410. forduló, árny Vadász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 27. 15h:08'
EZ A 458. JÁTÉKHETED, 409. FORDULÓD
459. játékheted kezdete: máj. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2837
SZÁMLA : XXXX

ÁRNY VADÁSZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [143,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, zöld szemű ember férfival. Bőre teljesen fehér! Raia teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy grifftoll kesztyűt, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét és egy torz fülkarikát visel. Felszerelését egy Friedurgonoma trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Shengoroth trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Deafblind Dumb. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, göndör hajú, zöld szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar vajákos trófea, egy varkaudar katona trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ed Coan . Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egyből látszik, hogy te vagy a nagyobb mestere a fegyverforgatásnak, ezért ő elismerően meghajol előtted.
Az 1. napon találkozol egy hosszú aranyhajú, égszínkék szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Fairlight földi és égi helytartója. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy ezüsttölgy kesztyűt, egy ezüsttölgy mellényt, egy ezüsttölgy nadrágot, egy ezüsttölgy sapkát, egy ezüsttölgy surranót, egy ezüsttölgy vállvédőt, egy fattylord derékövet, egy Istenek Talizmánját, egy kamikáze fejfedőt, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy smaragd karkötőt, egy Teremtő koronáját és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy Zt'tuzzarxn trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lendrin Vellian. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek.
Az 1. napon összefutsz Jókorjött Esővel. Ő Nyárizápor férje! Elenios korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyali sisakot, egy árnygyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy derit láncvértt, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy Thargodan karkötőt, egy torz fülkarikát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy fertőzött ent trófea és egy tleikan főbíra trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd kőszáli disznó. Málhásállata egy sivatagi doareg. Egy sárgarigó repked körülötte. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! (+1 életpont gyógyulás.) Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku vadászinget, egy tankány karmot, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy Chara-din fattya trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy Orkhan Thai trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy cápafogat, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Összeismerkedtek. Az ő neve Nirrti. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Elismerően fejet hajt előtted. Igyekszel a lehető legelbűvölőbb formádat előadni - jópofáskodsz és a győzelmeidről mesélsz. Aztán büszkén kihúzva magad, átnyújtasz egy mákrózsa virágot. Mielőtt még rátérhetnél a lényegre, a lány szomorúan a fejét ingatja.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, félszemű, kecskeszakállas mutáns férfival. A bőre kreolszínű. Chara-din kisebb papja. Egy bozontfonatot, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy káosz szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy törpe védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt, egy zangrozi csizmát, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy őrült varázsló trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Egy goldugar a hátasa. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 1. napon összeakadsz Ed Coan nal . Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy ogre övet, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy díszes fegyvertokot visel. Felszerelését egy varkaudar vajákos trófea, egy varkaudar katona trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy angolna szálkát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egyből látszik, hogy te vagy a nagyobb mestere a fegyverforgatásnak, ezért ő elismerően meghajol előtted. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz egy szőke, tüsi hajú, kék szemű mutáns férfival. Fairlight kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy Blounther gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy inváziós amulettet, egy kamikáze fejfedőt, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy zg'umrad facsaró trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy sújtásra emelt pöröly. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Sepp Dietrich. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 32 mákrózsa virágot, 1 mutáns csontot. A büntetés tételenként 15 arany. Átvette a felajánlott 3 orgyilkos tőrt (9 arany kikiáltási áron), 2 sárga erőövet (100 arany kikiáltási áron), 1 darázsszárnyat (5 arany kikiáltási áron), 3 dorony tüdőt (30 arany kikiáltási áron), 1 púderkövet (3 arany kikiáltási áron), 4 kaktusztüskét (20 arany kikiáltási áron), 1 mocsári penkét (5 arany kikiáltási áron), 1 obszidián függőt (10 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Az 1. napon találkozol egy barna, kontyos hajú, zöld szemű gnóm férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight kisebb avatárja. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy gyakorlónadrágot, egy haramakit, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy tleikan kesztyűt, egy tűzúr csizmáját, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Morghatal A'ton trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Blanga Dor Blazeer. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon összefutsz Crazzal. Felszerelését egy szépen megmunkált bűvös lant díszíti. Sheran főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy csontamulettet, egy dal.kristálykesztyűt, egy díszes tunikát, egy gyémánt védőgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kyorg övcsatot, egy kyorg vállpántot, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku derékszíjat, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy gyilkos mókus trófea, egy lebegő gomba trófea és egy agyfröccsentő trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Hajnalcsillag, amikor összefutottatok, adott neked egy pszi követ, egy mászó-karperecet (ld. enc.), 3 kristályfolyadékot, 3 angyalok gyűrűjét (ld. enc.), 5 áldott követ (ld. enc.), egy kreiton fókuszt (ld. enc.), egy natharion gömböt (ld. enc.) és 3 csillogó nyakéket (ld. enc.). Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a káoszteknőc (ld. enc.), a Chara-din fattya (ld. enc.) és a Raia szent lovagja (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) bev formázó mintát (ld. enc.), cru formázó mintát (ld. enc.) és din formázó mintát (ld. enc.). Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
A nyomok alapos vizsgálódásába kezdesz: hátha kiderül, ki volt a tolvaj. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomokat találsz. Arra is rájössz, hogy nő volt az illető. Egyéb árulkodó nyomot is találsz: felemelsz a földről egy copfos vörös hajszálat. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+140 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 617.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 612.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy a lélek védelme varázslat! Lelked megacélosodik. [0 pontot használtál fel, van még 612.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 100 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 572.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 130 TVP-t kell elköltened.] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 532.]

ee 158 396 665 eladod a 158. tárgyat a 396. tárgyat a 665. tárgyat
Eladtál 1 ezüst karkötőt. 14 aranyat kaptál.
Eladtál 5 álomport. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 3 elkarog szőrt. 3 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 532.]

ee 706 236 267 eladod a 706. tárgyat a 236. tárgyat a 267. tárgyat
Eladtál 2 gnóm csontot. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 2 lajhár csontot. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 4 fülemüle agyart. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 532.]

ee 130 37 651 eladod a 130. tárgyat a 37. tárgyat a 651. tárgyat
Eladtál 1 hebrencs állkapcsot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 17 drótszőrt. 34 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rinóbőrt. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 532.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 492.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 90 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 452.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Folytatod sétádat a házak közt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a madártoll. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 9 kőkés, 19 sünmedve tüske, 2 csuklyavirág, 4 tüskecsapda, 4 aurach fog.
Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy Blounther apó. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Az út árnyas oldalán egy gigantikus épület áll - leginkább egy erődhöz hasonlít, megannyi lőréssel, furcsa kiszögellésekkel, ahol bármikor megbújhat egy orgyilkos, és valahogy az egész igencsak sötét képet fest. Az egyik oldalon egy kitárt szárnyú háromfejű sárkányt formázó szobor karmai közt egy cégér lóg, amin széthulló aranypénzek láthatók. Kibogarászod ami rá van írva: "MAFFIA bank és pénzmosási központ". (705. épület.)
Néhány méterre magad előtt döbbenetes képződményt pillantasz meg! Valaki púderkővel szabályos, legalább tíz méter átmérőjű kört rajzolt a földre. A körvonalon egymástól azonos távolságra furcsa, fekete gyertyák égnek. Illetve... az biztos, hogy égnek, de nemhogy világosságot adnának, inkább a környezetük fényét is magukba szippantják! Sápadt, fehér lángjuk homályba borítja a körvonalat, sűrű ködfüggönyt szőve, elrejtve a kíváncsi tekintetek elől a kör belsejét. Monoton kántálás foszlányait hozza feléd a szél bentről. Talán van odabent valaki? Inkább csak sejted, hogy így lehet, szemedet meregetve mintha formátlan, köpenybe burkolózó alakok mozgását vennéd ki. Esetleg a BE paranccsal megpróbálhatsz átjutni a kísérteties, síron túli füstfalon. (710. épület.)
Érdekesek ezek a városi népek, fel nem foghatod, hogy bírnak éjjel-nappal ennyit nyüzsögni. Az egész arra emlékeztet, midőn zöldfülű kalandozó korodban belekukkantottál az acéldarazsak fészkébe... Azért az itteniek javára szól, hogy legalább nem szurkálnak össze, huhh, még mindig vakarózhatnékod támad, ha azokra a gonosz fullánkokra gondolsz. Ráadásul az eső lába is lóg, nem sok jót jósolnak az eget betakaró sötét fellegek. De nini, mintha valahol mégis átkukucskálna rajtuk a nap! De mégse, az a meleg fény a következő sarok mögül sugárzik, kicsit barátságosabbá téve a környék hangulatát.
- Vajon mi lehet az? - Kíváncsian megindulsz, átverekeded magad a különböző kétes származású portékákat kínálgató árusokon, vigyázva elkerülöd a megbízóikat kísérgető troll testőröket, a sarkon befordulva viszont szinte elfelejted, hol is vagy. A házak közötti nyílt térséget egy hatalmas, fénylő gömb uralja. Elképedve bámulod a valószerűtlen látványt, amit tovább fokoz a gömb körül futkározó barnás szőrű állatka izgő-mozgó csapata. A komolyabb tanulmányozásukban néhány fogócskázó gyerek zavar meg, mire sikerül közülük kikecmeregned, már csak annyit látsz, hogy az izgága szőrpamacsok egy barna hajú, csillogó páncélt viselő lányt követve eltűnnek a gömbben. Közelebb sétálva, figyelmed egy cikornyás betűkkel teleírt aranyszín tábla vonja magára. Kíváncsian olvasni kezded a rajta álló szöveget:
"Szeretne csomagot küldeni barátainak, ismerőseinek, nagy távolságokra, gyorsan és olcsón?! Mi segítünk ebben Önnek. Keressen fel minket, és elmondjuk hogyan. Nem kell mást tennie, lépjen be a fénygömbbe, és máris új lehetőségek tárulnak fel Ön előtt. Szeretettel várja Solina, a futárszolgálat felügyelője."
Elgondolkodsz az írás tartalmán. Szóval ez az a messze földön híres Trikornis Futárszolgálat. Legközelebb talán közelebbről is meglátogatod. (712. épület.)
Ezen kívül van itt egy ezüst mágustorony (706. épület.).
Összeakadsz Miss Re Bekával. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy dal.kristálykesztyűt, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy obszidián karkötőt és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy fagymágus trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Kedvesen, de sután meghajolsz, dicséred a szemét, a haját, az illatát. Amikor úgy érzed, eljött a megfelelő pillanat, elővarázsolsz hátizsákodból egy mákrózsa virágot. Szerelmed tárgya közömbösen hallgatja mondanivalódat, majd egy egyszerű mosollyal búcsúzik.
[25 pontot használtál fel, van még 427.]

be 705 bemész a 705. épületbe
Bizalmatlanul lépsz közelebb - hát, innen sem szebb a kép. Épp egy elfhez szól valaki odabentről.
- Hé Asd, vezesd már be azt a szerencsétlent! - mire az közelebb lép hozzád.
- Kerülj beljebb, barátom, s nézz körül! - vezet át egy hatalmas háromfejű Sárkány szobra alatt, mely kinyúlik az ég felé, s alatta fedezed fel az ajtót. - Itt mindent megtalálhatsz, amire csak szükséged van, elvégre ez az a hely, mely igencsak közel áll erszényedhez! - nevet fel, s valóban, a mottó ott virít az ajtófélfa mellett. Igencsak kíváncsi vagy, mit is lehet itt csinálni. Bemutatkozol az egyik bent lévőnek. Átnézi a bank papírját, aztán mosolyogva feléd fordul: - Jelenleg 2514 arany van a számláján. Ki kíván venni valamennyit? Remélem, tudja, hogy ez esetben megszakad a kamatozással töltött napok száma, úgyhogy én a helyében nem tenném! - pillant oldalra egy keménykötésű trollra. [5 pontot használtál fel, van még 422.]

be 706 bemész a 706. épületbe
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. Az Ezüstmágus régi ismerősként üdvözöl, és elmondja, hogy melyek azok a varázslatok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni az Ezüst Kódexből (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
mágiatörés (#35) 38 aranyért, védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért,
fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, villámcsapás (#50) 100 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért,
varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, varázsital főzése (#100) 150 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért,
varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért,
a halál szava (#152) 800 aranyért, varázslatlopás (#154) 400 aranyért, tűzgolyó (#155) 850 aranyért, varázspáncél (#156) 700 aranyért,
tűzmágia (#157) 510 aranyért, városi teleport II (#181) 220 aranyért, Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért,
vízlélegzés (#185) 430 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért, a munka gyümölcse (#224) 120 aranyért, kalmárszem (#228) 77 aranyért,
Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, időcsere (#285) 100 aranyért, mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért,
tolvajvér (#364) 90 aranyért, klónozás (#367) 2500 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért, oldás (#372) 160 aranyért,
banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért.
Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [5 pontot használtál fel, van még 417.]

be 710 bemész a 710. épületbe
Nagy lélegzetet véve elindulsz a furcsa képződmény felé. Ahogy közeledsz, a téged körülvevő valóság egyre távolabbinak tűnik. A város zaja elhalkult, a szél pajkos simogatása az arcodon metszővé, szinte fájdalmassá válik, a levegő lehűl körülötted. Látóteredet egyre jobban és jobban kitöltik a síron túli lánggal égő gyertyák, mígnem semmi másra nem vagy képes figyelni. A kántálás felerősödik, te pedig transzba esve, akaratodat elvesztve haladsz előre, mígnem belépsz a Körbe...
Mikor tudatod kitisztul, baljós, tetőtől talpig fekete csuhába burkolózó alakok között találod magad. Az egyikük feléd indul, alakja ezüstös fényben világít, a remegő körvonalak nem engedik még a faját sem kitalálni.
- Üdvözöllek a Körben - suttogja feléd. - Jöjj, körbevezetlek és elmondom, hogyan költheted el nálunk felhalmozódott vagyonkádat. - Beléd karol és határozott léptekkel elindul. - Nos, ahová kerültél az Ghalla első bérmágiával foglalkozó társulása. Nem érzed magad elég felkészült papnak? Elfogytak a komponenseid? Kimerült a manaforrásod? Ugyanakkor az erszényed tömve van? Íme, előtted a megoldás! Látogass meg minket, mondd, milyen varázslatra van szükséged, pengesd ki az aranyakat, és máris felruházunk a kívánt mágiával! Az agy megterhelése veszélyes dolog, sérülékeny volta miatt sajnos csak két varázslatra van garancia, egy napon (azaz fordulón) belül ennél többször nem bérvarázsoltathatsz nálunk. Társaink a következő formulák felhelyezését vállalják, íme az árlistánk!
Néhány mozdulatot tesz, mire a levegőben megjelenik egy cirádás betűkkel írt lista: kitartó ló (#19) - 30 arany, tulajdonságpajzs (#26) - 30 arany, hadiszerencse III (#59) - 30 arany, vasszervezet (#86) - 30 arany, halálkapu (#126) - 30 arany, erőpajzs III (#127) - 30 arany, széljárás (#138) - 50 arany, mágikus ütés (#147) - 50 arany, fürkésző szemek (#213) - 75 arany, hatalomvarázs (#220) - 75 arany.
Lassan esik le, miről van szó, de aztán, mikor megérted, levegő után kapkodva nyitod szólásra a szádat. - De mi van az Istenek Pak... - Ugyan már, a Paktum megfelelő összeköttetésekkel és az általunk ismert Szentségtelen Rituálékkal kijátszható - lebbenti szét köpenyét, mely alól legalább három különböző szent szimbólum villan ki! Néha lehetnek kisebb mellékhatások, de ezek igazán megérik a kockázatot. Szóval ezekkel ne foglalkozz, csak mondd, mire van szükséged! Reméljük, törzsvendégünk leszel...
Elmosolyodik, feléd fúj, mire dermesztően hideg szélförgeteg támad, ami kilök a körből.
[Játéktechnikailag: A BE <épület száma> <1. varázslat> <2. varázslat> parancsot kiadva, ha a birtokodban van a szükséges pénz, 5 TVP árán elmondják rád a két kiválasztott varázslatot. Ha nem adsz meg két paramétert, akkor csak egy varázslatot mondanak rád.] [5 pontot használtál fel, van még 412.]

be 712 bemész a 712. épületbe
Óvatosan méregeted a néhány méterre az orrod előtt lebegő, kisebb háznyi méretű fénylő gömböt. A felületén szüntelenül kisebb-nagyobb szivárványszín örvények futnak végig, és az egész környék enyhe sárgás színben dereng. Bátorságod összeszedve közelebb araszolsz, és óvatosan megérinted a fénylő felületet. Az érintés pillanatában a gömb fénye körülöleli a testedet, az érzékeid összezavarodnak, elmerülsz a különös vibráló, kavargó közegben, olyan érzésed van, mintha lebegnél. Mielőtt azonban igazán megijednél, újra szilárd talajt érzel a lábad alatt, és káprázó szemeid előtt hihetetlen látvány bontakozik ki. Meleg napfényben állsz egy selymes fűvel borított hatalmas tisztáson, mindenfelé békés trikornisok legelésznek, néhányan feléd néznek, de pár pillanat múlva már figyelemre sem méltatnak. A tisztás közepén egy hatalmas koronájú, göcsörtös törzsű fa áll - talán már az idők kezdetétől - aranyszín levelein incselkedő játékot játszik a fény. Megvakarod a kobakodat, de mielőtt teljesen elbizonytalanodnál, némi mozgást látsz a fa árnyékában, ezért arra indulsz. És nicsak, igazad lett, egy kecses alak játszadozik egy csoportnyi apró, visítozva kergetőző, barna bundás állatkával a fűben! Ahogy közelebb érsz, rájössz, hogy az állatkák vikócmajmok, és éppen játékos fogócskázással múlatják az időt. Közeledtedre abbamarad a gondtalan bohóckodás, és minden szem rád szegeződik. Ekkor tudatosul benned, hogy a kecses alak egy arany pikkelyvértet viselő, barna hajú lány, a hátára egy kéken izzó kard van felcsatolva, nyakában mintha egy nap szimbólumot látnál megvillanni. A harcias külsőt alaposan lerontja az a majomkölyök, amely éppen a lány vállán ülve húzogatja annak göndör fürtjeit, ezzel láthatóan cseppet sem zavarva őt. Mielőtt összeszednéd a gondolataidat, a lány megszólal:
- Üdvözöllek a Trikornis Futárszolgálatnál, vándor! A nevem Solina, én felügyelem a szolgálat működését. A futárszolgálat célja, hogy a lehetőségeihez mérten és a rendelkezésre álló eszközökkel feltámassza a világégés előtt már mindenki megelégedésére működő rendszert. A működési feltételekről ebben a tájékoztató tekercsben (ezzel átnyújt némi papírost) találhatsz információkat. A szolgáltatás díját a már meglévő állomások fenntartása mellett, újabb kirendeltségek felállítására fordítjuk. Amennyiben ezen alapfeladatokat meghaladó bevételre tennénk szert, a nyereséget az alapítók a Nővérek Az Elesettekért Alapítványnak utalják át, amely a városok szegény sorsú lakói számára biztosít ingyenes orvosi ellátást. És most bocsáss meg, de a kis barátaim már türelmetlenek...
Ezzel a leány kacarászva, a majomcsapattal körbevéve faképnél hagy. Tekinteted a kezedbe kapott tekercsre téved. Kicsit sikerült összegyűrnöd a nagy izgalomban. Óvatosan leoldod róla az átkötésére használt aranyszín szalagot, és érdeklődve belepislantasz. Szép, cikornyás betűkkel megírt szöveget látsz, rögtön neki is állsz az elolvasásának:
"Tisztelt Ügyfeleink!
Örömmel tájékoztatjuk Önöket a Trikornis Futárszolgálat megalapításáról. Szolgálatunk némi díjazás ellenében lehetőséget biztosít Önöknek, hogy csomagot küldjenek távoli családtagjaiknak, barátaiknak, és ismerőseiknek a Túlélők Földje eddig ismert területeire, és talán majd a jövőben felfedezettekre is. A szolgáltatást nem befolyásolja a távolság, és a szolgáltatásunkat igénybevevőnek nem kell foglalkoznia a címzettek KT-jával vagy szövetségi státuszával. Mindenkinek és mindenhová szállítunk, de természetesen a helyi törvények betartása mellett. Ez néhány területen okozhat némi problémát, de azon vagyunk, hogy e maradi törvényeket megváltoztassák, és idővel az ezeken a területeken élő kalandozók is részesülhessenek a Trikornis Futárszolgálat tevékenységének teljes körű áldásaiban. Kicsit részletesebben, hogy mi az, amit nem vállalunk: az Alanori Királyságból a nyugati területekre irányuló csomagszállítást sajnos tiltják a helyi törvények, melyet mi sem hághatunk át, a nyugati megbízóink csomagjait azonban mindenféle korlátozások nélkül juttatjuk el a címzetteknek; a nevezéstől az olimpia lezajlásáig terjedő időben, Alanor kérésére, mi sem szállítunk csomagokat; átadhatatlan és átkozott tárgyakat szintén nem veszünk át; az átváltozott alakváltóknak, a láthatatlanságot használó, a legutolsó ismert helyéről D.E.M.-ezéssel eltávozott, illetve meghalt kalandozóknak sajnos szintén nem tudunk csomagokat kézbesíteni; ezenkívül egyféle tárgyból ötszáz darabnál többet egy fuvarral nem tudunk elszállítani.
Kedves Ügyfeleink, amennyiben igénybe szeretnék venni a szolgáltatásainkat, csak annyit kell tenniük, hogy meglátogatják a helyi kirendeltségeinket, és az adott mezőn állva kiadják az FA (Futárnak Átad), vagy FAA parancsokat. Ezen parancsok paraméterezése az A, illetve AA parancséval teljesen megegyezik. [Az FAA-nak három tárgyszám paramétert adhatsz meg, és ezekből a tárgyakból az összes nálad levőt annak a karakternek postázod majd, akinek az előző parancsban is küldtél FA-val tárgyakat. Tehát ezt a parancsot semmiképp ne használd, ha még nem használtál előtte a fordulódban FA-t.]
A szolgáltatásunk időköltsége az FA parancs esetében 3 TVP, az FAA estében annyiszor 3 TVP, ahány paramétert a parancsnak a megrendelő megad. A költségekhez tartozik egy kisebb, aranyban fizetendő összeg is, amelynek alapdíja tárgyfajtánkként 23 arany, plusz még minden feladott darab, illetve megkezdett kilogramm után 1 arany pótdíj. Ezenkívül a folyadékok, porok és minden olyan tárgy szállításáért, amelyhez a futárszolgálatnak tartót kell biztosítani, még 10 arany költséget számítunk fel (akkor is, ha pl. vizet is és vizetömlőt is adsz fel - a víz után felár jár). Amennyiben egy tartót adsz fel, amiben még van folyadék (vagyis elfolyna, ha elvesztenéd), automatikusan feladod a folyadékot is (már ha van pénzed rá). Utóbbi esetben a 10 arany felárat nem kell kifizetned, mivel a folyadékot a saját tartódban szállítják.
Köszönjük, hogy elolvasták tájékoztatónkat és reméljük ez alapot ad a hosszútávú és gyümölcsöző együttműködésünkhöz.
A TFSZ menedzsmentje."
Hooha, mik vannak! Rendkívüli üzleti értéke lehetett annak a csapatnak, amelyik létrehozta ezt a vállalkozást. Apró betűkkel, a pergamen alján még a következőt találod: "A Lélektisztító Irgalmas Nővérek Közös Tudat tagjait 20 százalékos kedvezmény illeti meg a szolgáltatásunk mindenkori árából." Vajon ez azt jelenti, hogy ezt az épület az ő fennhatóságuk tartozik? Lehet. Vajon hogyan lehet innen kijutni? - merül fel a jogos kérdés az elmúlt percek hatásától még kicsit lassan forgó agyadban. Körbetekintve, megnyugvással fedezed fel a téged idejuttató fénygömb ikertestvérét a közelben. A visszaút a már-már megszokott fényjelenségek közepette zajlik le, csak valahogy a városba visszatérve mintha hidegebb lenne, és a város is sokkal ridegebbnek tűnik, mint az utazás előtt. De tényleg, hol is voltál? Ezen morfondírozva folytatod utadat. [5 pontot használtál fel, van még 407.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 367.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 50 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 327.]

gyk 111 50 gyakorolsz a 111. tárggyal 50 pontért
Célokat állítasz fel, és egyre messzebbről lősz rájuk. Az előrehaladás biztató. Még sokat kell gyakorolnod. [50 pontot használtál fel, van még 277.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.)

[20 pontot használtál fel, van még 257.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 10 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 217.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[143,40] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pszi őselementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 181 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi őselementál testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál egyik csápját. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner óriásféreg trófeát, és kinyersz egy alkalmas pszi őselementál trófeát. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 233, gyógyulás: 0, összesen: -233 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+158 életerő.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).

(Továbbmész...) [144,40] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő purifikátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a purifikátor testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy bávatag golombár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, csillogó szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját és egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy dehidrátor trófea, egy szutykos remák trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy csatabárdot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Exkavátor az Ötvös. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[70 pontot használtál fel, van még 147.]

kt 176 15 elkészíted a 176. tárgyat (15 darabot)
Itt nincs vaskohó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy vashegyű nyilat készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 147.]

flh 10 176 felt. lőfegyver haszn. 10 a 176. tárggyal
Ok, FLH 10 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.) [10 pontot használtál fel, van még 137.]

gyk 111 50 gyakorolsz a 111. tárggyal 50 pontért
Céllövőgyakorlatot tartasz. Javult a célzóképességed. Még sokat kell gyakorolnod. [50 pontot használtál fel, van még 87.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 15, 25.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 87 pontod maradt, ebből a következő körre 87 pontot vihetsz át. Kapsz még 550 pontot. A következő körben tehát 637 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁSZÓ-KARPEREC (392. TÁRGY)
Felhasználva hatvan darab polip szívókát, elkészítheted a négy darab karperecből álló mászó-szettedet. Két karperec a lábra, két karperec a karra, és a tökéletesen sima felületű, megmászhatatlannak tűnő objektumokba (pl. kristálypalota) is bejuthatsz a H 392 parancs segítségével, ha mászás szakértelmed elég magas! A mászó karperec elkészítéséhez a KT 392 parancsot kell kiadnod, 40 TVP-ért. A mászó-karperec KF-elhető karkötőként, de ennek nincs külön jelentősége.

AZ ANGYALOK GYŰRŰJE (529. TÁRGY)
Az angyalok gyűrűje egy speciális varázstárgy, amely az azonnali halált okozó támadások (halálkiáltás, halálvarázs) ellen védi hordozóját. Ha ilyen támadás ér, és meg is ölne, akkor az angyalok gyűrűje elég, és megment a támadástól. Az angyalok gyűrűje elengedhetetlen kellék, ha halálelementálokkal csatázol. A gyűrűt viselned kell ahhoz, hogy működjön! Ha több ilyen gyűrűd van, és valamelyik elég, a következőt automatikusan azonnal beKF-eled.

ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY)
Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket.

KREITON FÓKUSZ (853. TÁRGY)
A kreiton fókusz leginkább egy 20 centi átmérőjű üveggömbre emlékeztet, de az anyaga egyáltalán nem hasonlít az üvegére: valamilyen idegen származású anyag lehet, képlékenynek tűnik, ha viszont megérinted, acélszilárddá keményedik. A fókuszgömb belsejében világoskék fellegek kavarognak őrjítő sebességgel, de egyszer sem hajlandóak felismerhető alakzattá összeállni. Ha a nyakadba akasztod, a fókusz mágikus kisugárzása következtében a következőket tapasztalhatod: taumaturgiád és teológiád eggyel, az IQ-d pedig kettővel nő.

NATHARION GÖMB (865. TÁRGY)
Ez a színarany gömb a hozzá tartozó vékony aranylánccal nyakba akasztható. Az Esthar császárság virágzásának idején ezt az apró ékszert használták jegygyűrű gyanánt, ha egy nő ilyet viselt, mindenki tisztában volt vele, hogy komoly hódolója van. Természetesen készítőik a natharion gömböket is felruházták mágikus tulajdonságokkal, ha ezt viseled egészséged hattal, védettséged kettővel, max. ÉP-d negyvennel nő.

CSILLOGÓ NYAKÉK (1120. TÁRGY)
Ha egy ezüst nyakláncra egy csigakagylót felfűzöl, pont középre, hogy a harmónia teljes lehessen, lenyűgöző ékszert kapsz. Nem tűnik bonyolultnak, ugye? Nem is az: 3 TVP-nyi idő alatt bárki meg tudja csinálni. Ha a nyakadba akasztod, +2 szerencsét kapsz. Ezenkívül, ha csillogó nyakéked van, és egy tolvaj próbálkozna nálad, elég csak megpillantania ezt a pompás ékszert ahhoz, hogy letegyen eredeti szándékáról, és végül nagy eséllyel ezt lopja el (persze ha a tárgyat viseled, a legamatőrebb tolvaj is inkább mást fog választani). Aki pedig egy ilyen ékszert birtokol, egyáltalán nem, vagy csak rendkívül erős koncentrációval tud a lopásra gondolni, és ha bevetésre indul, bizony csak árnyéka lesz eredeti önmagának. [Lopás szakértelme mindenhol az eredeti 2/3-a lesz.] De ez semmi ahhoz a kínhoz képest, amit az okoz, ha a tárgyat eldobni próbálod: lopásod a hozzá fűződő nosztalgikus emlékek hatására permanensen csökken 1-gyel. Persze, ha megacélozod tudatodat, egy ékszerboltban vonakodva bár, de eladhatod e tárgyat negatív következmények nélkül.

KÁOSZTEKNŐC (235. SZÖRNY)
AHHH, a káoszteknőc! Gigantikus méretű szörny, sebezhetetlen páncélban. Nagyon hatékonyan kell támadnod ahhoz, hogy a néhány, sebezhető részén keresztül komoly kárt tudjál benne tenni. Egy jól irányzott ütés a fejére, amikor kidugja, egy szúrás a lába mellé, vagy egy prezíc vágás a farkára - megteszi mindahány. Ha a káoszteknőcöt fel tudják bosszantani, hatalmasakat harap, de egyébként békés jószág. Pedig sokan vadásznak rá, hiszen páncélja igen hasznos alapanyag. A káoszteknőc főként mocsarakban található meg, és tökéletesen rejtőzködik: ha rád támad, általában már nincs idő távolsági fegyver használatára.

CHARA-DIN FATTYA (236. SZÖRNY)
Chara-din fattyai a káoszból, a pusztulásból, a borzalmasan sötét és gonosz aurájú helyek szennyéből születnek és szaporodnak ellenőrizetlenül. Minden egyes leölt fattynak kettő másik ugrik a helyébe, ezért sokszor egy tucatnyit is kardélre kell hánynod ahhoz, hogy megszabadulj tőlük: hiába nem ellenfél egy fatty, egy tucatnyi még egy nagyhatalmú harcost is ízekre szed. Még ha ez nem lenne elég, a gonosz fattyak ocsmány varázslattal próbálnak haláluk előtt minél nagyobb kárt okozni ellenfelüknek.

RAIA SZENT LOVAGJA (239. ELLENFÉL)
Sajnos, minden vallásnak megvannak a maga fanatikusai, így a jóság és a fény istenének, Raiának is. Raia szent lovagjai az eredeti tanítástól "kissé" elrugaszkodva azt vallják, hogy minden gonosznak pusztulnia kell. És arra sem néznek túl jó szemmel, aki nem jó. Azok a fanatikusok, akik különösen közel álltak már Raiához, megfelelő hatalommal rendelkeznek ahhoz, hogy az általuk elképzelt "tisztogatást" véghez is vigyék: ők Raia szent lovagjai. Egy jónak kevés problémája lesz velük, azonban a gonoszok reszkethetnek: a szent lovagok gonoszészlelő varázslata miatt a BA paranccsal sem menekülhetnek el a vélt/valós büntetés elől.

BEV FORMÁLÓ MINTA (299. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, sárgás színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy fejet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Bev formázó minta. A Bev a fej védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok sisak alakúra formázni.

CRU FORMÁLÓ MINTA (300. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, halványkék színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy pajzsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Cru formázó minta. A Cru a bal kezet jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok pajzs alakúra formázni.

DIN FORMÁLÓ MINTA (301. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélyvörös színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kardot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Din formázó minta. A Din a vágófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok kard alakúra formázni.

BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL)
Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon!

KARAKTERLAP

Árny Vadász, egy barna, rövid hajú, zöld szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 409. fordulód.

Erő: 49 (60) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 22 (26) Támadás: 30 Agresszió: 5 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 52 (54) Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 557/451 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (25) Varázspont: 284/208 Pénz: 79 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 19/9 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2115 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2956 TP-t kaptál. Jelenleg 910978 TP-d van. A következő szinthez még 89022 TP szükséges. Trófeáid: pszi őselementál, ongóliant, norpadolótika. A 409. fordulódban 2514 arany került a bankszámládra. 2514 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/4 ökölvívás: 21/0 szúrófegyverek: 22/51
vágófegyverek: 20/2 ütőfegyverek: 28/16 lőfegyverek: 18/20 (+17%)
dobófegyverek: 8/12

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -12.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (13 -16.); sallank nyíl (#129) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/47 (+14%) 2. nyomkövetés: 70/36 (+4%) 3. mászás: 4/66
4. csapdakészítés: 8/14 5. csapdaészlelés: 12/52 6. gyógyítás: 133/21 (+20%)
7. titkosírás: 6/88 8. felderítés: 27/39 9. szörnyidomítás: 7/44
10. teológia: 23/52 (+3%) 11. taumaturgia: 22/69 12. szerencsejáték: 1/4
13. versengés: 10/45 (+7%) 14. harcművészetek: 5/24 15. zene: 7/49
16. szörnyismeret: 7/52 17. zárnyitás: 5/24 18. vadászat: 35/41
19. bányászat: 30/96 20. úszás: 15/30 21. csapatmunka: 1/74

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak a 4337. karakternek
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 10 TVP-ért
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), rájanyéket (#58) hurokcsapdával (#217), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
vadász tatu (#10), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
elf (#2), Uriah Aswark (#4997), Chance A Tigris (#4910), Sárga Holló (#3463), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
örvénykerítés (#42), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> orgyilkos (#131) izomernyesztés (#33) >> troll (#5)
puha ütés (#60) >> árnymanó (#4) puha ütés (#60) >> nők (#999)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm (#6) örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)
örvénykerítés (#42) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

Összsúly: 208.42 kg Megterheltség: 160%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415) 17 drótszőr (#37)
3 elkarog szőr (#665) 1 ezüst karkötő (#158) 4 fülemüle agyar (#267)
2 gnóm csont (#706) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kaja (#2)
2 lajhár csont (#236) 44 madártoll (#112) 1 mákrózsa virág (#56)
1 rinóbőr (#651) 9 víz (#27) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
79 arany (#50) 1 purifikátor háj (#269)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(143,40) pszi őselementál (#258), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Tharr oltár, 47. jellempróba
(144,40) purifikátorok (#157), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), bávatag golombár (#165), Exkavátor az Ötvös (1470. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek