Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 14. 12h:09' EZ A 490. JÁTÉKHETED, 419. FORDULÓD 491. játékheted kezdete: aug. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó nyakát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb lábát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel megütöd az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy és 7 spiritusz. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
be 687 | bemész a 687. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 22: 2. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 22. pont 27: 3. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 1. pont |
Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 706.]
m 8 | mozogsz északra |
be 630 6 | bemész a 630. épületbe |
be 630 1 | bemész a 630. épületbe |
m 6 6 4 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délre |
(Továbbmész...) [183,31] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy részeg kalandozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal lábát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó jobb vállát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [183,32] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy részeg kalandozó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal karját. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 4 4 1 | mozogsz délre, délre, északkeletre |
(Továbbmész...) [183,34] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ryuku csapásvezető. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 159 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető testét. Kritikus ütés! (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. 1684 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 161, gyógyulás: 0, összesen: -161 ÉP}
(Továbbmész...) [184,33] Épületek tűnnek fel.
be 100 | bemész a 100. titkos labirintusba |
lm 7 6 2 | mozogsz 7 6 2 |
lm 10 12 | mozogsz 10 12 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csontgólem jobb lábát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a csontgólem jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a csontgólem jobb oldalát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 146, gyógyulás: 2, összesen: -144 ÉP}
t 389 | támadod a 389. szörnyet |
im 2 | imádkozol |
lm 12 3 14 | mozogsz 12 3 14 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. (A balkezes gyűrű védett meg.) Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a zombi mágus oszladozó fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zombi mágus rothadó testét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a zombi mágus bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A zombi mágus karma a fejed mellett suhan el! A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Biami kvazárlándzsával eltalálod a zombi mágus fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zombi mágus oszladozó fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A zombi mágus karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 50, gyógyulás: 4, összesen: -46 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a zombi mester testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester jobb oldalát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a zombi mester testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! Ellenfeled regenerálódik! Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a zombi mester bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csontgólem testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a csontgólem gigászi testét. Kritikus ütés! (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a csontgólem gigászi testét. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 174, gyógyulás: 2, összesen: -172 ÉP}
lm 16 4 22 | mozogsz 16 4 22 |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester jobb oldalát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a zombi mester bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! Kvazár karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2103 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 2 10 11 | mozogsz 2 10 11 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a csontgólem gigászi testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csontgólem nyakát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 158, gyógyulás: 2, összesen: -156 ÉP}
lm 13 15 18 | mozogsz 13 15 18 |
lm 13 10 20 | mozogsz 13 10 20 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem bal karját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával oldalba lök. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a csontgólem jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 103, gyógyulás: 2, összesen: -101 ÉP}
lm 21 22 23 | mozogsz 21 22 23 |
lm 24 20 25 | mozogsz 24 20 25 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 4 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY) A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus. |
CSONTGÓLEM (392. SZÖRNY) Vedd egy ongóliant csontvázát, keményítsd azt adamantitkeményre, lehelj bele életet és lásd el valamennyi tudattal - persze ne többel, minthogy képes legyen parancsaidat teljesíteni. Ha ongóliant tetem nem áll rendelkezésre, elég, ha csak egy tyrexét, vagy végszükség esetén egy raptorét használod fel. Az eredményt itt látod magad előtt. Egy csontból felépült kolosszus, amiben a mágia igen kis mértékben tesz kárt - és akinek mázsányi ütésit csak a legjobb páncélok képesek gyengíteni kicsit. A hitványabbak nemhogy nem védenek meg, de könnyen szilánkokra is zúzódhatnak ütése nyomán. Ez az ellenfél az egyik legnagyobb hatalmú, mellyel a Kárpiton innen találkozhatsz - a legendák szerint Raia angyalainak egyik feladata irtaniuk eme halandók által szinte legyőzhetetlen bestiát. |
ZOMBI MÁGUS (389. SZÖRNY) Az élőholtaknak is megvannak a maguk zászlóhordozói, ágyútöltelékei, felderítői - és mágusai. Persze ezek a mágusok közel sem bírnak akkora erővel, mint egy ősmágus - azonban erejük le nem becsülhető. Szemüregük mélyén ott izzik a fény, mely lehetetlenné teszi összetévesztésüket a sokkal csekélyebb erejű, bizonnyal általad is ismert élőholt mágusokkal. Valamint az, hogy a velük való harcot csak direkt T paranccsal veszed fel, hiszen képesek egyetlen varázslatukkal kioltani az életet. |
LÉLEKORZÓ (390. SZÖRNY) Ha emlékszel gyermekkorod meséire, biztosan emlékszel a Lélekorzókra is - ezekre a nagyhatalmú, gonosz entitásokra, kiket először Morgan idézett meg a Semmi pereméről. Önnön erejükből nem képesek síkunkra jönni, így ha találkozol eggyel, az ékes jele annak, hogy a közelben gonosz idéző praktikák folynak. Érintése képes elorozni a nehezen megszerzett tapasztalatot, melyért tengernyi kínnal és vérrel fizettél - így csak direkt T paranccsal támadod meg. Ha ez nem lenne elég, a lény képes arra, hogy leheletével megfagyassza ereidben a vért. Legyőzéséhez talán a szúrófegyver a legjobb választás, azonban ha nincs az adott fegyver rúnákkal is ellátva, aligha jársz sikerrel - kivéve persze, ha magadra öltöd a Mágikus Ütés varázslatot. |
Erő: | 54 (59) | Szint: | 34 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 55 (59) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 46 (56) | Védekezés: | 103 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/45 év |
Egészség: | 42 (54) | Életpont: | 576/410 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 58 (64) | Varázspont: | 972/332 | Pénz: | 526 arany | Kép. pont: | 35 |
Tudatpont: | 17/0 | Pszi pont: | 169/119 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/43 | ökölvívás: | 20/6 (+4%) | szúrófegyverek: | 37/1 |
vágófegyverek: | 19/5 (+13%) | ütőfegyverek: | 23/57 | lőfegyverek: | 25/7 |
dobófegyverek: | 30/6 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << kvazár kard (#297) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -25.); vas dobónyíl (#189) (26 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/88 | 2. nyomkövetés: | 100/15 (+4%) | 3. mászás: | 22/36 |
4. csapdakészítés: | 25/32 | 5. csapdaészlelés: | 24/93 | 6. gyógyítás: | 83/68 |
7. titkosírás: | 7/99 | 8. felderítés: | 25/65 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 11/69 |
10. teológia: | 70/29 (+21%) | 11. taumaturgia: | 49/34 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 10/89 |
13. versengés: | 17/42 | 14. harcművészetek: | 13/99 | 15. zene: | 18/31 |
16. szörnyismeret: | 20/25 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 6/20 |
19. vadászat: | 16/32 | 20. vitalitás: | 1/66 | 21. bányászat: | 27/78 |
22. úszás: | 9/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (95,36,3) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) | kí koncentráció (#69) |
esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), mágiatörés (#35), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
208 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | quwarg tojás (#360) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | molluszk ház (#353) | 7 | spiritusz (#170) |