Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 15. 9h:17' EZ A 64. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD 65. játékheted kezdete: dec. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2385 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
cir | vándorcirkusz látogatása |
fas 32 | felt. ásás 32 pontért |
fm 20 | feltételes mászás 20 |
fkt 22 20 | felt. készítesz a 22. tárgyat (20 darabot) |
go 49 | gonoszkodsz: 49 |
d 15 1 | eldobod a 15. tárgyat (1 darabot) |
d 2 6 | eldobod a 2. tárgyat (6 darabot) |
ek 7 3 2 | t. energia kisütése: 7 3 2 |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kőszáli disznó farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a kőszáli disznó fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az iszonyatos erejű ütés szétzúzta a páncélodat. Göcsörtös bunkóval megütöd a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Nyekk! A csapás szele kettérepesztette a sisakodat. A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 aranyat. 709 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [34,13] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Utad során felfedezel egy sziklafészket. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy gonyolék előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nyuhaj karbin. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [33,14] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Xantorg előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy emberevő. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az emberevő bal lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő vizenyős szemét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az emberevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 7 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval megütöd az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az emberevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 7 életpontot vesztettél. Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
m 5 8 8 | mozogsz délnyugatra, északra, északra |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a piromenyét testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [32,14] Dombos terepre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő bakkura nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.
Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bakkura fekete páncélját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a bakkura testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bakkura meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bakkura bőrt. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [32,13] Még mindig dombos terepen vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy spagulár. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a spagulár bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a spagulár bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A spagulár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
be 551 | bemész az 551. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 11: 1. térkép 14. pont 14: 1. térkép 11. pont |
Információ érkezik az agyadba a többszintes labirintusokkal kapcsolatban. (ld. enc.) Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 101.]
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák jobb középső lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a trappoló dinymák testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 1 tintát.) 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [30,12] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Jól VIGYÁZZ vándor, Leah útjai kifürkészhetetlenek, Tour-Mix, Ördögi Kör " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Borzas Ámlin vigyorog kajánul. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " 69 a legjobb szám! (Alex Mad Masterboy a Kerekkorsókból) " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
szk 117 | keresed a 117. szörnyet |
ef 3 501 | energia fejlesztése 3 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 21 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 21 pontért |
ELMEMESTER (552. TUDATI KÉPESSÉG) Nos, eljutottál a pszi-használat mesterfokára. Már nem csak saját elmédet vagy képes tökéletesen kontrollálni, de hála a Közös Tudat összefogásának, és a kasztroplanáris tér meghódításának, másokét is. Kényed-kedved szerint képes vagy már formálni a pszi erejét, akár a magad védelme, akár mások támadása érdekében. Elegendő megnyitni elméd rejtett tudati csatornáit ahhoz, hogy pszi-támadásaid minden eddiginél hatékonyabbak legyenek, és olyan erővel csapjanak le a szerencsétlen áldozat védtelen tudatára, amint azt még te sem voltál képes elképzelni eddig! [Támadó pszi-képességeid mostantól sokkal intenzívebb szenvedést okoznak az áldozataidnak. 40. szintig a szinted/4%-kal nő a támadó pszi-képességek sebzése, 120. szintig a szinted/8%-kal, 200. szintig a szinted/16%-kal. 200. szint felett már nem érzékelhető további erősödés, így annak maximális összértéke az eredeti sebzés 25%-a. Minden számításnál lefelé kerekítünk. A képesség a fix sebzésű képességeket is erősíti, de a %-os sebzést okozókat, és a szuperpszi képességeket nem. Azok a támadó pszi-képességek, amelyek nem sebeznek, mostantól a rendes hatásuk mellett sebezni is fognak. A sebzés mértéke annyiszor 2D6, ahány %-kal erősödnek a sebző pszí-képességeid a fenti képlet alapján.] |
BOROSTYÁN FÜGGŐ (162. TÁRGY) Ezt a kedves kis fityegőt felakaszthatod az egyik füledbe, a KF paranccsal. (Egyszerre két fajta fülbevaló lehet a füledben.) Ha nő vagy, akkor a férfiakat így könnyebben elcsábíthatod, ha férfi, akkor ezzel is gazdagságodat, hatalmadat demonstrálhatod más kalandozók szemében. És legvégül: bármikor eladhatod jó pénzért egy ékszerésznek. |
ÓNDARAB (85. TÁRGY) Néha az ásás eredményeképp a dombos, hegyes vidéken ónt találhatsz. Önmagában ez persze semmire sem jó, de ha esetleg a megfelelő helyen, a megfelelő anyaggal ötvözöd, lehet, hogy valamilyen óriási felfedezésed lesz... |
TÖBBSZINTES LABIRINTUSOK A többszintes labirintusokban a szintek között lépcsőkön keresztül mozoghatsz. Kisebb labirintus esetén a szintek egyetlen nagy térképen vannak megadva, nagyobb labirintus esetén több nagy térképen. A térkép mellett meg van adva, hogy melyik lépcső melyik szint melyik lépcsőjéhez vezet (kivéve persze a kijáratot, ami általában az 1. pont). Ha egy LM paranccsal egy olyan referenciaponthoz mozogsz, amelynél lépcső van, akkor automatikusan le/fel is mész a lépcsőn, és ezáltal már a másik pontál leszel. Ez nem kerül plusz TVP-be. Amikor két pont közötti mozgást megadsz, a számítógép nem tudja kiszámolni az útvonalat, ha lépcsőn is át kell menned közben, ezért a start és cél referencia pontokon kívül a lépcsőét is meg kell adnod. Példa: Az 1. szinten van a bejárat az 1. pontnál, egy lefelé vezető lépcső a 2. pontnál. Ez a lépcső a 2. szinten, a 3. ponthoz vezet. A 2. szinten a 4. ponthoz szeretnél eljutni (és a térképen összesen ez a 4 pont van). Ha az 1. ponton állsz (BE parancs után), és kiadod az LM 2 4 parancsot, akkor elmész a 2. lépcsőig, automatikusan le is mész rajta, és onnét tovább a 4. ponthoz. Ez összesen 10 TVP-be fog kerülni (ha nem vagy megterhelve, és óvatosságod 0). És most olvasd el az egészet még egyszer, az elejétől, mert a fenti leírás ellenére is sokan elrontják a lépcsőn való mozgást! |
Erő: | 19 | Szint: | 13 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 110 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 59/59 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 172/110 | Jellem: | gonosz (10) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 | Varázspont: | 48/9 | Pénz: | 9 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 18/6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 17/48 (+20%) | lőfegyverek: | 12/95 (+24%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -5.); tüske (#22) max. 2 db (6 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
69,69 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 736 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/76 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 12/2 (+30%) | 3. mászás: | 5/65 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 2/0 (+25%) | 5. csapdaészlelés: | 1/53 | 6. gyógyítás: | 12/22 |
7. titkosírás: | 1/80 | 8. felderítés: | 2/43 | 9. teológia: | 1/53 (+9%) |
10. taumaturgia: | 7/33 | 11. versengés: | 1/51 | 12. szörnyismeret: | 1/77 |
13. zárnyitás: | 7/8 | 14. vadászat: | 1/68 | 15. bányászat: | 8/13 (+42%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
ásol max. 32 TVP-ért |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 27 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1158 TU szükséges.) |
Összsúly: 49.05 kg | Megterheltség: 102% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 1 | rézsisak (#72) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 5 | ubuk tüske (#131) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | bakkura bőr (#95) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | drótszőr (#37) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | óndarab (#85) | 2 | pirkit (#153) | 4 | tinta (#101) | |||
12 | tüske (#22) |
29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | |
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|