403. forduló, 405. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 9. 14h:03'
EZ A 473. JÁTÉKHETED, 404. FORDULÓD
474. játékheted kezdete: dec. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [136,15] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 lánckesztyűt (167 arany).
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+68 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+382 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 739.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 739.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 734.]

* 4. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 729.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 724.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] Egészséged TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 674.]

m 4 mozogsz délre
[136,16] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Felfedeztél egy gumifát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy manóodú van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [12 pontot használtál fel, van még 662.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 345 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 659.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[136,17] Továbbra is síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat egyik lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Marcho Ven-Saak egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy mínosz-kúpot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [136,18] Síkság, továbbra is csak síkság.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel.
A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Marcho Ven-Saak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy álomvirágot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy olvasztókemencét. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 615.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Hozzálátsz, hogy minél több jelet megfejts a mínosz-kúpban talált titkosírásból. Nagyon könnyen boldogulsz, hiába, öreg róka vagy már a szakmában.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ?
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). [60 pontot használtál fel, van még 555.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[135,19] A sík vidéket bozótos váltja fel. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő áeratikus hasnyák nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [134,20] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő bibircsók-óriás mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a bibircsók-óriás jobb vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [133,21] Síkság, továbbra is csak síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy ongóliant. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (21 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bávatag golombár. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. [36 pontot használtál fel, van még 519.]

v 96 99 19 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(133,21) ongóliant (#159), Sheran rúnaköve, tavacska, Elenios oltár, bávatag golombár (#165)
(134,20) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, Chara-din monolitja (#534), bibircsók-óriás (#120)
(135,19) áeratikus hasnyák (#243)
(136,16) gumifa (#38)
(136,17) arató csattanatok (#144), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(136,18) mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár

[99,19] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Összeakadsz egy barna hajú, barna szemű, bajuszos ember férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Tharr felszentelt papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ryuku mellvértet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy fagyelementál trófea, egy törpe kovács trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lángoló Pentagramma. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy spagulár! Holmiját egy törpemammut cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az ő neve Nikolausz a Tudós. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia hittérítője. Egy aranyláncot, egy bakkura csizmát, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy Métely trófea és egy ork bérgyilász trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy spagulár a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sernel Linthenal. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 509.]

ee 224 294 107 eladod a 224. tárgyat a 294. tárgyat a 107. tárgyat
Eladtál 1 varkaudar lándzsát. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 varkaudar páncélt. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rövid íjat. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 509.]

ee 157 36 185 eladod a 157. tárgyat a 36. tárgyat a 185. tárgyat
Eladtál 1 nyu-shurikent. 12 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 1 nagy bronzkulcsot. 14 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 509.]

ee 184 186 232 eladod a 184. tárgyat a 186. tárgyat a 232. tárgyat
Eladtál 3 ezüst kulcsot. 36 aranyat kaptál.
Eladtál 2 nagy vaskulcsot. 32 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ilkin ércet. 3 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 509.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[98,20] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sötét gnóm került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Van itt egy tanácsadó bölcselő (536. épület.) és egy ékszerbolt (565. épület.). Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 3 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [12 pontot használtál fel, van még 497.]

ee 191 193 195 eladod a 191. tárgyat a 193. tárgyat a 195. tárgyat
Eladtál 1 aranyláncot. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 aranygyűrűt. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 obszidián függőt. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 497.]

m 8 mozogsz északra
[98,19] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sörsátrat. Észreveszel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ork bérgyilász. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász bal oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ork bérgyilász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 485.]

pbe 2500 beraksz a bankba 2500 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 10371 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 485.]

bb 392 1107 beraksz a bankba a 392. tárgyat (1107 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 mászó-karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 485.]

m 8 mozogsz északra
[98,18] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. A feléd közeledő Quirov mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Quirov jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a Quirov jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A Quirov gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 méregfog (ld. enc.). Szereztél 63 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.).
Találkozol egy copfos aranyhajú, kék szemű troll férfival. A bőre kreolszínű. Leah hittérítője. Egy aranygyűrűt, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír medalliont visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Bár nem Rajtad múlik, de a másik viselkedéséből úgy tűnik, hogy a harc elkerülhetetlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy tudatrombolás. Ellenfeled elvesztette pszi és tudatpontjait, valamint vp-i felét. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Mielőtt összecsapnátok, ellenfeled hosszú íjjal Rád lő. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a troll bal lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Elmúlt az áldomás hatása. {Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [27 pontot használtál fel, van még 458.]

be 562 4 bemész az 562. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 100 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 408.]

m 1 mozogsz északkeletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

usz 40 úszol 40 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

usz 40 úszol 40 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 405.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Amikor előveszed a hangszert, bámész tömeg gyűlik köréd. Furulyázni kezdesz. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+31 arany). [30 pontot használtál fel, van még 375.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 375.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 365.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 156 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 325.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 116 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 285.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 76 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 245.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 36 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 205.]

tf 4 5 fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 27, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját nyel le a sullár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 545 pontot. A következő körben tehát 745 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉREGFOG (1553. TÁRGY)
Quirov, a roxati tolvajcéhtől kapott, külön rendelésre készült pengéjét tartod kezedben. Hosszabb és élesebb egy átlagos orgyilkos tőrnél, valamint jóval veszélyesebb is. A markolat drágakőberakásos, a penge ismeretlen eredetű méregtől csillog. E szúrófegyver forgatásakor a 2D6+3 sebzés mellett +3 támadással is segíti gazdáját. Ha már nagy nehezen megszerezted ezt a gyönyörűen megmunkált fegyvert, biztos hogy nagy becsben őrzöd, és csak jelentősebb összegért cserébe válsz meg tőle. Quirov pengéjének forgatásához legalább 10-es szintű szúrófegyver szakértelem szükséges, s ha erre képes vagy, akár balkézbe is veheted.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia főpapja vagy. Papi hited: 304. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 404. fordulód.

Erő: 49 (57) Szint: 23 Merészség: 8/7 Magasság: 141 cm
IQ: 47 (54) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 46 (50) Védekezés: 50 Menekülés: 30 % Életkor: 161/161 év
Egészség: 46 (50) Életpont: 390/162 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 48 (52) Varázspont: 704/87 Pénz: 579 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 21/1 Pszi pont: 193/177 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 2323 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4953 TP-t kaptál. Jelenleg 1075825 TP-d van. A következő szinthez még 124175 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, óriásféreg, lábascet. A 404. fordulódban 10371 arany került a bankszámládra. 10371 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/13 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 26/83 (+2%)
vágófegyverek: 18/73 ütőfegyverek: 20/0 lőfegyverek: 26/72 (+6%)
dobófegyverek: 7/25

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/3 2. nyomkövetés: 108/79 (+24%) 3. mászás: 11/66
4. csapdakészítés: 23/16 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/24 6. gyógyítás: 68/77
7. titkosírás: 11/29 (+34%) 8. felderítés: 34/81 (+11%) 9. szörnyidomítás: 4/74
10. teológia: 49/72 (+16%) 11. taumaturgia: 28/50 (+6%) 12. szerencsejáték: 5/41
13. versengés: 12/33 14. harcművészetek: 1/2 15. zene: 74/75 (+34%)
16. szörnyismeret: 11/61 17. pszi: 23/86 (+10%) 18. zárnyitás: 8/0
19. vadászat: 16/47 20. bányászat: 33/10 21. úszás: 17/34
22. főzés: 10/7 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), aranyló ugarhéjat (#100) (max. 3 darabot, csak egyszer), huhogó bibét (#332) (max. 1 darabot, csak egyszer), zöld üveget (#82) (max. 1 darabot, csak egyszer), drótszőrt (#37) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
tazunkaróka (#81), borzalmas varkaudar (#166), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halálmadár (#351), bunthar (#396), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2286 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 aranylánc (#191)
3 ezüst kulcs (#184) 1 ilkin érc (#232) 6 kaja (#2)
1 mászó-karperec (#392) 1 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 nyu-shuriken (#157) 1 obszidián függő (#195) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 rövid íj (#107) 1 tükör (#43) 5 tünde nyíl (#554)
1 varkaudar lándzsa (#224) 1 varkaudar páncél (#294)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontszablya (#64) 1 méregfog (#1553) 8 spiritusz (#170)
1 vasérc (#152) 41 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,18) Quirov (#975), fegyvermester háza (#562), fekete mágustorony (#596), egy troll férfi
(98,19) helytartói hivatal (#563), bank (#564), szökőkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433), ork bérgyilász (#781)
(98,20) tanácsadó bölcselő (#536), ékszerbolt (#565), sötét gnóm (#132)
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), Nikolausz a Tudós (2882. kalandozó), Sernel Linthenal (5211. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek