TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. júl. 3. 9h:28'
EZ A 414. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD
415. játékheted kezdete: júl. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1199
SZÁMLA : XXXX
|
DORIEN MCGEE KALANDJAI
12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,-1] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 ubuk dobónyílat (5 arany).
A táborozás 5. napján találkozol Alex Zelpherrel. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Fairlight tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku köpenyt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy purifikátor trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy quwarg harcos trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 5. napon összeakadsz Hamariberkenyével. Dornodon hittérítője. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany masszariasztót, egy denevér szimbólumot, egy ezüst gyűrűt, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy Lord Kovács József trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg harcos trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött lopás szakértelmed, míg te őt a nyomkövetés szakértelemre oktattad. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 6. napon egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A nyomok alapján a felállított csapda okozta felsülését.
A 7. napon összefutsz Alex Zelpherrel. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Fairlight tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku köpenyt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy purifikátor trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Málhásállata egy karmos tankány. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te rejtőzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 8. napon Daredevil lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. A nyomok alapján a felállított csapda okozta felsülését.
A 8. napon összeakadsz egy vörös, tüsi hajú, piros szemű kobudera férfival. Bőre színe zöld. Elenios hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy mászókarmot és egy szem szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Nokhru a bikaszemű. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött nyomkövetés szakértelmed, míg te őt a nyomkövetés szakértelemre oktattad.
A 12. napon összeakadsz Alex Zelpherrel. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku köpenyt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy tüskés harci gromak trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított sullár. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Dan McGee, amikor összefutottatok, adott neked egy koboldkoronát (ld. enc.). Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a gnóm szolgáló (ld. enc.), a varkaudar behemót (ld. enc.), a köpködő bruhatag (ld. enc.) és a mocsári ácsorgó (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Fekete Kehelyt (ld. enc.), bíbor erőövet (ld. enc.), kisebb zant (ld. enc.) és bruhatagnyelvet (ld. enc.). Épp a dolgodat végzed az egyik bokor tövében, amikor egy sötét gnóm csapat vesz körbe. Először röhögnek rajtad, majd komoran megszólal az egyikük: "Nyomorúságos kalandozó, nem átallod fajtársunk zsugorított koponyáját viselni! Majd adunk neked!" Előkerülnek a botok és bunkók, és ott, ültő helyedben alaposan helybenhagynak. (-15 életerő.) Átkozódva rázod öklödet a távolodó gnóm horda után. Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
Az eget bámulod meredten. Hirtelen megjelenik egy pici fekete pont, és egyre növekszik. Egy hatalmas, rengő-zsezsgő test repül feléd! Amikor földet ér, házakat, embereket, állatokat temet maga alá. Egy gigantikus, csupa szem és száj szörny van előtted, amelyből sugárzik a hatalom! Hirtelen kinyúlik belőle egy nyelv, és beszippant egy embert. Az óriási test alól is hallatszik néhány jajveszékelés, de aztán csápok nyúlnak elő, és beszívnak minden szerves anyagot. Menekülni szeretnél, de valahogy mégis inkább közelebb akarsz menni. Ahogy odasétálsz, az isteni teremtmény rád néz, mintha csak dicsérni akarna hűségedért. "Már nem sok kell ahhoz, hogy végre kiszabaduljak börtönömből!" - hallod a fejedben a hangot. Ez vajon mit jelenthet? Egy csáp lassan feléd nyúl, és te megadóan várod, hogy köréd kulcsolódjon. Hah! Csak egy vikócmajom farka tekeredett a nyakad köré, ahogy szundikálás közben rád mászott a szemtelen állat. Az álom akkor is NAGYON nyomasztó volt! Remélhetőleg nem az Álomőrzők alkotása. Még halványan feldereng előtted egy vörös, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi képe. Lehet, hogy valami köze volt az álomhoz? A rossz álomnak van evilági kihatása is: -16 ép, -2 vp.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+42 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+56 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 665. hetének nyerőszámai: 30, 20, 7. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy törpemammut nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. [8 pontot használtál fel, van még 171.]
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 166.]
* 2. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 161.]
* 3. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot |
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 156.]
* 4. KP: |
használod a 73. pszi képességet |
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 146.]
* 5. KP: |
elmormolod az 53. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 141.]
ef 2 |
energia fejlesztése 2 |
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 2162 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 121.]
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+30 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 81.]
h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 78.]
f 56 |
kísérletezel az 56. tárggyal |
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... A töprengés meghozza jutalmát, rájössz, hogyan készíthetnél mákrózsafőzetet. (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 68.]
h 1629 |
használod az 1629. tárgyat |
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy mágikus ütés varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [0 pontot használtál fel, van még 68.]
a 1629 5874 1 |
átadod az 1629. tárgyat az 5874. kalandozónak (1 darabot) |
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 koboldkoronát Dan McGee részére. [5 pontot használtál fel, van még 63.]
a 153 5874 7 |
átadod a 153. tárgyat az 5874. kalandozónak (7 darabot) |
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 7 pirkitet Dan McGee részére. [5 pontot használtál fel, van még 58.]
m 2 8 5 |
mozogsz keletre, északra, délnyugatra |
[102,-1] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Moloch előtt. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [102,-2] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy rájanyék. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rájanyék jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sóhajtó dorony lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [101,-1] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy álomvirágot.
Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[24 pontot használtál fel, van még 34.]
szk 115 |
keresed a 115. szörnyet |
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 34.]
in 5415 171 177 |
leírod az 5415. kalandozónak a 171. szörnyet a 177. tárgyat |
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriásféreg. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 34.]
in 5415 173 181 |
leírod az 5415. kalandozónak a 173. szörnyet a 181. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy vark. nekromanta. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vasalt bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 34.]
in 5415 176 190 |
leírod az 5415. kalandozónak a 176. szörnyet a 190. tárgyat |
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriás csontváz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mérg. vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 34.]
in 5874 776 359 |
leírod az 5874. kalandozónak a 776. szörnyet a 359. tárgyat |
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hattyúkirály. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 34.]
in 1436 87 56 |
leírod az 1436. kalandozónak a 87. szörnyet az 56. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy árnyékrája. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 34.]
in 1436 125 62 |
leírod az 1436. kalandozónak a 125. szörnyet a 62. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy büntető praglonc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködcsillagot. [0 pontot használtál fel, van még 34.]
in 1436 134 120 |
leírod az 1436. kalandozónak a 134. szörnyet a 120. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy palotaőr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) táblát. [0 pontot használtál fel, van még 34.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 31.]
* 2. BP: |
használod a 233. tárgyat |
Játszani kezdesz a furulyán. Félelmetes, hogy mennyire nem megy a dolog. Azért töretlenül tovább próbálkozol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 11.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 18, 19.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 180 pontot. A következő körben tehát 191 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KOBOLDKORONA (1629. TÁRGY)
A koboldkorona a koboldkirály hatalmának forrása, és uralkodói jogkörének szimbóluma! Pha... nevetséges! Ez csak egy közönséges a fémabroncs, aminek a tetejére haszontalanságokat erősítettek! Még hogy hatalom, meg uralkodói jogkör! Ugyan már! - gondolhatod, de meglepődsz majd, ha elárulom, hogy a korona valóban csodákra képes. Hogy ezt megtapasztald, nem kell mást tenned, mint két kézre fogni (ugyanis annyira apró, hogy még a legkisebb kobakú gnóm, vagy árnymanó sem hordhatja fejfedőként), koncentrálni, és erősen akarni, hogy csoda történjen. Hogy ekkor pontosan mi fog bekövetkezni, azt nehéz volna előre meghatározni, ezért csak annyit javasolhatok: add ki bátran a H 1629 parancsot! Ezt fordulónként egyszer, 0 TVP-ért teheted meg. |
GNÓM SZOLGÁLÓ (181. ELLENFÉL)
Az öreg, púpos, béna, félszemű gnóm szolgáló első pillantásra teljesen ártalmatlannak tűnik, azonban az, hogy egy nagyhatalmú elf harcost szolgál, óvatosságra int. Az ember sohasem lehet biztos benne, hogy minden az, aminek látja. A gnóm szolgáló nem visel semmilyen páncélt, nincs semmilyen fegyvere. Mindössze egy deus ex machina fityeg az oldalán. Vajon hogyan képes ártani neked, főleg úgy, hogy a fél keze hátra van kötve? Hmmm... Valószínűleg csak egy buta tréfa az egész. |
VARKAUDAR BEHEMÓT (189. SZÖRNY)
Ebben a hatalmas méretű varkaudarban minden bizonnyal rengeteg troll vér folyik. Mivel nem érzi a fájdalmat, óriási, izmoktól dagadozó karjait kitárva félelem nélkül oda szokott sétálni ellenfeléhez, átöleli, és megropogtatja. [Ahhoz, hogy ez sikerüljön neki, mindketten erőpróbát tesztek: erőtökhöz hozzáadódik egy 1-10 közti véletlen szám, és ha a behemót eredménye a nagyobb, akkor sikerrel járt. A legerősebb behemótok ereje elérheti akár a 45-50-et is.] A varkaudar behemót nagyon buta, könnyen áldozatul esik a mentális varázslatoknak és pszi-támadásoknak. |
KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY)
A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó. |
MOCSÁRI ÁCSORGÓ (774. SZÖRNY)
Ez a kosforma állat a mocsarak mélyén él. Tömzsi lábai szinte mindig a vízbe lógnak, és többnyire csak így áll órák hosszáig, fejét az ég felé tartva, mélyeket lélegezve a cseppet sem kellemes illatú levegőből. Jobb is számára, hogy nem mozdul, hiszen a szárazföldi teremtményeket ilyen tevékenység közben szokta ellepni a láp. Tudja a titkát, hogyan maradjon a felszínen, de hogy mire vár ebben a relaxációs testhelyzetben, azt bizony senki nem tudja. A mocsári ácsorgó nem egy agresszív teremtmény, ha azonban feldühítik - azzal pl. ha fegyverrel hadonásznak felé -, megvív ellenségeivel. Könnyű beidomítani arra, hogy téged kövessen, csak kérdés érdemes-e: hiszen egy kalandozó nem valószínű, hogy efféle, lassú mozgású hátasállatra vágyik. |
FEKETE KEHELY (283. TÁRGY)
Ez a gyönyörűséges, de végtelenül gonosz kehely egyetlen obszidián kőből van kifaragva. Oldalára jól láthatóan Dornodon Rúnája van vésve, hogy elriasszon a Gonosz Istenek hívein kívül mindenkit a használatától. A Fekete Kehelyben kotyvasztott borzalmas folyadék titka könnyen megfejthető a kehely oldalára írt rúnák segítségével, azonban a komponensek beszerzése komolyabb problémát jelenthet. |
BÍBOR ERŐÖV (291. TÁRGY)
Ez a festett vörösréz öv nem igazán kényelmes viselet, de igen hasznos: mágikus ereje révén képes viselőjét megizmosítani: ha a bíbor övet magadra öltöd (KF 291) erőd megnövekszik kettővel. |
KISEBB ZAN (544. TÁRGY)
Most, hogy T. Vlagyimir tökéletesen uralja a zant és kiismerte az alapvető működési mechanizmusát, lehetővé vált a kisebb zan nevű klóntárgy, pszeudo-entitás előállítása. A kisebb zan egyetlen feladata: fenntartani a ZAN életfunkcióit. Ennek érdekében rengeteg varázsenergiát merít a közvetlen környezetéből. Vlagyimir szavai szerint ha valaki sok idejét és energiáját fordítja a kisebb zanra, közelebbi kapcsolatba kerülhet a ZANnal, és ezen keresztül a múlt titkaival. (H 544 <VP>). A kisebb zan átkozott tárgynak számít, ezért normál módon nem tudsz megszabadulni tőle. A megsemmisítésének egyik módja, ha Vlagyimir szoborba építesz (40 TVP-nként egy kisebb zant semmisíthetsz így meg). |
BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY)
Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción. |
MÁKRÓZSAFŐZET (14. RECEPT)
Két mákrózsavirágból már remek főzet készíthető! Jó sok víz kell (10 cseppnyi), bele a két mákrózsavirág, majd rövid kavargatás mellett fel kell forralni. A "gyorsétel" 2 TVP-nyi idő alatt kész van, és ha nem kábulsz el a főzés közben az illatától, most el is fogyaszthatod. A bódulat, mely ezután telepedik rád, semmi eddig tapasztalthoz nem fogható. Hatásaként a következő köröd elejéig lélekben közelebb kerülsz a szellemekhez - ennek köszönhetően a csodák kútjának szellemével is feljavul a kapcsolatod. Vagyis ha a kútba aranyérmét dobálsz, jelentősen megnő az esélyed arra, hogy fizikai kontaktus jön létre, és nem csupán egy információt kapsz valamiről. |
KARAKTERLAP
Dorien McGee, egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 41. fordulód.
Erő: |
18 (24) |
Szint: |
11 |
Merészség: |
4/4 |
Magasság: |
167 cm |
IQ: |
20 |
Támadás: |
20 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
71 kg |
Ügyesség: |
18 |
Védekezés: |
19 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
2/2 év |
Egészség: |
16 |
Életpont: |
159/77 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
20 (23) |
Varázspont: |
136/8 |
Pénz: |
151 arany |
Kép. pont: |
6 |
Tudatpont: |
15/1 |
Pszi pont: |
66/13 |
|
|
EFejl: |
18 |
Eddig összesen 88 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 502 TP-t kaptál. Jelenleg 18479 TP-d van. A következő szinthez még 6521 TP szükséges. Trófeáid:
törpemammut,
sötét gnóm,
ork sámán. A 39. fordulódban 1481 arany került a bankszámládra. 1510 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
4/18 (+7%) |
szúrófegyverek: |
9/1 (+7%) |
vágófegyverek: |
2/90 |
ütőfegyverek: |
1/0 |
lőfegyverek: |
1/49 (+13%) |
dobófegyverek: |
8/60 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
11/51 |
2. nyomkövetés: |
12/87 (+15%) |
3. lopás: |
1/3 |
4. mászás: |
2/33 |
5. csapdakészítés: |
6/81 (+10%) |
6. csapdaészlelés: |
1/0 |
7. gyógyítás: |
12/54 (+51%) |
8. titkosírás: |
1/0 |
9. felderítés: |
1/0 |
10. szörnyidomítás: |
1/0 |
11. teológia: |
6/3 (+11%) |
12. taumaturgia: |
2/73 (+5%) |
13. versengés: |
1/34 |
14. harcművészetek: |
1/2 |
15. zene: |
2/10 (+13%) |
16. szörnyismeret: |
6/34 (+20%) |
17. pszi: |
10/90 (+29%) |
18. zárnyitás: |
1/0 |
19. vadászat: |
1/43 |
20. bányászat: |
1/56 |
21. főzés: |
1/54 (+27%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
bo-skorpió (#54) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
Papi varázslataid |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
6. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
lángcsóva (#31), agykorbács (#97) |
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 |
|
dorony tüdő (#212) |
|
|
|
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(101,-1) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(102,-2) rájanyékek (#58), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, sóhajtó dorony (#112)
(102,-1) művészi porolit (#720), oltár