418. forduló, 420. forduló, árny Vadász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 4. 15h:19'
EZ A 468. JÁTÉKHETED, 419. FORDULÓD
469. játékheted kezdete: júl. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2837
SZÁMLA : XXXX

ÁRNY VADÁSZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [169,59] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+26 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 718. hetének nyerőszámai: 13, 24, 4. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 710.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 705.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy varázsszem varázs hatalmát. [0 pontot használtál fel, van még 705.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 839 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [20 pontot használtál fel, van még 685.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[170,60] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy kétfejű troll. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kétfejű troll jobb karját. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kétfejű troll karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-15 életpont)! A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Látsz egy kazmárt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [171,61] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [172,61] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Szédülsz, ahogy lepillantasz egy szakadékba.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Véres Holló irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a fülemüle agyar a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 1 szulfagor agyar, 1 nagy vaskulcs, 12 kerek kő, 11 bronzhegyű nyíl, 47 madártoll.
Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt! [63 pontot használtál fel, van még 622.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+55 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 602.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 150 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 562.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 180 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 522.]

gyk 111 50 gyakorolsz a 111. tárggyal 50 pontért
Fegyveredet és lövedékeidet összeszedve, kivonulsz az általad felállított gyakorlópályára, és gyakorlod a célbalövést. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [50 pontot használtál fel, van még 472.]

m 2 mozogsz keletre
[173,61] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy Ek'Hor. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. 94 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Az ellenfél néhány ekharion dárdát hajít feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 66 életpontot vesztettél. Marokra fogva a csontpozdorját ellenfeledre rontasz. Csontpozdorjával halálos csapásokat osztva péppé vered az Ek'Hor jobb oldalát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod az Ek'Hor nyakát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az Ek'Hor újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 28 életpontot vesztettél. Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd az Ek'Hor szőrös kezét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az Ek'Hor ragyás testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az Ek'Hor kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az Ek'Hor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 30 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 ekharion dárda (ld. enc.). Mosolyogva kidobod a nevetséges norpadolótika trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Ek'Hor trófeát. 2773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 277, gyógyulás: 0, összesen: -277 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+163 életerő.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy ormánygőte előtt. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [55 pontot használtál fel, van még 417.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Roókbrakmukkpók". Hadarva ismerteti a feladatot. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy virág szimbólum. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy regeneráló gyűrű. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlalhyll. A feladatod a következő. A feladat közepes nehézségű: egy folyosón kell végiggyalogolni, amelynek a végén egy arany idolt találsz egy oltáron, azt kell kihozni. Mi ebben a nehéz? - töprengesz magadon, de azért nekiindulsz. Hohó, egy álcázott savas verem! Majdnem beleestél. Oda kell figyelni, mert itt csapdák vannak. Apró lukak a falon - elsuhansz alattuk. Különösen bemélyedt kövek - óvatosan átléped őket. Egy hajszálvékony cérnaszál! Ezt is átléped! És íme, az idol. Indián Jánoshoz hasonlóan, kicseréled egy kődarabra, persze jön a guruló kő, ami még egy Horned Reapert is kilapít, nemhogy téged. Futsz, rohansz, és persze élve megúszod. Mosolyogva nyújtod át az idolt a kalandmesternek. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Kalapácskezű Turgfil néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladatod egy ekharion legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Elvesztetted az összes Tudat- és pszi pontodat, valamint vp-id felét! A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az ekharion fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 38 aranyat. 2093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quillena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy Raia pallosa. Csak makogni tudsz. Dunsztod nincs róla, hiszen még sosem láttad!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [40 pontot használtál fel, van még 377.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 110 TVP-t kell elköltened.]

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 337.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 140 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 297.]

gyk 111 50 gyakorolsz a 111. tárggyal 50 pontért
Fegyveredet és lövedékeidet összeszedve, kivonulsz az általad felállított gyakorlópályára, és gyakorlod a célbalövést. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [50 pontot használtál fel, van még 247.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+75 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 227.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[174,60] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól.

(Továbbmész...) [175,59] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [176,59] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy borkonyó cserjét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Warrax formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadász quwarg lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a vadász quwarg testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 kaját. 1879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

[60 pontot használtál fel, van még 167.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 127.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 100 TVP-t kell elköltened.] Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy pszi őselementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Fokozatosan bamba, nyáladat csorgató szerencsétlenné válsz, egyre tompábban mozogsz. Összes varázspontod elillant. (átmenetileg -8 védettség, -8 támadás, permanensen -3 max. VP) Végleg elfelejtetted láthatatlanság nevű varázslatodat. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál nyakát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a pszi őselementál egyik csápját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 87.]

gyk 111 50 gyakorolsz a 111. tárggyal 50 pontért
Céllövőgyakorlatot tartasz. Javult a célzóképességed. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [50 pontot használtál fel, van még 37.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-55 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 22, 13.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. Gondos válogatás után, elhajítasz néhány kevésbé értékes tárgyat. (Eldobott tárgyak: 29 mákrózsa virág, 14 kaja.)
Ebben a körben 37 pontod maradt, ebből a következő körre 37 pontot vihetsz át. Kapsz még 588 pontot. A következő körben tehát 625 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EK'HOR (977. SZÖRNY)
Dombokon vagy alacsonyabb hegyeken táborozás közben önfeledt kacagás ütheti meg füled. Azt hallod, ahogy az ekharionok egyik fajtársukon, Ek'Horon nevetnek, aki megunta fajtája megszokott, minden észérvet nélkülöző, brutális életmódját, és évekkel ezelőtt felment a magasabb hegyekbe, a megvilágosodás után kutatva. Nagyon úgy tűnik, hogy Ek'Hor visszatért hosszú magányából, de közben mintha testi ereje jócskán csökkent volna. Hogy ez csak az éhezésnek köszönhető, vagy önkéntes száműzetése alatt az izmok rovására inkább pszionikus ereje került előtérbe? Erre valószínűleg hamar rá fogsz jönni, mert az agresszivitásának mértéke nem változott.

EKHARION DÁRDA (1557. TÁRGY)
Ezt az ékkövekkel kirakott dárdát az imént még az ellenkező oldaláról, tested felé közeledve csodálhattad meg, most viszont lehetőséged van kézbevenni belőle párat. Tökéletes és impozáns alkotás, hegyét leszámítva, a felületén végig vörös színű drágaköveket foglaltak az adamantit keretbe. Hm... érdemes lenne kipróbálni, tényleg olyan nagyszerű a harcban, mint amilyennek látszik: egy fixen 22-t sebző, mágikus dobófegyver, melynek használatakor +8 támadást is kap tulajdonosa. Az ekharion dárda használatához legalább 14-es szintű dobófegyver szakértelem szükséges.

KARAKTERLAP

Árny Vadász, egy barna, rövid hajú, zöld szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 419. fordulód.

Erő: 50 (57) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 22 (26) Támadás: 31 Agresszió: 5 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 53 (61) Védekezés: 62 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 29 (31) Életpont: 582/345 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 281/0 Pénz: 587 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 19/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 18
Eddig összesen 2165 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11243 TP-t kaptál. Jelenleg 990248 TP-d van. A következő szinthez még 9752 TP szükséges. Trófeáid: kultúrmasztodon, ongóliant, Ek'Hor. A 414. fordulódban 2125 arany került a bankszámládra. 2231 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/4 ökölvívás: 21/0 szúrófegyverek: 22/75
vágófegyverek: 20/2 ütőfegyverek: 28/61 (+6%) lőfegyverek: 19/64 (+21%)
dobófegyverek: 8/12

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérgezett vasnyíl (#187) (5 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/17 2. nyomkövetés: 71/84 (+8%) 3. mászás: 4/73
4. csapdakészítés: 8/14 5. csapdaészlelés: 12/57 (+5%) 6. gyógyítás: 137/81 (+40%)
7. titkosírás: 7/24 8. felderítés: 27/81 9. szörnyidomítás: 7/44
10. teológia: 23/82 (+3%) 11. taumaturgia: 18/75 12. szerencsejáték: 1/12
13. versengés: 10/87 (+7%) 14. harcművészetek: 5/24 15. zene: 7/49
16. szörnyismeret: 7/52 17. zárnyitás: 5/24 18. vadászat: 35/41
19. bányászat: 31/17 (+7%) 20. úszás: 15/30 21. csapatmunka: 1/74

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak a 4337. karakternek
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 10 TVP-ért
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), rájanyéket (#58) hurokcsapdával (#217), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
vadász tatu (#10), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
elf (#2), Uriah Aswark (#4997), Chance A Tigris (#4910), Sárga Holló (#3463), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) varázsszem (#184)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
örvénykerítés (#42), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> orgyilkos (#131) izomernyesztés (#33) >> troll (#5)
puha ütés (#60) >> árnymanó (#4) puha ütés (#60) >> nők (#999)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm (#6) örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)
örvénykerítés (#42) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

Összsúly: 247.99 kg Megterheltség: 199%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 1 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 fülemüle agyar (#267) 9 kaja (#2) 29 mákrózsa virág (#56)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 3 ekharion dárda (#1557) 1 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(170,60) kétfejű trollok (#163), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), érclelőhely
(171,61) Dornodon oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(172,61) törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(173,61) Ek'Hor (#977), kihívás tornya (#502), Chara-din rúnaköve, Leah oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, ekharion (#232)
(174,60) vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba, érclelőhely
(175,59) oltár, Chara-din monolitja (#534)
(176,59) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 43. jellempróba, Elenios oltár, művészi porolit (#720), vadász quwarg (#241), pszi őselementál (#258)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Karakterek találkozásakor előfordult, hogy a karakter táborozás alatt a szöveg szerint ugyan összeismerkedett valakivel, de azzal később mégsem tudott interakcióba lépni. Ezt a hibát javítottuk, barátságos találkozás esetén mindkét karakter kölcsönösen megismeri a másikat.

Üzenet küldése a karakternek