418. forduló, 420. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 2. 15h:43'
EZ A 485. JÁTÉKHETED, 419. FORDULÓD
486. játékheted kezdete: márc. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,67] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 kristálygömböt (30 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 kristálygömböt.
Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+282 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+85 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 647. hetének nyerőszámai: 16, 17, 26. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 554.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 554.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 549.]

* 4. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 544.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 539.]

ef 12 energia fejlesztése 12
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] Egészséged TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 479.]

m 6 mozogsz nyugatra
[121,67] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku futárbérenc lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű és egy borostyán függő. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. [12 pontot használtál fel, van még 467.]

im 0 5 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+3 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 437.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 407.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 377.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 347.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 317.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[122,68] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy mély szakadék van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (19 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod az ongóliant testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az ongóliant testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 ezüst nyaklánc, 3 vas dobónyíl, egy ezüst karkötő és egy vasérc. 1462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [122,69] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.

Felfedeztél egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy mosolygó rettenet!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy ragyás burástya!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a ragyás burástya jobb karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [122,70] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [64 pontot használtál fel, van még 253.]

m 1 4 5 mozogsz északkeletre, délre, délnyugatra
[123,69] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tüskés harci gromak közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy sziklafészek van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [123,70] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Sheran templomot. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet.

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [122,71] Továbbra is alacsonyhegység.

Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy olvasztókemence van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [60 pontot használtál fel, van még 193.]

m 7 2 mozogsz északnyugatra, keletre
[121,70] Még mindig hegyvidéken vagy. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (17 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy Eldaran karkötője. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy bávatag golombár. Ettől nincs semmi félnivalód. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [122,70] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Látsz egy Chara-din monolitját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 7 kőhegyű lándzsa[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [40 pontot használtál fel, van még 153.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 113.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 73.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 80 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 33.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 30.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 12, 6.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. 2 kaját töm magába a sullár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 560 pontot. A következő körben tehát 560 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 317. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 419. fordulód.

Erő: 49 (57) Szint: 23 Merészség: 8/7 Magasság: 141 cm
IQ: 48 (55) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 47 (51) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 161/161 év
Egészség: 52 (56) Életpont: 389/204 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 48 (52) Varázspont: 704/164 Pénz: 6995 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 200/145 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2438 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7387 TP-t kaptál. Jelenleg 1167413 TP-d van. A következő szinthez még 32587 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, óriásféreg, tyrannoszaurusz rex. A 415. fordulódban 16204 arany került a bankszámládra. 16528 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/28 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 27/27 (+4%)
vágófegyverek: 18/73 ütőfegyverek: 20/7 lőfegyverek: 27/15 (+3%)
dobófegyverek: 7/25

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/3 2. nyomkövetés: 114/19 (+54%) 3. mászás: 12/18 (+3%)
4. csapdakészítés: 24/6 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/52 6. gyógyítás: 69/92
7. titkosírás: 11/81 8. felderítés: 34/97 9. szörnyidomítás: 5/74
10. teológia: 52/71 (+17%) 11. taumaturgia: 28/84 (+1%) 12. szerencsejáték: 5/41
13. versengés: 12/33 14. harcművészetek: 3/87 15. zene: 79/81 (+34%)
16. szörnyismeret: 11/61 17. pszi: 24/16 (+4%) 18. zárnyitás: 8/0
19. vadászat: 16/47 20. bányászat: 34/52 (+22%) 21. úszás: 17/67
22. főzés: 10/17

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), aranyló ugarhéjat (#100) (max. 3 darabot, csak egyszer), huhogó bibét (#332) (max. 1 darabot, csak egyszer), zöld üveget (#82) (max. 1 darabot, csak egyszer), drótszőrt (#37) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
tazunkaróka (#81), borzalmas varkaudar (#166), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halálmadár (#351), bunthar (#396), nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159), földsárkány (#359)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) energiafolyam (#136) >> fagymágus (#650)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 1 tükör (#43) 1 tünde nyíl (#554)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
30 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 borostyán függő (#162)
1 Eldaran karkötője (#373) 1 ezüst karkötő (#158) 3 ezüst nyaklánc (#117)
1 gromak bőr (#268) 1 óndarab (#85) 2 pular kristály (#239)
7 rézdarab (#70) 3 ugh méreg (#166) 3 vas dobónyíl (#189)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(121,67) ryuku futárbérenc (#765), Fairlight rúnaköve, Raia oltár
(121,70) oltár, érclelőhely, ongóliant (#159), bávatag golombár (#165)
(122,68) világítótorony (#156), ongóliant (#159)
(122,69) mély szakadék (#154), mosolygó rettenet (#97), ragyás burástya (#111)
(122,70) a 124. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(122,71) érclelőhely
(123,69) tüskés harci gromak (#156), Fairlight oltár, érclelőhely
(123,70) Sheran oltár, érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.

Üzenet küldése a karakternek