412. forduló, 414. forduló, HóKinn,CsendBenn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. máj. 12. 12h:04'
EZ A 703. JÁTÉKHETED, 413. FORDULÓD
704. játékheted kezdete: máj. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4718
SZÁMLA : XXXX

HÓKINN,CSENDBENN KALANDJAI


22 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [211,99] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 69. pontnál.
A táborozás 20. napján találkozol egy barna, göndör hajú, piros szemű törpe férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre kreolszínű. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Tharr főpapja. A földmágusok rendjének veterán varázsló rangú tagja. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy felleggyűrűt, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Mesterek érmet, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy olimpiai aranymedált, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.kristályát, egy ősplazmát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy teriádbőr karkötőt, egy törpe bakancsot, egy Urgod kesztyűjét és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy csáp entitás trófea, egy rubin sárkány trófea és egy márvány sárkány trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy mágikus hentesbárdot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {egészsége: 63.} Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Emzé/Iksz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
UgyanKedvesPotrien, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst.
Ravashack, amikor találkoztál vele, adott neked egy balkezes gyűrűt. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+153 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+94 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 917. hetének nyerőszámai: 19, 16, 3. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 548.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 547.]
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 547.]

* 2. KP: elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 545.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 543.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 543.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 157. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 541.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 539.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 539.]

* 4. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 51 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 499.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 499.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 499.]
Gyorsvarázsolsz! Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 497.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 491.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 491.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: obszidián karkötő (187,107)-> (30 ap), umbatari karkötő (187,107)-> (40 ap), összesen 70 arany, 4 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 485.]

* 7. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+27 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 455.]

* 8. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 455.]

* 9. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 455.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 453.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 451.]

* 10. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 227. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 449.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 447.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

tno 4 2 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

tno 2 5 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

vi 10 10 30 viselkedésed: 10 10 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

a 449 5300 10 átadod a 449. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 4 kristályfolyadékot Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 442.]

lm 76 mozogsz 76
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [70. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [71. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [72. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy Tguarkhan lakik itt. {max. életpontja: 123-134.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a Tguarkhan jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsával oldalba lök. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel megdöföd a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A Tguarkhan belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 93) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 106, gyógyulás: 30, összesen: -76 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Orkhan Thai az. {támadása: 44.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Marokra fogva a csontpozdorját ellenfeledre ugrasz. Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd az Orkhan Thai tűztestét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Csontpozdorjával eltalálod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az Orkhan Thai jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 40 arany, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 74) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 133, gyógyulás: 11, összesen: -122 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] Továbbsuhansz a folyosón. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [73. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [74. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [75. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [76. PONT.] Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [77. PONTRA.] [89 pontot használtál fel, van még 353.]

lm 77 78 79 mozogsz 77 78 79
Egyhelyben toporogsz.
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [78. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy 9 Chara-din fattya van előtted! {egyik sebzési módja: 1x 1d8+10.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya jobb oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontpozdorjával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (9 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Csontpozdorjával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Csontpozdorjával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csontpozdorjával súrolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az 1 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 29) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 90, gyógyulás: 19, összesen: -71 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-15 varázspont.] Bekukkantasz a kis terembe. [79. PONT.] [29 pontot használtál fel, van még 324.]

lm 80 81 83 mozogsz 80 81 83
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [80. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy 9 Chara-din fattya van előtted! {max. életpontja: 630-699.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Megmarkolva a csontpozdorját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csontpozdorjával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (8 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Csontpozdorjával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Csontpozdorjával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya bal karját. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Chara-din fattya testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A 3 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 45) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 74, gyógyulás: 16, összesen: -58 ÉP}

Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [81. PONT.] Hamarosan egy taalrut pillantasz meg. {védettsége: 38 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru fejét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpozdorját a másikra rontasz. {CSTT:} Csontpozdorjával párszor keményen megütöd a taalru póklábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a taalru testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-34 varázspont.) Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a taalru egyik lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 pular kristály és 3 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 76) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 78, gyógyulás: 18, összesen: -60 ÉP}

Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [82. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [83. PONT.] Hamarosan egy Mnebolathot pillantasz meg. {max. életpontja: 176-205.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Mnebolath testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Marokra fogva a csontpozdorját ellenfeledre ugrasz. Csontpozdorjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath jobb oldalát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Csontpozdorjával megütöd a Mnebolath testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 81) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 97, gyógyulás: 11, összesen: -86 ÉP}

Hamarosan egy Mnebolathot pillantasz meg. {támadása: 42.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Mnebolath testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Marokra fogva a csontpozdorját a másikra támadsz. {CSTT:} Csontpozdorjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a Mnebolath testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 16) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 77, gyógyulás: 6, összesen: -71 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy taalru. {támadása: 47.} Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 82. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-15 varázspont.] [58 pontot használtál fel, van még 266.]

lm 84 mozogsz 84
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [83. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy taalru. {max. életpontja: 301-340.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru fejét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a taalru tigristestét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a taalru póklábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-37 varázspont.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a taalru egyik lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pszi kő és 6 arany. 3525 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 37) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 85, gyógyulás: 20, összesen: -65 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy taalru van előtted! {támadása: 47.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru egyik lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru póklábát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a taalru egyik lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 82. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +91 életerő.) [12 pontot használtál fel, van még 254.]

vi 7 6 40 viselkedésed: 7 6 40
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. Ha életerőd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

v 96 188 106 elmormolod a 96. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

be 632 4 bemész a 632. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

m 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

vtn 29 varázslat tanulás: a 29. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

vtn 47 varázslat tanulás: a 47. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

vtn 192 varázslat tanulás: a 192. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

vtn 30 varázslat tanulás: a 30. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

vtn 50 varázslat tanulás: az 50. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

vtn 129 varázslat tanulás: a 129. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
A képességet nem használhatod, mert másik teleport hatása alatt állsz ill. már használtad ebben a körben. [5 pontot használtál fel, van még 249.]

ef 90 518 energia fejlesztése 90
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 207.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst UgyanKedvesPotrien részére. [5 pontot használtál fel, van még 202.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót UgyanKedvesPotrien részére. Sajnos nincs nálad drótszőr. Sajnos nincs nálad aranypikkely. [5 pontot használtál fel, van még 197.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 195.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 195.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

* 6. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 195.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 192.]

* 8. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 192.]
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 192.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 192.]
Csobogó, hideg víz képe kísért, mikor már annyira ki van száradva a szád, hogy nyelni sem tudsz. (-1 életerő.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 20, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a spagulár. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 192 pontod maradt, ebből a következő körre 192 pontot vihetsz át. Kapsz még 554 pontot. A következő körben tehát 746 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

HóKinn,CsendBenn, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 413. fordulód.

Erő: 42 (44) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 201 cm
IQ: 48 Támadás: 24 (26) Agresszió: 6 Testsúly: 269 kg
Ügyesség: 42 (45) Védekezés: 73 (78) Menekülés: 40 % Életkor: 11/11 év
Egészség: 43 (45) Életpont: 466/317 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 53 (56) Varázspont: 644/0 Pénz: 4886 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 169/375 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1707 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20868 TP-t kaptál. Jelenleg 1695682 TP-d van. A következő szinthez még 4318 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, kisebb quwarg isten, méregelementál. A 389. fordulódban 7586 arany került a bankszámládra. 8496 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/92 ökölvívás: 1/26 szúrófegyverek: 19/2 (+7%)
vágófegyverek: 28/18 (+2%) ütőfegyverek: *21/100 lőfegyverek: 26/83 (+8%)
dobófegyverek: 13/99

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) << csontpozdorja (#424) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/76 2. nyomkövetés: 62/87 3. mászás: 16/72
4. csapdakészítés: 32/12 (+6%) 5. csapdaészlelés: 11/67 (+6%) 6. gyógyítás: 65/47
7. titkosírás: 15/31 8. felderítés: 46/4 9. szörnyidomítás: 18/6
10. teológia: 50/32 (+26%) 11. taumaturgia: 30/58 (+2%) 12. szerencsejáték: 5/15
13. versengés: 5/68 14. zene: 93/18 (+34%) 15. szörnyismeret: 36/10
16. pszi: 25/87 (+7%) 17. zárnyitás: 8/20 18. vadászat: 25/99
19. vitalitás: 12/9 20. bányászat: 37/29 21. úszás: 15/26
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) Symulf rúnája (#182)
esszenciavédelem (#165) az elme fölénye (#116) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181) lángcsóva (#31) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU.
tudatkinézis II (511) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 84 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 626 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytermő ládikó (#504) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 gyenge méreg (#26) 1 gyógykenőcs (#313) 5 gyöngymangó (#135)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2) 4 kristályfolyadék (#449)
1 obszidián karkötő (#229) 1 quwarg tojás (#360) 8 spiritusz (#170)
1 umbatari karkötő (#278) 1 varázskő (#305) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
198 arany (#50) 1 pszi kő (#248) 2 pular kristály (#239)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 tudás gyöngye (#522)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(50,91) a 79. labirintus bejárata, Tguarkhan (#212), Orkhan Thai (#238), Chara-din fattya (#236), taalru (#249), Mnebolath (#237)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A kristályrendből slotot nem foglaló ékszer lett.
* - A szivárványszív mentődobásait és értékét jelentősen növeltük, hogy nehezebben lehessen elpusztítani. (Az isbai jósda szerint további szivárványszíves hír is várható a közeljövőben.)
* - Az Árnypenge kapott 100 max. ÉP-t. Akinek KF-elve volt, az rakja le, és KF-elje vissza.
* - A tátika főzet hátárnya változott. -1 max. ÉP helyett -150 max. ÉP-t ad, de csak a forduló végéig. Totemből nem használható.
* - Fadabama hasítója: Ha ezzel harcolsz, az ellenfél méregimmunitása nem érvényesül. A 25 támadás és védekezés bónusza 30-ra nőtt. Kapott 100 max. ÉP-t. Akinek KF-elve volt, az rakja le, és KF-elje vissza.
* - A Vércsapoló, Agyzúzó és Árnypenge fegyverszakértelem korlátja 35-re csökkent.
* - Quttaqrua pörölyének támadás bónusza 10-ről 20-ra nőtt. Akinek KF-elve volt, az rakja le, és KF-elje vissza.

Üzenet küldése a karakternek