413. forduló, 415. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 24. 9h:06'
EZ A 487. JÁTÉKHETED, 414. FORDULÓD
488. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397

GORODA KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,33] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Bufa páncélját (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 16 szvó-ektoplazma (eladási ár: 480 arany, ebből a kezelési költség: 48 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 tyrex bunkót.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 Bufa páncélja (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+72 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+444 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+72 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-13 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 668. hetének nyerőszámai: 23, 19, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 561.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 559.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 557.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 555.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 555.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 555.]

* 3. KP: használod a 69. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 550.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 550.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 548.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 548.]

le 529 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

kf 741 1572 kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat az 1572. tárggyal
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a kyorg köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 548.]
Az ujjadra húzod az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

hu 420 241 240 hulladék: 420 241 240
Hulladék, ezért nem gyűjtesz agyartőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz smaragd kulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis aranykulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

bb 500 310 269 beraksz a bankba az 500. tárgyat (310 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 manakristályt. Beraksz a bank széfjébe 1 galachmitot. Beraksz a bank széfjébe 3 purifikátor hájat. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

hu 301 444 298 hulladék: 301 444 298
Hulladék, ezért nem gyűjtesz din formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gór formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arx formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

hu 300 384 377 hulladék: 300 384 377
Hulladék, ezért nem gyűjtesz cru formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa burátot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa smaragdot. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

hu 299 33 hulladék: 299 33
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bev formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lapockacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Dögletes a bűz! A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a zombi testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Nicsak, itt van valami érdekes: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] és egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP]. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc jobb oldalát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a sírlidérc jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 8 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus bal karját. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az élőholt mágus fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 bronzhegyű nyíl és egy bumeráng. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod. [20 pontot használtál fel, van még 528.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[188,32] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Találsz egy quwarg bolyt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (5 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos fejét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg harcos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg szabotőr!

Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr bal középső lábát. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 ezüstshurikent. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trikornis herceg. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [187,32] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy szintszívó támad rád.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sallank nyíl és egy ubuk dobónyíl. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc bal karját. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz sárga koponyáját. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
55 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus fejét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mágus testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az élőholt mágus testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. A következő kincseket találtad: egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (183,31)-> 24 arany, -2 ÉP], egy bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (183,31)-> 9 arany, -2 ÉP] és egy vashegyű nyíl. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felfedeztél egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.

(Továbbmész...) [186,32] Lakott területre érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy részeg kalandozó. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó jobb karját. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 arany és 2 gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[100 pontot használtál fel, van még 428.]

m 6 mozogsz nyugatra
[185,32] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 27 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy részeg kalandozó. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 arany és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy csapat őrjáratozó katona. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 101 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 10 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (10 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 7 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (7 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod az őrjáratozó katona nyakát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az őrjáratozó katona bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A 4 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél.
A 4 őrjáratozó katona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. 9280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 984, sebződés: 191, gyógyulás: 263, összesen: +72 ÉP}

A következő épületeket látod: egy jósda (644. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (687. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 418.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+89 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 388.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[184,31] Még mindig a városban vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Felfedeztél egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 8700 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Vlagyimir szobrát.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (650. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 378.]

be 650 bemész a 650. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [23200 tapasztalati pontot kaptál.] - Hihetetlen, hogy mennyire ügyes futár vagy! Borax király úgy döntött, hogy jutalmat érdemelsz, de ehhez még egy utolsó próbát kell kiállnod: nemrégiben megnyílt egy dimenziókapu a Sötét Földre. Ez egy kiváló lehetőség ennek az érdekes világnak a felfedezésére. Tudósaink számára néhány mintát kéne hoznod erről a világról, hogy az ottani anyagokat laboratóriumi körülmények között tanulmányozhassák. Itt van, már össze is állítottak egy listát: egy eknozolt, egy mihlanilt és egy iknegurint kellene hoznod! Fogalmam sincs, mik ezek, de a tudósok tudni fogják. Előre is köszönjük a segítségedet, remélem, semmilyen nehézséggel nem találkozol ezúttal. Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 373.]

m 6 3 mozogsz nyugatra, délkeletre
[183,31] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. Itt csata lesz.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Ököllel megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2343 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 1 agyartőrt 100 aranyért, 1 arx formázó mintát 25 aranyért, 1 bev formázó mintát 25 aranyért, 1 cru formázó mintát 25 aranyért, 1 din formázó mintát 25 aranyért, 1 gór formázó mintát 25 aranyért, 2 kis aranykulcsot 32 aranyért, 1 láncinget 50 aranyért, 1 lapockacsontot 4 aranyért, 2 moa burátot 24 aranyért, 6 moa smaragdot 150 aranyért, 4 nagy bronzkulcsot 56 aranyért, 4 nagy vaskulcsot 64 aranyért, 2 smaragd kulcsot 48 aranyért.

(Továbbmész...) [184,32] Folytatod sétádat a házak közt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Fairlight hívői építették.

Van itt egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 353.]

pbe 9999 beraksz a bankba 9999 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 53228 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

m 1 7 2 mozogsz északkeletre, északnyugatra, keletre
[185,31] Továbbmész a város utcáján. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Tharr hívői építették.

Van itt egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).

(Továbbmész...) [184,30] Folytatod sétádat a házak közt. Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy olimpiai aréna (633. épület.). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,30] Még mindig a városban vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Dornodon hívei emelték. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.

Van itt egy fekete mágustorony (641. épület.).
[30 pontot használtál fel, van még 323.]

vtn 163 250 varázslat tanulás: a 163. varázslatot
Keményen dolgozol, takarítasz, felmosol, söpörsz, mosogatsz, tisztába teszed a mágus mancsát, a bútorokat fényesíted, és gyakorlatilag minden munkát elvégzel, még a legmegalázóbbat is, csak azért, hogy végre elsajátíthasd a hőn áhított dimenzióugrás varázslatot. [-250 TVP.] [250 pontot használtál fel, van még 73.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [0 pontot használtál fel, van még 73.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [0 pontot használtál fel, van még 73.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [0 pontot használtál fel, van még 73.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 73.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 73.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 36 arany. Halkan szitkozódva, kifizetsz 36 aranyat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-11 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 30, 12.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 6 kaját fal föl a trikornis. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 73 pontod maradt, ebből a következő körre 73 pontot vihetsz át. Kapsz még 555 pontot. A következő körben tehát 628 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 414. fordulód.

Erő: 53 (58) Szint: 33 Merészség: 7/5 Magasság: 168 cm
IQ: 55 (59) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 45 (55) Védekezés: 108 Menekülés: 30 % Életkor: 31/42 év
Egészség: 42 (55) Életpont: 565/552 Jellem: jó (777) Tul. pont: 3
Szerencse: 57 (63) Varázspont: 941/741 Pénz: 737 arany Kép. pont: 30
Tudatpont: 17/14 Pszi pont: 169/13 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 30
Eddig összesen 4477 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 43849 TP-t kaptál. Jelenleg 4930820 TP-d van. A következő szinthez még 69180 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, triklem drakolder, őrjáratozó katona. A 414. fordulódban 53228 arany került a bankszámládra. 53228 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/43 ökölvívás: 19/2 (+17%) szúrófegyverek: 36/96 (+2%)
vágófegyverek: 18/58 (+4%) ütőfegyverek: 23/57 lőfegyverek: 25/7
dobófegyverek: 29/76 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << kvazár kard (#297) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -25.); vas dobónyíl (#189) (26 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/77 (+11%) 2. nyomkövetés: 99/51 (+4%) 3. mászás: 22/32 (+5%)
4. csapdakészítés: 25/32 5. csapdaészlelés: 24/93 6. gyógyítás: 83/68
7. titkosírás: 7/99 8. felderítés: 25/16 (+2%) 9. szörnyidomítás: 11/69
10. teológia: 67/73 (+3%) 11. taumaturgia: 48/58 (+6%) 12. szerencsejáték: 10/67
13. versengés: 16/62 14. harcművészetek: 13/99 15. zene: 18/31
16. szörnyismeret: 20/25 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 6/20
19. vadászat: 16/10 20. vitalitás: 1/55 21. bányászat: 27/67
22. úszás: 9/80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,36,3) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) kí koncentráció (#69) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
tisztítótűz (#44), mágiatörés (#35), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154)
energiafolyam (#136) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9276 arany (#50) 1 agyartőr (#420) 1 arx formázó minta (#298)
1 bev formázó minta (#299) 1 cru formázó minta (#300) 1 din formázó minta (#301)
1 drótszőr (#37) 1 galachmit (#310) 1 gór formázó minta (#444)
10 kaja (#2) 2 kis aranykulcs (#240) 1 láncing (#222)
1 lapockacsont (#33) 10 manakristály (#500) 2 moa burát (#384)
6 moa smaragd (#377) 4 nagy bronzkulcs (#185) 4 nagy vaskulcs (#186)
3 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360) 2 smaragd kulcs (#241)
3 tudás gyöngye (#522) 1 Tudás Könyve (#567)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327)
1 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngymangó (#135) 30 isteni könnycsepp (#260)
2 sallank karom (#128) 2 sallank nyíl (#129) 3 spiritusz (#170)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 ubuk dobónyíl (#138) 1 vashegyű nyíl (#176)
3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,31) őrült varázsló (#255), vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618)
(184,30) olimpiai aréna (#633)
(184,31) királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(184,32) bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), Fairlight oltár
(185,30) fekete mágustorony (#641), Dornodon oltár
(185,31) kvazár kohó (#627), fegyvermester háza (#630), Tharr oltár
(185,32) jósda (#644), Invázióügyi Minisztérium (#687), részeg kalandozók (#187), őrjáratozó katona (#274)
(186,32) részeg kalandozók (#187)
(187,32) szintszívó (#96), sírlidérc (#172), csontváz (#48), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), 43. jellempróba, szent tölgyfa (#393), oltár
(188,32) quwarg boly (#359), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761)
(189,33) zombi (#49), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175)

Üzenet küldése a karakternek