Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. aug. 11. 15h:25' EZ A 392. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD 393. játékheted kezdete: aug. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5954 SZÁMLA : XXXX |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
m 2 | mozogsz keletre |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az alpesi tehén testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal többször eltalálod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 7 életpontot vesztettél. Csontszuronnyal jól megszurkálod a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 5 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [49,62] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
im | imádkozol |
im | imádkozol |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csontszuronnyal többször eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kaffogó hebrencs, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [49,64] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mérges pók közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a mérges pók testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A mérges pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 80 1 | elkészíted a 80. tárgyat (1 darabot) |
f 80 14 | kísérletezel a 80. tárggyal a 14. tárggyal |
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az acéldarázs testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel súrolod az acéldarázs potrohát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 6 életpontot vesztettél. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Az acéldarázs farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [51,65] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy acéldarázs. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az acéldarázs farkát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel meghorzsolod az acéldarázs torát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 6 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [52,66] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos sallank közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos sallank jobb oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. Messze hajítod a vacak kis útonálló trófeát, és kiszedsz egy gyilkos sallank trófeát. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
ERŐPAJZS I. (12. VARÁZSLAT) Az erőpajzs I. javítja ellenállásodat a fizikai támadásokkal szemben: 2-vel jobb lesz a védettséged. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, és egészen a következő táborozás végéig tart. Ez egy láthatatlan burok, amely körbeveszi egész testedet. Párhuzamosan létezhet mágia ellen védő pajzsokkal és páncélokkal, de más erőpajzsokkal nem. |
UNKREÁCIÓ (22. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal egy tárgyat alkotóelemeire tudsz bontani: például egy kőhegyű lándzsát kőkésre és botra. A varázslat képes anyagot teremteni (pl. elhasznált smirglilevél unkreációja) és ötvözeteket (pl. bronz) bontani. 2. paraméterként azt a tárgyat kell megadnod, amelyet unkreálni akarsz. Elmondása feleannyi VP-be kerül, mint ahány TVP a tárgy elkészítése volt. Pl. V 22 7 hatására a kőhegyű lándzsát 6 VP-ért alkotóelemeire bontod. Egyszerre mindig csak egy tárgyat unkreálhatsz. |
TÜSKECSAPDA (242. TÁRGY) Ez talán a legprimitívebb csapda, amelyet a tolvajok elleni védekezésképp készíthetsz. Nem kell hozzá más, csak egy lapkorong, és öt sünmedve tüske, amelyet a lapkorongba szúrsz. Ehhez a KT 242 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Ettől kezdve a tüskecsapdát minden körben, az utolsó mozgás parancsod után használhatod, a H 242 paranccsal, 1 TVP-ért. Ilyenkor a tüskecsapdát elhelyezed a motyód közelében, és beszórod némi porral. Ha szerencséd van, a közeledbe settenkedő tolvaj pont belelép, és veszít 1d4 életpontot. |
ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY) Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni. |
Erő: | 15 | Szint: | 9 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 140 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 21 (23) | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 169/169 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 129/43 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 37/15 | Pénz: | 50 arany | Kép. pont: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 10 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 11 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 .); mérgezett tüske (#23) (6 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 10 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 14 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. zene: | 1 | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. zárnyitás: | 2 |
13. vadászat: | 9 | 14. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) bármit, a törpéktől (3) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) aranyat (#50) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
fabontó szójer (#71) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Végezz egy varkaudarral. |
Összsúly: 38.51 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
50 | arany (#50) | 8 | kerek kő (#19) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | gyenge méreg (#26) | 3 | kaja (#2) | 1 | lapkorong (#80) | |||
6 | sallank karom (#128) |