416. forduló, 418. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 6. 15h:29'
EZ A 481. JÁTÉKHETED, 417. FORDULÓD
482. játékheted kezdete: febr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [123,70] koordinátán. Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+71 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+282 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 645. hetének nyerőszámai: 6, 27, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 752.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 752.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 747.]

* 4. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 742.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 737.]

ef 14 energia fejlesztése 14
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-14 TU.] Egészséged TF-elődött. [140 pontot használtál fel, van még 597.]

kt 1068 1 elkészíted az 1068. tárgyat (1 darabot)
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen bundás kabátot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-24 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 567.]

v 21 15 elmormolod a 21. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 15 kaja. [-45 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 562.]

ft 159 1 támadod a 159. szörnyet
FT 159 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

fkt 312 10 1 felt. készítesz a 312. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

fkt 334 5 1 felt. készítesz a 334. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 acéltűt. Egészséged TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 558.]

kno 9 1 képesség-növelés 9
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.)
[0 pontot használtál fel, van még 558.]

ft 359 1 támadod a 359. szörnyet
FT 359 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

pbe 5000 beraksz a bankba 5000 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[122,69] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy mutáns pók!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 69 életpontot sebeztél. A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 bakkura csizmát. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [122,68] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [122,67] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kazmárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy sziklafészek van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy quwarg boly van. Elteszed a látcsövet. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 508.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+117 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 478.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+48 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 448.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 418.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[122,68] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (23 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod az ongóliant testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd az ongóliant testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az ongóliant bal lábát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 130, gyógyulás: 0, összesen: -130 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [122,69] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Felfedeztél egy mély szakadékot. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [122,70] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted az ongóliant jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy fekete hajú, kék szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre gránitszürke. Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy gránit szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vasvértet visel. Felszerelését egy fagyelementál trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy jégtroll trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Scott Jordo Lee. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol egy barna hajú, barna szemű, bajuszos ember férfival. Fairlight főpap-jelöltje. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy fagymágus trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Bonus Mortalis. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[56 pontot használtál fel, van még 362.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 120 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 322.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 47 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 282.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 242.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 202.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 199.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 169.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 169.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 159.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 8, 5.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját fal föl a sullár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 159 pontod maradt, ebből a következő körre 159 pontot vihetsz át. Kapsz még 558 pontot. A következő körben tehát 717 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia főpapja vagy. Papi hited: 309. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 417. fordulód.

Erő: 49 (57) Szint: 23 Merészség: 8/7 Magasság: 141 cm
IQ: 47 (54) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 47 (51) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 161/161 év
Egészség: 51 (55) Életpont: 389/163 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 48 (52) Varázspont: 704/185 Pénz: 5492 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 200/25 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 90
Eddig összesen 2427 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 629 TP-t kaptál. Jelenleg 1154458 TP-d van. A következő szinthez még 45542 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, óriásféreg, tyrannoszaurusz rex. A 415. fordulódban 16204 arany került a bankszámládra. 16366 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/28 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 27/20 (+4%)
vágófegyverek: 18/73 ütőfegyverek: 20/7 lőfegyverek: 27/11
dobófegyverek: 7/25

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/3 2. nyomkövetés: 113/29 (+36%) 3. mászás: 12/7 (+4%)
4. csapdakészítés: 23/94 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/52 6. gyógyítás: 69/92
7. titkosírás: 11/81 8. felderítés: 34/97 9. szörnyidomítás: 5/74 (+100%)
10. teológia: 52/37 (+22%) 11. taumaturgia: 28/82 (+1%) 12. szerencsejáték: 5/41
13. versengés: 12/33 14. harcművészetek: 3/87 15. zene: 79/17 (+34%)
16. szörnyismeret: 11/61 17. pszi: 24/8 (+8%) 18. zárnyitás: 8/0
19. vadászat: 16/47 20. bányászat: 34/15 (+6%) 21. úszás: 17/67
22. főzés: 10/17

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), aranyló ugarhéjat (#100) (max. 3 darabot, csak egyszer), huhogó bibét (#332) (max. 1 darabot, csak egyszer), zöld üveget (#82) (max. 1 darabot, csak egyszer), drótszőrt (#37) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
tazunkaróka (#81), borzalmas varkaudar (#166), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halálmadár (#351), bunthar (#396), nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159), földsárkány (#359)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaktusztüske (#114) 4 rákfatty váladék (#333) 2 spiritusz (#170)
1 tükör (#43) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
30 arany (#50) 4 acéltű (#334) 1 bakkura csizma (#96)
10 isteni könnycsepp (#260) 10 kaja (#2) 3 óndarab (#85)
1 pular kristály (#239) 1 téfea-agy (#172) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,67) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), Raia oltár
(122,68) bávatag golombár (#165), világítótorony (#156), ongóliant (#159), érclelőhely
(122,69) mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117)
(122,70) a 124. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (4346534), érclelőhely, ongóliant (5143159), Scott Jordo Lee (#. kalandozó), Bonus Mortalis (#. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek