418. forduló, 420. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 14. 12h:09'
EZ A 490. JÁTÉKHETED, 419. FORDULÓD
491. játékheted kezdete: aug. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397

GORODA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,33] koordinátán.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét. A teremtés zsákja létrehozott 1 molluszk házat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+454 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+71 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 672. hetének nyerőszámai: 11, 13, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 757.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 755.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 753.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 751.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 749.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 749.]

* 3. KP: használod a 69. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 744.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 742.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 740.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 740.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 1060 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 720.]

m 1 mozogsz északkeletre
[185,32] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 27 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre. " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy részeg kalandozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó nyakát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb lábát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel megütöd az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy és 7 spiritusz. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Épületeket látsz: egy jósda (644. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (687. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 711.]

be 687 bemész a 687. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged.
Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sikerrel jártam! - mondod büszkén. [3480 tapasztalati pontot kaptál.] Az írnok átnyújtja a tekercset, te pedig elmondod rá a megfejtés varázslatot [-1 csontkulcs]. Az írásban a kazamaták térképe található. Alatta egy megjegyzés: A 3. szint 44-es szobájában van a mágikus erővonalak központja. Az írnok boldogan látja, hogy végre valaki, aki el tudta olvasni az írást.
- Ez az! Menj oda, fedezd fel, és számolj be az ott látottakról! - Te örömmel vállalod a megbízást.

20 18
22 19
17
23 21 4
14
16 15 3
13
11 10
12 2
9
7 6
8
1 5
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
22: 2. térkép 1. pont
17 3 4
1
18 2
5
12 6
15 13
10 9
16 14 7 8
11
26 21 22 24
19
27 20
25 23
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 22. pont
27: 3. térkép 1. pont
10 12 14 16 18 20
11
13 15 17 19 21
8 9
39 40 41 23 22
6 7
42 25 24
4 5 44
43 27 26
2 3
37 35 33 29 28
1 38
36 34 32 31 30
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 1. pont

Ez a 100. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 6, délre 228 mérföldre található.

Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 706.]

m 8 mozogsz északra
[185,31] Még mindig a városban vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Tharr hívői építették.

A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 697.]

be 630 6 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 150 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 647.]

be 630 1 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 100 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 597.]

m 6 6 4 mozogsz nyugatra, nyugatra, délre
[184,31] Továbbmész a város utcáján.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Raia híveié. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Utad során felfedezel egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 8250 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Vlagyimir szobrát. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (650. épület.).
Összefutsz Rőtszakállú Kaldorral. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy óriások övét, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Tharr Keresztjét, egy törpe védőgyűrűt, egy torz fülkarikát, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Őrült Montrix trófea és egy rubin góliát trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Málhásállata egy quwarg királynő. Csicskása egy élőholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+7 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [183,31] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy részeg kalandozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal lábát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó jobb vállát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).

(Továbbmész...) [183,32] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy részeg kalandozó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal karját. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Mulya Epokitféreghez. (621. épület.). [27 pontot használtál fel, van még 570.]

m 4 4 1 mozogsz délre, délre, északkeletre
[183,33] Folytatod sétádat a házak közt. Utad pont a rémült takarmány-kereskedő raktára mellett visz el. Valóban iszonyatos bűz árad kifelé, de ez csak rothadó termény. Vagy mégsem? (20. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá.) Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég.


Összefutsz egy hófehér, tüsi hajú, borostyánszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dess. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Összefutsz Rothadó Agyhalállal. Ő Deuce felesége! Fairlight halandók felett uralkodó helyettese. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy bársony övsálat, egy Bropxat vállvédőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni lábvédőt, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rd'alv amulettet, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tűzúr csizmáját, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy zg'umrad facsaró trófea, egy bn'oxrad szaggató trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy eszement trappoló. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Nem látszik valami barátságosnak. Továbbmész.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű alakváltó férfival. Bőre mélykék színű. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy inváziós amulettet, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy ogre övet, egy óriás fülbevalót, egy ősi csizmát, egy ősi páncélt, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy zg'umrad facsaró trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Nem látszik valami barátságosnak. Elismerően fejet hajtasz jelezvén számára, hogy értékeled a tiédet meghaladó hatalmát. Odébbállsz.
Egyszercsak megpillantod egy fekete, hosszú hajú, félszemű ember férfi táborát. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Chara-din lényének egy jelentős része. Egy bársony övsálat, egy csillogó karkötőt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hókeresztet, egy káosz szimbólumot, egy kreiton palástot, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mahagóni vértet, egy mihlanil medált, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy zg'umrad facsaró trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 61 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, sötét, mint az éj. A gonosz követője! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Összefutsz egy vörös, tüsi hajú, narancssárga szemű troll nővel. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Összeismerkedtek. Az ő neve Kocsulina. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.

(Továbbmész...) [183,34] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ryuku csapásvezető. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 159 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető testét. Kritikus ütés! (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. 1684 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 161, gyógyulás: 0, összesen: -161 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [184,33] Épületek tűnnek fel.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 543.]

be 100 bemész a 100. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 538.]

lm 7 6 2 mozogsz 7 6 2
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [7. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [5. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [6. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bolyongó lidérc. (ld. enc.) Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 526.]

lm 10 12 mozogsz 10 12
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [9. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontgólem van előtted! (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csontgólem jobb lábát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a csontgólem jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a csontgólem jobb oldalát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 146, gyógyulás: 2, összesen: -144 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+112 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+112 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [11. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [12. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi mágus! (ld. enc.) Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. [25 pontot használtál fel, van még 501.]

t 389 támadod a 389. szörnyet
FT 389 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 501.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+117 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 471.]

lm 12 3 14 mozogsz 12 3 14
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [12. PONT.] Egy zombi mágust pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. (A balkezes gyűrű védett meg.) Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a zombi mágus oszladozó fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zombi mágus rothadó testét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a zombi mágus bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A zombi mágus karma a fejed mellett suhan el! A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Biami kvazárlándzsával eltalálod a zombi mágus fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zombi mágus oszladozó fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A zombi mágus karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 50, gyógyulás: 4, összesen: -46 ÉP}

Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [11. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi mester van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a zombi mester testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester jobb oldalát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a zombi mester testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! Ellenfeled regenerálódik! Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a zombi mester bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [13. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontgólem. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csontgólem testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a csontgólem gigászi testét. Kritikus ütés! (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a csontgólem gigászi testét. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 174, gyógyulás: 2, összesen: -172 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 453.]

lm 16 4 22 mozogsz 16 4 22
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [13. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [3. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [15. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [16. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi mester. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester jobb oldalát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a zombi mester bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! Kvazár karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2103 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy lélekorzót pillantasz meg. (ld. enc.) Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [3. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosót egy másik járat keresztezi. [4. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [15. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [3. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [4. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 15. PONTRA. [24 pontot használtál fel, van még 429.]

lm 2 10 11 mozogsz 2 10 11
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [3. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [9. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [10. PONT.] Egy csontgólem lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a csontgólem gigászi testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csontgólem nyakát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 158, gyógyulás: 2, összesen: -156 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+108 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Továbbsuhansz a folyosón. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [11. PONT.] [28 pontot használtál fel, van még 401.]

lm 13 15 18 mozogsz 13 15 18
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [3. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [13. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [3. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [15. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [3. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [4. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [15. PONTON.] [21 pontot használtál fel, van még 380.]

lm 13 10 20 mozogsz 13 10 20
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kereszteződéshez érkeztél. [3. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [13. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kereszteződéshez érkeztél. [3. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [9. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [10. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontgólem. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem bal karját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával oldalba lök. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a csontgólem jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 103, gyógyulás: 2, összesen: -101 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [3. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [4. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [15. PONTRA.] [32 pontot használtál fel, van még 348.]

lm 21 22 23 mozogsz 21 22 23
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [3. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [4. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 15. PONTRA. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [3. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [4. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 15. PONTRA. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [3. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosót egy másik járat keresztezi. [4. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 15. PONTRA. [18 pontot használtál fel, van még 330.]

lm 24 20 25 mozogsz 24 20 25
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [3. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [4. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [15. PONT.] Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[6 pontot használtál fel, van még 324.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 324.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 284.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 244.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 204.]

tf 3 4 fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [4 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. Elővesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 12 arany adóhátralékod van. Nem nagy érvágás! Kifejezéstelen arccal leszámolsz a fickó tenyerébe 12 csengő aranytallért. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 30, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 2 kaját nyel le a trikornis. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 560 pontot. A következő körben tehát 760 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY)
A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus.

CSONTGÓLEM (392. SZÖRNY)
Vedd egy ongóliant csontvázát, keményítsd azt adamantitkeményre, lehelj bele életet és lásd el valamennyi tudattal - persze ne többel, minthogy képes legyen parancsaidat teljesíteni. Ha ongóliant tetem nem áll rendelkezésre, elég, ha csak egy tyrexét, vagy végszükség esetén egy raptorét használod fel. Az eredményt itt látod magad előtt. Egy csontból felépült kolosszus, amiben a mágia igen kis mértékben tesz kárt - és akinek mázsányi ütésit csak a legjobb páncélok képesek gyengíteni kicsit. A hitványabbak nemhogy nem védenek meg, de könnyen szilánkokra is zúzódhatnak ütése nyomán. Ez az ellenfél az egyik legnagyobb hatalmú, mellyel a Kárpiton innen találkozhatsz - a legendák szerint Raia angyalainak egyik feladata irtaniuk eme halandók által szinte legyőzhetetlen bestiát.

ZOMBI MÁGUS (389. SZÖRNY)
Az élőholtaknak is megvannak a maguk zászlóhordozói, ágyútöltelékei, felderítői - és mágusai. Persze ezek a mágusok közel sem bírnak akkora erővel, mint egy ősmágus - azonban erejük le nem becsülhető. Szemüregük mélyén ott izzik a fény, mely lehetetlenné teszi összetévesztésüket a sokkal csekélyebb erejű, bizonnyal általad is ismert élőholt mágusokkal. Valamint az, hogy a velük való harcot csak direkt T paranccsal veszed fel, hiszen képesek egyetlen varázslatukkal kioltani az életet.

LÉLEKORZÓ (390. SZÖRNY)
Ha emlékszel gyermekkorod meséire, biztosan emlékszel a Lélekorzókra is - ezekre a nagyhatalmú, gonosz entitásokra, kiket először Morgan idézett meg a Semmi pereméről. Önnön erejükből nem képesek síkunkra jönni, így ha találkozol eggyel, az ékes jele annak, hogy a közelben gonosz idéző praktikák folynak. Érintése képes elorozni a nehezen megszerzett tapasztalatot, melyért tengernyi kínnal és vérrel fizettél - így csak direkt T paranccsal támadod meg. Ha ez nem lenne elég, a lény képes arra, hogy leheletével megfagyassza ereidben a vért. Legyőzéséhez talán a szúrófegyver a legjobb választás, azonban ha nincs az adott fegyver rúnákkal is ellátva, aligha jársz sikerrel - kivéve persze, ha magadra öltöd a Mágikus Ütés varázslatot.

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 419. fordulód.

Erő: 54 (59) Szint: 34 Merészség: 7/5 Magasság: 168 cm
IQ: 55 (59) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 46 (56) Védekezés: 103 Menekülés: 30 % Életkor: 31/45 év
Egészség: 42 (54) Életpont: 576/410 Jellem: jó (777) Tul. pont: 7
Szerencse: 58 (64) Varázspont: 972/332 Pénz: 526 arany Kép. pont: 35
Tudatpont: 17/0 Pszi pont: 169/119 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 23
Eddig összesen 4560 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24526 TP-t kaptál. Jelenleg 5155604 TP-d van. A következő szinthez még 344396 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, triklem drakolder, őrjáratozó katona. A 414. fordulódban 53228 arany került a bankszámládra. 54292 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/43 ökölvívás: 20/6 (+4%) szúrófegyverek: 37/1
vágófegyverek: 19/5 (+13%) ütőfegyverek: 23/57 lőfegyverek: 25/7
dobófegyverek: 30/6 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << kvazár kard (#297) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -25.); vas dobónyíl (#189) (26 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/88 2. nyomkövetés: 100/15 (+4%) 3. mászás: 22/36
4. csapdakészítés: 25/32 5. csapdaészlelés: 24/93 6. gyógyítás: 83/68
7. titkosírás: 7/99 8. felderítés: 25/65 (+6%) 9. szörnyidomítás: 11/69
10. teológia: 70/29 (+21%) 11. taumaturgia: 49/34 (+7%) 12. szerencsejáték: 10/89
13. versengés: 17/42 14. harcművészetek: 13/99 15. zene: 18/31
16. szörnyismeret: 20/25 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 6/20
19. vadászat: 16/32 20. vitalitás: 1/66 21. bányászat: 27/78
22. úszás: 9/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,36,3) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem 2 (#188) kí koncentráció (#69)
esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
tisztítótűz (#44), mágiatörés (#35), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154)
energiafolyam (#136) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
208 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 csontkulcs (#74)
1 deus ex machina (#1) 3 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260)
6 kaja (#2) 1 quwarg tojás (#360)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borkonyó bibe (#312) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 2 fekete gyöngy (#99)
1 molluszk ház (#353) 7 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,31) vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618), részeg kalandozó (#187)
(183,32) részeg kalandozó (#187), fogadó # (#621), a 99. labirintus bejárata
(183,33) 20. többszemélyes kaland, Dess (1490. kalandozó), Rothadó Agyhalál (1998. kalandozó), egy alakváltó férfi, egy ember férfi, Kocsulina (5223. kalandozó)
(183,34) Chara-din monolitja (#534), ryuku csapásvezető (#778)
(184,31) királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), Rőtszakállú Kaldor (1559. kalandozó)
(184,33) a 100. labirintus bejárata, csontgólem (#392), zombi mágus (#389), zombi mester (#251)
(185,31) kvazár kohó (#627), fegyvermester háza (#630), Tharr oltár
(185,32) jósda (#644), Invázióügyi Minisztérium (#687), részeg kalandozók (#187), őrült varázsló (#255)

Üzenet küldése a karakternek