40. forduló, 42. forduló, Féleszű Ulf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 9. 12h:02'
EZ A 113. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD
114. játékheted kezdete: aug. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1046
SZÁMLA : XXXX

FÉLESZŰ ULF KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,15] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy hosszú ősz hajú, félszemű troll férfival. Bőre teljesen fehér! Tharr híve. Egy bőrpáncélt, egy bőrsisakot, egy két kard szimbólumot és egy mászókarmot visel. Ruházatát egy tintacsiga trófea és egy szőrös pók trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kőkés. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy szöges bőrpajzsot tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Yaztromo. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!"
Az 1. napon összefutsz Szürke Farkassal. Dornodon híve. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy borostyán függőt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy kígyóbőr kesztyűt és egy szöges páncélt visel. Ruházatát egy mélységi grittang trófea, egy agglomerátor trófea és egy púpos burástya trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kőkés. Jobb kezében egy bronzkardot, bal kezében egy csontszablyát tart. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+4 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy vadász varkaudar nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 218.]

m 8 6 7 mozogsz északra, nyugatra, északnyugatra
[49,14] A terep továbbra is sűrű erdő. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy Nehéz Norbi közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Máris repül feléd néhány kerek kő. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 3 életpontot vesztettél. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Nehéz Norbi jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a Nehéz Norbi bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 szöges bunkó, 1 vizestömlő, 1 kőkés és 1 parittya. Szereztél 1 koponya gyűrűt. (ld. enc.) 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy élőholt mirg áll veled szemben.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az élőholt mirg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Második ellenfeled egy csontlepke.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontlepke testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontlepke fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 69 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 gyíkfüvet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 56 (limit: 1025), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5785.
Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy mutáns pók. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns pók testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a mutáns pók testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mutáns pók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a mutáns pók testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Mosolyogva kidobod a nevetséges süvítő rája trófeát, és kinyersz egy alkalmas mutáns pók trófeát. 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [48,14] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a mérges nyukmár jobb lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a mérges nyukmár jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 óndarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy tigroszlán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a tigroszlán testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a tigroszlán megcsapja a fejedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tigroszlán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,13] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy tintacsiga nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a tintacsiga testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tintacsiga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (ld. enc.) 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy sírlidérc száll szembe veled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a sírlidérc testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy evaporőr. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd az evaporőr testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az evaporőr testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. [50 pontot használtál fel, van még 168.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[46,12] Szűnni nem akar a zöld síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy woor-antilop. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a woor-antilop testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a woor-antilop testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A woor-antilop szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A woor-antilop összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy zombi.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a zombi jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi megcsapja a fejedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontváz.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 4 pirkitet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 58 (limit: 1025), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6005.
Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [45,11] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy legyengült kaffogó hebrencs közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy csontváz száll szembe veled.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt mirg.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 Tharr Keresztjét. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 60 (limit: 1025), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6225.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy quwarg királynő. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [44,11] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy süvítő rája. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a süvítő rája bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy sírlidérc száll szembe veled.

Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval súrolod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megpöccinted a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 132.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +2 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve revitalizáció. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. 2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! 3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. [30 pontot használtál fel, van még 102.]

m 8 mozogsz északra
[44,10] Egy kisebb településhez érkeztél. Quwarg szagot érzel! Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Felismered. Ez egy quwarg királynő. Amikor elhal a zaj, előmászol.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A Homály Dalnokai KT valahol máshol alakult meg. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fejvadászház (757. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 90.]

be 757 bemész a 757. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm. Átadod neki a koponyagyűrűt, mire ő azt válaszolja: - Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. [58 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 50 arany.]
Megkérdi, hogy volna-e kedved még egy megbízatást elvállalni? Mondod, hogy részedről semmi akadálya. A gnóm elmondja hogy a következő célpont, egy Féktelen Fantom nevű alakváltó nő, aki szintén az Újnyugat tagja, és valahol Qvill közelében látták legutóbb. Az ő gyűrűjét kell most elhoznod a jutalomért.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 85.]

m 8 mozogsz északra
[44,9] Folytatod sétádat a házak közt.

Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Szomjazva veted magad a vízre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sörsátrat. Utad során felfedezel egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " A következő épületeket látod: egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Találkozol Vidám Gorkával. Fairlight híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi táborát. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea díszíti. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Összeakadsz Karamonnal. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya szimbólumot visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges.
Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [12 pontot használtál fel, van még 73.]

ea 327 1 eladod a 327. tárgyat 1
Eladtál 1 ezüstshurikent. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

ea 189 1 eladod a 189. tárgyat 1
Eladtál 1 vas dobónyilat. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

ea 48 1 eladod a 48. tárgyat 1
Eladtál 1 antilopbőrt. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

ea 99 3 eladod a 99. tárgyat 3
Eladtál 3 fekete gyöngyöt. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

ea 33 2 eladod a 33. tárgyat 2
Eladtál 2 lapockacsontot. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

ea 128 5 eladod a 128. tárgyat 5
Eladtál 5 sallank karmot. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

ea 130 1 eladod a 130. tárgyat 1
Eladtál 1 hebrencs állkapcsot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

ea 44 2 eladod a 44. tárgyat 2
Eladtál 2 királygyík bőrt. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

f 103 kísérletezel a 103. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Hosszú idő telik el... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz rövid íjat. (ld. enc.) 101 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 63.]

f 103 kísérletezel a 103. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Vadul gondolkozol... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz hebrencs csapdát. (ld. enc.) 115 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 53.]

szk 130 keresed a 130. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy útonállót. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 52.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 22 fejleszted a 3. tulajdonságodat 22 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) [22 pontot használtál fel, van még 30.]
A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 1 arany vérdíjat. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól hadviselt harcos helyett kemény kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 182 pontot. A következő körben tehát 212 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NEHÉZ NORBI (7119. ELLENFÉL)
Nehéz Norbi egy hosszúhajú, troll férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet!

KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY)
Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy.

MUTÁNS PÓK (117. SZÖRNY)
A mutáns pók teljesen szőrtelen testű, majdnem egy mázsa súlyú óriásszörny. Mérge különösen erős, gyakran halált okozó. Hálót nem sző az erdei vándorok megfigyelése szerint, de azért nem árt az óvatosság. Ha szembekerülsz vele, legjobb stratégia az azonnali futás. Ámbár, talán érdemes kockáztatni egy kis kinyerhető ugh méregért...

TINTA (101. TÁRGY)
A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...)

THARR KERESZTJE (287. TÁRGY)
Ezt a gyönyörű, ezüst nyakláncot, melynek végén egy aranyozott kereszt lóg, kizárólag Tharr papjai akaszthatják a nyakukba, a KF 287 paranccsal. Előnyei főleg a harcban mutatkoznak meg, viselője ugyanis kap +1 szerencsét, +1 erőt és +1 támadást. Tharr Keresztjéből ugyan csak néhány létezik, de ha egyet megtalálnak és feláldozzák, visszatér valamilyen ősi labirintus mélyére, hogy egy újabb kalandozó ismét végrehajthassa a próbatételt.

REVITALIZÁCIÓ (52. VARÁZSLAT)
A sötétség szolgái gyakran végeznek értelmetlen pusztítást: fákat, növényeket vágnak szét, tépnek ki gyökerestül. Ezentúl ha ilyen borzalmas destrukció nyomára bukkansz, akkor képes leszel a haldokló növényt revitalizálni, újjáéleszteni. A V 52 parancs automatikusan feltámaszt minden növényt az adott mezőn, kiadása 20 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy kék orchidea.

RÖVID ÍJ (107. TÁRGY)
Rövid íjat bozótos vagy erdős terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszőket a rövid íjhoz szintén erdős és bozótos terepen készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyű nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet őket vele elég erősen kilőni). A rövid íjat automatikusan használod élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának.

HEBRENCS CSAPDA (147. TÁRGY)
Ha a hebrencs állkapcsot két drótszőrrel rögzíted, majd egy rugalmas magszimbelet kötsz rá, és kifeszíted, egy ugrásra kész szerkezetet kapsz, amely érintésre összecsapódik, akárcsak az egérfogó! Ezt a szuper csapdát a KT 147 paranccsal készítheted el a fenti komponensekből, 16 pontért. Ha akarod, táborozás előtt kikészítheted a H 147 paranccsal, 3 pontért. így némileg védve leszel azoktól a tolvajoktól, akik esetleg táborozás közben lopni próbálnak tőled - 2d4 életpontot sebez azon, aki belelép (és természetesen te is felfigyelsz a próbálkozására).

KARAKTERLAP

Féleszű Ulf, egy kopasz, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Sheran hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 41. fordulód.

Erő: 17 Szint: 12 Merészség: 5/3 Magasság: 118 cm
IQ: 15 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 65 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 18 (20) Életpont: 171/127 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 3
Szerencse: 21 Varázspont: 35/8 Pénz: 535 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 7/5
Eddig összesen 258 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 230 TP-t kaptál. Jelenleg 25 556 TP-d van. A következő szinthez még 7 444 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, halálmadár, mutáns pók.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 8/24 (+13%) ütőfegyverek: 14/59 (+48%) lőfegyverek: 13/12 (+24%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
44,98 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 58
Legfeljebb 10 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 32 időszaki: 32

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 747 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/82 (+22%) 2. nyomkövetés: 8/72 (+54%) 3. mászás: 3/72 (+7%)
4. csapdakészítés: 1/96 (+16%) 5. csapdaészlelés: 2/22 6. gyógyítás: 19/92
7. titkosírás: 1/22 8. felderítés: 1/26 9. teológia: 1/66 (+9%)
10. zene: 1/0 11. szörnyismeret: 1/21 (+20%) 12. zárnyitás: 1/45
13. vadászat: 2/91 14. bányászat: 7/6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 170, 171.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 60 (limit: 1025), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6225.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1226 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kis bőrpajzs (#45)
1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72) 1 * varkaudar páncél (#294)
Fegyverek és lövedékek
2 csontpálca (#329) 1 csontszablya (#64) 1 kőkalapács (#13)
>2 kőkés (#6) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 2 * parittya (#18)
1 * rövid kard (#171) 2 * szöges bunkó (#8) 2 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ametiszt medál (#275) 1 borostyán függő (#162) 1 Tharr Keresztje (#287)
1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 2 éjkő (#2369)
2 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 1 kötél (#92)
17 krónika (#1725) 1 manakristály (#500) 1 ork csodaszer (#1228)
1 + tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 4 csepp tinta (#101), fér még: 6]
1 + kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 uzbány csőr (#169) [benne 7 csepp ugh méreg (#166), fér még: 5]
2 vizestömlő (#3) [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 0]
2 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 álompor (#396) 1 antilopbőr (#48) 1 bordacsont (#16)
1 dözmöng szív (#122) 4 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
1 grákóbőr (#41) 3 gyíkfű (#201) 6 gyöngymangó (#135)
3 hebrencs állkapocs (#130) 35 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 móri gyümölcs (#116) 14 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 8 pirkit (#153) 6 rézdarab (#70)
1 smirglilevél (#29) 2 szvó-ektoplazma (#151) 8 tigroszlán fog (#63)
1 tükör (#43)

Összsúly: 48.60 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüstshuriken (#327) 3 fekete gyöngy (#99) 2 kaja (#2)
16 kerek kő (#19) 2 királygyík bőr (#44) 2 lapockacsont (#33)
5 sallank karom (#128) 1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
118 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 evaporőr háj (#105)
2 gyíkfű (#201) 1 kőkés (#6) 4 madártoll (#112)
3 óndarab (#85) 1 parittya (#18) 4 pirkit (#153)
1 szöges bunkó (#8) 1 Tharr Keresztje (#287) 8 tigroszlán fog (#63)
4 tinta (#101) 4 ugh méreg (#166) 20 víz (#27)
1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48 49 50
8
9
10
11
12
13
14
15
16
(44,9) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Vidám Gorka (6109. kalandozó), egy kobudera férfi, Karamon (6115. kalandozó)
(44,10) quwarg királynő (#153), fejvadászház (#757)
(44,11) Sheran oltár, süvítő rája (#113), sírlidérc (#172)
(45,11) kaffogó hebrencs (#88), csontváz (#48), élőholt mirg (#135), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, quwarg királynő (#153)
(46,12) woor-antilop (#31), zombi (#49), csontváz (#48), 4. jellempróba, oltár
(47,13) tintacsigák (#74), sírlidérc (#172), 22. jellempróba, Tharr oltár, evaporőr (#69)
(48,14) Dornodon rúnaköve, mély kút (#93), oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), mérges nyukmár (#95), tigroszlán (#43)
(49,14) szent tölgyfa (#393), Nehéz Norbi (#7119), élőholt mirg (#135), csontlepke (#746), mutáns pók (#117)

Üzenet küldése a karakternek