40. forduló, 42. forduló, Thorfel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 27. 9h:09'
EZ A 1187. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD
1188. játékheted kezdete: ápr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3491
SZÁMLA : XXXX

THORFEL KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [61,42] koordinátán.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.)

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ba 352 nem támadod a 352. szörnyet
BA 352 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+19 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 140.]

m 4 mozogsz délre
[61,43] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezek a Szarkofág-dombok. Nemcsak határt jelentenek Nimeron földje és Maad között, hanem az ősi legendák szerint rejtélyes, sötét dolgokat is őriznek a mélyükben. Ezeréves átkokról és hatalmas kincsekről szólnak e mesék, de még senki sem beszélt olyan emberrel, aki hallott volna olyat, aki látta a Szarkofágok labirintusának akárcsak a bejáratát. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy mélységi grittang. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (ld. enc.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy láplidérc volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [14 pontot használtál fel, van még 126.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 118.]

m 4 mozogsz délre
[61,44] Amerre csak a szem ellát, dombok. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Találsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szeppent rákfatty. (ld. enc.) Itt csata lesz.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty nyakát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a jobb karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy autentikus vámpír. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)
Összeakadsz Elvisellel. Leah híve. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy koponya szimbólumot, egy szöges páncélt és egy szürke bőrkesztyűt visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy xirnox trófea és egy trappoló dinymák trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy csontszablyát tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 106.]

a 92 3778 1 átadod a 92. tárgyat a 3778. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kötelet Elvisel részére. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

a 117 3778 1 átadod a 117. tárgyat a 3778. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst nyakláncot Elvisel részére. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

a 153 3778 1 átadod a 153. tárgyat a 3778. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 pirkitet Elvisel részére. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

go 22 gonoszkodsz: 22
Sohasem kedvelted a vakondokat, a pókokat pedig ki nem állhatod. A földbe taposod őket. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 96.]

m 2 mozogsz keletre
[62,44] Még mindig dombos terepen vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rőtmanó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a rőtmanó jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A rőtmanó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 80 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a csontváz testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy sírlidérc.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [14 pontot használtál fel, van még 82.]

go 36 gonoszkodsz: 36
- Akkor neked nem kell a másik csizma sem. - mondod vigyorogva, és lerángatod a lábáról. Egy kicsit akadékoskodik, fenyeget azzal, hogy hívja a szüleit, de végül odébbáll. Sajnos a csizma nem éppen a te méretedre készült, semmit sem tudsz kezdeni vele (eldobod). (+2 gonoszság.) Jellemed hamarosan gonoszra fog változni. [10 pontot használtál fel, van még 72.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 64.]

m 4 mozogsz délre
[62,45] Továbbra is dombság. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mélységi grittang lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy csontváz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 50 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy zombi.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a zombi testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 15 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 41 (limit: 350), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4180.
Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. [16 pontot használtál fel, van még 48.]

go 32 gonoszkodsz: 32
Ez a boszorkány biztosan kincset rejteget, üvöltve ugrasz neki. A banya hangosan felkiált: - Átok rád, halandó! - Érzed, hogy a karjaidból kiszáll az erő, lépéseid bizonytalanok lesznek, de ez még nem akadályoz meg abban, hogy elbánjál egy törékeny vénasszonnyal. Miután leütötted, átkutatod a csomagját. Egy botot találsz benne. Az erőd nagyon lassan tér vissza, szerencsére az átok rövidtávú volt. (+2 gonoszság.) Jellemed hamarosan gonoszra fog változni. Szereztél egy botot. [10 pontot használtál fel, van még 38.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 30.]

m 4 mozogsz délre
[62,46] Továbbra is dombság. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy kőevő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a kőevő karszerű nyúlványát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a kőevő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kőevő egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kőevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. [12 pontot használtál fel, van még 18.]

go 24 gonoszkodsz: 24
Elkéred az ásóját, hogy majd te ásol, ő csak pihenjen. Mikor egy fának dőlve elalszik, halkan odalopódzol és teljes erővel fejbe vágod. Látod, hogy ez többé nem fog felkelni! Sajnos a kemény törpefejen az ásó is kettétört. Elhajítod a hasznavehetetlen szerszámot. (+2 gonoszság.) Jellemed hamarosan gonoszra fog változni. [10 pontot használtál fel, van még 8.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 181 pontot. A következő körben tehát 181 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SPIRITUSZ (170. TÁRGY)
Vannak szörnykomponensek, amelyeket ha nem tartósítasz valahogyan, néhány nap alatt megromlanak. Erre kiválóan alkalmas a spiritusz. Ezt az alkoholos folyadékot azonban jól elzárva (például egy sullár hólyagban) kell tartanod, nehogy idő előtt elillanjon. Minden alkalommal, amikor olyan szörnyalkatrészt vágsz ki, amelyet tartósítani kell, automatikusan felhasználsz egy csepp spirituszt.

SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY)
A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható.

KARAKTERLAP

Thorfel, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 41. fordulód.

Erő: 21 Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 182 cm
IQ: 19 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 102 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 13 Életpont: 147/62 Jellem: semleges (-20) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 138 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 237 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 683 TP-t kaptál. Jelenleg 19 057 TP-d van. A következő szinthez még 5 943 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, törpemammut, sullár.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 10 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 10 (+1)
lőfegyverek: 10 (+1) dobófegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) (2 -3.); mérgezett tüske (#23) (4 .); mérgezett tüske (#23) (5 -6.); vas dobónyíl (#189) (7 -); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
62,46 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 92 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 2
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 9 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. zene: 1 9. szörnyismeret: 1
10. zárnyitás: 3 11. vadászat: 5 12. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
vadtroll (#70), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), Elvisel (#3778), láplidérc (#352)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 19.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * kis vaspajzs (#159) 1 mászókarom (#78)
1 * rézsisak (#72) 1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11)
1 csontszablya (#64) 1 fúvócső (#20) 10 kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 6 mérgezett tüske (#23)
1 nyílvessző (#108) 1 parittya (#18) 1 rövid íj (#107)
1 szöges bunkó (#8) 2 ubuk dobónyíl (#138) 10 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * aranygyűrű (#193) 2 * ezüst nyaklánc (#117)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74) 1 éjkő (#2369)
3 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 2 gernim balzsam (#1894)
15 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
2 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 70]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14]
2 + vizestömlő (#3) [bennük 20 korty víz (#27), fér még: 20]
1 zöld üveg (#82) [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133) 1 dözmöng szív (#122)
1 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105) 2 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 1 grifftojás (#179) 5 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs állkapocs (#130) 2 kavadu lebeny (#24) 1 kék orchidea (#68)
26 madártoll (#112) 4 mandibulapenge (#125) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 1 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 4 rézdarab (#70) 16 sallank karom (#128)
7 smirglilevél (#29) 6 sünmedve tüske (#14) 1 trikornis szarv (#198)
1 tükör (#43) 6 varányszem (#30) 2 varkaudar csont (#1113)
3 vasérc (#152)

Összsúly: 58.55 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 kötél (#92) 4 mérgezett tüske (#23)
1 pirkit (#153) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 arany (#50) 1 bot (#4) 1 fekete gyöngy (#99)
2 kerek kő (#19) 1 óndarab (#85) 6 spiritusz (#170)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

60 61 62 63
41
42
43
44
45
46
47
(61,43) 33. jellempróba, mélységi grittang (#103)
(61,44) 22. jellempróba, olvasztókemence (#86), szeppent rákfatty (#186), Elvisel (3778. kalandozó)
(62,44) rőtmanó (#55), csontváz (#48), sírlidérc (#172), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 36. jellempróba
(62,45) mélységi grittang (#103), csontváz (#48), zombi (#49), 32. jellempróba, Fairlight oltár
(62,46) Raia oltár, 24. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), kőevő (#62)

Üzenet küldése a karakternek