408. forduló, 410. forduló, HóKinn,CsendBenn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. márc. 30. 15h:28'
EZ A 697. JÁTÉKHETED, 409. FORDULÓD
698. játékheted kezdete: ápr. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4718
SZÁMLA : XXXX

HÓKINN,CSENDBENN KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,26] koordinátán.
Az 1. napon UgyanKedvesPotrien leszívott rólad pszivel 26 életpontot.
Az 1. napon ismét összeakadsz UgyanKedvesPotrien. {egészsége: 45.} Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon Vadak Ura leszívott rólad pszivel 23 életpontot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 5 remák szivet (15 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 2. napon Tars Tarkasz leszívott rólad pszivel 21 életpontot.
A 2. napon megintcsak összeakadsz Tars Tarkasszal. {legmagasabb egyéb szakértelme: nyomkövetés (134).} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 3. napon NépekMindenSzigete leszívott rólad pszivel 19 életpontot.
A 3. napon ismét összefutsz NépekMindenSzigetével. {legmagasabb egyéb szakértelme: zene (60).} Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 6. napon Szőrös Karom leszívott rólad pszivel 17 életpontot.
A 6. napon ismét összefutsz Szőrös Karommal. {max. életpontja: 534.} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 7. napon összefutsz egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Fegyverzetét egy kultúrmasztodon trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy hordóagyú mameluk trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy őstroll agyalót, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {támadása: 19.} Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Drowsy Druid Abasc. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Tars Tarkasz átadott neked a 8. napon 3 TU-t. NépekMindenSzigete átadott neked a 8. napon 4 TU-t. [20 TVP-t használtál fel.] Laurana átadott neked a 8. napon 6 TU-t. [30 TVP-t használtál fel.] Syd átadott neked a 8. napon 6 TU-t. [30 TVP-t használtál fel.] Kárász átadott neked a 8. napon 2 TU-t.
UgyanKedvesPotrien, amikor összefutottatok, adott neked egy Fókuszpengét, egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót.
Vadak Ura, amikor találkoztál vele, adott neked egy tűzúr csizmáját (ld. enc.).
Nantosvelta egyszer odajött hozzád, és adott neked egy vashegyű lándzsát.
NépekMindenSzigete, amikor összefutottatok, adott neked 2 remák szivet. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+54 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+280 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+95 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A plusz TU-kat 30 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 913. hetének nyerőszámai: 5, 6, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 495.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 494.]
Beizzik a turbómágia. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+127 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 492.]

* 2. KP: elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 490.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 488.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 488.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 157. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 486.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 484.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 484.]

* 4. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 213 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 444.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 444.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 444.]
Szupersebesen mormolsz. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 442.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 436.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 436.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: bíbor erőöv (183,31)-> (60 ap), összesen 60 arany, 2 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 430.]

* 7. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+27 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 400.]

* 8. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 400.]

* 9. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 400.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 398.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 396.]

* 10. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 227. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 394.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 392.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

ef 29 511 energia fejlesztése 29
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-29 TU.] [203 pontot használtál fel, van még 189.]

at 4683 30 TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 30
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 1 TU árán átcsúsztatsz 1 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

at 5367 30 TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 30
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

at 3796 30 TU-t adsz át a 3796. kalandozónak 30
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

bb 456 538 457 beraksz a bankba a 456. tárgyat (538 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 arany pikkelyvértet. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

hu 222 hulladék: 222
Hulladék, ezért nem gyűjtesz láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

h 473 használod a 473. tárgyat
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 3 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 189.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[203,100] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 91-100.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg bikafejét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg bal lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Zinthurg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 vasérc. 995 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 81) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 4, gyógyulás: 17, összesen: +13 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP], 9 ubuk tüske [ubuk tüske ládikóba-> (186,106)-> 9 arany, -2 ÉP], egy ubuk dobónyíl [ubuk dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy mérg. ubuk dobónyíl [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP]. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra. {támadása: 38.}

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál jobb lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 90) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 41, gyógyulás: 23, összesen: -18 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást. {max. életpontja: 630-699.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Csontpozdorjával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (8 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Csontpozdorjával többször eltalálod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Csontpozdorjával többször eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A 2 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2730 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 84) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 78, gyógyulás: 17, összesen: -61 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy taalru jön feléd. {max. életpontja: 301-340.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru tigristestét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd a taalru fejét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a taalru jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-49 varázspont.) Csontpozdorjával halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru fejét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a taalru testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő, 5 arany és egy nagy bronzkulcs. 3525 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 54) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 71, gyógyulás: 18, összesen: -53 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mérgezett vasnyíl, 2 ezüsthegyű nyíl, egy arany és 4 ugh méreg. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.]
Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérgezett vasnyilat. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [204,100] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ragnar egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [205,100] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [102 pontot használtál fel, van még 87.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 82.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 6. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quiltrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy Zinthurg leöléséből áll a próba. {támadása: 30.}

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és 3 arany. 995 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 69) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 11, gyógyulás: 19, összesen: +8 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Vörösszakállú Garhin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy csontváz lord feltrancsírozása a feladat. {támadása: 28.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz lord testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a csontváz lord testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontváz lord vágása nem talált el. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz lord zörgő csontját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a csontváz lord testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 74) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 37, gyógyulás: 3, összesen: -34 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Harcolnod kell, ellenfeled egy borzalmas varkaudar. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar nyakát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 21) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Nrimbrakonsók". Hadarva ismerteti a feladatot. Harcolnod kell, ellenfeled egy vadász quwarg. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 20 ütő ellen.}

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Marokra fogva a csontpozdorját a másikra rontasz. Csontpozdorjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a vadász quwarg torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csontpozdorjával eltalálod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a vadász quwarg jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 78) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 39, gyógyulás: 10, összesen: -29 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Lamkulvanlopp néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A nem túl egyszerű feladat keretében le kell győznöd egy őrült varázslót. {max. életpontja: 201-240.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel többször eltalálod az őrült varázsló bal karját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 5 gyenge méreg. 2020 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 85) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 56, gyógyulás: 14, összesen: -42 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Nagyszakállú Bergin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat bár nem komplikált, de igencsak embert próbáló: Ölj meg egy Mnebolathot! {max. életpontja: 176-205.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a Mnebolath fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 66) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 70, gyógyulás: 21, összesen: -49 ÉP}


HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Beleülhetsz a Hatalom Trónjába! Megilletődve csüccsensz bele a díszes székbe. Kellemes érzésed támad! (+4 tulajdonságpont). 12000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [60 pontot használtál fel, van még 22.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[206,100] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Chitarel előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [15 pontot használtál fel, van még 7.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

be 79 bemész a 79. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

vi 10 10 30 viselkedésed: 10 10 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 4 20 5 mozogsz 4 20 5
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 24 40 42 mozogsz 24 40 42
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 43 9 6 mozogsz 43 9 6
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 28 26 15 mozogsz 28 26 15
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst UgyanKedvesPotrien részére. [5 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 6. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 8. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 11, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a spagulár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 550 pontot. A következő körben tehát 547 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TŰZÚR CSIZMÁJA (533. TÁRGY)
Ezt a puha, de nagyon ellenálló bőrből készült csizmát eredetileg a vezető tűzmágusok számára készítették. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, +8-at ad taumaturgia szakértelmedhez, és tűzvarázslataid szintenként eggyel többet sebeznek, amíg viseled. Vigyázz azonban, ha 25.-nél alacsonyabb szintű vagy, amikor felöltöd a csizmát, nyomban elégsz (ezért inkább ilyenkor fel sem veszed).

KARAKTERLAP

HóKinn,CsendBenn, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 409. fordulód.

Erő: 42 (44) Szint: 25 Merészség: 10/5 Magasság: 201 cm
IQ: 46 Támadás: 24 (26) Agresszió: 10 Testsúly: 269 kg
Ügyesség: 42 (45) Védekezés: 69 (74) Menekülés: 30 % Életkor: 11/15 év
Egészség: 41 (43) Életpont: 466/348 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 53 (56) Varázspont: 644/97 Pénz: 3515 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 169/256 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1687 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31033 TP-t kaptál. Jelenleg 1639715 TP-d van. A következő szinthez még 60285 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, kisebb quwarg isten, méregelementál. A 389. fordulódban 7586 arany került a bankszámládra. 8344 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/92 ökölvívás: 1/26 szúrófegyverek: 18/72 (+29%)
vágófegyverek: 28/14 ütőfegyverek: 21/92 (+12%) lőfegyverek: 26/68 (+10%)
dobófegyverek: 13/95

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) << csontpozdorja (#424) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/76 2. nyomkövetés: 62/63 (+14%) 3. mászás: 16/72
4. csapdakészítés: 31/88 (+6%) 5. csapdaészlelés: 11/21 6. gyógyítás: 65/42
7. titkosírás: 15/25 8. felderítés: 45/89 (+6%) 9. szörnyidomítás: 18/6
10. teológia: 49/55 (+13%) 11. taumaturgia: 22/49 (+8%) 12. szerencsejáték: 5/7
13. versengés: 5/68 14. zene: 91/82 (+34%) 15. szörnyismeret: 36/8
16. pszi: 25/63 (+7%) 17. zárnyitás: 8/13 18. vadászat: 25/93
19. vitalitás: 7/9 20. bányászat: 37/24 21. úszás: 15/26
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) Symulf rúnája (#182)
esszenciavédelem (#165) az elme fölénye (#116) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181) lángcsóva (#31) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 75 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany pikkelyvért (#456) 1 bíbor erőöv (#291) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 fiatalság itala (#473) 3 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260)
3 mérgezett vasnyíl (#187) 1 quwarg tojás (#360) 1 vashegyű nyíl (#176)
13 víz (#27) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
91 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 fekete gyöngy (#99) 4 gyenge méreg (#26) 2 kaja (#2)
2 nagy bronzkulcs (#185) 1 obszidián karkötő (#229) 3 ugh méreg (#166)
1 umbatari karkötő (#278) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(42,92) Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), 23. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), oltár
(43,92) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), régészeti lelőhely (#1208), művészi porolit (#720), oltár
(44,92) kihívás tornya (#502), szent liget (#439), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, Chara-din monolitja (#534), Zinthurg (#180), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), vadász quwarg (#241), őrült varázsló (#255), Mnebolath (#237)
(45,92) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A szívfalás képesség nem képes elpusztítani a szivárványszívet.
* - A homoksárkányoknál gyakran lehet találni dűneelf arckendőt.
* - A buborékpalotában a sziránuszok belátóak voltak, és csak 40 dűneelf arckendőt kérnek 50 helyett.

Üzenet küldése a karakternek