414. forduló, 416. forduló, árny Vadász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 6. 9h:11'
EZ A 464. JÁTÉKHETED, 415. FORDULÓD
465. játékheted kezdete: jún. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2837
SZÁMLA : XXXX

ÁRNY VADÁSZ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [148,45] koordinátán.
Hajnalcsillag, amikor összefutottatok, adott neked egy krapixlon fürdőruhát és egy kampós acélszigonyt (ld. enc.). Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az Orkhan Thai (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) moa zafírt (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+26 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 714. hetének nyerőszámai: 25, 24, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 651.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 646.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy kitartó ló varázs hatalmát. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [0 pontot használtál fel, van még 646.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 1007 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 626.]

kf 424 1 kézbeveszed/felveszed a 424. tárgyat a jobb kezedbe
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 626.]

kf 1346 685 kézbeveszed/felveszed az 1346. tárgyat a 685. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 626.]
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a rinóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 626.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[147,46] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Felfedeztél egy quwarg bolyt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették.


(Továbbmész...) [146,47] A bozótost dombság váltja fel. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy woorgard. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a csontpozdorját ellenfeledre ugrasz. Csontpozdorjával néhányszor megcsapod a woorgard testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csontpozdorjával többször eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [48 pontot használtál fel, van még 578.]

kt 176 10 elkészíted a 176. tárgyat (10 darabot)
Sajnos csak 3 vashegyű nyíl készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 3 vashegyű nyilat. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [24 pontot használtál fel, van még 554.]

kt 187 10 elkészíted a 187. tárgyat (10 darabot)
Sajnos csak 3 mérgezett vasnyíl készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 3 mérgezett vasnyilat. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [6 pontot használtál fel, van még 548.]

gyk 111 50 gyakorolsz a 111. tárggyal 50 pontért
Céllövőgyakorlatot tartasz. Javult a célzóképességed. Már nem sok kell a következő szinthez. [50 pontot használtál fel, van még 498.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+83 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 478.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) [20 pontot használtál fel, van még 458.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 418.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[146,46] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt. Látsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [146,45] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő ezoterikus mardel mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel jobb vállát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 9 drótszőrt. 1492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Leon Silver I. irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).

(Továbbmész...) [147,44] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel.
A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Thoron - Laure, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar behemót. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett vasnyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [65 pontot használtál fel, van még 353.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) [10 pontot használtál fel, van még 343.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Nekilátsz a mínosz-kúpban rejtőző titkosírás megfejtésének. Valószínűleg tapasztalatlanságodnak tudható be, hogy az eredmény elég csekély.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). [60 pontot használtál fel, van még 283.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+44 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 263.]

gyk 111 50 gyakorolsz a 111. tárggyal 50 pontért
Fegyveredet és lövedékeidet összeszedve, kivonulsz az általad felállított gyakorlópályára, és gyakorlod a célbalövést. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy zoloboo sámán került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. 25 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán fekete testét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 213.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[148,45] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié.

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [149,46] Még mindig bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Teleeszed magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [150,47] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat qwarg rohamosztagos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (10 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval súrolod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával az 1 qwarg rohamosztagos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+3 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 168.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 128.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 88.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-19 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 7, 16.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 88 pontod maradt, ebből a következő körre 88 pontot vihetsz át. Kapsz még 556 pontot. A következő körben tehát 644 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY)
Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9.

ORKHAN THAI (238. SZÖRNY)
Az Orkhan Thai a magasabb rangú Thargodanok, a Thargodan lordok közül való. Odaát a Sötét földön Tguarkhanok, Zinthurgok és Mnebolathok kisebb serege lesi parancsait (és próbálja hátba döfni egy alkalmas pillanatban). Az Orkhan Thai öt méter magas, lángoló tűzoszlop alakban szeret leginkább megjelenni. Kedvencei a tűzvarázslatok, általában ilyeneket használ a harcban. Megsebezni kizárólag varázslatokkal ill. mágikus fegyverekkel lehet. Kevés olyan halandó létezik, aki képes volt eséllyel szembeszállni eme iszonyatos Thargodan lorddal.

MOA ZAFÍR (381. TÁRGY)
Ebbe a tökéletesen kidolgozott, parányi ékszerbe a Moa mester belezárta a tengerek mélykékjét, a tengerszemek türkiz csillogását, a felhőtlen, vakítóan tiszta ég vidám kékjét.

KARAKTERLAP

Árny Vadász, egy barna, rövid hajú, zöld szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 415. fordulód.

Erő: 50 (57) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 22 (26) Támadás: 31 Agresszió: 5 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 53 (60) Védekezés: 58 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 580/414 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 284/258 Pénz: 518 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 19/11 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 10
Eddig összesen 2144 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7486 TP-t kaptál. Jelenleg 952920 TP-d van. A következő szinthez még 47080 TP szükséges. Trófeáid: kultúrmasztodon, ongóliant, norpadolótika. A 414. fordulódban 2125 arany került a bankszámládra. 2146 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/4 ökölvívás: 21/0 szúrófegyverek: 22/63 (+1%)
vágófegyverek: 20/2 ütőfegyverek: 28/43 (+4%) lőfegyverek: 19/3 (+20%)
dobófegyverek: 8/12

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérgezett vasnyíl (#187) (5 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/3 (+14%) 2. nyomkövetés: 71/56 (+20%) 3. mászás: 4/73
4. csapdakészítés: 8/14 5. csapdaészlelés: 12/52 6. gyógyítás: 136/1 (+20%)
7. titkosírás: 7/18 (+30%) 8. felderítés: 27/79 (+20%) 9. szörnyidomítás: 7/44
10. teológia: 23/70 (+3%) 11. taumaturgia: 18/75 12. szerencsejáték: 1/4
13. versengés: 10/66 14. harcművészetek: 5/24 15. zene: 7/49
16. szörnyismeret: 7/52 17. zárnyitás: 5/24 18. vadászat: 35/41
19. bányászat: 31/7 (+3%) 20. úszás: 15/30 21. csapatmunka: 1/74

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak a 4337. karakternek
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 10 TVP-ért
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), rájanyéket (#58) hurokcsapdával (#217), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
vadász tatu (#10), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
elf (#2), Uriah Aswark (#4997), Chance A Tigris (#4910), Sárga Holló (#3463), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
örvénykerítés (#42), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> orgyilkos (#131) izomernyesztés (#33) >> troll (#5)
puha ütés (#60) >> árnymanó (#4) puha ütés (#60) >> nők (#999)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm (#6) örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)
örvénykerítés (#42) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

Összsúly: 244.27 kg Megterheltség: 196%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 6 kaja (#2) 3 madártoll (#112)
6 pirkit (#153) 3 ugh méreg (#166) 3 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 drótszőr (#37) 2 rézdarab (#70) 1 varázskő (#305)
18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(146,45) ezoterikus mardel (#184), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, 47. jellempróba
(146,46) ősi csatamező (#263), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár
(146,47) olvasztókemence (#86), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, woorgard (#231)
(147,44) mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), oltár, varkaudar behemót (#189), zoloboo sámán (#230)
(147,46) quwarg boly (#359), 28. jellempróba, Leah oltár
(148,45) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Raia oltár
(149,46) phua-kúp (#372), Tharr oltár, élőholt tigris (#766)
(150,47) qwarg rohamosztagos (#242), Leah oltár, 34. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek