámán Krough testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyengén megütöd az Öregsámán Krough testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 38 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod az Öregsámán Krough testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az Öregsámán Krough csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Mallon botjával többször eltalálod az Öregsámán Krough testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az Öregsámán Krough megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az Öregsámán Krough, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+10 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+8 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+9 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+8 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [97 pontot használtál fel, van még 6.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

fgo 30 felt. gonoszkodás 6 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 116 keresed a 116. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy gyilkos tetűt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

tk 5 5086 13 többszemélyes kaland 5 5086 13
Elrontottad a második paramétert: a megadott kalandozó nem készül ezt a többszemélyes kalandot vezetni! (Még nem is ismeri!) [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 29, 11.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 181 pontot. A következő körben tehát 184 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORK CSODASZER (1228. TÁRGY)
Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.)

KRÓNIKA (1725. TÁRGY)
A világégés előtti időkből maradó ősi történeteket olvasva értékes tapasztalatokra tehetsz szert. Amíg a krónikák a birtokodban vannak (nem kell KF-elni őket, de a bankból nem fejtik ki hatásukat), rendszeresen újraolvasod őket, így folyamatosan élvezheted az előnyeiket. Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulóban. Segít megérteni az ősi varázslatokat is, így minden egyes birtokolt krónika kettővel csökkenti az ősteológia és őstaumaturgia megvásárlásához szükséges teológia és taumaturgia szinteket. Ráadásul minden egyes krónika 1%-kal növeli a kapott tapasztalati pontokat. Ilyen értékes kincstől természetesen nem fogsz megválni, ezért a krónika nem átadható tárgy.

SZVÓ-EKTOPLAZMA (151. TÁRGY)
Ha elpusztítasz egy szintszívót, és képes vagy leküzdeni a határtalan undort, amit a borzalmas bűzt árasztó tetem megérintése okoz, akkor kivághatod a test közepén még mindig pulzáló szvó-ektoplazmát. Ez a kocsonyás matéria félelmetes varázserővel bír, ha sötét lelkű papok kezébe kerül, és a megfelelő varázslathoz felhasználják.

VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY)
Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb.

MÁGIKUS GYORSÍTÁS (330. VARÁZSLAT)
A mágikus gyorsítás valójában nem egy varázslat, hanem egy képesség, melyet miután elsajátítottál egy mágusiskolában, varázspont elköltése nélkül, permanensen működik. Innentől egy parancsban három tárgyat is használni képes leszel. Ehhez a H parancs helyett a HH <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell kiadnod. Az idő valamiképp máshogy múlik az ilyetén tárgyhasználat során. Hiába érzed úgy, hogy gyorsabb lettél, minden egyes sikeres H parancsod után +1 TVP-t el kell költened. A HH parancs paraméterének csak olyan tárgyat van értelme megadni, amelynek használata amúgy nem igényli második paraméter megadását (ugyanis olyan, mintha második paraméter nélkül adtad volna meg a H parancsot). Amennyiben a későbbiekben elfelejted vagy elfelejtetik veled a mágikus gyorsítást, a HH parancsot sem tudod majd használni.
Két dolog van, amiben ennek a parancsnak a használatát korlátoznunk kell.
Az egyik egy tárgy, melyet nem használhatsz a HH paranccsal, a sáfránypor (egy adag elhasználása 5 TVP-t ad), melynek kirívó táposságát eddig is a parancshely költsége gyengítette.
A másik korlátozás a Sötét Földön gyakori mópat bolyokat érinti, ahol a mópatok különböző érdekes dolgokat csinálnak, ha H parancsot használsz bolyuk közelében. HH parancs használata esetén nem következnek be efféle reakciók.

HHAAR BURKA (32. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Ezt a láthatatlan energiapajzsot 6 VP-ért rakhatod fel. Ez az energiamező tompítja, és kissé eltéríti a téged érő csapásokat, ezáltal a harc időtartamára a védekezésed jobb lesz hárommal.

TROLL RITUALISTA (365. SZÖRNY)
Néhány vadtroll alapvető mágikus képességekkel rendelkezik, sőt mit több, képes is ezeket használni - ha még csak ösztönösen is. Ezek a trollok veszélyesebbek, hiszen mágiájuknak köszönhetően tovább maradnak életben, és ezért nagyobbra is nőnek... Persze, egy tapasztalt kalandozónak nincs igazán félnivalója egy nyomorult vadtrolltól!

A TEREMTÉS ZSÁKJA (818. TÁRGY)
E különleges tulajdonságokkal bíró tárgy első ránézésre nem tűnik különlegesnek, csupán egy posztóból készült zsáknak. Ha azonban közelebbről is szemügyre veszed, halvány rúnákat láthatsz az anyag felületén körös-körül. Ha ezeket megpróbálod megérinteni, felizzanak, mintha a zsák lélegezne. Ezenkívül van még egy speciális tulajdonsága: minden forduló elején teremt neked egy olyan tárgyat (vagy akár többet is), ami már van a birtokodban. A varázshatalmának természetesen vannak korlátjai: csak nem mágikus, és nem túl értékes tárgyat sokszorosít. A zsákot nem adhatod át másik kalandozónak.

ÖREGSÁMÁN KROUGH (7008. SZÖRNY)
A vadrollok rejtőzködő kolóniái nem távolodtak el úgy az ősidők nagyhatalmú totemjeitől, mint a kalandozók, vagy a városi népek. Számukra mindennél fontosabb a természet, és a hagyományok tisztelete. Az öregsámánok egy, legfejlebb két fiatal látót tanítanak egész életükön át, de eközben nem csak a varázslás tudományát adják át nekik, hanem az értékeiket és sámánkellékeiket is örökül hagyják számukra. Krough a jelenkor legnagyobb troll sámánja, csak ritkán mozdul ki barlangjából, ezért nagy esemény, ha összefutsz vele. A vénség egyetlen ágyékkötőt visel, a testét páncél helyett tetoválások fedik, és védelmezik. Ezek közül a legszembetűnőbb a sámán mellkasa közepén a totemállatának, a bölcs farkasnak stilizált rajzolata. Természetesen Krough is legyőzhető, ám botorság volna közönség ritualistának nézni őt, hisz varázstudománya messze meghaladja még egy kalandozó képességeit is.

KARAKTERLAP

Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon ministránsa vagy. Ez a 42. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 14 Merészség: 7/4 Magasság: 163 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 16 Agresszió: 4 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 15 (16) Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 15 Életpont: 172/57 Jellem: gonosz (30) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (26) Varázspont: 202/75 Pénz: 2957 arany Kép. pont: 9
Eddig összesen 221 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 367 TP-t kaptál. Jelenleg 50366 TP-d van. A következő szinthez még 24634 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, arató csattanat, szőrös bozsó. A 39. fordulódban 1200 arany került a bankszámládra. 1236 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 15 dobófegyverek: 13 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 10 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 5 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 2
10. taumaturgia: 9 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. zene: 1 14. szörnyismeret: 1 15. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
gonoszkodsz max. 6 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: küldetés (4)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel az oltáromnál 24 csepp ugh mérget, bizonyítva, hogy akár többet is tudsz szerezni!
2.) Mágusaim egyik legnagyobb ellensége a téfea magoflux: áldozd fel oltáromnál kettőnek az agyát!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
515 arany (#50) 8 acélpengőke (#231) 1 ásó (#34)
3 bumeráng (#249) 3 dorony tüdő (#212) 1 ezüst nyaklánc (#117)
15 kazmár gyökér (#205) 1 lapockacsont (#33) 1 rézpáncél (#71)
1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szigony (#389) 8 szvó-ektoplazma (#151)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 kaja (#2) 5 mákrózsa virág (#56) 1 teremtés zsákja (#818)
1 vasérc (#152) 77 víz (#27) 4 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, Amos Kaelpyr (3338. kalandozó)
(73,58) patak, Fairlight oltár, ház (#400), egy ismeretlen isten rúnaköve, főutca (#399), vadász quwarg (#241)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), Romold Thralk (3471. kalandozó)
(74,60) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86), troll ritualista (#365)
(74,61) emberevő (#119), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156)
(75,62) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), Öregsámán Krough (#7008)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.04.02 09:24 Változások a számládon! 93 zsetont átutaltak a(z) 7286. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek