403. forduló, 407. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. júl. 6. 9h:15'
EZ A 534. JÁTÉKHETED, 404. FORDULÓD
535. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [409,65] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 17. pontnál.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 1 karbin plazmát. Az aranytermő erszény 80 aranyat termelt. Pislogva figyeled a tájat, valahogy minden olyan más. Fáradt, kimerült és étvágytalan vagy. Kajára nézni sem tudsz. Miféle fertőző nyavalyát szedtél össze nemrégiben?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+44 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+804 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+140 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+26 tudatpont.) A lottó 1136. hetének nyerőszámai: 18, 23, 5. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 112 71 209 elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 575.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [2 pontot használtál fel, van még 573.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 571.]

* 2. KP: vv 220 127 73 elmormolod a 220. varázslatot a 127. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 569.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 567.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

* 3. KP: ek 275 0 0 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 231% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

* 4. KP: vv 28 86 165 elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 565.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 565.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 563.]

* 5. KP: vv 26 224 279 elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 561.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 561.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] [2 pontot használtál fel, van még 559.]

* 6. KP: v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 554. Kapsz 1 VP-t.]

* 7. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 534. Kapsz 4 VP-t.]

* 8. KP: v 6 9999 17 elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 529. Kapsz 1 VP-t.]

* 9. KP: vv 220 90 0 elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 529.]

* 10. KP: hh 1101 841 1534 használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 528.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 527.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). (Önanalízis: +5% mászás.) Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy kisebb quwarg isten!

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 284 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 27 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével meghorzsolod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Több marást ejt rajtad a kisebb quwarg isten csáprágójával. (2 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 44 arany, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 2 vas dobónyíl, 4 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. 18 348 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 925, sebződés: 244, gyógyulás: 127, összesen: -117 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy kisebb quwarg isten!

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 301 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 35 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten jobb oldalát. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (4 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a kisebb quwarg isten jobb vállát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 4 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és 5 arany. 18 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 923, sebződés: 342, gyógyulás: 135, összesen: -207 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy kisebb quwarg isten! Őrület, magát Quwaxotixot sodorta eléd a vakszerencse!

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 288 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Quwaxotix bal oldalát. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (63 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. {GYD:} Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Quwaxotix testét. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével többször eltalálod a Quwaxotix fejét. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 328 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) A Quwaxotix most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 44 arany, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 5 gyöngymangó és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], ezenkívül 3 őskristály-szilánk. 22 596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1240, sebződés: 426, gyógyulás: 218, összesen: -208 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 14 gyíkfüvet [gyíkfű ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP].
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+117 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+108 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+112 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [51 pontot használtál fel, van még 476. Kapsz 10 VP-t.]

ek 7 18 11 t. energia kisütése: 7 18 11
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+11 zárnyitás.) [-11 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 476.]

ek 7 8 15 t. energia kisütése: 7 8 15
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+15 felderítés.) [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 476.]

kpcs 3 17 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. (Önanalízis: +6% felderítés.) [20 pontot használtál fel, van még 456. Kapsz 4 VP-t.]

lm 19 19 19 mozogsz 19 19 19
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-53 életerő.) Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [18. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Thargodan zsoldos van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 308 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos jobb lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a Thargodan zsoldos testét. (3 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével megbököd a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Félrehajolsz, de a Thargodan zsoldos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Thargodan zsoldos feléd harap, de sikertelenül. A Thargodan zsoldos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 169 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 697, sebződés: 10, gyógyulás: 75, összesen: +65 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő). Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-58 életerő.) Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő). Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-55 életerő.) A fenébe! Egy zsákutca. [19. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. (Önanalízis: +6% felderítés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő). Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-50 életerő.) Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 436. Kapsz 4 VP-t.]

kpcs 3 19 kapcsoló 3
Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 436.]

lm 25 25 25 mozogsz 25 25 25
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő). Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-58 életerő.) A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [21. PONT.] Hirtelen egy Thargodan légióst veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 305 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan légiós bal lábát. (6 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Thargodan légiós belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Thargodan légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 961, sebződés: 59, gyógyulás: 140, összesen: +81 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-16 életerő). Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. Borzalmasan éhes vagy. (-51 életerő.) Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Kipakolod a kaját, hogy eszel egy kicsit. Azonban ahogy ránézel az ételekre, elfog a hányinger. Nem vagy túl jól. Inkább elpakolsz, majd miután kiadtad gyomrod tartalmát, továbbindulsz. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-52 életerő.) Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [23. PONT.] Hirtelen egy Thargodan légióst veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 304 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós bal oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a Thargodan légiós jobb lábát. (6 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével kicsit megsebzed a Thargodan légiós gigászi testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 948, sebződés: 48, gyógyulás: 136, összesen: +88 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-51 életerő.) Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [24. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-645 varázspont).
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-59 életerő.) Folytatod az utat. Innen csak egy út van: előre! [25. PONT.] Hamarosan egy uchakót pillantasz meg. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 154 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az uchako ízelt testét. (6 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). T'vadar tőrével többször eltalálod az uchako bal vállát. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Az uchako fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az uchako fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az uchako szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 7 csepp sáfrányport. 10 443 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 816, sebződés: 23, gyógyulás: 142, összesen: +119 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő). Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Szörnyen éhezel. (-58 életerő.) Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[30 pontot használtál fel, van még 406. Kapsz 6 VP-t.]

lm 25 25 25 mozogsz 25 25 25
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 406.]

lm 25 25 25 mozogsz 25 25 25
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 406.]

ef 48 522 energia fejlesztése 48
84 varázspont felhasználásával előállítasz 7 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-11 TU.] [77 pontot használtál fel, van még 329. Kapsz 15 VP-t.]

ef 91 energia fejlesztése 91
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 309. Kapsz 4 VP-t.]

* 1. BP: v 158 4044 0 elmormolod a 158. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a becsületjel varázslatot! A fenébe, nem tudtál áthatolni a célpont mentális védelmén, így nem sikerült ráraknod a becsületjelet. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 304. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: v 158 1703 0 elmormolod a 158. varázslatot
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 304.]

* 3. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 299. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. BP: a 415 5271 1 átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad aranypikkely. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

* 5. BP: v 172 0 0 elmormolod a 172. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még 299.]

* 6. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

* 7. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 290 TVP-t kell elköltened.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-52 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 259. Kapsz 8 VP-t.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 248 TVP-t kell elköltened.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. Borzalmasan éhes vagy. (-56 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 219. Kapsz 8 VP-t.]

tf 2 19 fejleszted a 2. tulajdonságodat 19 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 229 TVP-t kell elköltened.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-57 életerő.) Megiszol egy adag pondróvért. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +131 életerő.) [19 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 3 VP-t.]
(Önanalízis: +8% csapdakészítés.) - Vizet! Vizet! - nyögöd. (-55 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 17, 5.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a dalos szilmill. Egy szögletes követ bezabál a bazaltelementál. Egy szögletes követ nyel le az agyagelementál. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 545 pontot. A következő körben tehát 745 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TAUMATURGIA MENTOR (522. TUDATI KÉPESSÉG)
Manapság már nem divat az óidők varázsló-módszerét követni az oktatás terén. Nem szokás már hosszú órákon át, néma csendben követni a mestert, amint az lassan lépdelve osztja meg tanítványaival tudást. Régen tucatnyi novícius követte így mesterét, csüggve annak megfontolt, szabatosan fogalmazott, bölcs szavain. Bizony, az élet túlhaladta ezt az ósdi módszert. Ma már a tanítványok a mágustornyok tantermeiben, palatáblákról másolják a rúnákat varázskönyvükbe, és a mester sem fordít már annyi figyelmet az oktatásra, mint régen. A bölcs elődök azonban jól tudták, hogy mi a legjobb módszer a mágia művészetté fejlesztéséhez, és immár te is ismered ezt a módszert. Mostantól képes leszel tanítani a nálad képzetlenebb mágusokat, és ez a tanítás neked, a mesternek is hasznodra válik majd! [Ha egy barátságos kalandozóval találkozol - akár tudati portya közben is -, és barátságosak vagytok egymással, akkor a nagyobb tudású mágus tanítani kezdi majd a tapasztalatlanabbat. Ez automatikusan megtörténik, nem igényel semmilyen parancs kiadását, és nem kerül külön TVP-be. Ha mindketten birtokoljátok az őstaumaturgia szakértelmet, akkor első lépésben annak szintjét vizsgáljuk, ha csak az egyikőtök, vagy egyikőtök sem ismeri azt, akkor a taumaturgia szakértelmeteket hasonlítjuk össze. Mindig a magasabb szakértelemszintű - ő lesz a mester - tanítja az alacsonyabb szintűt - ő lesz a tanítvány -, amely oktatás következtében a tanítvány szakértelme 50% eséllyel fejlődik majd +1%-ot. Ha ez nem következik be, akkor 25% eséllyel a mester szakértelme fejlődik +1%-ot. Ha a szakértelmetek szintje pontosan megegyezik, akkor az aktív karakter lesz a mester és a táborozó a tanítvány. Az összehasonlításkor mindig az aktuális (varázslatokkal, tárgyakkal vagy tudatturbóval módosított) szakértelemszintet vesszük figyelembe. Fontos: Aktuális szakértelemfejlődés csak akkor történik, ha az adott karakter birtokolja ezt a KT képességet!]

UCHAKO (308. SZÖRNY)
Az uchako a sivatagok mélyén élő, féregtestű Thargodan, három ébenfekete szemgolyóval, óriási, megnyújtható, hegyes fogakkal teli állkapoccsal. A homokdűnék mélyén rejtőznek, áldozatukra lesve. Bármilyen élőlényt mérföldekről megéreznek, és váratlanul csapnak le rá, legyen az egy kóbor mópat, egy másik Thargodan vagy nagy ritkán egy eltévedt térutazó.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr félisten hatalmú szolgája vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 404. fordulód.

Erő: 62 (89) Szint: 49 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 58 (91) Támadás: 87 (91) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 61 (79) Védekezés: 126 (135) Menekülés: 30 % Életkor: 45/57 év
Egészség: 62 (84) Életpont: 1833/878 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 50 (101) Varázspont: 2684/93 Pénz: 4506 arany Kép. pont: 86
Tudatpont: 82/0 Pszi pont: 251/389 Halhatatlanság: 7 %
Eddig összesen 4400 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 101 087 TP-t kaptál. Jelenleg 18 921 506 TP-d van. A következő szinthez még 1 078 494 TP szükséges. Trófeáid: Friedurgonoma, Őrült Montrix, triklem drakolder. A 357. fordulódban 11187 arany került a bankszámládra. 13815 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/11 ökölvívás: 29/3 szúrófegyverek: 39/31 (+3%)
vágófegyverek: 28/57 (+10%) ütőfegyverek: 28/1 lőfegyverek: 31/0
dobófegyverek: 31/89 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: sárkányölő kard (#289) << Mjölborg kalapácsa (#523) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
409,65 mezőn táborozol, a 97. labirintusban, 2. szinten, 25. ponton
Kedvenc táborhely: 194,101
Kisebb kívánság: legutóbb 2015. évben 3. hónapban.
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 62, 59, 58, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 165 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 59/69 2. nyomkövetés: 60/65 3. mászás: 19/19 (+5%)
4. csapdakészítés: 34/83 (+8%) 5. csapdaészlelés: 15/8 (+6%) 6. gyógyítás: 64/48
7. titkosírás: 4/27 8. felderítés: 37/5 (+1512%) 9. szörnyidomítás: 8/89
10. teológia: 88/89 (+33%) 11. taumaturgia: 106/10 (+14%) 12. szerencsejáték: 5/97
13. versengés: 22/65 14. harcművészetek: 31/55 15. zene: 4/23
16. szörnyismeret: 13/85 17. pszi: *34/100 (+1%) 18. zárnyitás: 13/92 (-1100%)
19. vadászat: 12/53 20. vitalitás: 3/18 21. bányászat: 34/31
22. úszás: 15/50 23. főzés: 4/31

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 31 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), iknegurint (#541) (max. 4 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 24, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177), halálelementál (#279), Őrült Montrix (#698), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), talriai behemót (#312)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) skarlátia (#293) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
szürkeáll. aktiv (#71) hatalomvarázs (#220) erőpajzs III (#127) csupasz izom (#28)
esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279) agyburok (#90)
tárgyvédelem (#178) hadiszerencse III (#59) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
26. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
varázsvédelem (#34), agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 31. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
dalos szilmill (#7457) (+6 támadás közelharcban) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját!
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XL. olimpián.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696.
A II. toronyháborúban összesen 18 győzelmet arattál, ezzel 617 pontot szereztél.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 86, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 9 140.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
manaszívás (515) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 73 TU. szükséges még: 37 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
10 arany pikkelyvért (#456) $13 tükörpáncél ($519) 215 gyöngymangó (#135)
$2 fpi formázó minta ($419)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
140 áldott kő (#642) 50 extra takarmány (#1360) 1 Aurgir lándzsája (#1314)
27 esszenciakristály (#350) 869 jégszilánk (#1128) 1433 tükör (#43)
3 nyomkereső talizmán (#671) 1870 sárkánypikkely (#292) 108 gyógykenőcs (#313)
310 katonai kötszer (#1508) 3440 ugh méreg (#166) 1 trikornis nyereg (#1536)
12 mágusszelence (#1076) 19 térhajlító kavics (#1539) 57 őskristály-szilánk (#1525)
51 szent jogar (#150) $510 quwarg tojás ($360) 508 kaktuszbogyó (#429)
2 bronz taider (#641) 26425 kaja (#2) 2 aranytű (#272)
3 ryuku sisak (#688) 4 Xanathal karkötője (#956) 4 ryuku mellvért (#689)
2 ryuku kesztyű (#690) 7 quwarg teleportgömb (#1534) 1 ryuku köpeny (#693)
1 kentaurusz szőttes (#1641) 1 pókkarmok (#886) 1 Korrissh sisakja (#1658)
1 Fókuszpenge (#639) 1 fejsze (#1240) 1 olló (#335)
3 Eldereth szilánk (#512) 1 ryuku karvédő (#687) 75 vámpírfog (#1221)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128) 1 kaja (#2)
1 nyílvessző (#108) 1 pondróvér (#1232) 2 szögletes kő (#17)
1 tükör (#43) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
555 arany (#50) 3 fűszertartó (#210) 1 karbin plazma (#199)
3 őskristály-szilánk (#1525) 7 sáfránypor (#211) 2 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

408 409 410
64
65
66
(409,65) a 97. labirintus bejárata, kisebb quwarg isten (#213), Quwaxotix (#961), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan légiós (#311), uchako (#308)

Üzenet küldése a karakternek