40. forduló, 42. forduló, CobraA12 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. jún. 5. 12h:02'
EZ A 83. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD
84. játékheted kezdete: jún. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1352
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

COBRAA12 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,37] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 2 kreiton esszenciát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

ba 7619 nem támadod a 7619. szörnyet
BA 7619 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

vik 3 merészség kalandozókra: 3
Mostantól elővigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb kalandozókat támadod meg. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 3. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a 2 szvó-ektoplazmát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregsemlegesítés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] 2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! 3.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. [30 pontot használtál fel, van még 170.]

m 8 mozogsz északra
[46,36] Még mindig füves síkságon vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Nathan orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy megsebzett süvítő rája. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a süvítő rája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges proteinfecske trófeát, és diadalmasan beszerzel egy süvítő rája trófeát. 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 160.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+6 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 158.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vashegyű nyíl, egy mutáns csont (ld. enc.), egy bronzpenge és egy bronzhegyű nyíl. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar kölyök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök bal első lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák védelmezi a vadászterületét. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. [45 pontot használtál fel, van még 113.]

v 21 elmormolod a 21. varázslatot
A varázslatot nem tudod elmondani, mert nem adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

m 8 mozogsz északra
[46,35] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt erődítményt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az útonálló testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fegyverbolt (546. épület.).
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight hűséges követője. Egy angyalok gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy grifftoll kesztyűt, egy láncinget, egy mind. napkövét, egy obszidián karkötőt, egy ryuku vadászinget, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Földrengető trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy varkaudar felderítő trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy sújtásra emelt pöröly. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Odébbállsz.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. " [10 pontot használtál fel, van még 103.]

ea 96 2 eladod a 96. tárgyat 2
Eladtál 2 bakkura csizmát. 22 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

ea 98 1 eladod a 98. tárgyat 1
Eladtál 1 rákpajzsot. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

ea 94 4 eladod a 94. tárgyat 4
Eladtál 4 bronzhegyű nyilat. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

ea 322 1 eladod a 322. tárgyat 1
Eladtál 1 ezüsttőrt. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[45,36] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A Barátság lángja Benned ég. Tápláld tüzeét mindörökké! - Igaz Barátok " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy legyengült orgyilkos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos bal karját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az útonálló bal lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Semmi hatalmat senkinek! Le Boraxszal! Éljen a forradalom! - Quarg Lipót " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [10 pontot használtál fel, van még 93.]

ea 37 19 eladod a 37. tárgyat 19
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

ea 14 32 eladod a 14. tárgyat 32
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[44,35] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az útonálló testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 83.]

a 176 4491 2 átadod a 176. tárgyat a 4491. kalandozónak (2 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 83.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [45 pontot használtál fel, van még 38.]

a 129 4491 1 átadod a 129. tárgyat a 4491. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 38.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[43,35] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Veszélyben a világunk, Sherannak szüksége van Rád! Keresd a Fekete Druidákat! " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Vörös Szonja. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az útonálló jobb vállát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [42,35] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bolhakutya közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a bolhakutya jobb vállát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy harcias morf volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [41,35] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Elérted a Valhalla-hegység keleti lejtőit. Találsz egy hóhérbimbót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba).

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy domináns morf volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. [30 pontot használtál fel, van még 8.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A szervezetedet méreg pusztítja (-4 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól hadviselt harcos helyett kemény kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 181 pontot. A következő körben tehát 189 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KREITON ESSZENCIA (892. TÁRGY)
Egy rég halott kreiton esszenciáját tartod a kezedben. A ragacsos, pulzáló anyag még mindig mintha élne! Undorodsz tőle, de tudod: ha elnyeled, magadba szívhatod a kreitonok tudásának egy részét. Ha a H 892 paranccsal elhasználod, kapsz 10 fejlesztési pontot. Természetesen, nem átadható.

MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT)
Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levő mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgeződsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebző mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni).
A varázslat nem működik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tű), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idő ellene védekezni.

MUTÁNS CSONT (331. TÁRGY)
Normális esetben a karakterek nem gyűjtenek össze minden hulladékot (rongyot, csontokat, fadarabokat, hasznavehetetlen, törött tárgyak), és ezeknek nincs is külön sorszáma. Van azonban néhány, nem esztétikus, nem használható, semmire se jó vacak, amit időnként meg kell engedni a kalandozóknak, hogy összeszedjenek, mert az ilyen kacatok nélkül nem életszerű a játék. Mutáns csontot nem szerezhetsz úgy, hogy kicsontozol egy leölt mutánst, az ilyen véres hentesmunka nem kalandozónak való, a magoflux agy kioperálása és hasonló műtétek már így is elég visszataszítóak. Mutáns csontot viszont - a mutánsok megjelenése óta - találhatsz is. Mire jó? Semmire, hidd el, semmire! D 331 az egyetlen dolog, amit csinálhatsz vele.

KARAKTERLAP

CobraA12, egy barna, rövid hajú, csillogó szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia követője vagy. Ez a 41. fordulód.

Erő: 21 Szint: 12 Merészség: 5/3 Magasság: 149 cm
IQ: 16 Támadás: 11 Agresszió: 5 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 22 Menekülés: 40 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 15 Életpont: 148/144 Jellem: jó (18) Tul. pont: 3
Szerencse: 12 Varázspont: 30/18 Pénz: 84 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 270 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 779 TP-t kaptál. Jelenleg 25 264 TP-d van. A következő szinthez még 7 736 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar kölyök, süvítő rája, orgyilkos.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17 (+1) lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 4 (+1)

Óvatosság (labirintusokban): 0
41,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14 2. nyomkövetés: 5 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 14
7. felderítés: 3 8. teológia: 1 9. harcművészetek: 6
10. szörnyismeret: 1 11. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 12, max: 50)
Silistra (#6107), Fullánk (#6113), vízionár (#66), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 19, 53.

Összsúly: 35.35 kg Megterheltség: 67%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bakkura csizma (#96) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüsttőr (#322)
2 kaja (#2) 1 rákpajzs (#98) 2 szvó-ektoplazma (#151)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
60 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 1 bronzpenge (#126)
2 madártoll (#112) 1 mutáns csont (#331) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

40 41 42 43 44 45 46 47
34
35
36
37
38
(41,35) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Tharr oltár, 10. jellempróba
(42,35) bolhakutya (#17), gumifa (#38), Tharr oltár
(43,35) Sheran rúnaköve, gumifa (#38), oltár, művészi porolit (#720), útonálló (#130)
(44,35) útonálló (#130)
(45,36) Elenios rúnaköve, orgyilkos (#131), útonálló (#130)
(46,35) fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), nekrofun (#173), útonálló (#130), egy kobudera nő
(46,36) az 53. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, művészi porolit (#720), varkaudar falu (#1109), varkaudar barlang (#2200), süvítő rája (#113), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685)

Üzenet küldése a karakternek