40. forduló, 43. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. dec. 4. 9h:14'
EZ A 90. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD
91. játékheted kezdete: dec. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [24,-12] koordinátán.

kf 8 1 kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a csontszuronyt, majd a jobb kezedbe veszed a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

d 43 1 eldobod a 43. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 tükröt. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

d 130 1 eldobod a 130. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 hebrencs állkapcsot. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

m 4 mozogsz délre
[24,-11] Az erdőt dombvidék váltja fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetű. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű jobb középső lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 170.]

go 5 gonoszkodsz: 5
Könnyű préda, nem is tud védekezni! Miután leölted az elfet, alaposan átkutatod. Sajnos semmi használhatót nem találsz nála, csak egy vizestömlőt. (+2 gonoszság.) Szereztél egy vizestömlőt. [10 pontot használtál fel, van még 160.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[25,-11] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy karmazsin huhogó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A karmazsin huhogó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 huhogó bibét. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált piromenyét trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes karmazsin huhogó trófeát. 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [26,-11] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lebegő gomba közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lebegő gomba meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [27,-11] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy technokolin. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a technokolin kemény csáprágóját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a technokolin többször is megmar! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A technokolin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 34 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 124.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[28,-11] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pókvadász került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A pókvadász jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [29,-11] Fák, mindenütt csak fák. Ez Moisma erdejének keleti határa. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő lebegő gomba nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A lebegő gomba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [30,-12] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csontlepke közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontlepke jobb hátsó lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 8 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sebesült alpesi tehén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyengén megütöd az alpesi tehén bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 88.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 5 sünmedve tüskét. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 74.]

go 19 gonoszkodsz: 19
Nincs itt olyan szituáció, amiben gonoszkodni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

m 3 mozogsz délkeletre
[31,-11] Dombos terepre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebesített kőevő. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kőevő feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Találsz egy krómkaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 62.]

go 10 gonoszkodsz: 10
Nincs itt olyan szituáció, amiben gonoszkodni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

f 103 kísérletezel a 103. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz rövid íjat. (ld. enc.) 87 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 52.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 49.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 19 fejleszted a 2. tulajdonságodat 19 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 55 TVP-t kell elköltened.]

[19 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól életképes felfedező helyett tapasztalt kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 181 pontot. A következő körben tehát 211 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HUHOGÓ BIBE (332. TÁRGY)
Leölve egy karmazsin huhogót, kimetszheted a fejen növő, duzzadt, üreges bibeszerű valamit. Első pillantásra ugyan semmi haszna, de valamilyen hátsó gondolat az agyvelőd egyik legtávolabbi zugában motoszkálva azt sugallja, hogy van valami, igen, van valamilyen anyag, amelyet sehol máshol nem lehet tartani, csak huhogó bibében.

RÖVID ÍJ (107. TÁRGY)
Rövid íjat bozótos vagy erdős terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszőket a rövid íjhoz szintén erdős és bozótos terepen készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyű nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet őket vele elég erősen kilőni). A rövid íjat automatikusan használod élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 42. fordulód.

Erő: 20 Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 12 Támadás: 9 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 8 Védekezés: 4 Menekülés: 35 % Életkor: 54/54 év
Egészség: 18 Életpont: 147/74 Jellem: jó (18) Tul. pont: 2
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 6 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 226 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 078 TP-t kaptál. Jelenleg 12 196 TP-d van. A következő szinthez még 4 804 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos tetű, alpesi tehén, karmazsin huhogó.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 9 ütőfegyverek: 11
dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) << csontszablya (#64)
31,37 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 3 5. gyógyítás: 11 6. zene: 3
7. szörnyismeret: 1 8. zárnyitás: 2 9. vadászat: 3
10. bányászat: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 2 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Risara (#1529)

Összsúly: 65.80 kg Megterheltség: 131%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 tükör (#43) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135) 1 huhogó bibe (#332)
9 kaja (#2) 3 ragasztó (#83) 5 sünmedve tüske (#14)
1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
-13
-12
-11
-10
(24,-11) gyilkos tetű (#116), 5. jellempróba
(25,-11) karmazsin huhogó (#185)
(26,-11) lebegő gomba (#39)
(27,-11) technokolin (#50)
(28,-11) pókvadász (#59)
(29,-11) lebegő gomba (#39)
(30,-12) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), Tharr oltár, csontlepke (#746), alpesi tehén (#91)
(31,-11) kőevő (#62), Tharr rúnaköve, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A talákozói fórumon megbeszéltek eredményeképpen a következő változások léptek érvénybe:
1. Az óriás phua-kúpban ezentúl két kincs esik: egy gyakori és egy ritka. A ritka kincsek kicsit jobbak lettek, és nagyobb lett a moa antirad esélye.
2. A Trinigan rúnáját (453), távolbalátást (374) és a ryuku tájolót (1224) lehet egy MAKróban többször is használni, különböző paraméterekkel.
3. Az élelemszerzés (E) parancs mostantól a vadászat mellett a nyomkövetést is fejleszti.
4. Változott kicsit a csapdakészítés fejlődése. Területtől függően több fejlődés jár a fordulóvégi csapdaállításért és a szörnyelfogásért. Ez a kiégett Földeken kb. dupla fejlődést jelent a körvégi csapdáknál, és kb. 1,5-szereset a szörnyelfogásnál.
5. A Nem Játékos Karakterektől (NJK) történő lopás 700-as szakértelem felett alapból csak 1%-kal fejleszti csapdaészlelést, és 1200-as szakértelem felett alapból csak 1%-kal fejleszti a lopást. sziklozug raguval természetesen ennek a dupláját fejlődnek.
5. A Kaldor varázspora (1272) ellen ezentúl véd a speciális védelem (292) védekező varázslat.
6. Az olimpiai IQ versenyben ezentúl kérhetik magasabb sorszámú szörnyek és tárgyak ismeretét is (kb. addig, ahol a halálkúpok információ kezdődnek). Nem kérnek viszont olyan ismerhetetlen szörnyeket, mint pl. a joker.

Üzenet küldése a karakternek