Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. okt. 1. 12h:05' EZ A 59. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD 60. játékheted kezdete: okt. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2168 SZÁMLA : XXXX |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
kno 3 1 | képesség-növelés 3 |
kno 9 1 | képesség-növelés 9 |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 6 | mozogsz nyugatra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A mélységi grittang beleharap a kezedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a mélységi grittang kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a gyilkos tetű hasadba mélyeszti. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a gitonga bal lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gitonga hosszú nyakát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a gitonga csőrével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 madártollat. (ld. enc.) 32 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 8%}
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vízionár nyakát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vízionár meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
ep 146 59 | építed a 146. tárgyat 59 pontért |
h 163 | használod a 163. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 29 | gyógyítás 29 pontért |
RAHN ÉKKŐ (701. TÁRGY) Az árnymanó sunyin rád sandít. - Úgy látom, eléggé megbízható vagy... Nos, én ismerem egy ősi varázstárgy készítésének a titkát! Ez pedig a Rahn ékkő, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel használóját. Nem kell mást tenned, csak hoznod nekem egy elf tekercset, egy hibátlan gyémántot és egy tűzfényt, no meg persze 100 aranyat a költségeim fedezésére, és tiéd lehet ez a fantasztikus tárgy! - Hmmm... még meggondolom - válaszolsz bizonytalanul, magadban elálmélkodva az ismeretlen tárgyakon, amelyekről az árnymanó beszélt. A Rahn ékkövet a KT 701 paranccsal kérheted el a manóodúnál, ha már minden hozzávalót megszereztél, 5 TVP árán. A Rahn ékkövet nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön. Ha birtokodban van, tapasztalati pontot fogsz kapni sok olyan tevékenységért, ami eddig csak nyűg és fáradtság volt - ilyen például az építkezés, a készítés (de a Küldetés Teljesítéséért nem kapsz extra TP-t) és a ZIP. Talán mondani sem kell - a Rahn ékkő nem átadható, és nem ellopható. |
GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY) A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges. |
GITONGA (76. SZÖRNY) A gitongák békés, hosszú nyakú tollas lények, a dombvidék göröngyös sziklái között fészkelnek. Az állandó harc a nagyobb ragadozókkal rákényszerítette őket arra, hogy megtanuljanak harcolni: hosszú, hegyes, kemény csőrük sokszor még egy rőtmanót is meghátrálásra kényszerít. |
MADÁRTOLL (112. TÁRGY) Sok madárszerű lényről szerezhetsz tollakat. Ha párnatömésre nem is, esetleg nyílvessző-tollnak jók lesznek. |
Erő: | 16 (18) | Szint: | 8 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 13 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 124/88 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 (13) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 26 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 8 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 5 | dobófegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << csontszurony (#12) << csontszablya (#64) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -2.); dárda (#10) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 (+1) |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 20 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. harcművészetek: | 8 (+1) |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. zárnyitás: | 2 | 12. vadászat: | 6 |
13. bányászat: | 2 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
ormánygőte (#18) |
Összsúly: 44.45 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | tüske (#22) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | madártoll (#112) | 2 | óndarab (#85) | 2 | vízionár szem (#102) |