403. forduló, 405. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 20. 15h:02'
EZ A 730. JÁTÉKHETED, 404. FORDULÓD
731. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,107] koordinátán.
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+147 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+88 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.)

* 1. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 537.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 532.]

* 3. KP: vv 86 26 224 elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 532.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 530.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

* 4. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 522.]

* 5. KP: vv 12 57 178 elmormolod a 12. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 520.]
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 520.]
Szupersebesen mormolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 518.]

* 6. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 513.]

* 7. KP: p 116 0 0 használod a 116. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból az elme fölénye pszi képességet. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 508.]

tv 97 114 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot a 114. varázslatot
97. varázslat listáról törölve. 114. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 508.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 498.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Kigondolod, melyik dalt játszd, majd megszólaltatod a Leoneydeas ködkürtjét. A tülkölés megteszi hatását, élőholt teremtmények hada vesz körül, akik a kürt hangjára érkeztek. A többség szétszéled a szélrózsa minden irányába, csupán egyetlen krathan csontváz marad itt, hogy most azonnal végezzen veled! {védettsége: 70 szúró, 140 vágó, 70 ütő ellen.} Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. [15 pontot használtál fel, van még 483.]

v 7 152 12 elmormolod a 7. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 24 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 480.]

m 8 mozogsz északra
[104,106] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Észreveszel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Átok, energiajárvány, könnyen szerzett erő árán
Ismeretlen erők pokla, aki látta, örök foglya.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy dombi yeti. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 79-84.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a dombi yeti jobb lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dombi yeti még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. 1 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. IQ-d TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [26 pontot használtál fel, van még 454.]

tim 35 titkosírás megfejtése 35 pontért
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. {egyik sebzési módja: 2x 2d5.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza hártyás szárnyát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza nyakát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a massza farkától. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 23 életpontot vesztettél. Jobbra-balra szökkenve osztja a massza nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. [lapockacsont ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] 3 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 239, gyógyulás: 36, összesen: -203 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. ... Ez az! Megtaláltad! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (96,108)-> 30 arany, -2 ÉP], egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (97,107)-> 24 arany, -2 ÉP], egy bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (97,107)-> 9 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (96,108)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (97,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [35 pontot használtál fel, van még 419.]

m 5 4 5 mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra
[103,107] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy dombi yeti. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 6 szúró, 6 vágó, 6 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a dombi yeti szőrös mellkasát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a dombi yeti otromba fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dombi yeti szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. 1 040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy csontváz lord áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 3x 4d8+3.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. 105 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel megvagdalod a csontváz lord bal lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord fejét. (7 támadással 178 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Kőkéssel megvagdalod a csontváz lord bal oldalát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a csontváz lord bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. 3 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 175, gyógyulás: 15, összesen: -160 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi mester. {támadása: 55.}

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester bal lábát. (7 támadással 305 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal többször eltalálod a zombi mester bal karját. (7 támadással 165 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-51 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. 4 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 219, gyógyulás: 44, összesen: -175 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 ezüsttollú nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 811 (limit: 925), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 119162.
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+77 életerő.) Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [103,108] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Látsz egy rát-fát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő kérődző etra nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+4.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a kérődző etra testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a kérődző etra testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. 1 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy élőholt quwarg. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+21.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg torát. (7 támadással 265 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az élőholt quwarg torát. (6 támadással 116 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. 3 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 54, gyógyulás: 11, összesen: -43 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt sullár. {védettsége: 42 szúró, 42 vágó, 21 ütő ellen.}

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megcsapod az élőholt sullár hatalmas testét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt sullár hatalmas testét. (7 támadással 177 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Kőkéssel megvagdalod az élőholt sullár testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt sullár testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. 2 622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 216, gyógyulás: 44, összesen: -172 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 pszi követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 813 (limit: 925), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 119592.
Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-2 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő).
(Feltételes készítés:) A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.)

(Továbbmész...) [102,109] Síkság, továbbra is csak síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ork sámán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 84-90.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 9 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ork sámán tömzsi testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az ork sámán testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Sorvadsz (-2 életerő). [126 pontot használtál fel, van még 293.]

usz 25 úszol 25 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy opati polip! {védettsége: 7 szúró, 7 vágó, 7 ütő ellen.}

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod az opati polip testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip lecsap a bal karodra. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [25 pontot használtál fel, van még 268.]

usz 25 úszol 25 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy elektromos angolna! {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.}

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szigonnyal tökéletesen perforálod az elektromos angolna testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +38 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy ezüstshuriken! Felmarkolod. [ezüstshuriken ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [25 pontot használtál fel, van még 243.]

usz 25 úszol 25 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy hínárevő piranha! {támadása: 7.}

Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [25 pontot használtál fel, van még 218.]

usz 25 úszol 25 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Nincs szerencséd! A víz alatt csak hínárokat találsz, se kincs, se szörny. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [25 pontot használtál fel, van még 193.]

usz 25 úszol 25 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy halcsont! Felmarkolod. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [25 pontot használtál fel, van még 168.]

usz 25 úszol 25 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Nincs szerencséd! A víz alatt csak hínárokat találsz, se kincs, se szörny. [25 pontot használtál fel, van még 143.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[101,109] Továbbra is síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy ork sámán. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az ork sámán testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 5 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +27 életerőt. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy élőholt tigris. {max. életpontja: 250-260.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt tigris testét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az élőholt tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) Az élőholt tigris fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] 3 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 98, gyógyulás: 20, összesen: -78 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt quwarg.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (7 támadással 237 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (7 támadással 138 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 43 életpontot vesztettél. Mallon botjával épp hogy eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. 3 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 163, gyógyulás: 25, összesen: -138 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 11 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 815 (limit: 925), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 120022.
Eszel valamit. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [100,109] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy proteinfecske nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 12.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a proteinfecske jobb vállát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a proteinfecske testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +41 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy élőholt tigris száll szembe veled. {támadása: 85.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az élőholt tigris testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt tigris fejét. (7 támadással 162 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az élőholt tigris beleharap a kezedbe. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 3 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 121, gyógyulás: 24, összesen: -97 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zombi mester. {támadása: 55.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a zombi mester testét. Kritikus ütés! (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a zombi mester foszladozó testét. (7 támadással 167 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-57 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a zombi mester testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. 4 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 768, sebződés: 216, gyógyulás: 44, összesen: -172 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 remák szivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 817 (limit: 925), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 120452.
Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ork sámán közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az ork sámán testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az ork sámán jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 11 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. 688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [99,108] Szűnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy álomvirágot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy Chara-din oltár van. Délnyugatra egy tündöklő szobor van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. {max. életpontja: 81-84.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány fejét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az uzbány bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +57 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 516 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy hegymélyi lidérc. {védettsége: 64 szúró, 42 vágó, 42 ütő ellen.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegymélyi lidérc fejét. (7 támadással 290 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-56 varázspont.) Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A hegymélyi lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (97,107)-> 7 arany, -2 ÉP] 3 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 94, gyógyulás: 20, összesen: -74 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy élőholt sullár. {max. életpontja: 287-296.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt sullár testét. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt sullár hatalmas testét. (7 támadással 176 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Kőkéssel néhányszor megcsapod az élőholt sullár bal első lábát. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Az élőholt sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. 2 622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 208, gyógyulás: 43, összesen: -165 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 vortexvesszőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 819 (limit: 925), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 120882.
Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [36 pontot használtál fel, van még 107.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[98,108] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy élőholt sullár. {max. életpontja: 287-296.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megcsapod az élőholt sullár testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár testét. (7 támadással 168 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Kőkéssel megvagdalod az élőholt sullár hatalmas testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt sullár bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Az élőholt sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. 2 622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 224, gyógyulás: 46, összesen: -178 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy szubreális vámpír. {egyik sebzési módja: 1x 2d4+8.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír testét. (7 támadással 294 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a szubreális vámpír jobb oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mallon botjával megütöd a szubreális vámpír bal karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 34 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] 4 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 96, gyógyulás: 20, összesen: -76 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ezüsttollú nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 821 (limit: 925), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 121312.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Megnyílt a Ghallai Pucc-ér fürddőhely 39 mérföldre délre! mindenkit Várunk! " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Sorvadsz (-3 életerő).

(Továbbmész...) [97,108] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt erődítményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Hősök csarnokat. (ld. enc.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Sorvadsz (-3 életerő).

(Továbbmész...) [97,107] Továbbmész a város utcáján.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Összeakadsz Izomaggyal. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet, egy vassisakot és egy zinthurgirtó éremet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. {legmagasabb egyéb szakértelme: csapdakészítés (131).}
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " [36 pontot használtál fel, van még 71.]

be 376 bemész a szentélybe
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). (ld. enc.) Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 11 aranyat. (+1 jóság.) Tisztul a fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 2 poszogó möszéd távozik az élők sorából. [5 pontot használtál fel, van még 66.]

ef 20 526 energia fejlesztése 20
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-9 TU.] [63 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: h 1271 133 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 3, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 4 kaját nyel le a törpemammut. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 545 pontot. A következő körben tehát 543 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HŐSÖK CSARNOKA (496. ÉPÍTMÉNY)
A helytartói palota előtti téren irdatlan sátrat húztak fel a varkaudarok. Talán irtóznak attól, hogy az ellenség házában rendezkedjenek be, de az is lehet, hogy a palota egyszerűen nem alkalmas arra, amire ez az építmény szolgál. Körbejárod, és minden irányból alaposan szemügyre veszed. A sátrat fa váz merevíti, és cserzett állati bőrök alkotják a külső palástját, a bejárat mellé, két oldalról egy-egy dicsőségkopját tűztek. Legyőzött királyi lovagok fejét döfték át, és fűzték rájuk. Eléggé undorító korpusz, de hát a varkaudarok már csak ilyenek. A sátor csúcsán egy pusztító lándzsa mered az ég felé, amire egy keskeny, vörös selyemcsíkot kötöttek. Megtudod, hogy ez a Romboló törzsének jelzése.

FÉNY SZENTÉLYE - ÚJ SZABÁLYOK
A fény szentélyében mostanában kalandozók százai táboroznak, nyugodt pihenést, kikapcsolódást remélve. Sajnos, legtöbbjükkel a nyugodt pihenés helyett az történik, hogy valaki felrugdossa, bűvölni próbál tőle, szkanderozni akar vele vagy más tudati képességet akar rá kisütni. A fény szentélye nem ezzel a céllal jött létre! Mostantól a fény szentélyében sokkal nehezebben lophatsz és bűvölhetsz, és nem használhatsz találkozáskor aktiválódó tudati képességet.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 404. fordulód.

Erő: 42 (47) Szint: 34 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 49 (53) Támadás: 40 (43) Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 34 (39) Védekezés: 50 (56) Menekülés: 30 % Életkor: 73/291 év
Egészség: 35 (37) Életpont: 532/442 Jellem: semleges (-7) Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (54) Varázspont: 1019/510 Pénz: 20397 arany Kép. pont: 35
Tudatpont: 75/46 Pszi pont: 193/64 EFejl: 30
Eddig összesen 4506 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 52 280 TP-t kaptál. Jelenleg 5 373 819 TP-d van. A következő szinthez még 126 181 TP szükséges. Trófeáid: törpe ősharcos, törpe kínzómester, márvány drakón. A 292. fordulódban 5700 arany került a bankszámládra. 7324 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/53 (+28%) ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/82
vágófegyverek: 26/43 (+17%) ütőfegyverek: 42/73 (+7%) lőfegyverek: 26/43
dobófegyverek: 25/54

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << Mallon botja (#1526) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -29.); bronzhegyű nyíl (#94) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
97,107 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 129,106
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/65 2. nyomkövetés: 77/40 3. lopás: 5/8
4. mászás: 19/85 5. csapdakészítés: 27/80 (+6%) 6. csapdaészlelés: 17/59
7. gyógyítás: 51/30 (+16%) 8. titkosírás: 28/24 (+13%) 9. felderítés: 30/53 (+2%)
10. szörnyidomítás: 14/83 11. teológia: 47/48 (+6%) 12. taumaturgia: 42/65 (+1%)
13. szerencsejáték: 8/40 14. versengés: 13/36 15. zene: 30/81 (+3%)
16. szörnyismeret: 56/25 17. pszi: *26/100 18. zárnyitás: 11/96
19. vadászat: 22/80 20. vitalitás: 6/38 21. bányászat: 48/43 (+9%)
22. úszás: 12/19 (+39%) 23. főzés: 17/15 24. csapatmunka: 3/13

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 4 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), lidércúr (#252) (csak egyszer), troll bányász (#679), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), törpe ősharcos (#680), ismeretlen (#9089) (csak egyszer), törpe kínzómester (#681) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) sorvasztás (#102) mentális pajzs (#72) pszi-ernyő (#64)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) a lélek védelme (#57) tárgyvédelem (#178)
az elme fölénye (#116)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tudatrombolás (#111), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> quwarg tűzköpő (#678) izomernyesztés (#33) >> quwarg őrparancsnok (#677)
villámsújtás (#89) >> quwarg szellem (#676)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> troll bányász (#679) hhaar burka (#32) >> quwarg őrparancsnok (#677)
fehér glóbusz (#47) >> quwarg szellem (#676) varázsvédelem (#34) >> quwarg tűzköpő (#678)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 122. labirintus (124,103).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 121, 122, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14.
Kész: 1, 9, 16, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 821 (limit: 925), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 121312.
Az első Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 60 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 5 nap szükséges, hogy használhassátok.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 1 csatabárd (#555) 32 isteni könnycsepp (#260)
$39 szürke bőrkesztyű ($271) 1 topáz erényöv (#731) 1 fokhagyma (#403)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
139 kábító nyilacska (#1590) 668 mákrózsa virág (#56) 6 moa harci nadrág (#1862)
1580 vasérc (#152) $9859 quwarg tojás ($360) 3044 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 1195 pirkit (#153) 2780 kaja (#2)
18 ogwawa kulcs (#1376) 336 sallank karom (#128) 714 csuklyavirág (#133)
121 bogyógránát (#430) 21 szuperkötél (#209) 192 jégpasztilla (#1566)
23 bunthar bőr (#733) 4 olló (#335) 1117 vas dobónyíl (#189)
8 káoszkulcs (#884) $1202 nyílvessző ($108) 32 jégszilánk (#1128)
2 tarantulakarom (#887) 349 isteni könnycsepp (#260) 91 megsemmisítő (#1540)
$610 ezüstdarab ($326) 64 tolmokov-koktél (#351) 18 féregbél (#1071)
462 rókafarok (#124) 907 gyöngymangó (#135) 994 csontkulcs (#74)
5 fejsze (#1240) 94 Huddens elixírje (#830) $259 szent jogar ($150)
6 vastag ryuku kulcs (#1344) 3 Sheran cserepe (#1271) 7 halálfej szimbólum (#1417)
1 esszenciakristály (#350) 1494 gyógykenőcs (#313)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 angyalok gyűrűje (#529) 1 csuklyavirág (#133) 12 vasérc (#152)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
208 arany (#50) 11 drótszőr (#37) 3 ezüsttollú nyíl (#363)
1 halcsont (#390) 5 kaja (#2) 4 madártoll (#112)
10 mákrózsa virág (#56) 3 polip szívóka (#391) 1 pszi kő (#248)
1 remák szív (#264) 4 rézdarab (#70) 5 szárnyas hernyó (#69)
1 uzbány csőr (#169) 1 vortexvessző (#2331)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100 101 102 103 104 105
105
106
107
108
109
110
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), nekrofun (#173), Izomagy (6129. kalandozó)
(97,108) oltár, erődítmény (#488), Hősök csarnoka (#496)
(98,108) élőholt sullár (#216), szubreális vámpír (#223), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 21. jellempróba
(99,108) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, uzbányok (#102), hegymélyi lidérc (#7084), élőholt sullár (#216)
(100,109) szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), proteinfecske (#139), élőholt tigris (#766), zombi mester (#251), ork sámán (#345)
(101,109) ork sámán (#345), élőholt tigris (#766), élőholt quwarg (#202)
(102,109) tavacska, 30. jellempróba, ork sámán (#345), opati polip (#195), elektromos angolna (#196), hínárevő piranha (#194), trosnyogó szakóca (#192)
(103,107) vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, dombi yeti (#366), csontváz lord (#177), zombi mester (#251)
(103,108) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), kérődző etra (#368), élőholt quwarg (#202), élőholt sullár (#216)
(104,106) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), phua-kúp (#372), Elenios oltár, 28. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, dombi yeti (#366), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek